Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustusasianajaja, miten pystyy esim tuota Turun puukottajaa puolustamaan ja keksimään ihme juttuja että saisi lievemmän tuomion

Vierailija
09.04.2018 |

En vain tajua, luulisi että on puolustamassa että saa oikeanlaisen kohtelun jne, mutta että keksiä nyt vielä joku käännösvirhe (tuskin on puukottajan itse keksimä), että saisi lievemmän tuomion.

Mä en tajua noita ollenkaan, kyllä ymmärrän jos on jokin syy ettei välttämättä ole syyllinen niin puolustajaa, mutta tällaisessa tilanteessa.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No työtään ne vain tekevät, ne saavat rahaa siitä että puolustavat ihmisiä. Mutta ei se tarkoita että asianajajat hyväksyisivät asiat joita heidän päämiehensä ovat tehneet.

Niinhän Nazitkin tekivät vain työtään. Käsky oli viedä junaan ja kaasukammioon. Hyvin hoitivat vain työnsä, eli olivat syyttömiä.

Sinkkumies

Eikö oikeasti syytetylle olisi oikeutta juridiseen apuun?

Vai koskisiko se vain tiettyjä epäilyjä tai epäiltyjä?

Mä näkisin, että selvitetään miten asia on. Tämmöiset puolustus, syyttelijä pelleilyt voisi aivan hyvin lopettaa ja tutkia asioiden oikean tilan.

Jos jokainen voi omin silmin todeta, että jätkä tappaa muita, niin mikä siinä on epäselvää? Nirri pois vaan. Pitäisi tietenkin tutkia, että video on aito.

Sinkkumies

Paikalla on kaksi asianajajaa, jotka haluavat tehdä "työtä", vaikka 5 miljoonaa näkee omin silmin jätkän puukottelevan toisia ;)

Aivan turhia lisäkustannuksia yhteiskunnalle, kuten tappajien hengissä pitäminenkin. Paskahousuisia luusereita on kyseessä.

Sinkkumies

Vierailija
42/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin oikeus ja myös kohtuus olisi se että kaveri laitettaisiin ensimmäisellä lennolla takaisin Marokkoon. Nyt saamme "parhaassa" tapauksessa melkoisen verorasitteen. Tuon tyypin vankilavuorokausi maksaa saman verran kuin 10 työttömän vuorokausi.

Ihan mielenkiintoinen näkemys tämäkin, ettei ansaitse mitään rangaistusta koska minun verorahat.

AP:lle suosittelen käymistä esimerkiksi avoimilla käräjillä.

Suomen vankilat täysihoidolla ja rangaistus eivät mielestäni oikein sovi samaan lauseeseen. Kyllä tässä yhteiskunnassa ollaan huolissaan työttömien tuista, siihen suhteuttetuna olisi linjassa että oltaisiin huolissaan myös tehottomista vankeushoitokuluista.

Minkälainen sen sitten pitäisi olla?

Kuten sanoin, takaisin omaan maahansa. Suomi ei ole mikään koko maailman sossu, vankila, hyvinvoinnin jakovara, jne jne.

Miten tämä kommenttisi liittyy ketjun aiheeseen eli kysymykseen: ”Puolustusasianajaja, miten pystyy esim tuota Turun puukottajaa puolustamaan ja keksimään ihme juttuja että saisi lievemmän tuomion?”

Vastasin esitettyyn kysymykseen, joka mielestäni sivuaa ketjun aihetta. Mikä on oma syysi esittää kysymyksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyis lainkaan nukkumaan, jos olisin pelastanut jonkun te****istin tai lapsenr*iskaajan tuomiolta. Saa olla aika paha ihminen, ettei tuollaisella ole mitään vaikutusta.

Mitä ihmettä hourit? Eivät asianajajat ”pelasta” ketään.

Vierailija
44/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No työtään ne vain tekevät, ne saavat rahaa siitä että puolustavat ihmisiä. Mutta ei se tarkoita että asianajajat hyväksyisivät asiat joita heidän päämiehensä ovat tehneet.

Niinhän Nazitkin tekivät vain työtään. Käsky oli viedä junaan ja kaasukammioon. Hyvin hoitivat vain työnsä, eli olivat syyttömiä.

Sinkkumies

Niinhän ne natsitkin tuomitsivat ihmisiä ilman oikeudenkäyntiä/puolustusta.

Vierailija
45/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin oikeus ja myös kohtuus olisi se että kaveri laitettaisiin ensimmäisellä lennolla takaisin Marokkoon. Nyt saamme "parhaassa" tapauksessa melkoisen verorasitteen. Tuon tyypin vankilavuorokausi maksaa saman verran kuin 10 työttömän vuorokausi.

Ihan mielenkiintoinen näkemys tämäkin, ettei ansaitse mitään rangaistusta koska minun verorahat.

Suomen vankilat täysihoidolla ja rangaistus eivät mielestäni oikein sovi samaan lauseeseen. Kyllä tässä yhteiskunnassa ollaan huolissaan työttömien tuista, siihen suhteuttetuna olisi linjassa että oltaisiin huolissaan myös tehottomista vankeushoitokuluista.

Kuten sanoin, takaisin omaan maahansa. Suomi ei ole mikään koko maailman sossu, vankila, hyvinvoinnin jakovara, jne jne.

Miten tämä kommenttisi liittyy ketjun aiheeseen eli kysymykseen: ”Puolustusasianajaja, miten pystyy esim tuota Turun puukottajaa puolustamaan ja keksimään ihme juttuja että saisi lievemmän tuomion?”

Tämä onkin keskustelupalsta ei kysely ja vastauspalsta.

Vierailija
46/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin esitettyyn kysymykseen, joka mielestäni sivuaa ketjun aihetta. Mikä on oma syysi esittää kysymyksesi?

Tämän kirjoittaja näköjään vastaa omiin kysymyksiinsä. :D

Vierailija
47/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja näköjään vastaa omiin kysymyksiinsä. :D

Niin onko Sinulla jotain järkevää kommentointia, vai alkaako teille tyypillinen ad hominem?

Vierailija
48/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se liitykään. Ideana on upottaa keskusteluketjuun vuorotellen kysymyksiä ja vastauksia, joiden lopputulemaksi kirjoitetaan haluttu iskulause. :D

Vierailija
49/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska narratiivi!

Vierailija
50/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita näennäiskeskustelujen kysymys-vastausketjuaihioita löytyy verkosta. Aika hauska idea, jota käytettiin alunperin erilaisten kulutushyödykkeiden markkinoinnissa keskustelupalstoilla.

Vierailija
51/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on puolustusasianajaja, jonka TYÖ on nimenomaan puolustaa sitä syytettyä. Puolustusasianajajan tehtävä ei ole moralisoida tai arpoa onko se nyt syyllinen vai ei, vaan yrittää saada syyte kumottua tai asiakkaalleen mahdollisimman lyhyt tuomio.

Mua kiinnostaa paljon enemmän, kuka Gummeruksen palkan maksaa tästä tapauksesta kun on tosi kallis asianajaja.

(((( veronmaksajat ))))

Mä olen ymmärtänyt, ettei valtio kustanna kuin yleisen oikeusavustajan. Tyhmäähän se olisi maksaa jokaiselle asianajaja, joka tienaa 300 000 vuodessa?

Niin ehkä suomalaiselle, mutta kun syytettynä on parempaa väkeä, täytyy saada parasta.

Vierailija
52/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi rahaa tulee 10000-20000EUR/kk. pelkäsyään tuosta gasesta.

Vierailija
53/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on puolustusasianajaja, jonka TYÖ on nimenomaan puolustaa sitä syytettyä. Puolustusasianajajan tehtävä ei ole moralisoida tai arpoa onko se nyt syyllinen vai ei, vaan yrittää saada syyte kumottua tai asiakkaalleen mahdollisimman lyhyt tuomio.

Mua kiinnostaa paljon enemmän, kuka Gummeruksen palkan maksaa tästä tapauksesta kun on tosi kallis asianajaja.

(((( veronmaksajat ))))

Mä olen ymmärtänyt, ettei valtio kustanna kuin yleisen oikeusavustajan. Tyhmäähän se olisi maksaa jokaiselle asianajaja, joka tienaa 300 000 vuodessa?

Niin ehkä suomalaiselle, mutta kun syytettynä on parempaa väkeä, täytyy saada parasta.

Jälleen kirjoittaja vastaa itsensä esittämään kysymykseen. :D

Vierailija
54/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttäisi syytetyllä olevan kaikkiamruuveja tallessa.

Vierailija
55/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(((( veronmaksajat ))))

Asianajajan saa itse valita.

Vierailija
56/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(((( veronmaksajat ))))

Jälleen kirjoittaja vastaa itsensä esittämään kysymykseen. :D

Menes nyt muualle naureskelemaan kun aikuiset keskustelee vakavasta aiheesta, jookos?

Vierailija
57/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa on pidetty tämä odotusaika pumpulisssa ja syötetty mansikoita kermavaahdossa, koska poikaa niin kovasti naurattaa.

Vierailija
58/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö puolustusasianajaja kouluun yhteishausta?

Vierailija
59/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne kirjoitettujen kommenttien vajaamielisyys on minusta kiihottavaa.

Ja jopa vauvapalstalaisilla on äänioikeus

Onko? Luulin ettei ole.

Vierailija
60/106 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaa on pidetty tämä odotusaika pumpulisssa ja syötetty mansikoita kermavaahdossa, koska poikaa niin kovasti naurattaa.

Tuosta puolustusasianajajan pahuudesta tulee oikein oksennus suuhun ja alkaa itkettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi