Onko kukaan saanut kasvojoogalla tms leuan alta helttoja pienemmäksi?
Paino on pudonnut paljon ja leuan alle on tullut sellaiset vanhan naisen heltat, ja kyllä mä aika vanha olenkin, 47 v. Ig tietää ongelmani ja mainostaa sellaisia kasvojoogia ja jumppia joilla noi heltat muka pienenisi, onko kellään käytännön kokemusta?
Kommentit (13)
Katoaa vain veitsellä. Hyväksy tosiasiat ja toimi sen mukaan.
Kyllä se kiristyy, mutta iho jatkaa kiristymistä muutenkin 2 vuotta laihtumisen jälkeen. Kyllä minä suosittelen, on auttanut toisin kuin voiteet ja mikroneulaus ym. Jos se ei auta niin sitten on veitsi.
Käytännön kokemusta on. Ei pienene heltat jumpalla. Kasvojenkohotus on se ainoa toimiva vaihtoehto.
Ei sitä saa pois millään kasvojumpalla. Kirurgin veitsi on ainoa mikä toimii ja sitä en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiristyy, mutta iho jatkaa kiristymistä muutenkin 2 vuotta laihtumisen jälkeen. Kyllä minä suosittelen, on auttanut toisin kuin voiteet ja mikroneulaus ym. Jos se ei auta niin sitten on veitsi.
Oisko suositella vaikka youtubesta jotain?
Mistä lähtien iho on kiristynyt jumppaamalla? :DDD
Lihakset kasvaa, jumppaa vaan. Netissä hyviä ohjeita on.
Kyllä mulla lähti, tosin ei ollut pahat. Nyt ei ole oikeastaan ollenkaan, mutta mulla on kyllä muutenkin hyvät geenit siinä mielessä. Laihdutin neljä vuotta sitten 30kg ja nyt ei roiku enää missään: joogaa, pilatesta ja kasvojoogaa tein. N53
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla lähti, tosin ei ollut pahat. Nyt ei ole oikeastaan ollenkaan, mutta mulla on kyllä muutenkin hyvät geenit siinä mielessä. Laihdutin neljä vuotta sitten 30kg ja nyt ei roiku enää missään: joogaa, pilatesta ja kasvojoogaa tein. N53
Voi olla, että ihollasi kesti palautua pari vuotta. Tuskin johtui kasvojoogasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että ihollasi kesti palautua pari vuotta. Tuskin johtui kasvojoogasta.
No, ei siitä ainakaan haittaa ollut ja keskivartalo kiristyi ihan silminnähtävästi myös.
Gua Sha. Ei ainakaan pahenna tilannetta ja siitä tulee ihana olo.
Tuohon ei valitettavasti auta mitkään jumpat. Ajan saatossa iho voi hieman kiinteytyä, mutta helpommalla pääset, kun hyväksyt asian ja olet iloinen lähteneistä kiloista. Eli posin kautta. :) Tai jos on varaa, niin sitten kirurgin veitsen alle. Ei ole väärin käydä plastiikkakirurgilla, jos se lisää henkistä hyvinvointia.
Ei löysä nahka mihinkään katoa. Melkoiset naamalihakset pitäisi saada kadonneen rasvan tilalle. Ei ole mahdollista.