Vihervassarit vihaavat laulua mä joka päivä töitä teen
Kommentit (18)
Noloa väittää tuollaista kun ei tunne yhtään sellaista. Jos tuntisit tietöisit että ne on ihan normaaleja.
Sossuilla lemppari alkaa "Kaikki alkoi siitä kun mä lopputilin..."
Työnteko ei sovi heidän arvopohjaan. 😁
Ethän sinäkään joka päivä töitä tee, saati seitsemäksi mee.
Jotenkin ironista kun ne ei kuitenkaan ole päivääkään tehnyt töitä kun ei kestä.normaalia työelämää ja sen vaatimuksia
Vierailija kirjoitti:
Sossuilla lemppari alkaa "Kaikki alkoi siitä kun mä lopputilin..."
Persut laulaa Eppujen Baarikärpästä ja Freukkarien Juomalaulua epäironisesti.
On se hyvä, että äitisi antaa sinun asua siellä peräkammarissa. Ulkomaailmassa saattaisit vaikka nähdä ihan elävän vihervassarin.
Taas yksi, joka ei edes tiedä, mikä on vasemmisto
Matilla ja Tepolla ollut huono työehtosopimus.
Vierailija kirjoitti:
Noloa väittää tuollaista kun ei tunne yhtään sellaista. Jos tuntisit tietöisit että ne on ihan normaaleja.
Mikä on kellekin normaalia? Onko se normaalia, että on epävarma sukupuolestaan ja seksuaalisuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kellekin normaalia? Onko se normaalia, että on epävarma sukupuolestaan ja seksuaalisuudestaan?
Mitä tuo liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia, että kuvittelee jonkun laajan poliittisen ryhmittymän olevan kokonaan epävarmoja sukupuolestaan ja seksuaalisuudestaan?
Ennen vasurit diggasivat tuota. Nykyiset eivät. Tukien varassa aatteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen sitten on persujen arvopohja- puolueen äänestäjissä on eniten työttömiä?
Nytkö ne sun päässä asuvat viheriäiset laulavat?
Taas kerran: ei ole vihervassareita. Vihreät on oikeistopuolue ja ajaa rikkaiden kaupunkilaisten asiaa.
Mistä tämä outo käsitys ettei me vassarit tehdä töitä? Jokainen tuntemani vassari on töissä. Itse olin hetken työtön ja kärsin siitä syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Niin on myös "Olen suomalainen"