Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo (=anoppi) leikannut pojille kesätukat! Millisiilit!

Vierailija
22.06.2017 |

POIKIIN LASKETAAN NÄEMMÄ MYÖS AIKUINEN MIES. Mikä on ettei mies voi sanoa äidilleen vastaan vaikka tietää että pidän yökötyksenä tuollaista nutipäätä.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerran minun äiti leikkautti tytölle polkan, "kun se on niin kätevä ja pitkät hiukset vain epäkäytännölliset lapsella". Ei paljoa naurattanut ja tyttö itki monta päivää. Tytön hiukset eivät ole mitään kovin nopeasti kasvavaa laatua ja hiuksia oltiin kasvatettu lapsen toiveesta jo pari vuotta. Hän oli antanut laittaa niitä nätisti aamuisin, eikä minulla ollut mitään ongelmaa ehtiä laittamaan niitä. Äidilläni ilmeisesti oli ongelma laittaa ne edes kerran, kun teki näin.

Välit oli kireät äitiini varmaan vuoden. Ei pelkästään leikkaamisen takia, vaan myös sen miten hän jyräsi lapsen tahdon omien mielipiteidensä tieltä. Ja sen miten hän sitten nälvi monta viikkoa, kuinka minä olin pikkusieluinen ja suutuin naurettavista asioista.

Vierailija
42/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä lasten hiustenleikkuusta pitäisi neuvotella vanhempien yhdessä, kun lapset ovat pieniä. Isompina saavat päättää itse. Ja munkin mielestä noi siilit ovat hirveitä.

Eikö lasten isä ole vanhempi, kun on päättänyt, että hänelle ja pojille leikkautetaan millisiilit.

"--vanhempien YHDESSÄ--"

Jes. Isän pitää keskustella, äiti saa tehdä mitä haluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun anoppi keritsis mun lasten päät, niin olisi sen jälkeen myös anopilla kesätukka. Tämä on mulla kestopainajainen, anopin mielestä mun pojilla on aina ihan liian pitkä tukka, ja "ystävällisesti" lupautunut parturoimaan lasten tukat. Mun lapsilla on lyhyt tukka, ei sais ponnarille pistettyä.

Vierailija
44/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies (lasten isä) oli kerran siellä mukana, niin tämä menee isän piikkiin eikä anopin. Eri asia sitten kannattaako tollasesta vetää hernettä nenään, ainakaan jos on yksittäistapaus. Minä en valittaisi. Helppoahan se on sekä pojille että miehelle kun on kesäsiili, ja päikyn/koulun alkuun mennessä tukka on jo kasvanut.

Vierailija
45/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kirjainta, ap hyvä. Kaksi kirjainta, ja molemmat ovat konsonantteja.

Niinku vaikka WC, BB, MM vai mitkä vois olla nämä kaksi konsonanttia? En tajunnut?

Oisko WT? En tiedä tosin oikeaa vastausta?

Tämähän meni jännäks. Mä pyöräytän ja sanon f niinkuin faarao. Oikea vastaus on siis kolme konsonanttia, wtf eli what the f*ck eiks niin? Mitä mä voitin?

Vierailija
46/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä lasten hiustenleikkuusta pitäisi neuvotella vanhempien yhdessä, kun lapset ovat pieniä. Isompina saavat päättää itse. Ja munkin mielestä noi siilit ovat hirveitä.

Olihan siellä isä paikalla neuvottelemassa. Vai tarkoititko, että lasten hiustenleikkuusta pitää neuvotella ÄIDIN kanssa?

Vierailija
47/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT:kö oli oikea vastaus?

Mun toive olis ollu DD. Tosin se ei niin siilitukkaan liity. Mutta tähän aamuiseen olotilaani kyllä! :D

Vierailija
48/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppien etuoikeus on tehdä just tuollaista (ilman lupaa ja kyselemättä). Kävellään yli mennentullen tahallaan.

Ymmärrän että vtuttaa.

Miehet on yleensä äidin ja vaimon välissä. Olen miettinyt, että nauttivatko kun äiti ja vaimo tavallaan kisailevat...

Vierailija
49/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies (lasten isä) oli kerran siellä mukana, niin tämä menee isän piikkiin eikä anopin. Eri asia sitten kannattaako tollasesta vetää hernettä nenään, ainakaan jos on yksittäistapaus. Minä en valittaisi. Helppoahan se on sekä pojille että miehelle kun on kesäsiili, ja päikyn/koulun alkuun mennessä tukka on jo kasvanut.

