Olin toinen nainen - kerronko tästä raskaana olevalle puolisolle?
Olin Seksisuhteessa miehen kanssa, joka asuu avoliitossa naisen kanssa. Näin juuri instagramista, että nainen on siis raskaana ja jäämässä juuri äitiyslomalle - en ajatellut, että suhde on kovin vakava, sillä mies kutsui minua heidän kotiinsa käymään, kun nainen oli työmatkoilla muualla Suomessa. Olemme siis harrastaneet seksiä heidän sängylläänkin.
Tiedän kyllä, etten ole tässä toiminut mitenkään moraalisesti. Mies halusi SM henkistä seksiä, jota oma avovaimo ei sellaisesta pitänyt. On melko estoinen tapaus ilmeisesti, itse taas olin tuossa vaiheessa hyvinkin kokeilunhaluinen. Naisella ei ole mitään tietoa, että mies on sarjapettäjä ja sen verran tiedän, että nainen on tullut petetyksi edellisessäkin suhteessa, kun mies kävi poikainreissuilla maksullisissa...
Olenko siis ilkeä, jos lähetän avovaimolle viestin vai onko se vain itsekästä toimintaa? Lopetin suhteen koska aloin katumaan tätä koko kuviota ja miehen jatkuva seuranhaku alkoi kuvottamaan. Mies oli pienikokoinen ja ilmeisesti traumoja vanhasta avioliitosta ja siksi varmaan sai niin valtavat kiksit SM seksistä ja siitä, että voi kontrolloida ja alistaa naista... Mutta tuhoanko tällä vain avovaimon elämän?
Kommentit (144)
AP kerro missäpäin suomea tämä on tapahtunut että saan mielenrauhan?!??
...nimettömänä. Viestintuoja ammutaan aina.
Koetko useinkin tarvetta aiheuttaa toisille maksimaalista harmia?
Harmi ehkä aika lievä ilmaus tässä asiassa..
Tossa nyt on tietysti ääretön määrä mahdollisuuksia mitä siitä vois seurata mutta ajattele nyt ihan vaikka tällästä skenaariota että parin kymmenen vuoden päästä menisit kysymään heidän lapseltaan että "Oliks kivaa kun hajotin teidän perheen ettet saanu kasvaa isän kanssa?"
Todella sairas idea mennä kertomaan..
Samassa tilanteessa olleena olen jälkikäteen ollut erittäin tyytyväinen, ettei vaimo saanut tietää - pystyn olla edes sen osalta itsestäni "ylpeä", etten oman kiukkuni vuoksi haitannut hänen raskauttaan tai vauva-aikaa ja pilannut myös täysin viattoman pienen vauvan elämää aiheuttamalla stressiä hänen äidilleen. Stressi on iso syy keskenmenoihin, ennenaikaisiin synnytyksiin ja vauvan aivojen kehitykselle jne.
Kanna oma vastuusi nyt ensisijaisesti lasta kohtaan äläkä kerro. Vaikka vaimolla olisikin oikeus tietää, lapsen hyvinvointi on etusijalla ja siitä varmasti myös tuo tuleva äiti olisi samaa mieltä tällä hetkellä. Anna vaimolle ja lapselle mahdollisuus hyviin ensiaskeleisiin edes keskenään, vaikka mies ansaitsisikin saada potkut persuksiinsa teiltä molemmilta...
Saatan ehkä tuntea tämän miehen ja raskaana olevan avovaimonsa... tai ainakin tunnen yhden miehen, joka pitää SM seksistä ja tämän avokki on päivitellyt Instaansa raskaudestaan.
Ap, löydät itsesi kohta uudelleen jonkun varatun kanssa suhteesta. Paljasta tekosesi silloin miehen puolisolle jo heti salasuhteen alussa omalla nimelläsi ja naamallasi.
Saat silloin todennäköisesti miehen kokonaan itsellesi, koska eiköhän nainen miehen lemppaa. Teet palveluksen miehellekin, kun saa olla sinun kanssasi heti alusta alkaen julkisesti yhdessä.
Kunhan et kerro keventääksesi omaatuntoasi vaan avovaimoni ja lapsen takia.
Et missään nimessä. Miehellä on oikeus pitää sivunaisia. Se on sinun osasi, nainen.
Sinuna kertoisin. Itse ainakin haluaisin tietää. Miehen turha itkeä jälkikäteen kun on jo tehnyt valintansa, nainen saa itse päättää haluaako jäädä suhteeseen pettäjämiehen kanssa. En kyllä ymmärrä miksi kukaan pysyisi sellaisen miehen kanssa joka satuttaa henkisesti, ja piittaamattomuudellaan saattaa aiheuttaa taloudellisia ja terveydellisiä ongelmia (lehtolapset ja sukupuolitaudit). Sydänhän siinä särkyy ja vielä noin hankalassa tilanteessa, mutta särkymään se tulee kuitenkin ja pahemmin jos tilanne jatkuu. Parhaassa tapauksessa annat naiselle hukkaan heitettyjen vuosien sijaan mahdollisuuden onnellisempiin elinvuosiin, ja säästät lasta paskalta isältä. Kun kerta tunnet katumusta, niin tämä on vähintä mitä voit tehdä.
Cicada3301 kirjoitti:
Koetko useinkin tarvetta aiheuttaa toisille maksimaalista harmia?
Harmi ehkä aika lievä ilmaus tässä asiassa..
Tossa nyt on tietysti ääretön määrä mahdollisuuksia mitä siitä vois seurata mutta ajattele nyt ihan vaikka tällästä skenaariota että parin kymmenen vuoden päästä menisit kysymään heidän lapseltaan että "Oliks kivaa kun hajotin teidän perheen ettet saanu kasvaa isän kanssa?"
Todella sairas idea mennä kertomaan..
Todella sairas idea mennä pettämään. PETTÄJÄ on se joka hajottaa oman perheensä. Yh:n lapsena on paljon parempi kuin sellaisessa perheessä jossa toinen vanhemmista (tai vaikka molemmat) ovat paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä syyllä on. Lopputuloksena kuitenkin nainen sitten tietää, jos asian kertoo. Eikä näitä syitä varmaan voi ihan analyyttisesti eritellä, mikä on se perimmäinen syy kertomiseen, jos kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Miten "omatunto" tässä vaiheessa olisi ap:ta vaivaamassa? Eihän "omatunto" vaivannut häntä suhteen aikanakaan. Olisiko ennemmin kyse siitä, että ap tuli jätetyksi ja on saanut rehellisyydenpuuskan siihen liittyen?
Mielestäni ap voi kertoa naiselle ja kannattaa tehdä se uskottavuuden vuoksi ihan omalla henkilöllisyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tuhoan puolison elämän tällä? Kumpi on pahempi? Se tuho vai valheessa eläminen?
Ap
Tuho vai tuho? Ainoa ero on siinä tuleeko tuho nyt vaiko myöhemmin. Mitä pikimmiten, sitä nopeammin paranemisprosessi voi alkaa ja sitä enemmän jäljellä voi olla hyviä vuosia. Sinä et voi tuhota mitään, koska se idiootti mies tuhosi jo kaiken.
Keskity vain omaan elämääsi. Varatun miehen kanssa oleminen ja sm-leikit kertoo susta jo tarpeeksi. Älä pilaa muidenkin elämää.
Vierailija kirjoitti:
No siinä vaiheessa tosiaan kannattaa kertoa kun vaimo on raskaana. Paras hetki ehdottomasti on se kun toinen on herkillä ja vahinko mahdollisimman suuri. Ihana suunitelma ;)
Onko tuollaisen kertomiseen oikeasti mitään parasta hetkeä ? Ihminen kestää kyllä elämäntilanteesta riippumatta suhteellisen paljonkin paskoja asioita.
Ja jos itse olisin tuollaisessa tilanteessa, haluaisin ehdottomasti tietää petgtäjä miehestäni, jotta pääsisin paskasta eroon.
Ei kukaan lopullisesti mene rikki vaikka saakin tietää ikäviä asioita.Loppujen lopuksihan se on parasta, että saa tietää kuin se , että elää valheessa puoli elämää. Reiluahan olisi, että petetty saisi itse päättää haluaakao jatkaa tuollaista suhdetta.
Töpöttäjä kirjoitti:
...nimettömänä. Viestintuoja ammutaan aina.
'
No ei todellakaan ammuta ! Itse kertoisin ja haluaisin itselleni kerrottavan jos tapahtuisi omalle kohdalle. Kuka haluaa elää petturi puolison kanssa ??
Mielummin yksin tai lapsen kanssa kuin paskan puolison.
Vierailija kirjoitti:
niin mietinkin, että onkohan se kertominen vain jotain omaa sairasta "nautintoani"... vai haluaisitteko itse tietää tuossa tilanteessa?
AP
en haluaisi.
Itse olisin ollut kiitollinen jos TOISET naiset olisivat kertoneet mulle mieheni puuhista kun olin raskaana. Ehkä olisin säästynyt niiltä kaikilta tulehduksilta (joiden takia keskenmeno uhka jatkuvasti) joita mies toi sitten mulle pantuaan ensin ties ketä ties missä. Sain tietoon muuta kautta myöhemmin ja rankkaa se oli, mutta ihminen nyt selviytyy äärimmäisistäkin tilanteista. Kerro nyt, aivan sama mikä sun motiivis sille kertomiselle on