Taisin suututtaa miehen eksän
Mieheni ex toi heidän tyttärensä meille viettämään isäviikonloppua ja tytöllä oli kerrosateria mukana. No täällä on muitakin lapsia ja näiden alkoi myös tehdä mieli kun näkivät mitä yksi toi tullessaan. Päätin sitten jakaa kerroshampurilaisen kolmeen osaan ja jakaa myös ranskalaiset ja limun. Kaikki sai suurin piirtein saman kokoiset miniannokset eikä tullut riitaa tai kateutta. No tyttö oli kuitenkin kertonut asiasta äidilleen joka nosti asiasta metelin.
Kysyin, että miksei tyttö syönyt hampurilaistaan ennen tänne tuloa, koska tiesi että täällä on muitakin lapsia, niin sain vastaukseksi vaan että ei ole hänen tehtävänsä ajatella muiden pentuja. Tytön isä on ollut kanssani samaa mieltä ja sanoikin eksälleen että voisi seuraavalla kerralla ajatella vähän pidemmälle. Millä saa myös aina ruokaa ja jääkaapille on kaikilla vapaapääsy, eli nälissään tyttö ei todellakaan olisi joutunut olemaan.
Teinkö nyt väärin?
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Ap osui kasaan pskaa kirjoittaessaan tänne. Täällä palstalla lorvii suurissa määrin jätettyjä naisia joille exän nyxä on syyllinen kaikkeen ja häntä saa kiusata. Jos haluat puoltavia viestejä av:lla niin tässä on järjestyksessä top-5 ketä haukkua ja saat sympatiat: 1. Ex tai nykyinen mies, 2. Anoppi, 3. Ex-miehen nykyinen "hupakko" ja sen kakarat, 4. Toinen nainen (tässä tapauksessa syy ei koskaan ole numeron 1) ja 5. Miehen ex
Tämäkin katkera ex-vaimo on todennäköisesti tahallaan laittanut lapsen hesen kassin kanssa miehelle, joko ideana aiheuttaa riitaa sisarusten välillä tai näyttää uudelle vaimolle että ruoka ei ole kelpoa siellä ja pitää laittaa lapselle eväät mukaan. Miksi kukaan muuten vetäisisi hernettä nenään tällaisesta asiasta? Normaali (ei-katkera toisen lapsia kakaroiksi nimittävä) ihminen olisi ollut lapselle että jaha ja kysynyt sitten myöhemmin miltä lapsesta asia tuntui ennenkuin lähtee aloittamaan riidan.
Kerro sinä suuri ihmistuntija toki, että mistä minä olen katkera. Jos meinasit sanoa, että olen petetty ja jätettu köyhä yksinhuoltaja, niin kaikki meni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Onpas tämä nyt herättänyt keskustelua. Täsmennän vielä pari asiaa. Siis ihan oikeasti tyttöä ei haitannut jakaa ateriaa ja tietenkin kysyin häneltä ensin ennen kuin aloin pistämään sitä osiksi.Kuulin hänen ja äitinsä keskustelun koska hän jutteli äidilleen myöhemmin puhelimessa siinä sohvalla mun vieressä.
Ja kuten jo aiemmin kirjoitin niin meillä on kaikilla vapaa pääsy jääkaapille jos on nälkä ja siellä on aina syötävää.
Tavaroita ja vaatteita ei jaeta ellei lapset sit keskenään halua niin tehdä.
Ap
Tuskin se lapsi pahan äitipuolen kyylätessä vieressä vyö kädessä uskaltanut sanoa äidilleen, mitä mieltä todellisuudessa oli.
Voi tätä katkeruuden määrää!
Kerro sinä suuri ihmistuntija toki, että mistä minä olen katkera. Jos meinasit sanoa, että olen petetty ja jätettu köyhä yksinhuoltaja, niin kaikki meni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teit. Meillä miehen exä on varakas ja tytöllä on ties mitä merkkivaatetta, kun tulee tänne. Ne otetaan samantien muiden lasten käyttöön, omat tytöt kun on suunnilleen samaa kokoa. Sama puhelimen ja tabletin kanssa, ne pitää antaa muille lapsille käyttöön ja turha itkeä, jos menevät rikki. Joku 500 euron puhelin on ihan liian kallis 12v ikäiselle. Hurjinta oli, kun miehen exä meni ostamaan tytölle mustan Jopon, se meni meidän isommalle tytölle, koska hän tarvitsee sitä koulumatkoillaan. Olen sanonut, että jos ei halua jotain tavaraa jaettavaksi, niin ei sitten ota sitä tänne.
Uskomatonta kateutta sinulta, kyllä säälittää uusioperheiden lapset, tässä hyvä esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla ex joko ostaa aterian ja sanoo että syö se ennen kuin menet isälle. Tai hän ostaa mukaan ateriat kaikille lapsille. Kumpi todennäköisempi vaihtoehto?
Siitä voi päätellä asenteen.Ai että ap:n miehen eksällä on huono asenne päätellen siitä, jos ei halua ostaa exänsä uuden hupakon lapsille hampurilaisaterioita?
Kertoo kaiken sinun asenteestasi, miehesi ilmeisesti jätti sinut toisen vuoksi ja siksi koet että ap:n on pakko olla joku "hupakko"? Ja kyseessä ei ole vain tämän hupakon lapset vaan ilmeisesti ihan ex-miehenkin lapset.
Sieltähän lähdettiin hyökkäämällä. Minua ei olle jätetty tai petetty enkä edes ole parisuhteessa.
Sitä suuremmalla syyllä ap:n ja tämän exän yhteiset lapset eivät ole mitenkään enemmän kotonaan tuolla kuin ap:n miehen ja tämän eksän lapset.
Sinähän se hyökkäämisen aloitit kun kutsuit ap:ta hupakoksi. Ihan kuin ap ei voisi olla järkevä ihminen ja ihan oikea puoliso miehelleen. Ehei, hän on joku hupakko ja ex on se järkevä oikea nainen.
Riippuu, ei biologinen suhde tee kotia. Minä en ikinä pitänyt isäni asuntoa kotina vaikka minulla oli siellä oma huone. Olin siellä viikonloppuja, joskus lomia jne. Ei se ollut koti vaikka siellä hyvä olikin olla. Koti on se jossa asutaan vakituisesti.
Nyt ei ollutkaan kyse sinun kokemuksistasi. Exän lapsi on sitä paitsi ihan samassa asemassa isänsä luona kuin ap:n kakarat.
Exän LAPSI ja ap:n KAKARAT. Ethän sinä nyt mitenkään vaan ennakkoasenteidesi läpi tutkaile tätä asiaa...
En ole tuo kelle sanoit mutta kyllä ne ap:n lapset on kakaroita jos suostuvat siihen että hampurilainen jaetaan ja eivät osaa olla jos eivät saa myös. Itse en olisi lapsena edes kehdannut ottaa sitä jaettua osaa vastaan.
Et ole koskaan jakanut mitään sisarustesi kanssa? Outoa. Minä olen jakanut paljonkin, ihan omasta aloitteesta sekä ihan asian ymmärtäen vanhempien aloitteesta. Sain mummolta kerran jätskirahaa 100mk nimipäiväkortin välissä, ostin jätskit myös sisaruksille pyytämättä. Siskoni sai mummolassa käydessään konvehtirasian meidän lemppareita sveitsiläisiä suklaita ja ihan itse tarjosi kaikille. Kun olin nuori kävin harrastuksessa vähemmän varakkaan kaverini kanssa, itse kävin usein koulun ja harrastuksen välissä syömässä hesessä ja usein tarjosin omat ranskalaiseni kaverille ja pari haukkua hampparista koska hän sai ehkä joka 4. viikko sen verran rahaa että saattoi myös ostaa aterian. Tiedänpä nyt että olen saanut poikkeuksellisen hyvän kasvatuksen ja olen ainakin osittain parempi ihminen kuin suurin osa koska minusta tärkeille ihmisille voi jakaa omastaan.
Selvästikään et ole saanut poikkeuksellisen hyvää kasvatusta, vaan itse asiassa harvinaisen huonon. Kun asenne on, että "minä olen parempi kuin muut".
Asenne on "olen parempi kuin muut" koska nähtävästi lähes kaikki muut ovat itsekkäitä paskakasoja. Miksi tosiasian toteaminen on väärin? Ihmettelen vähemmän nykyistä maailmanmenoa tämän ketjun myötä, nyt tajuan miksi ihmiset ovat nykyään niin itsekkäitä ja pelkkää omaa napaansa tuijottavia: heidät on kasvattanut av-mamma.