Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT aiheinen keskustelu tässä ketjussa! =D

Vierailija
07.04.2006 |

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaajiin. Esimerkiksi luokittelen viestisi kiusaamiseksi, sillä siinä sanot, ettei elämäntapamme ole normaalia vaan " sairasta" . Itse asiassa mietin tässä, ottaisinko yhteyttä poliisiin, sillä tuo lausumasi on rikollista. Siinä samassa voisin näyttää sinulle, että emme todellakaan hyväksy tuollaista kiusaamista (jollaista arvelet lapsiimmekin tulevan kohdistumaan, kenties itse aiot pitää siitä huolen, jos muut eivät tule lapsiamme haukkumaan?)

Vierailija
182/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaaksi seksuaalisen suuntautumisen takia, kun seksuaalinen suuntautuminen ei ole sairausluokituksessa. Se on rasismia ja herjaamista, jotka ovat yksiselitteisesti laissa kiellettyjä. Jos tämä ei mene perille joillekin, niin sitten kyseiset ihmiset saavat myös vastata seurauksistaan.

Vierailija
184/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli kovasti, miten kaksi naista voi mennä naimisiin ja suudelmakin oli vähän örk. Aikaisemmin emme ole keskustelleet asiasta eli en ole syöttänyt homovastaista propsua. Enkä ole mitenkään itse näitä nais/homopareja vastaan, aivan neutraali suhtautuminen erilaisuuteen.

Vierailija
185/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilee päästä mukaan leppispippaloihin.

Vierailija
186/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi oppii opettamattakin heteronomatiivisen maailmankuvan. Helppohan se on ymmärtää, kun miettii, että joku on 6 vuoden ajan nähnyt ja tuntenut vain heteropareja ja heteroparien vanhemmoimia perheitä ja sitten yhtäkkiä näkeekin jotain siitä poikkeavaa. Sama kuin ennen muinoin ihmiset järkyttyivät ja hämmästyivät, kun näkivät joskus 30-vuotiaana ekan kerran tummaihoisen ihmisen =)

Vierailija
187/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä mua todellakaan haittaa, vaikka nainen rakastaa naista. Ei ole häiriöksi minulle milläänlailla.

Mutta biologian mukaista tuo homous ei kuitenkaan ole, sen kait sentään jokainen homoseksuaalikin myöntää. Eikä tämä ole herjausta, vaan tosiasia, eikä tarkoitettu ketään yksittäistä ihmistä kohtaan

Vierailija
188/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAISI vieläkin olla sairausluokituksessa, ei kuitenkaan rikollista, kuten ennenkin oli. Mielestäni sen on pakko olla joku aivojen kemiallinen häiriö tai jotain (en tietenkään tiedä varmaksi asiaa, eihän kukaan tiedä). Tiedän toki, että se ei ole enää luokiteltu sairaudeksi, joten en sano, että se sitä olisi, koska ei mulla ole tutkimustietoa asiasta eikä kait kellään. Ja tämä ei kyllä ole herjausta missään muotoa, kunhan pohdin, ilman että osoitan tämän viestin kenellekään henkilölle. Ihan yleisellä tasolla.

Vierailija
189/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siten voi mielipiteensä sanoa ilman, että menee laittomuuksiin.

Vierailija
190/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille häistä ja lapsista!

Aiotko muuten jatkaa opintojasi? Entäs Aliisa? Jääkö toinen hoitamaan kotiin vai viettekö lapset päiväkotiin?

Vierailija
191/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakka:

Jos tämä ei mene perille joillekin, niin sitten kyseiset ihmiset saavat myös vastata seurauksistaan.

Vierailija
192/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiusattiin koulussa siksi, että vanhempani olivat yrittäjiä, eli eivät käyneet missään töissä!! Kato olivat vaan kaikki päivät kotona, eivätkä lähteneet aamulla töihin. Miten sairasta ja epänormaalia! Muistan hävenneeni niin kovasti sitä, että vanhemmillani ei ollut kesälomaa tai pekkaspäiviä eikä pikkujouluja.

Olen kotoisin pieneltä vasemmistolaiselta paikkakunnalta, jossa kaikki kävivät tehtaassa töissä ja vihasivat riistokapitalisteja. Ilmeisesti ipanat olivat kotonaan oppineet, että maatalousyrittäjävanhempanikin olivat näitä.

Vierailija
193/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saatte kasvatettua lapsistanne tasapainoisia avarakatseisia yksilöitä tässä hirveän rasistisessa yhteiskunnassa jossa lasten vaaranpaikat senkun lisääntyvät ja kaikki pitää ottaa huomioon. Lapsilla on näköjään hirveästi oppimista maailman taipaleelle.... (siis meidän kaikkien lapsilla)

T: kuitenkin en ihan niin suvaitsevainen äiti (luulisin että syyttäisin itseäni epäonnistumisestani jos pojistani tulisi homoja - en tiedä miksi mutta kuitenkin) Mut jokatapauksessa onnea upealle naisparille

Vierailija
194/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sitten 4päiväistä työviikkoa. Olen kaavaillut jääväni syksyllä -07 hoitovapaalle.

" melkein pelottaa" .. hmm, koulukiusaajakin varmaan sanoisi noin, jos hänelle sanottaisiin että kiusaamiseen tullaan puuttumaan.

Vierailija
195/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuskin riippuu vanhemmista. Toisaalta kai kaikki vieras arveluttaa, jos lapsestasi tulee homo saatatkin oppia jotain uutta!

Vierailija
196/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ko. ohjelman ja täytyy sanoa että oli aivan liikuttavaa katseltavaa..

Näin jälkikäteen tuhannesti onnea teille kahdelle. Ja onnittelut myös pienistä tyttäristänne :)

Vierailija
197/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pelottavinta on jos pojistani tulee homoja niin miten minusta tulee mummo =( no vähän ennenaikaista vatvoa näitä asioita. Ja jos tulee mummon niin tuskin lapsi on poikani elämässä täyspäiväisesti. No maailma muuttuu 10-15 vuodessa ja paljon ja ehkä minäkin =)

Vierailija
198/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin puolesta,kauniit juhlat oli!

Näistä ahdasmielisistä av-mammoista ei kannata välittää,harmi vaan että opettavat lapsilleenkin nämä typerät ennakkoluulot...

Vierailija
199/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tarkoitan

Vierailija
200/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että viestilläni saan aikaan kritiikkiä. Olen 35 vuotias ja joku jo sanoikin minua mukulaksi, taidan sit hänen mielestään olla ikuinen lapsi. Eikös meissä kaikissa asu jollain tapaa sellainen aina? Se olisikin hieno asia ettei kouluissa olisi yhtään kiusaamista mutta sitä ei varmaan koskaan saada sieltä pois. Lapset osaavat olla aika ilkeitä toisilleen. Tietysti se on kasvatuksestakin kiinni mutta ei se kasvatus aina auta. Ajattelen itseni lesboparin lapseksi tai homoparin, niin luulisin että ei tulisi helppo elämä olemaan kun on näitä ihmisiä (kuten minä) joilla on ennakkoluuloja asiasta.

Mulla on kaksi homo tuttua, yksi on julkisuudessa ollut mukana. Vaikka minusta heidän elämäntapansa ei ole normaalia hyväksyn heidät semmoisena kuin he ovat.

Jos Tempakka haluat ottaa yhteyttö poliisiin nii se asia on sun päätettävissä. En varmaan ole sit ainut henkilö joka saa syytteen kunnianloukkauksesta. Toivottavasti sit kytillä on aikaa ja resursseja tätä asiaa tutkia sillä niillä voi olla paljon tärkeämpiä juttuja hoidettavana.

En halua haastaa riitaa ja tästä aiheesta on saatu rakentava ja mielenkiintoinen keskustelu aikaiseksi. Yritän ajatella positiivisesti että maailma olisi tylsä paikka elää jos me kaikki olisimme samanlaisia. Ajatellaan siskot näin että erilaisuus on rikkautta.

Aurinkoisia päiviä teille ja enkeleitä elämäänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi