Mummo (=anoppi) leikannut pojille kesätukat! Millisiilit!
POIKIIN LASKETAAN NÄEMMÄ MYÖS AIKUINEN MIES. Mikä on ettei mies voi sanoa äidilleen vastaan vaikka tietää että pidän yökötyksenä tuollaista nutipäätä.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi äitidiktaattori. Kai se isä saa samalla tavalla päättää lasten hiuksista, ei se ole mikään äidin etuoikeus.
Eli isän diktatuuri kyllä on ok? Aikamoista kaksoismoraalia.
Niin. Olennaista olisi nyt tietää, onko aloittaja kysynyt aina mieheltä luvan ennen lasten hiusten leikkuuta. Jos ei, mies on toiminut ihan oikein.
Vastenmielisenä pidän aloittajan tapaa ohittaa mies jopa tämän omien hiusten kohdalla, ikäänkuin vain anopilla ja hänellä olisi mielipide, vaikka vain miehen oma mielipide ratkaisee. Joten siksi vaikea uskoa, että aloittaja kysyisi lastenkaan hiuksista mieheltä.
Miehen oman mielipiteen ei tulisi ratkaista. Vanhempien yhteisen mielipiteen pitäisi ratkaista. Ei ole kovin kunnioittavaa toisen vanhemman tietämättä muuttaa lasten hiustyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi äitidiktaattori. Kai se isä saa samalla tavalla päättää lasten hiuksista, ei se ole mikään äidin etuoikeus.
Niin. Olennaista olisi nyt tietää, onko aloittaja kysynyt aina mieheltä luvan ennen lasten hiusten leikkuuta. Jos ei, mies on toiminut ihan oikein.
Vastenmielisenä pidän aloittajan tapaa ohittaa mies jopa tämän omien hiusten kohdalla, ikäänkuin vain anopilla ja hänellä olisi mielipide, vaikka vain miehen oma mielipide ratkaisee. Joten siksi vaikea uskoa, että aloittaja kysyisi lastenkaan hiuksista mieheltä.
Miehen oman mielipiteen ei tulisi ratkaista. Vanhempien yhteisen mielipiteen pitäisi ratkaista. Ei ole kovin kunnioittavaa toisen vanhemman tietämättä muuttaa lasten hiustyyliä.
Kyllä mies saa OMISTA hiuksistaan päättää itse. Siitä minä kirjoitin. Ja lapsistakin siinä tapauksessa, että vaimokaan ei kysy miehen lupaa parturissa käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saa OMISTA hiuksistaan päättää itse. Siitä minä kirjoitin. Ja lapsistakin siinä tapauksessa, että vaimokaan ei kysy miehen lupaa parturissa käyntiin.
No se nyt on itsestäänselvää, että jokainen saa päättää omista hiuksistaan. En kyllä tajua miksi joku haluaa tahallaan rumentaa itseään puolisonsa silmissä.
Tuo että ap lasten isän kanssa neuvottelematta leikkelisi lastensa hiuksia, on pelkkää omaa mielikuvitustasi, joten siihen on turha vedota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on itsestäänselvää, että jokainen saa päättää omista hiuksistaan. En kyllä tajua miksi joku haluaa tahallaan rumentaa itseään puolisonsa silmissä.
Tuo että ap lasten isän kanssa neuvottelematta leikkelisi lastensa hiuksia, on pelkkää omaa mielikuvitustasi, joten siihen on turha vedota.
En vedonnut vaan kysyin. Se vastaus minusta ratkaisee. Ja moni vaimo rumentaa itseään miehensä silmissä kampaajalla, eikä varmasti halua miehen kommenttia kuulla.
Eli teidän mielestänne äiti ei saa päättää lasten hiusmalleja yksinään, mutta isä saa.
Ok, tiukkaa logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän mielestänne äiti ei saa päättää lasten hiusmalleja yksinään, mutta isä saa.
Ok, tiukkaa logiikkaa.
Ei, vaan joko kumpikaan ei saa, tai molemmat saa. Ja molemmat aikuiset saavat päättää omista hiuksistaan itse, ilman mitään kommentteja toiselta.
No onneksi ne hiukset kasvavat takaisin pitkiksi ajan kuluessa.
Millisiili on järkyttävän ruma ja persoonaton hiusmalli! Omalle pojalle en halua sellaista, lyhyt, siisti malli on paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun mies ottaa sinut samalla tavalla vastaan kun seuraavan kerran tulet kampaajalta.
Ei tuo ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapset halusivat? Minä ja veli ainakaan tykättiin lapsena ku kesällä ajettiin hiukset pois niin eipä hetkeen onnistunut tukistaminen :D
Kaikki ei käyttäydy villisti!
Kai se poika ja anoppi, eli äitinsä, ovat ennen leikkaamista sopineet tyylistä?!?!
Ne eivät ole Sinun hiukset.
Meillä olen lasten hiukset leikannut ja tyylin päättänyt Yksin Minä. Eipä ole moitteita tullut.
Sanopa anopillesi että kotisi näyttää nyt rangaistusvankilalta!!!
Milloinpa mies sanoisi äitiään vastaan :(
Järkevä anoppi. :-) Kätevä hiusmalli pojille.
Olisi tietysti voinut kysyä ensin sinun mielipidettä...
Vierailija kirjoitti:
Millisiili sopii harvalle. Monesta tulee rangaistusvangin näköinen, tähän vielä lisäksi lättänä päänmuoto... ei hyvä.
Lisäksi iho palaa sen alta.