Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo (=anoppi) leikannut pojille kesätukat! Millisiilit!

Vierailija
22.06.2017 |

POIKIIN LASKETAAN NÄEMMÄ MYÖS AIKUINEN MIES. Mikä on ettei mies voi sanoa äidilleen vastaan vaikka tietää että pidän yökötyksenä tuollaista nutipäätä.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tukka näin kesäaikaan jos sellaisen vaan haluaa. Aivan sama miltä näyttää.

Helppo pestä ja käytännöllinen.

Jos kuuma kesä niin on kyllä ihana.

Tosin nyt voi olla vilpoinen, kun on niin kylmä ilma.

Siili ollut joskus meidänkin pojilla, helppo kesätukka.

Vierailija
22/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä lasten hiustenleikkuusta pitäisi neuvotella vanhempien yhdessä, kun lapset ovat pieniä. Isompina saavat päättää itse. Ja munkin mielestä noi siilit ovat hirveitä.

Eikö lasten isä ole vanhempi, kun on päättänyt, että hänelle ja pojille leikkautetaan millisiilit.

Näin. Moniko nainen konsultoi miestään ennen lapsen parturi/kampaajakäyntiä ja varmistaa, paljonko saa ottaa tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies saa antaa aloittajalle ohjeet kampaajallakäyntiin? Eikö niinkin? Ne lapset kun on sen miehenkin, eikä pelkästään äitylin.

Vierailija
24/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kirjainta, ap hyvä. Kaksi kirjainta, ja molemmat ovat konsonantteja.

En minäkään ymmärrä tätä. Jos olisi vokaaleja niin voisi olla "ei", eli ap:n pitäisi opetella sanomaan ei. Mutta konsonantteja? Olisiko "hv" eli haista vit tu.

Vierailija
25/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, hiukset kasvaa takaisin, että ei varmaan kenenkään maailma tähän kaadu. Itseä kyllä häiritsisi eniten se, että anoppi olisi ominpäin mennyt leikkelemään mun lasten hiuksia ilman lupaa.

Vierailija
26/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaahtoa homo.

27/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GG?

☭ 7217 ☭

Vierailija
28/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa niin siilitukkaa ei enää ole... On teillä murheet

Sanoisitko samoin jos se millisiili olisi omassa päässä?

Aikuisen miehen tukka on oma asia, ja lasten tukka yhtä lailla isän kuin äidin asia, eli isän ja/tai riittävän isojen lasten omalla siunauksella hiustenleikkuu on ok. Mutta saahan se harmittaa, harmittaisi minuakin ellei olisi nimenomaan lapsen oma selkeä toive. Ei se parissa viikossa kasvaisi kivaksi.

Vierailija
29/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ajanu anopille myös millisiilin. 

Vierailija
30/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, hiukset kasvaa takaisin, että ei varmaan kenenkään maailma tähän kaadu. Itseä kyllä häiritsisi eniten se, että anoppi olisi ominpäin mennyt leikkelemään mun lasten hiuksia ilman lupaa.

Mieskö ei ole TÄYSIVALTAINEN vanhempi? Vain äitylin mielipiteillä, luvalla ja sanalla on merkitystä?

Kuvottavaa , että naiset vieläkin jaksavat viljellä tätä äitimyyttiään.

Vierailija
31/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big deal. Mies on täysivaltainen ja saa päättää sekä omasta että lastensa tukan pituudesta, ihan kuin sinäkin. Kai sanoit pojille että onpa kivat tukat kaikilla. Isän kanssa vedettiin kesätukat, sehän on kiva muisto.

Helppo kaataa nyt anopin niskaan. Ei sen ikäiset ihmiset ajattele kuten sinä. Jos haluat, sovi miehesi kanssa kumpi päättää lasten hiuksista ja ilmoita tämä anopille. En kyllä itsw jaksaisi nähdä vaivaa

Vierailija
32/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä lasten hiustenleikkuusta pitäisi neuvotella vanhempien yhdessä, kun lapset ovat pieniä. Isompina saavat päättää itse. Ja munkin mielestä noi siilit ovat hirveitä.

Eikö lasten isä ole vanhempi, kun on päättänyt, että hänelle ja pojille leikkautetaan millisiilit.

"--vanhempien YHDESSÄ--"

Vierailija
33/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukat on todella kivat! Mita vaahtoat, ap?

Vierailija
34/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisi ok, että äiti omin päin leikkaisi tyttärelleen vaikka ns. poikatukan? Mun mielestä huoltajien pitäisi tehdä nämä päätökset yhdessä. Ja lapsi toki itse saa vaikuttaa, jos ikää ja ymmärrystä on sen verran.

Vierailija
35/99 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku vaikka WC, BB, MM vai mitkä vois olla nämä kaksi konsonanttia? En tajunnut?

Oisko WT? En tiedä tosin oikeaa vastausta?

Vierailija
36/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olisi ok, että äiti omin päin leikkaisi tyttärelleen vaikka ns. poikatukan? Mun mielestä huoltajien pitäisi tehdä nämä päätökset yhdessä. Ja lapsi toki itse saa vaikuttaa, jos ikää ja ymmärrystä on sen verran.

Joo, Äidiltä pitää vaatia valtakirja parturiin mennessä, että lasten isä on varmasti antanut luvan.

Tuntuu suhteellisuuden taju olevan ihmisillä ihan hukassa. Poikien hiukset kasvaa takaisin kesän aikana. Ei tässä nyt puhuta mistään pysyvän tatuoinnin tekemisestä lapselle.

Vierailija
37/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika (=anoppi)

Vierailija
38/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä siilitukat näyttävät kaikki venäläisiltä katulapsilta. Kaikki. Haluatko lapsesi näyttävän sellaiselta?

Poikani on nyt täysi-ikäinen, mutten ikinä antanut hänelle leikattavan katupoika-lookia. Vaikka isänsä yritti.

Tuohon kun lisää vielä likaiset lususortsit, kroksit, kulahtaneen t-paidan niin... 😱

Vierailija
39/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku vaikka WC, BB, MM vai mitkä vois olla nämä kaksi konsonanttia? En tajunnut?

No WT tietty!

Vierailija
40/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millisiili sopii harvalle. Monesta tulee rangaistusvangin näköinen, tähän vielä lisäksi lättänä päänmuoto... ei hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän