Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tapailla mutta ei mitään vakavaa

toivotonta
24.08.2017 |

Tapasin kaksi kuukautta sitten tosi hyvän tyypin. Ekasta hetkestä asti hänen kanssaan oli tunne kuin oltais tunnettu jo pitkään, pystyi olla ihan oma hölmö itsensä ja juttua ja naurua riitti. Olen tapaillut useita miehiä eroni jälkeen ja tää mies on ensimmäinen joka oikeesti kolahti kaikin puolin.
Kysyin sitten kerran (kun oltiin tunnettu n. 2 viikkoa) ihan ohimennen että mikäs tässä meidän jutussa nyt on homman nimi. Tiivistettynä hänen vastaus oli, ettei hän pysty juuri nyt lupaamaan mitään vakavampaa, koska hänellä tulee olemaan todella kiireinen syksy töissä, eikä halua luvata mulle mitään mihin ei välttämättä pysty. Sanoi kuitenkin myös ettei ole mitään tarvetta tapailla muita.
Mua tää tilanne vaan jotenkin kaihertaa, koska itse etsin ehkä kuitenkin jotain lähtökohtaisesti vakavampaa. Ja mulle aika on aina priorisointikysymys; jos oikeesti haluat viettää aikaa toisen kanssa, sä kyllä raivaat sille töiltäs aikaa.
Ja oon alkanut miettiä että onko suurin intressi tälle miehelle kuitenkin seksi (joka on ihan super hyvää) vaikka hän sanookin että haluaa viettää mun kanssa aikaa ihan muutenkin, ja on tehtykin paljon ihan normi "pariskunnan" juttuja.
Ja mikä mun mieltä vielä enemmän sekottaa on se, että tää mies on aina se yhteyttä ottava osapuoli; kyselee kuulumisia kesken päivän, ehdottaa kaikenlaista tekemistä ja haluaa suunnitella päiviä eteenpäin niin että ehditään näkemään.

Te, jotka ootte ollu samanlaisessa tilanteessa, miten juttu eteni? Pitäiskö vaan jättää mies uppoutumaan töihinsä vai jatkaa tätä mahdollisesti ei mihinkään johtavaa kevyttä tapailua? Pelkään että satutan itteeni kun kiinnyn tähän tyyppiin liikaa.

Kommentit (253)

Vierailija
1/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro miehelle tota ja katsot miten hän reakoi siihen?

Yleensä "haluan vain tapailla" tarkoittaa sitä, että todella ei halua mitään vakaa nyt, eikä luultavasti myöhemminkään ja jos itsellä olisi halu vakavampaan, niin jatkaisin kyllä eteenpäin tossa tilanteessa.

Ei työt ole mikään syy, tekosyy kyllä.

Vierailija
2/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää!!! MITÄ miehen olisi sitten pitänyt sanoa KAHDEN VIIKON tuntemisen jälkeen? Että joo, irtisanoudun heti huomenna työpaikastani, jotta mulla on varmasti aina aikaa sinulle? Mies oli rehellinen (ilmeisesti rehellisyys ei ole piirre, jota miehissä arvostat) ja kertoi, mikä tilanne on. Mulla itsellänikin on tulossa töiden vuoksi kiireninen syksy, koska on tullut uusia projekteja, joiden pitää olla vuoden loppuun mennessä valmiita. Ja koska en tee niitä projekteja yksin, niin omat aikatauluni riippuvat myös siitä, miten muut saavat omat osuutensa tehtyä. Minäkin sanoisin juuri noin, että on tulossa kiireinen syksy enkä voi luvata mitään. 

Ja mies kuitenkin osoittaa haluavansa olla tekemisissä kanssasi, pitää oma-aloitteisesti yhteyttä ja tekee kanssasi asioita, joita pariskutina tehdään. Miksi sinulle ei riitä tuo? Kaksi kuukautta on ihan älyttömän lyhyt aika, joten nauti nyt tästä miehestä ja ajasta hänen kanssaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että tosta hommasta ei tuu mitään. Mies ei käännä päätään asian suhteen, vaan roikottaa sua perässä. Jossain vaiheessa mies sitten tekee katoamistempun.

Vierailija
4/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jätin tuollaisen. Häntäheikki olikin loppupeleissä, n. vuosi eromme jälkeen hän oli kerrennyt muuttaa yhteen naisen kanssa, tehdä hänelle lapsen, ja muuttaa pois uuteen suhteeseen. Hän ei vissiin tässä uusimmassakaan suhteessa tiedävielä mitä haluaa, ja mitä "kerkeää". Nähtävästi aika paljon on ainakin kerennyt tehdä, vaikka minulle sanoi olevansa kiireinen mies :D

Vierailija
5/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. Voit olla varma, että tyypillä on koko ajan tinder-tili vetämässä ja facebook ja ehkä instagram täynnä kivoja keskusteluita menossa muidenkin kanssa. Ja se sekunti kun sä et ehdi, sillä on treffit jonkjn toisen kanssa. Sulle se meno paljastuu vasta, kun joku toinen nainen lisää someen kuvan, johon se tägää tän miehen sydänhymiöiden saattelemana.

Vierailija
6/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet voi nykyään olla mitä moni muotoisempia, ja tämä on yksi niistä uusista muodoista olla "suhteessa" jopa läpi elämän. 

Vierailija
7/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kahden viikon jälkeen ei pysty vielä ennustamaan millaisen suhteen toisen kanssa haluaa. Ei silloin tunne vielä niin hyvin että vois alkaa lupaili jotain vakavaa ja pysyvää.

Vierailija
8/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nopeasti pitäisi alkaa vakavaan suhteeseen? Täällä muutamat sitä mieltä että jätä mies. Ihan mielenkiinnosta kuinka pitkiä suhteita teillä on ollut? Pidempiä kuin tuo kaksi kuukautta jota ap ei jaksaisi käyttää toiseen tutustumiseen?

Vierailija
9/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä katsoisin vielä ton jutun. Eri asia jos mies ei ikinä viestiä laittaisi tai ehdottais tapaamisia, sit alkaisin katella ympärilleni.

Mutta sun tapauksessa on vielä luovuttaisi. Nauttisin ajasta yhdessä ja tutustuisin vielä paremmin.

Me miehen kanssa kevyesti tapailtiin varmaan 5-6 kk ennen kun päätettiin olla yhdessä :D

Vierailija
10/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin heti alussa miehelle jota halusin tapailla, että minulla on työ ja lapsi, joten en tiedä riittääkö hänelle se mitä voin antaa. Hänellä oli vapaa-aika paljon enemmän, aikuiset lapset eikä paljon ystäviä.

Tuo ei tarkoittanut sitä etten olisi ollut rakastunut, ja etten olisi halunnut sitoutua. Halusin vain kertoa rehellisesti, että elämäntilanteessani en repeä symbioottiseen parisuhteeseen, emmekä voi myöskään kuukauden päästä muuttaa yhteen.

Jos et kestä miehen työmatkoja etkä keksi sille ajalle mitään muuta voohdykettä, niin ehkä hän tosiaan on väriä valinta sinulle. Munille se kyllä kuulostaisi läheisriippuvuudelta.

Vierailija
11/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta tapailua ja nyt jo pitäisi olla rakentamassa niitä pilvilinnoja ja tekemässä loppu elämän lupauksia? Mikä kiire sinulla on? 

Vierailija
12/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mitä itselleen valehtelua moni nainen harrastaa.. Kyllä se on niin, että jos on toisesta kiinnostunut, muustakin kuin seksistä, järjestää sitä aikaa. Toi työhön vetoaminen, oli vain huono tekosyy sille, että mies ei halua sitoutua.

13/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jollei kuukauden sisällä kosi, jätä se.

Vierailija
14/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotonta kirjoitti:

Tapasin kaksi kuukautta sitten tosi hyvän tyypin. Ekasta hetkestä asti hänen kanssaan oli tunne kuin oltais tunnettu jo pitkään, pystyi olla ihan oma hölmö itsensä ja juttua ja naurua riitti. Olen tapaillut useita miehiä eroni jälkeen ja tää mies on ensimmäinen joka oikeesti kolahti kaikin puolin.

Kysyin sitten kerran (kun oltiin tunnettu n. 2 viikkoa) ihan ohimennen että mikäs tässä meidän jutussa nyt on homman nimi. Tiivistettynä hänen vastaus oli, ettei hän pysty juuri nyt lupaamaan mitään vakavampaa, koska hänellä tulee olemaan todella kiireinen syksy töissä, eikä halua luvata mulle mitään mihin ei välttämättä pysty. Sanoi kuitenkin myös ettei ole mitään tarvetta tapailla muita.

Mua tää tilanne vaan jotenkin kaihertaa, koska itse etsin ehkä kuitenkin jotain lähtökohtaisesti vakavampaa. Ja mulle aika on aina priorisointikysymys; jos oikeesti haluat viettää aikaa toisen kanssa, sä kyllä raivaat sille töiltäs aikaa.

Ja oon alkanut miettiä että onko suurin intressi tälle miehelle kuitenkin seksi (joka on ihan super hyvää) vaikka hän sanookin että haluaa viettää mun kanssa aikaa ihan muutenkin, ja on tehtykin paljon ihan normi "pariskunnan" juttuja.

Ja mikä mun mieltä vielä enemmän sekottaa on se, että tää mies on aina se yhteyttä ottava osapuoli; kyselee kuulumisia kesken päivän, ehdottaa kaikenlaista tekemistä ja haluaa suunnitella päiviä eteenpäin niin että ehditään näkemään.

Te, jotka ootte ollu samanlaisessa tilanteessa, miten juttu eteni? Pitäiskö vaan jättää mies uppoutumaan töihinsä vai jatkaa tätä mahdollisesti ei mihinkään johtavaa kevyttä tapailua? Pelkään että satutan itteeni kun kiinnyn tähän tyyppiin liikaa.

En ainakaa sänkyyn menisi  moisen miehen kanssa. Mielestäni  seksi kuuluu vasta seurusteluun.

Vierailija
15/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ennakoiva tekstinsyöttö -12

Vierailija
16/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit mitä itselleen valehtelua moni nainen harrastaa.. Kyllä se on niin, että jos on toisesta kiinnostunut, muustakin kuin seksistä, järjestää sitä aikaa. Toi työhön vetoaminen, oli vain huono tekosyy sille, että mies ei halua sitoutua.

Voi pikkukanaset, kuulostatte joltain 15-vuotiailta. Aikuisten elämä ei katsokaa aina mene niin kuin haluaisi, pitää esimerkiksi tehdä niitä töitä.

Lopeta tuo typerä ylianalysointi ja anna mennä omalla painolla. Ei mitään suhdetta voi pakottaa etenkään noin lyhyessä ajassa.

Vierailija
17/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut oikeesti ei pysty kieltäytyyn ylitöistä ja työmatkoista, tulee joku muu joka ehtii.

Insinööreillä ainakin on projekteja, kun se on päällä, vedetään 16-tuntista päivää kuusi päivää viikossa. Eikä siinä rutista koska paperitehtaan seisokki maksaa joka päivä järjettömästi. Jos tyttöystävä ei tätä ymmärrä, ja alkaa vaatia että kotiin on tultava neljältä, niin kannattaa vaihtaa opettajaan. Avioliitolla ei nimittäin ole sitten muutenkaan edellytyksiä

terv automaatioinsinöörin vaimo

Vierailija
18/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut oikeesti ei pysty kieltäytyyn ylitöistä ja työmatkoista, tulee joku muu joka ehtii.

Insinööreillä ainakin on projekteja, kun se on päällä, vedetään 16-tuntista päivää kuusi päivää viikossa. Eikä siinä rutista koska paperitehtaan seisokki maksaa joka päivä järjettömästi. Jos tyttöystävä ei tätä ymmärrä, ja alkaa vaatia että kotiin on tultava neljältä, niin kannattaa vaihtaa opettajaan. Avioliitolla ei nimittäin ole sitten muutenkaan edellytyksiä

terv automaatioinsinöörin vaimo

Jotkut palstalaiset taitavat olla valtion viroissa, joissa ei tarvitse pelätä potkuja, vaikka jättäisi työnsä tekemättäkin. Tai töissä, joissa nk kynän voi tiputtaa kädestä sillä sekunnilla, kun työaika päättyy. 

Vierailija
19/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin seurustelin tuollaisen insinöörin kanssa. Innoissaan oli alussa, muttei luvannut mitään. Jossain vaiheessa puhui tyyliin jos menee joskus vielä naimisiin jne ja tajusin että ei suinkaan puhunut tyyliin jos me menemme joskus naimisiin.

No erohan siitä tuli ja olin ihan rikki pitkään.

Nyt tyypillä on uusi ja ollaan juteltu, hän ei ole vakavissaan tämän uudenkaan kanssa, vaikka tapailee tiheästi, vaan tämä uusi on vain ajanviete ja "se oikea" on vielä jossain.

En ainakaan kovin vakavasti ottaisi tätä, koska itse otan eron niin raskaasti..

Vierailija
20/253 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin keväällä suhteen,jossa mies oli liian sitova liian pian. Opin sen, että ihmiseen pitää tutustua rauhassa, samoin kaveripiiriin, arvoihin, mutta etenkin luonteeseen. Seksi saa odottaa. Turha sitä on kiirehtiä ennen suhteen vakiintumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi