Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo (=anoppi) leikannut pojille kesätukat! Millisiilit!

Vierailija
22.06.2017 |

POIKIIN LASKETAAN NÄEMMÄ MYÖS AIKUINEN MIES. Mikä on ettei mies voi sanoa äidilleen vastaan vaikka tietää että pidän yökötyksenä tuollaista nutipäätä.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kirjainta, ap hyvä. Kaksi kirjainta, ja molemmat ovat konsonantteja.

Vierailija
2/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et pidä, mutta pitääkö mies itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tukka kuitenkin takaisin kasva? Ja tuskin pojat itse asiasta hirveästi kärsii, joten relax, ei mitään hätää :-D

Vierailija
4/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun mies ottaa sinut samalla tavalla vastaan kun seuraavan kerran tulet kampaajalta.

Vierailija
5/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tukka kuitenkin takaisin kasva? Ja tuskin pojat itse asiasta hirveästi kärsii, joten relax, ei mitään hätää :-D

Kuviinkin voit photoshoppaa tuuheat lätkätukat somea silmällä pitäen

Vierailija
6/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä lasten hiustenleikkuusta pitäisi neuvotella vanhempien yhdessä, kun lapset ovat pieniä. Isompina saavat päättää itse. Ja munkin mielestä noi siilit ovat hirveitä.

Vierailija
7/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehesi saa leikata millaiset hiukset haluaa. Ethän sinäkään häneltä kysele saanko käydä parturissa.

Vierailija
8/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

POIKIIN LASKETAAN NÄEMMÄ MYÖS AIKUINEN MIES. Mikä on ettei mies voi sanoa äidilleen vastaan vaikka tietää että pidän yökötyksenä tuollaista nutipäätä.

Hyvä! nyt sai miehet miesten tukan eikä mitään muoti ananasta jota perheen pirttihirmu on vaatinut pitämään :D

Vierailija
9/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun mies ottaa sinut samalla tavalla vastaan kun seuraavan kerran tulet kampaajalta.

Olipa hauskaa. Luitko edes aloitusta? ANOPPI leikannut.

Vierailija
10/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat. Kaikki siilitukkaiset näyttävät että ovat rangaistusvankeja, menettäneet hiuksensa. Hyi, siilitukka on inhottavan tuntuinen. Sellainen ruma sänki, oli muotia 50-luvulla. Kyllä, olen itse hiusmuotoilija, ja siilitukka on OUT. Minulta ei sellaista saa edes rahalla. Toimin Helsingissä.

Vierailija
11/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sinä vetämässä anopille.

Vierailija
12/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa niin siilitukkaa ei enää ole... On teillä murheet

Vierailija
13/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia ovat. Kaikki siilitukkaiset näyttävät että ovat rangaistusvankeja, menettäneet hiuksensa. Hyi, siilitukka on inhottavan tuntuinen. Sellainen ruma sänki, oli muotia 50-luvulla. Kyllä, olen itse hiusmuotoilija, ja siilitukka on OUT. Minulta ei sellaista saa edes rahalla. Toimin Helsingissä.

Mun mielestä kaikki sivukaljut ja shokkivärit on aivan järkyttäviä. Tai ne 45v naiset poikatukilla.

Mutta silti tuolla suurin osa kulkee niillä varusteilla. Eikö olekin hauska maailma kun sinun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.

Ihminen joka haluaa siilitukan saa sen halvemmalla kun käy ostamassa Hiustenleikkukoneen tarjousesta vaikka cittarista. Kuin sinun parturikampaamossasi käynti.

Vierailija
14/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun ei ymmärrä. *nolo*

Vierailija
15/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapset halusivat? Minä ja veli ainakaan tykättiin lapsena ku kesällä ajettiin hiukset pois niin eipä hetkeen onnistunut tukistaminen :D

Vierailija
16/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä lasten hiustenleikkuusta pitäisi neuvotella vanhempien yhdessä, kun lapset ovat pieniä. Isompina saavat päättää itse. Ja munkin mielestä noi siilit ovat hirveitä.

Eikö lasten isä ole vanhempi, kun on päättänyt, että hänelle ja pojille leikkautetaan millisiilit.

Vierailija
17/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän miehesi saa leikata millaiset hiukset haluaa. Ethän sinäkään häneltä kysele saanko käydä parturissa.

Vähän eri asia kuitenkin, jos anoppi päättä miehen kampauksen, mutta vaimolla ei ole edes arvosteluvaltaa.

Vierailija
18/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku vaikka WC, BB, MM vai mitkä vois olla nämä kaksi konsonanttia? En tajunnut?

Vierailija
19/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV

Vierailija
20/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hauskaa. Luitko edes aloitusta? ANOPPI leikannut.

Kyllä luin aloituksen. Eipä ole merkitystä sillä, kuka on leikannut. Jos mies on halunnut itselleen lyhyet hiukset ja on niihin tyytyväinen, niin hyvä niin. Pointtina se, miltä sinusta tuntuisi, jos hiustyyliäsi muutettuasi miehesi reagoisi samoin kuin sinä? Lasten hiusten osalta ymmärrän osittain harmistuksesi, varsinkin jos lapset niin pieniä, että heillä ei vielä ole itsellä sen kummempaa mielipidettä asiaan. Jos lapsetkin kuitenkin tyytyväisiä, niin eipä senkään osalta pitäisi olla ongelmaa? Äläkä nyt vaan missään nimessä lauo noita mielipiteitäsi lapsillesi! Löysää vyötä ja vietä hyvä Juhannus siiliesi kanssa 🌻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi