Mökkivieraat asettuivat palveltavaksi
Sisareni perheineen ilmoitti viipyvänsä kaksi viikkoa ja odotti täyttä palvelua koko ajan. Palvelun puutteista huomauteltiin: me ei tykätä noista jogurteista ja ei, me emme syö punaisia omenoita vaan vihreitä.
Kommentit (29)
Kerrot että voivat käydä kaupassa ostamassa omat eväänsä ja laita lista mukaan mitä ostavat teille. Kun ovat kaupassa, laadit listan mökillä tehtävistä töistä ja kerrot että saa aloittaa heti kun ovat tulleet kaupasta. Kahdessa viikossa saa mökillä tehtyä paljon hommia.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot että voivat käydä kaupassa ostamassa omat eväänsä ja laita lista mukaan mitä ostavat teille. Kun ovat kaupassa, laadit listan mökillä tehtävistä töistä ja kerrot että saa aloittaa heti kun ovat tulleet kaupasta. Kahdessa viikossa saa mökillä tehtyä paljon hommia.
Miksi lokeille pitää MUN LAATIA lista tekemisistä. Mä en ole velvollinen tekemään yhtään mitään, kun tulevat lokkeilemaan. Ylimääräistä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lokeille pitää MUN LAATIA lista tekemisistä. Mä en ole velvollinen tekemään yhtään mitään, kun tulevat lokkeilemaan. Ylimääräistä hommaa.
No annat sitten lokkeilla ja lopetat täällä valittamisen.
Tämä provo on vielä väsyneempi kuin vasureiden horinat äärioikeistosta.
Ap on hullu trolli. Naurettavaa. Voisitte lopettaa jo noi järjettömät täysin keksityt " lokkeilu" jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ehkä tajua, että voisivat tehdä jotain hyödyllistäkin jos sä et kerro?
Mitä ruokapuoleen tulee, niin siitäkin voi mainita että tuokaan eväät mistä tykkäätte.
Ei jessus. Ihmiset vuositolkulla vaan v ttuuntuu ja valittaa mutta ei tee edes sen verran, että ilmaisisi mikä hiertää.
Vasuri on AINA parempi, kuin porvari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sinä sitten kulutat lomasi listoja laatien. Ihmebyrokraatti, Varmaan nautit tuosta listojen tekemisestä. Aamuisin sulla excel laulaa ja esittelet perheelle talousarvioita ja flappitaulun ja PowerPointin kanssa heilut pöydässä ja muilla sitten kahvit väärässä kurkussa. Ihme epeli sinäkin!
Näille pitää antaa työkalut heti käteen, kun saapuvat pihaan. Voi syödä mitä tarjotaan tai olla syömättä.
Näitä otsikoita on iltapäivälehdet täynnää joka päivä koko kesän. "Kokemuksia" tehdään lisää tekoälyllä ja niitä on sitten mukava pöyristellä.
Miksi ap rouinaa täällä mökivieraista, puhu asiat halki sen sisaresi kanssa. Uuno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sinä sitten kulutat lomasi listoja laatien. Ihmebyrokraatti, Varmaan nautit tuosta listojen tekemisestä. Aamuisin sulla excel laulaa ja esittelet perheelle talousarvioita ja flappitaulun ja PowerPointin kanssa heilut pöydässä ja muilla sitten kahvit väärässä kurkussa. Ihme epeli sinäkin!
Oletko kopiovastaava?
Laita ne keräämään mustikoita kun ajattelit keitellä vuoden mehut ja tehdä hillot 🤔
Varmaan siellä tarviis halkoa klapejakin ja siivota piha 🤔🤔🤔
Viikko sitten lauantaina taisi mennä välit poikki yhden perheen kanssa eikä haittaa. Autolasti tuli mökin pihaan ei kutsuttuna. Vanhemmat ja neljä lasta. Sanoin ihan suoraan, että haluamme olla oman porukan kanssa ja emme halua vieraita. Perheen äiti näytti kiukkuiselta ja isä nololta. Lapset niin pieniä, että eivät ymmärtäneet. Älysivät lähteä.
Tarjoa niille vaan veripalttua, jos ei kelpaa voi lähteä pois.
Oma ongelmasi, lapatossu.