Jaahas. Kyllähän se tiedetään, että moni anoppi pitää miehensä ja poikansa tossun alla. Ei jatkoon👍

Siilitukka on muutenkin yäk. Mauton ja wt.

Vierailija
50/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun omat lapsesi kasvavat. Muista sitten valituksesi ja älä vain koske lastenlastesi hiuksiin, koska tulet olemaan itse se paha anoppi. Lastenlastesi äiti ei tule sinusta pitämään, joten älä puutu lastenlasten vaatetukseen, hiuksiin äläkä kasvatukseen. Hoidat vain kun tarve on.

Vierailija
51/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lasten isä ole vanhempi, kun on päättänyt, että hänelle ja pojille leikkautetaan millisiilit.

"--vanhempien YHDESSÄ--"

Jes. Isän pitää keskustella, äiti saa tehdä mitä haluu

Jos sinun perheessäsi yhdessä päättäminen tarkoittaa tuota, niin kurjaa teille.

Vierailija
52/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan siellä isä paikalla neuvottelemassa. Vai tarkoititko, että lasten hiustenleikkuusta pitää neuvotella ÄIDIN kanssa?

YHDESSÄ, kuten tekstissä lukee. Ei tulisi mieleenkään omin päin noin radikaalisti vaihtaa pienten lasten hiusmallia.

Vierailija
53/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi leikkasi parivuotiaille kaksostytöillemme ilman kummankaan vanhemman lupaa otsikset keittiösaksilla, kun "ne pinnit eivät pysy tukassa". Melkein itku pääsi, kun oltiin puoli vuotta jo kasvatettu niitä otsahiuksia... Mies ymmärsi mun mielipahan ja sanoi äidilleen. Tämänkin jälkeen anoppi yritti vielä silloin tällöin tuputtaa sitä otsatukkaa, muttei sentään itse tarttunut enää saksiin.

Vierailija
54/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

POIKIIN LASKETAAN NÄEMMÄ MYÖS AIKUINEN MIES. Mikä on ettei mies voi sanoa äidilleen vastaan vaikka tietää että pidän yökötyksenä tuollaista nutipäätä.

Voit aivan hyvin leikata anopille kesätukan. Juotat sen tänään niin känniin että sammuu ja Tadaaaa aamulla on kesätukka.

Vierailija
55/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun omat lapsesi kasvavat. Muista sitten valituksesi ja älä vain koske lastenlastesi hiuksiin, koska tulet olemaan itse se paha anoppi. Lastenlastesi äiti ei tule sinusta pitämään, joten älä puutu lastenlasten vaatetukseen, hiuksiin äläkä kasvatukseen. Hoidat vain kun tarve on.

Miksi anopin pitäisi puuttua vaatetukseen, hiuksiin ja kasvatukseen? Normaaleissa perheissä vanhemmat tekevät yleensä nuo asiat.

Vierailija
56/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis joku wannabe bloggari jonka juhannuspotretti merenrannalla silokallioilla näyttääkin nyt vanki karkureiden työleiriltä.

Toivottavasti ku  SINÄ käy seuraavan kerran kampaamolla, miehesi, lapsesi, naapurisi, tuttavasi kommentoivat sinulle YHTÄ suoraan ja järkyttävästi päin naamaan että

"Toihan on hirveän ruma, minä en tykkää, yäk yök"

Jos saan veikata niin ero tulee teille...

Vierailija
57/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikohan ap on neuvotellut miehensä kanssa hiustenleikkuusta viedessään poikansa parturiin? Niinpä. Veikkaan ettei kertaakaan. Mutta nyt taikasana on ANOPPI. Ilmeisesti ap näkee punaista tekee anoppi mitä vaan.

Vierailija
58/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopin pitäisi puuttua vaatetukseen, hiuksiin ja kasvatukseen? Normaaleissa perheissä vanhemmat tekevät yleensä nuo asiat.

No niinhän tässäkin tapauksessa on käynyt. Mies on käynyt leikkauttamassa poikien hiukset. Leikkaaja vaan nyt oli anoppi ja ap ei voi sietää sitä tosiasiaa.

Vierailija
59/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästi sinulta 25€ per pää,kiitä anoppia.

Vierailija
60/99 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisin äitini kanssa pojallemme rastat isän selän takana, niin isän pitäisi vain olla ihan ok asian kanssa, olinhan minä toinen vanhempi paikalla......?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän