Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijoiden jatkobileet tien toisella puolella ovat kestäneet jo 7 tuntia

Vierailija
03.09.2017 |

N. viiden aikaan herään hirveään basson jumputukseen. Työnnän korviin korvatulpat, niin syvälle kuin saan. Eihän se auta, basso tulee läpi. Menen katsomaan, vinosti vastapäätä, n. 100 m päässä on ullakolla haalariopiskelijoiden jatkot. Väkeä on terassi täynnä ja sieltä musiikki tulee.

Ei auta mikään, toivon vaan että joku vastapäisestä talosta soittaisi poliisin. Ei ole soittanut, sillä jatkot jatkuu vieläkin.

Taidan kaivaa kys oppilaskunnan tms fb-sivut jostain...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 12. Mitä se juhlinta nyt haittaa? Kyllä ne väsähtää ennen iltaa, kokemuksesta tiedän.

Vierailija
2/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan vakuutun enemmän ja enemmän, että yliopisto-opiskelijat ovat sitä lapsellisinta/itsekkäintä/tyhmintä porukkaa. Ainakin siis kun kokoontuvat yhtään isommalla porukalla.

T. yliopisto-opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI mitä haittaa, menin nukkumaan 1.30 ja heräsin n 5. Ja nukun sikeimmin juuri aamuyöstä.

Vierailija
4/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mitä kiltaa ovat ja laita valitus. Minä olen oman ainejärjestöni hallituksessa ja joka kerta kun kuullaan jotain tämmöistä laitetaan tiedotuskanavaville, että haalarit päällä te edustatte meidän järjestöä ja meiltä lähtee maine jos ette ole ihmisiksi ja kun mietitään tulevia yhteistyökuvioita eri tahojen kanssa niin haluaako ne olla tekemisissä rymyjärjestön vai asiallisen kanssa.

Vierailija
5/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä että meillä (ja monilla muilla) lukee säännöissä, että jos joku ei oo ihmisiksi useammasta kehotuksesta huolimatta me nakataan se ulos ainejärjestöstä.

-4

Vierailija
6/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä että meillä (ja monilla muilla) lukee säännöissä, että jos joku ei oo ihmisiksi useammasta kehotuksesta huolimatta me nakataan se ulos ainejärjestöstä.

-4

Ja paskan marjat 😂

Vierailija
7/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan vakuutun enemmän ja enemmän, että yliopisto-opiskelijat ovat sitä lapsellisinta/itsekkäintä/tyhmintä porukkaa. Ainakin siis kun kokoontuvat yhtään isommalla porukalla.

T. yliopisto-opiskelija

ole maalta -> ole hyvä koulussa -> ole siksi 1) epäsuosittu 2) kaikissa valtuustoissa -> 2) ole siksi mummojen tarkkailun alla -> ole nyt kaupungissa -> ole lopultakin suosittu -> ole vihdoin vapaa mummoista / bensalenkkareista -> BILEET

Vierailija
8/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ap poliisille

Vierailija
9/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ap poliisille

Just näin, soita itse poliisille, ei se meteli tälle palstalle kirjoittamalla lopu, vai laitatko osoitten tänne niin mä voin soittaa ne sinivuokot jos et itse osaa.

Vierailija
10/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuet pitäisi ottaa kokonaan pois sellaisilta opiskelijoilta jotka käy ryyppäämässä, ei edistä opiskelua ja heillä on muutenkin liikaa rahaa. Jos sunnuntaina keskellä päivää ollaan ympärikännissä ja koko edellinen yö rymytty niin miten ihmeessä ne jaksavat mennä maanantaina kouluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi