Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin suututtaa miehen eksän

Vierailija
03.09.2017 |

Mieheni ex toi heidän tyttärensä meille viettämään isäviikonloppua ja tytöllä oli kerrosateria mukana. No täällä on muitakin lapsia ja näiden alkoi myös tehdä mieli kun näkivät mitä yksi toi tullessaan. Päätin sitten jakaa kerroshampurilaisen kolmeen osaan ja jakaa myös ranskalaiset ja limun. Kaikki sai suurin piirtein saman kokoiset miniannokset eikä tullut riitaa tai kateutta. No tyttö oli kuitenkin kertonut asiasta äidilleen joka nosti asiasta metelin.
Kysyin, että miksei tyttö syönyt hampurilaistaan ennen tänne tuloa, koska tiesi että täällä on muitakin lapsia, niin sain vastaukseksi vaan että ei ole hänen tehtävänsä ajatella muiden pentuja. Tytön isä on ollut kanssani samaa mieltä ja sanoikin eksälleen että voisi seuraavalla kerralla ajatella vähän pidemmälle. Millä saa myös aina ruokaa ja jääkaapille on kaikilla vapaapääsy, eli nälissään tyttö ei todellakaan olisi joutunut olemaan.
Teinkö nyt väärin?

Kommentit (265)

Vierailija
81/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei kerinnyt tekemään nälkäiselle lapselleen ruokaa ja osti heseläisen ja nyt sinä veit ruoan nälkäisen lapsen suusta, häpeä! Itse olen silloin tällöin joutunut ostamaan pikaruoan siitä syystä että lapsi ei lähde esim. kavereilleen tyhällä mahalla. Todella törkeää toimintaa sinulta, tuliko hyvä mieli? VAI olisiko tasavertaisuuden nimissä pitänyt kiikuttaa heseläiset väihistä rahoistaan myös sinun ipanoillesi? Ex:än lapsen ei tarvitse uhriutua sinun lastesi takia!

Vierailija
82/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä miehen tytär ollut pahoillaan aterian jakamisesta ja äidilleenkin asian ilmaisi jossain sivulauseessa eikä mitenkään kannellen. Meidän perheessä kaikki lapset ovat samanarvoisia ja hyvät hetket jaetaan. Kaupassa kaikki saa omat herkut ja ravintolassa jokainen tilaa sitä mistä tykkää eli ei me aina olla jakamassa asioita. Ja tosiaankin mitään vaatteita tai laitteita ei jaeta elleivät sitten keskenään halua  niin tehdä.

ap

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastit lapsen ruoat kirjoitti:

Ex ei kerinnyt tekemään nälkäiselle lapselleen ruokaa ja osti heseläisen ja nyt sinä veit ruoan nälkäisen lapsen suusta, häpeä! Itse olen silloin tällöin joutunut ostamaan pikaruoan siitä syystä että lapsi ei lähde esim. kavereilleen tyhällä mahalla. Todella törkeää toimintaa sinulta, tuliko hyvä mieli? VAI olisiko tasavertaisuuden nimissä pitänyt kiikuttaa heseläiset väihistä rahoistaan myös sinun ipanoillesi? Ex:än lapsen ei tarvitse uhriutua sinun lastesi takia!

Häpeä kuule itse vaan kun et ymmärrä lukemaasi. Kokeiles ihan piruuttas lukasta uudestaa toi aloitus ja ihan ajatuksella tällä kertaa. Ehkä sullekin aukee sieltä jotain...

Vierailija
84/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ihan kartalla. Luuleeko että ex osti kiusallaan lapselleen aterian? Taisi ostaa ihan siksi kun lapsella oli nälkä. Nyt sitten ruokaa piti alkaa jakamaan muidenkin kanssa että kenelläkään ei ole paha mieli. Voi kiesus mitä kasvattajia mukamas!

Juu tytär ei uskalla sanoa suoraan että potutti koska saisi muutoin ap:n vihat päälleen ja ties mitä. Joutuu vielä valehtelmaan äidilleen. Ap, minkälainen ihminen oikein olet!?

Vierailija
85/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä miehen tytär ollut pahoillaan aterian jakamisesta ja äidilleenkin asian ilmaisi jossain sivulauseessa eikä mitenkään kannellen. Meidän perheessä kaikki lapset ovat samanarvoisia ja hyvät hetket jaetaan. Kaupassa kaikki saa omat herkut ja ravintolassa jokainen tilaa sitä mistä tykkää eli ei me aina olla jakamassa asioita. Ja tosiaankin mitään vaatteita tai laitteita ei jaeta elleivät sitten keskenään halua  niin tehdä.

ap

Tytär ei luultavasti uskaltanut sanoa mielipidettänsä asiasta. Mithän se kertoo sinusta? Tytär ei ole lastesi kanssa samanarvoinen. Isänsä joutuu elättämään toisen miehen siittämää katrasta ja nyt tytärkin pannaan maksumieheksi, ruoan jakamisen mudossa. 

Vierailija
86/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teit. Hyvä on opetella jakamaan.

Ihmeellisiä kommentteja täällä. Ei kyse ollut mistään, että ap olisi jakanut repullisen lapsen vaatteita tasan jokaiselle. Kyse oli herkuttelusta.

Kuulostat ihan mukavalta äitipuolelta ja järjen ihmiseltä ap.

Vierailija
87/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tytär ei luultavasti uskaltanut sanoa mielipidettänsä asiasta. Mithän se kertoo sinusta? Tytär ei ole lastesi kanssa samanarvoinen. Isänsä joutuu elättämään toisen miehen siittämää katrasta ja nyt tytärkin pannaan maksumieheksi, ruoan jakamisen mudossa. 

Ei hyvää päivää näitä vastauksia? Ootko joku helvetin aivokuollut?

Vierailija
88/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyllä _halusit_ suututtaa tytön äidin, mutta todellisuudessa ensisijaisesti menetit tytön luottamuksen ja kunnioituksen sinua kohtaan, jos sellaista on koskaan ollutkaan. Aiheesta.

Vierailija
89/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hullu teko sinulta!

Vierailija
90/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse kans ihmettelen että onko nämä kaikki exän toiminnan puolustajat myös sitä mieltä, että kun lapsi tulee seuraavan kerran isänsä luo, niin just silloin on sitten niiden ap:n lapsien spessuhetki, ja ne vetää pizzaa, mutta sitä ei riitä tälle isänsä luo tulijalle? Koska loogisestihan tuokin täytyisi olla ok näiden puolustelijoiden mielestä. Itse olen sitä mieltä että ei ole ok. Tosin en varmaan itse olisi mennyt hampurilaista jakamaan osiin, mutta tulipahan tuolla tavoin exän törkeeseen käytökseen (sillä sitähän tuo oli. Isän luona isä kustantaa syömiset, ei tarvita eväitä.) heti kuitti. Ja joo, hampurilaisateria on täysin eri asia kuin vaatteet tai polkupyörät sun muut.

Vierailija
91/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että näin typeriä ja ajattelemattomia exiä on olemassa!

Kuka normaali aikuinen ihminen tekisi tuollaista!?

Jos lapsi on nälkäinen, ostaa exä ruokaa ja se syödään ennen isän luokse tuloa, joko exän kotona tai automatkalla tai Mäkkärissä/Hesellä jne. Muussa tapauksessa lapsi syö normaalisti muun perheen mukana samaa ruokaa kuin muutkin.

Kyllä on teissä mammoissa aika paljon vialla, jotka tätä exää puolustatte ja pidätte käytöstä normaalina. Sillä sitä se ei todellakaan ole.

On ihan eri asia, jos lapsilla on erilaiset puhelimet, pyörät, sukset sun muut. En kerta kaikkiaan voi uskoa, että ette sitä ymmärtäisi. Tai sitten palstalaisten taso on vieläkin alempi kuin olen luullut.

Ja AP: sinä teit aivan oikein ja opetit lapsille yhteiseen hiileen puhaltamista ja tasapuolisuutta.

Vierailija
92/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten ruokia noin vaan jaeta muille, helvetti soikoon! Jos noin paljon vituttaa, ni olisit käynyt ostamassa omille pennuillesi omat ateriat!

Vierailija
93/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt periaatteessa kukaan lapsista ei saanut mitään, koska eihän yhdestä hampurilaisateriasta riitä juurikaan jaettavaa useammalle.

Vierailija
94/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi on nälkäinen, ostaa exä ruokaa ja se syödään ennen isän luokse tuloa, joko exän kotona tai automatkalla tai Mäkkärissä/Hesellä jne. Muussa tapauksessa lapsi syö normaalisti muun perheen mukana samaa ruokaa kuin muutkin.

Kyllä on teissä mammoissa aika paljon vialla, jotka tätä exää puolustatte ja pidätte käytöstä normaalina. Sillä sitä se ei todellakaan ole.

On ihan eri asia, jos lapsilla on erilaiset puhelimet, pyörät, sukset sun muut. En kerta kaikkiaan voi uskoa, että ette sitä ymmärtäisi. Tai sitten palstalaisten taso on vieläkin alempi kuin olen luullut.

Ja AP: sinä teit aivan oikein ja opetit lapsille yhteiseen hiileen puhaltamista ja tasapuolisuutta.

Juuri näin.

Exä ei ehtinyt lastaan syöttää kun oli niin kiire juopottelemaan ja hiustenlaittoon meni niin pitkään. Jännämies puolestaan odottelee pullon kanssa malttamattomana niin edes Heseen ei ehdi autokaistalle mättöä vetämään vaan on sekin jätettävä vastuuntuntoisen isän ja hänen uuden puolisonsa kontolle.

