Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut kasvojoogalla tms leuan alta helttoja pienemmäksi?

Vierailija
21.07.2024 |

Paino on pudonnut paljon ja leuan alle on tullut sellaiset vanhan naisen heltat, ja kyllä mä aika vanha olenkin, 47 v. Ig tietää ongelmani ja mainostaa sellaisia kasvojoogia ja jumppia joilla noi heltat muka pienenisi, onko kellään käytännön kokemusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löysä nahka mihinkään katoa. Melkoiset naamalihakset pitäisi saada kadonneen rasvan tilalle. Ei ole mahdollista.

Vierailija
2/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaa vain veitsellä. Hyväksy tosiasiat ja toimi sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiristyy, mutta iho jatkaa kiristymistä muutenkin 2 vuotta laihtumisen jälkeen. Kyllä minä suosittelen, on auttanut toisin kuin voiteet ja mikroneulaus ym. Jos se ei auta niin sitten on veitsi.

Vierailija
4/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön kokemusta on. Ei pienene heltat jumpalla. Kasvojenkohotus on se ainoa toimiva vaihtoehto.

Vierailija
5/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saa pois millään kasvojumpalla. Kirurgin veitsi on ainoa mikä toimii ja sitä en suosittele.

Vierailija
6/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kiristyy, mutta iho jatkaa kiristymistä muutenkin 2 vuotta laihtumisen jälkeen. Kyllä minä suosittelen, on auttanut toisin kuin voiteet ja mikroneulaus ym. Jos se ei auta niin sitten on veitsi.

Oisko suositella vaikka youtubesta jotain?

Vierailija
7/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien iho on kiristynyt jumppaamalla? :DDD

Vierailija
8/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kasvaa, jumppaa vaan. Netissä hyviä ohjeita on.  

Vierailija
9/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla lähti, tosin ei ollut pahat. Nyt ei ole oikeastaan ollenkaan, mutta mulla on kyllä muutenkin hyvät geenit siinä mielessä. Laihdutin neljä vuotta sitten 30kg ja nyt ei roiku enää missään: joogaa, pilatesta ja kasvojoogaa tein. N53

Vierailija
10/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähti, tosin ei ollut pahat. Nyt ei ole oikeastaan ollenkaan, mutta mulla on kyllä muutenkin hyvät geenit siinä mielessä. Laihdutin neljä vuotta sitten 30kg ja nyt ei roiku enää missään: joogaa, pilatesta ja kasvojoogaa tein. N53

Voi olla, että ihollasi kesti palautua pari vuotta. Tuskin johtui kasvojoogasta.

Vierailija
11/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että ihollasi kesti palautua pari vuotta. Tuskin johtui kasvojoogasta.

No, ei siitä ainakaan haittaa ollut ja keskivartalo kiristyi ihan silminnähtävästi myös.

Vierailija
12/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gua Sha. Ei ainakaan pahenna tilannetta ja siitä tulee ihana olo.

Vierailija
13/13 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei valitettavasti auta mitkään jumpat. Ajan saatossa iho voi hieman kiinteytyä, mutta helpommalla pääset, kun hyväksyt asian ja olet iloinen lähteneistä kiloista. Eli posin kautta. :) Tai jos on varaa, niin sitten kirurgin veitsen alle. Ei ole väärin käydä plastiikkakirurgilla, jos se lisää henkistä hyvinvointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi