Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Sun luonnetta, kun olet niin ihana. Ja miltä näytät. Olet mun silmissä täysi kymppi. En ole koskaan törmännyt keneenkään likimainkaan sunkaltaiseen, yhtä ihanaan.
Kenelle puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Sun luonnetta, kun olet niin ihana. Ja miltä näytät. Olet mun silmissä täysi kymppi. En ole koskaan törmännyt keneenkään likimainkaan sunkaltaiseen, yhtä ihanaan.
Kenelle puhut?
Hänelle jonka näin tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisinta on pitää rakastaj(i)a ja elää itsellistä elämää, eikä yrittää mitään sen kummempaa kenenkään kanssa.
Jos jotain tunteita joskus tuleekin, kannattaa pitää ne itsellään tai puhua ystävien kanssa, ei sen jota kohtaan niitä tunteita on.
Sitten jos huomaa, että oho, kävi nyt toisin niin sitten käy, mutta kaikenlainen turha säätö ja pelailu vain syö ihmistä eikä tuo mitään hyvää tai vie mihinkään.Huomaat vielä joskus että tuo ei pidä paikkansa.
Mitä tarkoitat?
Olen koittanut toisenlaista tietä ja tulin todella syvästi onnettomaksi.
Miten tulit syvästi onnettomaksi? Kerro lisää hieman.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että me oltais ees ystäviä, oon niin kateellinen kaikille jotka saa pitää sua ystävänään. Mutta et sä mua enää haluaisi tuntea, oon vajonnut niin pohjalle jo.
Olet niin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Some on kyllä hyvä!
Ilman somea hänen luuseriutensa laajuus ei olisi tullut selville, ainakaan yhtä nopeasti.Kiitos SOME🙇🏻♀️
Kuulostaa joo erittäin vakuuttavalta. Piipität täällä itkien jonkun perään, etkä uskalla ottaa edes yhteyttä häneen. Ja nyt sulla onkin ollut kokoajan helppo tapa ottaa yhteyttä... :D Peukkuhekottelua. Heitteleekö vähän mielipiteet laidasta laitaan? Lukeeko siellä somessa että työtön luuseri vai ihastutko muuten vaan luusereihin?
Hauska foorumin aihe. :D
Vierailija kirjoitti:
Säikähditkö sä jotakin vai miksi peräännyit?
Sä stalkkaamassa taas. Ei mene perille, vaikka olen suoraan sulle sanonut että etten halua sua enää.
Mitäköhän puolisosi ajattelisi siitä, jos viettäisin kanssasi aikaa enemmänkin vapaa-ajalla..?Onko hän mustasukkaista tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän puolisosi ajattelisi siitä, jos viettäisin kanssasi aikaa enemmänkin vapaa-ajalla..?Onko hän mustasukkaista tyyppiä?
Hän olisi kyllä hyvin mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta naiselle?
Kyllä 💕
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäis vaan kestää se. Siinä sille ois hyvä tilaisuus oppia. Eikä sillä oikeasti ole varaa olla moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä yhtä asiaa?
Oletko ajatellut mennä lääkäriin pahan olon takia?
Minkä värinen vaate kaivatullanne oli tänään päällä? Minä aloitan: valkoinen mekko.
Laitoitko kysymykseeni ylä- vai alanuolen?
Naiselta kirjoitti:
Minkä värinen vaate kaivatullanne oli tänään päällä? Minä aloitan: valkoinen mekko.
Hmmm, sininen kauluspaita.
En vastannut yllä olevalle, vaan aiemmalle... 😊