Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3401/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks etten tarttunut sun syötteihin. Mun täytyy olla varmaa varmempi ennen kuin osaan tarttua. Mun täytyy olla 200% varma että on jotain mitä tulla vastaan ennen kuin hievahdan. Olisin kyllä halunnut.

Miksi? Et sinä ennen tarvinnut, mitä on tapahtunut? Vai tarkoitatko, että siinä tietyssä "ympäristössä"? Millaista varmuutta olet vailla?

Vierailija
3402/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisinta on pitää rakastaj(i)a ja elää itsellistä elämää, eikä yrittää mitään sen kummempaa kenenkään kanssa.

Jos jotain tunteita joskus tuleekin, kannattaa pitää ne itsellään tai puhua ystävien kanssa, ei sen jota kohtaan niitä tunteita on.

Sitten jos huomaa, että oho, kävi nyt toisin niin sitten käy, mutta kaikenlainen turha säätö ja pelailu vain syö ihmistä eikä tuo mitään hyvää tai vie mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Tein äsken pihahommia ja ajattelin samalla sinua. 💕

T. Ollin kaipaaja

Vierailija
3404/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks etten tarttunut sun syötteihin. Mun täytyy olla varmaa varmempi ennen kuin osaan tarttua. Mun täytyy olla 200% varma että on jotain mitä tulla vastaan ennen kuin hievahdan. Olisin kyllä halunnut.

Ystäväni pitäisi olla 200 %:sen varma? Miten se onnistuisi? 😏 

Miten varma olet nyt? Montako prosenttia?

-50%

Miinus 50 % ???!!! 😨 Vai tuliko miinusmerkki vahingossa?

Vierailija
3405/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, on vähän ikävä. Kyllä on. Huuhtelen sen hetkeksi pois.

Vierailija
3406/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oot ihana, sä olet aina. En ole onnistunut saamaan sua mielestä, paitsi väliaikaisesti. Sitten sut nähdessä menee pasmat niin sekasin, ettei osaa sanoa mitään järjellistä. En ole niin tyhmä kuin ehkä luulet. :D

Vierailija
3407/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenelläkään enää ikävä Heidiä.

Ehkä se oli pelkkää fuulaa tai jotain.

Pilkkaa tai ilkeyttä.

Onneksi maailmassa on niitä läheisiä jotka rakastavat ylikaiken. Kaikki muu on pelkkää kiusaa. Pitää erottaa rakkaat ja pahat.

Alt er love.

Vierailija
3408/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuisi elää maailman surkeimpana miehenä :D

Vierailija
3409/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo varmaan luopunut ajatuksesta meistä. Sinusta ja minusta. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo.

Mulla on sua kuitenkin vieläkin ikävä ja kaipaan hetkiä sun kanssa. Ehkä mäkin pääsen joskus samaan unohduksen tilaan jossa sä olet varmaankin jo. Sen aika ei kuitenkaan vielä ole, saan kai vielä ainakin vähän aikaa sua rakastaa ja kaivata.

Vierailija
3410/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas pyöräytys foliota pään ympärille, jos hahmot alkaa elää liiaksi. Kiss kiss <3

Laita kuule itsellesi sitä foliota pääsi ympärille. Olethan sä muutenkin kylmääkin kylmempi epäromanttinen ihmimen. Anna ihmisten olla, keskity uraasi ja feikkisuhteeseesi.

En ikinä haluaisi olla sinä. En ikinä vaihtaisi persoonaani sinuun. Vaikka mua elämä välillä potkisi, niin ne elämän tähtihetket nousevat arvoon arvaamattomaan.

Elämää me eletään vain kerran.

Vierailija
3411/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo varmaan luopunut ajatuksesta meistä. Sinusta ja minusta. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo.

Mulla on sua kuitenkin vieläkin ikävä ja kaipaan hetkiä sun kanssa. Ehkä mäkin pääsen joskus samaan unohduksen tilaan jossa sä olet varmaankin jo. Sen aika ei kuitenkaan vielä ole, saan kai vielä ainakin vähän aikaa sua rakastaa ja kaivata.

En ole luopunut ajatuksesta! 😖

Vierailija
3412/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi syy miksi en kykenisi enää katsomaan edes silmiin on se, miten arvottomana se on minua pitänyt ja kohdellut.

Olen elänyt jo monta vuotta totaalisen puristuksissa monin tavoin, mutta ei sitä kiinnostanut kuin oma perse.

Ei välittänyt paskaakaan. Sitä ei kiinnostanut koskaan edes mitä mulle kuuluu.

Vierailija
3413/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä hyvä oivallus tuo ”sitä ei kiinnostanut koskaan edes mitä mulle kuuluu”

Vierailija
3414/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa tai ilkeyttä.

Onneksi maailmassa on niitä läheisiä jotka rakastavat ylikaiken. Kaikki muu on pelkkää kiusaa. Pitää erottaa rakkaat ja pahat.

Alt er love.

Jos olet ystävä niin ota ihmeessä yhteyttä. Siis sinä joka kaipaat Heidiä. Ehkä hän tuntee itsensä yksinäiseksi ja arvottomaksi. Luuletko että hän lyö luurin korvaan tai nolaa sinut? Jos sä tunnet hänet todella, niin tiedät ettei hän sitä tee. Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta.

Vierailija
3415/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella surkea ihminen.

Vaikka toinen olisi ”vaan” joku pano tms. oman elämän kannalta nobody henkilö, kuuluu sellaistakin kohdella ihmisarvoisesti, tietenkin.

Luulisi olevan itsestäänselvyys.

Vierailija
3416/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa tai ilkeyttä.

Alt er love.

Jos olet ystävä niin ota ihmeessä yhteyttä. Siis sinä joka kaipaat Heidiä. Ehkä hän tuntee itsensä yksinäiseksi ja arvottomaksi. Luuletko että hän lyö luurin korvaan tai nolaa sinut? Jos sä tunnet hänet todella, niin tiedät ettei hän sitä tee. Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta.

”Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta”, nimenomaan!

Toisille se vain on lähinnä osa jotain some-egon surkeaa viritelmää, eikä arkea ollenkaan.

Vierailija
3417/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa tai ilkeyttä.

Alt er love.

”Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta”, nimenomaan!

Toisille se vain on lähinnä osa jotain some-egon surkeaa viritelmää, eikä arkea ollenkaan.

Ei kaikki ole somessa. Silti moni joka ei ole somessa elää arkea vielä enemmän kuin joku toinen.

Vierailija
3418/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pikku tauon. Tuli ihan älytön väsymys. 😢

Vierailija
3419/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisinta on pitää rakastaj(i)a ja elää itsellistä elämää, eikä yrittää mitään sen kummempaa kenenkään kanssa.

Jos jotain tunteita joskus tuleekin, kannattaa pitää ne itsellään tai puhua ystävien kanssa, ei sen jota kohtaan niitä tunteita on.

Sitten jos huomaa, että oho, kävi nyt toisin niin sitten käy, mutta kaikenlainen turha säätö ja pelailu vain syö ihmistä eikä tuo mitään hyvää tai vie mihinkään.

Huomaat vielä joskus että tuo ei pidä paikkansa.

Vierailija
3420/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaat vielä joskus että tuo ei pidä paikkansa.

Mitä tarkoitat?

Olen koittanut toisenlaista tietä ja tulin todella syvästi onnettomaksi.

Ketju on lukittu.