Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tapailla mutta ei mitään vakavaa

toivotonta
24.08.2017 |

Tapasin kaksi kuukautta sitten tosi hyvän tyypin. Ekasta hetkestä asti hänen kanssaan oli tunne kuin oltais tunnettu jo pitkään, pystyi olla ihan oma hölmö itsensä ja juttua ja naurua riitti. Olen tapaillut useita miehiä eroni jälkeen ja tää mies on ensimmäinen joka oikeesti kolahti kaikin puolin.
Kysyin sitten kerran (kun oltiin tunnettu n. 2 viikkoa) ihan ohimennen että mikäs tässä meidän jutussa nyt on homman nimi. Tiivistettynä hänen vastaus oli, ettei hän pysty juuri nyt lupaamaan mitään vakavampaa, koska hänellä tulee olemaan todella kiireinen syksy töissä, eikä halua luvata mulle mitään mihin ei välttämättä pysty. Sanoi kuitenkin myös ettei ole mitään tarvetta tapailla muita.
Mua tää tilanne vaan jotenkin kaihertaa, koska itse etsin ehkä kuitenkin jotain lähtökohtaisesti vakavampaa. Ja mulle aika on aina priorisointikysymys; jos oikeesti haluat viettää aikaa toisen kanssa, sä kyllä raivaat sille töiltäs aikaa.
Ja oon alkanut miettiä että onko suurin intressi tälle miehelle kuitenkin seksi (joka on ihan super hyvää) vaikka hän sanookin että haluaa viettää mun kanssa aikaa ihan muutenkin, ja on tehtykin paljon ihan normi "pariskunnan" juttuja.
Ja mikä mun mieltä vielä enemmän sekottaa on se, että tää mies on aina se yhteyttä ottava osapuoli; kyselee kuulumisia kesken päivän, ehdottaa kaikenlaista tekemistä ja haluaa suunnitella päiviä eteenpäin niin että ehditään näkemään.

Te, jotka ootte ollu samanlaisessa tilanteessa, miten juttu eteni? Pitäiskö vaan jättää mies uppoutumaan töihinsä vai jatkaa tätä mahdollisesti ei mihinkään johtavaa kevyttä tapailua? Pelkään että satutan itteeni kun kiinnyn tähän tyyppiin liikaa.

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma, että ei ole varattu?

Vierailija
122/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka sanoo, että työkiireiden takia niillä ei ole lähikuukausina tilaa millekään vakavammalle parisuhteelle, eivät ole kovin ihastuneita. Jos olisi ihastunut, niin työkiireistä huolimatta haluaisi sovittaa sen parisuhteen sinne työn lomaan. 

Oletko kuullut lapsista? Minulla ainakin on ihan oikeasti se tilanne, että vuorotyö ja lapset vievät suuren osan ajastani ja ihan oikeasti kahdenkeskiset tapaamiset ovat vaikeita järjestää. Heti alkuun en halua uusia kumppaneita siihen lapsien arkeenkaan täysillä vetää, joten kyllä se aika vaan on vähissä, vaikka olisin miten kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka sanoo, että työkiireiden takia niillä ei ole lähikuukausina tilaa millekään vakavammalle parisuhteelle, eivät ole kovin ihastuneita. Jos olisi ihastunut, niin työkiireistä huolimatta haluaisi sovittaa sen parisuhteen sinne työn lomaan. 

Oletko kuullut lapsista? Minulla ainakin on ihan oikeasti se tilanne, että vuorotyö ja lapset vievät suuren osan ajastani ja ihan oikeasti kahdenkeskiset tapaamiset ovat vaikeita järjestää. Heti alkuun en halua uusia kumppaneita siihen lapsien arkeenkaan täysillä vetää, joten kyllä se aika vaan on vähissä, vaikka olisin miten kiinnostunut. 

Joo, mutta lapset on eri juttu, lapset oikeasti sanelee hyvin paljon yksinhuoltaja/yhteishuoltajavanhempansa arjesta. Ap:n miehellä vissiin ei ollut lapsia. 

Vierailija
124/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus on kyllä se, että ihastunut mies haluaa nähdä usein ja haluaa järjestää aikaa tapaamiselle. Sen sijaan mies, joka ei ole kovin ihastunut, ei laita tapaamisia kovin korkealle elämänsä prioriteettijärjestyksessä.

Joten sanoisin ap, että He's Just Not That Into You.

Ap:n tapauksessahan mies nimenomaan ottaa usein yhteyttä. Kyselee kuulumisia ja suunnittelee eteenpäin, että yhteistä aikaa löytyy.

Vierailija
125/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sanoi minulle suunnilleen noin parin viikon tuntemisen jälkeen. Siis semmoset 21 vuotta sitten sanoi näin. Se tarkoitti just sitä, mitä sanoi: seuraavat kolme kuukautta sillä oli kalenteri tosi täysi niin silloin ei voitu nähdä mitenkään joka päivä. Tämän jälkeen aikaa riitti paremmin ja nythän me ollaan oltu jo naimisissakin yli 15 vuotta...

Vierailija
126/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jarruttelee etteivät rakastuisi koska pelkäävät mahalaskua.

Vierailija
127/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä nyt vedetään näin hirveästi hernettä nenään ja leimataan miestä täydeksi siaksi? Mies kertoi rehellisesti ja suoraan miten itse tilanteen _tällä_ hetkellä näkee eikä yrittänyt johtaa harhaan. Olin itse aikoinaan täysin vastaavassa tilanteessa, jossa tapasin ihanan miehen ja hän kertoi jo tapailun alussa ettei hae mitään vakavaa suhdetta. Vietimme kuitenkin hyvin tiiviisti aikaa keskenämme (ja porukalla), sillä viihdyimme toistemme seurassa. En ihastumisesta huolimatta halunnut jättää tapailua siihen ja miksi edes olisin, kun toinen kuitenkin selkeästi halusi käyttää kiireistä huolimatta aikansa juuri kanssani? Koin oloni tärkeäksi toiselle ja en minäkään tiennyt haluanko sitoutua niin lyhyen ajan jälkeen. Puolessa vuodessa tunteet olivat syventyneet molempien osalta jo niin vahvoiksi, että se oma elämä ja arki haluttiin jakaa varmasti toisen kanssa samassa osoitteessa. Vaikka emme sopineet seurustelevamme aluksi, ei se tarkoittanut ettei mies olisi välittänyt minusta. Totta kai hän välitti, mutta ei suhteeseen kuulu rynnätä olematta varma omista tunteistaan. Hirveämpää se on huomata puolen vuoden päästä tehneensä vääriä päätöksiä ja satuttaa toista siinä vaiheessa, joten parempi se on olla lupaamatta kuuta taivaalta. Näin ei tule pettymyksiä. Meillä kuitenkin oli selkeät pelisäännöt, että muita ei pyöritellä samaan aikaan tai tästä kerrotaan toiselle, ja saa itse valita lähtevänsä. Tilanteet muuttuvat ja onneksi en itse lähtenyt kävelemään sen vuoksi että haluan löytää nimenomaan parisuhteen. Kuuntelin omia vaistojani ja päädyin lopulta rakentamaan yhteistä elämää ihmisen kanssa, jota voin kutsua parhaaksi ystäväkseni ja elämäni rakkaudeksi.

Vierailija
128/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on muuten loistava esimerkki kaikille niille miehille, jotka palstalla kyselevät, miksi naiselle on niin tärkeää tietää jo ensitreffeillä miehen koulutus, ammatti ja työpaikka. Se on naisille tärkeää juuri siksi, että nainen pystyy arvioimaan, viekö miehen työ mahdollisesti liikaa miehen aikaa ja pystyykö mies joustamaan työstään naisen vuoksi. Viimeistään kahden viikon päästä naisen tulee jo tietää, kumpi on miehelle tärkeämpää: tämä nainen vai miehen työ. 

Minulle miehen työ ja koulutus on tärkeitä, koska odotan hänellä olevan muitakin kiinnostuksen kohteita kuin minä: työ, harrastukset, aikuiset lapset, lapsenlapset. Eikä haaveile yhdessä asumisesta. Onneksi olen löytänyt kaltaiseni itsellisen miehen, jonka kanssa minulla on vakava parisuhde.

Vierailija
129/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies vaikuttaa kunnolliselta ja hyvältä mieheltä. Mistä erottaa kunnollisen miehen ja pelimiehen? Kunnollinen mies on rehellinen ja sanoo, miten asiat ovat. Kunnollinen mies ei lupaa naiselle mitään, mitä ei voi varmuudella toteuttaa. Pelimies taas vastaa naiselle aina kuten nainen haluaa miehen vastaavan. Ei ole mitään väliä, onko se totta vai ei. Pelimies lupaa naiselle ummet ja lammet ilman aikomustakaan pitää lupauksiaan. Ja juuri tästä syystä pelimiehillä on enemmän naisia kuin kunnollisilla miehillä eikä pelimiesten omaatuntoa kolkuta tipan tippaa jälkeensä jääneet särkyneet sydämet. Kunnollinen mies taas ei halua pahoittaa kenenkään mieltä valheilla ja katteettomilla lupauksilla.

Huoh. Erityisen taitava ja kokenut peluri osaa esiintyä kunnollisena miehenä, koska noita lipeviä naistennaurattajia eli juurikin peruspelureita naiset osaa varoa yleensä ihan kertakokemuksen jälkeen. Siitä kun saa ne parhaimmat kiksit että naista saa kusetettua ihan 6-0, seksi ei ole pääasia vaikka erityisesti palstan kilttimiehet niin luuleekin.

Eli sanoopa mies mitä tahansa, mies kuitenkin aina valehtelee? En enää yhtään ihmettele, jos suomalaisten miesten on vaikea löytää parisuhdetta. 

Vierailija
130/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan tosissasi?

2 viikkoa tapailua takana ja odotat jotain sitoutumista!

Onnea vaan etsintään

Vierailija
131/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen onnekas siinä mielessä, että olen löytänyt miehen jolle ihmissuhde on vain lisäarvo ei kaiken perusta. Jos ei ole kokemuspohjaa mitä vaativa työ on ei voi myöskään käsittää miten sitovaa ja aikaa vievää se on ja miten  ihmissuhteet voi muodostua lähinnä vapaa-ajan viihteeksi.

Ap pitää nyt vaan löytää mies, joka jakaa hänen arvonsa ja tavoitteensa elämässä. Kaikille, kun se ei ole perheen perustaminen tai parisuhde vaan ne tavoiteet ja kunnianhimo on siinä työssä.

Ja kuitenkin kuolevia hoitavat lääkärit kertovat ihmisten katuvan kuolinvuoteellaan eniten sitä, että antoivat ihmissuhteiden jäädä toiseksi työlle..

Vierailija
132/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lukee ap:tä tahallaan väärin ja on leimaamassa. Aika rasittavaa lukea ja vielä senkin jälkeen kun ap on jo oikonut tilannetta..

On täysin luonnollista että koska harrastavat jo seksiäkin (ja naisellahan tunteita usein syntyy siinä tilanteessa, miehille ei meinaa mitään), ap:tä mietityttää miehen ajatukset. Silti hän kyseli vain yleisellä tasolla että mitä mies elämältään haluaa!! Ei siis tivannut mitä hänestä haluaa tai heidän suhteeltaan!

No mies antoi sen tavallisimman vastauksen tänäpäivänä, johon hän voi sitten vedota yhdellä sanalla kun haluaa paeta..eli ei mitään vakavaa. Sillä ei ole mitään merkitystä, mikä selitys sille on. Jos mies olisi AP:n lumoissa, hän olisi itse pyrkinyt keskustelemaan tästä aiheesta (=varaamaan ap:n itselleen), varmistaen, ettei ainakaan kukaan muu..

AP tuntuu kestävän kevytsuhteilun kun on sitä harrastanut vaikkakin pelkää kyllä ihastuvansa liikaa. Vain AP tietää vastauksen tähän mitä hänen nyt pitää tehdä.

Jostain luin neuvon että naisen ei koskaan pidä ottaa puheeksi miehen kanssa näitä asioita. Koska miehet kammoaa niin paljon sitä palloa jalassa. Sen sijaan naisen pitää ymmärtää että mitään suhdetta ja "yksinoikeutta" ei ole kunnes mies ottaa ne puheeksi. Eli pitää ymmärtää olevansa sinkku ja yksin ja jatkaa  etsimistä, vaikka tämmöistä miestä tapailisikin.

Vierailija
133/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tutulta. Voit olla varma, että tyypillä on koko ajan tinder-tili vetämässä ja facebook ja ehkä instagram täynnä kivoja keskusteluita menossa muidenkin kanssa. Ja se sekunti kun sä et ehdi, sillä on treffit jonkjn toisen kanssa. Sulle se meno paljastuu vasta, kun joku toinen nainen lisää someen kuvan, johon se tägää tän miehen sydänhymiöiden saattelemana.