Tpdennäköisesti ap saa paljon alapeukkuja siksi että enemmistö jäljellejääneistä vauvapalstalaisita on lapsistaan piittaamattomia sidukkaa litkiviä wt-mammoja jotka kuvittelevat että lapsen kasvatus on sitä kun se työnnetään Hesen pussukan kanssa isälleen.

Vierailija
95/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse kans ihmettelen että onko nämä kaikki exän toiminnan puolustajat myös sitä mieltä, että kun lapsi tulee seuraavan kerran isänsä luo, niin just silloin on sitten niiden ap:n lapsien spessuhetki, ja ne vetää pizzaa, mutta sitä ei riitä tälle isänsä luo tulijalle? Koska loogisestihan tuokin täytyisi olla ok näiden puolustelijoiden mielestä. Itse olen sitä mieltä että ei ole ok. Tosin en varmaan itse olisi mennyt hampurilaista jakamaan osiin, mutta tulipahan tuolla tavoin exän törkeeseen käytökseen (sillä sitähän tuo oli. Isän luona isä kustantaa syömiset, ei tarvita eväitä.) heti kuitti. Ja joo, hampurilaisateria on täysin eri asia kuin vaatteet tai polkupyörät sun muut.

Pitsa on täysin eri asia. Pitsasta riittää useammalle mutta hampparista ei.

Vierailija
96/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien ja uusvanhempien väliset ristiriidat eivät yleensä ole ratkaistavissa oikeudellisin tai moraalisin perustein. Todella väärin on vain se, jos pakottaa lapset valitsemaan yhden puolen ja asettumaan muita perheenjäseniä vastaan. Aloittaja teki ratkaisunsa, mutta ei kai ole tuominnut lapsen äitiä eikä kiistä sitä, että asiassa on monta puolta. Se on hyvä asenne. 

Vierailija
97/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö sulla mielessä että ehkä lapsi on pitänyt toimittaa isälleen tiettyyn aikaan mennessä ja kotona ei olla ehditty syödä ja siksi nopeasti on ehditty hakea se ateria ennen isälle menoa. Ja isällä on saatettu jo syödä ruoka joten pitäisikö sen tytön sitten olla nälässä? Ja jos on just sen verran aikaa että ehtii aterian hakea sitä ei välttämättä ehdi syödä autossa

Vierailija
98/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täälläkin palstalla aina sanota, että isän luona isän säännöt ja äidin luona äidin säännöt. Jos isän taloudessa on sellainen sääntö että herkut jaetaan, niin silloinhan äidillä ei pitäisi olla valittamista. Isän talouden säännöt.

Vierailija
99/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän vastaava tilanne. Minä olen todella kovapalkkainen ja eksäni nyxineen taas ei. Minä ostan tyttärelle kalliita asioita ja matkustellaan paljon ja nautitaan elämästä. Eksän uudet lapset taas saa vain välttämättömän ja kierrättävät vaatteita jne.

Isälleen mennessä tyttärellä on mukana puhelin, tabletti/kannettava ja merkkivaatteita. Nyksä on mulle narissu usean kerran että eikö tytär voi jättää niitä kalliita juttuja kotiin ja ottaa muuta mukaan. No ei voi kun meillä ei ole muuta ja ehdotus siitä että tytär voi sitten soittaa vaikka isän puhelimesta jos tarve tulee on aivan posketon. Käskin heidän ostaa tyttärelle eri jutut sinne jos heitä häiritsee se mitä minä ostan.

Tämä nyksä on valittanut siitä että tyttäreni laittaa facebookiin kuvia ja päivityksiä matkoilta(sisaruspuolet näkee päivitykset ja on kateellisia), siitä että tytär saa harrastaa ratsastusta(hänen tyttärensä ei kun ei ole varaa), siitä että tytär saa merkkivaatteita jne. Ja yritti jopa saada tyttäreni jakamaan osan vaatteista omansa kanssa. Tämän olen itse kieltänyt ettei vaatteita lainailla.

Todella röyhkeä nainen ja yrittää aina saada minua laskemaan tyttäreni elintasoa tai jotenkin hyötyä siitä. Miksi niitä lapsia pitää pukata 4 ulos jos et sitten voi yhdellekään niistä tarjota kunnon elintasoa?

Ja eksä tietenkin on tossukka joka ei laita vaimoaan kuriin.

Vierailija
100/265 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täälläkin palstalla aina sanota, että isän luona isän säännöt ja äidin luona äidin säännöt. Jos isän taloudessa on sellainen sääntö että herkut jaetaan, niin silloinhan äidillä ei pitäisi olla valittamista. Isän talouden säännöt.

Hamppariateria ei ole herkku vaan ateria. Eri asia jos olisi tuonut karkkia tms ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme