Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä
Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua.
Kommentit (35)
Niin? Kenelle tämä on uutinen? Itse olen tiennyt tämän jo teini-ikäisenä eli ysärillä.
Mitäs luulet naisen ajattelevan miehestä, jolla on monta naista kierrossa?
Ei liity sukupuoleen, mutta ei ole myöskään yleistettävissä kaikki miehet / kaikki naiset.
Se sarja antaa niin väärän käsityksen ku olla ja vaa voi ihmisille suhteista sun muista, siinä oot oikeessa :D Kukaan vahva ja itsenäinen mies ei katso "hienona" sitä että nainen on "suosittu" "deittailija". Ainoastaan huonon itsetunnon omaavat tekevät niin.
Hauska tässä on se. Että mies joka voisi sitoutua sellaiseen naiseen. Ei kelpaa sille naiselle. :D tai se nainen ei voi sitoutua siihen mieheen joka voisi siihen sitoutua. Sitten ollaankin sellaisessa. Kierteessä.
Eivätkä naiset sitoudu häntäheikkeihin.
Tämä nainen ei ilmeisesti halua sitoutua.
Joo, varmaan jos naiselle on ollut 200 miestä ennen minua niin en ehkä pitäisi häntä juuri itselleni sopivana vaimomateriaalina koska olen ihan erilainen ihminen. Mutta jos naisella on ne tavalliset muutamat seurustelut ja jokunen muu suhde takana niin sillä ei ole mitään merkitystä minulle.
Sinä siis vetoat ääriesimerkkiin kun noita on naistenkin joukossa pieni vähemmistö.
Joo, onkin hirveä menetys naiselle.
Eipä se mies niistä aiemmista miehistä mitään tiedä, jos niistä ei kerro.
Ei sitoudu vaimoonkaan. Vaimoksi kyllä kelpaa kokemattomampi nainen jota sitten petetään kokeneempien naisten kanssa. Näin se vaan menee.
"Vaimoksi kyllä kelpaa kokemattomampi nainen jota sitten petetään kokeneempien naisten kanssa. Näin se vaan menee. "
Selibaatissako elät vai miten se vaimo ei saa niitä kokemuksia?
Muistan kun täällä kerran luin viestin, jossa mies kehuskeli ottaneensa ” kyläpyörän” oli tyytyväinen valintaansa. Seksuaalisesti innokkaan ja aktiivisen vaimon sai.
Mitä noita menneitä muistelemaan.
Ei kelpaa runsaan kokemuksen omaavat miehetkään.
Kyllä sitoutuu. Minä elin villin nuoruuden, nykyään vakiintunut komean ja menestyvän miehen kanssa.
Oikein vaikuttaa valintaansa tyytyväiseltä, kuulemma rakastui nimenomaan iloiseen luonteeseeni ja siihen että uskallan lähteä asioihin mukaan.
Mies sitoutuu tasan siihen naiseen johon rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mies niistä aiemmista miehistä mitään tiedä, jos niistä ei kerro.
Siksipä nykyään ei pidä sitoutua kehenkään. M34
Onpa harmi. Miten siitä eteenpäin selvitään...
Tietysti se seksuaalisesti aktiivinen nainen on paras puoliso, sehän pitää seksistä!
Mitään siveyden sipulia en kyllä haluaisi.
Hyvä esimerkki, ap. Carrie ja Mr Big menivät naimisiin ja olivat naimissa kunnes kuolema heidät erotti.
Mies voi ottaa kokemattoman naisen, mutta ei sillä mitään loppuelämän intohimoa taata. Uusia houkutuksia tulee ja menee ja noin puolet miehistä lankeaa.
Palstavájákkí jankuttaa.