Hohhoijaa. Juu kyllä näitä mulkkuja on paljon, mutta on myös oikeasti niitäkin, joilla on töitä ja muita kiireitä, ettei mitkään parisuhteet ehdi kiinnostaa. Minäkin olen tällainen ja nainen. Ahdistuisin, jos äijä 2 viikon jälkeen on kyselemässä jotain "meidän tilannetta"!? Hei oikeesti... Kiirehtiminen ei kannata eikä toisen painostaminen. Jos et ap kestä sitä, ettet saa hänestä juuri nyt heti välittömästi sulle aviomiestä, niin anna olla.

Mitä tarkoittaa kiirehtiminen? Mä ajattelen että nyt on kiirehditty liian nopeasti seksiin, mikä on johtanut ap:n tunteiden syvenemiseen.

Vierailija
134/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...voihan tuostakin suhde kehkeytyä, mutta satavarmasti et ap ole mikään miehen elämän rakkaus. Mutta eipä kaikki sellaista koskaan kohtaakaan, niin eivät paremmasta tiedä.

Vierailija
135/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin, tutustuin samantyyliseen mieheen. Totuus: olikin edelleen naimisissa, valehteli siis päin naamaa olevansa eronnut, asumusero kyllä oli päällä. Nyt takaisin vaimonsa helmoissa kun on valehdellut ensin puolelle Suomelle olevansa sinkku ja hyväksikäyttänyt kymmeniä naisia valehdellen (itse myöntänyt tämän).

Mistä muuten johtuu, että "seurustelu" on nykyään kuolemanvakavaa??? sitähän tekee jo 12-vuotiaat? Miksi siis se on aikuisille yhtäkkiä kuolemanvakavaa ja pitää "tapailla" vuositolkulla. Ai niin se johtuu siitä ettei voida olla vaan yhden kanssa. Seurusteluhan sitä tutustumista on ja sitä et yhteen kerrallaan. Ei sitä pitäisi mieltää "vakavaksi"..

Vierailija
136/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi J:llä? Kuulostaa hyvin tutulta käytökseltä.

Vierailija
137/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut melkein kolme vuotta parisuhteessa, jossa mies jo alussa totesi, ettei juuri nyt etsi mitään vakavampaa. Halusin itse vakavampaa, ja kuvittelin, että ksipa se mieskin jisks...mutta ei. Edelleen sanoo, et jollei tää riitä, etsi uusi mies.

Kadun kun aloin suhteeseen ja annoin itteni rakastua tyyppiin. Oon ihan hajalla. Me ei esim varmasti koskaan muuteta yhteen. Hajottaa kun joka puolella muut muuttaa, ja Makin haluaisin syventää suhdetta...mutta kun ei niin ei.

Joo, eihän kaikki vakavaa suhdetta haluakaan. Mutta jos ollaan niin eri aaltopituuksilla ei suhteesta helposti tuu mitään.

Eli jos haluat vakavampaa suhdetta, en suosittele...

Vierailija
138/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt jotain pystyy sanomaan mitä tulevaisuudelta toivoo ja mitä haluaa elämäänsä. Tämä siis selventämään onko mietteissä rakkaus parisuhteineen vaiko random tinderpano.

Vierailija
139/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta?Kaksi?Aika hiton lyhyt aika.Jos ei nyt munasarjat ole heti laittamassa lappuja luukuille, niin en ymmärrä mikä paniikki sulla oikein on.

Vierailija
140/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus on kyllä se, että ihastunut mies haluaa nähdä usein ja haluaa järjestää aikaa tapaamiselle. Sen sijaan mies, joka ei ole kovin ihastunut, ei laita tapaamisia kovin korkealle elämänsä prioriteettijärjestyksessä.

Joten sanoisin ap, että He's Just Not That Into You.

Ap:n tapauksessahan mies nimenomaan ottaa usein yhteyttä. Kyselee kuulumisia ja suunnittelee eteenpäin, että yhteistä aikaa löytyy.

Muttei myöskään halua olla suhteessa parina. Jos mies tahtoo vaan panna, se voi tollasta "kysellä kuulumisia ja treffejä ehdottaa" useamman naisen kanssa.

Eikö riitä itsekunnioitus siihen ettei ota tollasta tyyppiä joka tahtoo vaan kermat kuoria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän