Olin toinen nainen - kerronko tästä raskaana olevalle puolisolle?
Olin Seksisuhteessa miehen kanssa, joka asuu avoliitossa naisen kanssa. Näin juuri instagramista, että nainen on siis raskaana ja jäämässä juuri äitiyslomalle - en ajatellut, että suhde on kovin vakava, sillä mies kutsui minua heidän kotiinsa käymään, kun nainen oli työmatkoilla muualla Suomessa. Olemme siis harrastaneet seksiä heidän sängylläänkin.
Tiedän kyllä, etten ole tässä toiminut mitenkään moraalisesti. Mies halusi SM henkistä seksiä, jota oma avovaimo ei sellaisesta pitänyt. On melko estoinen tapaus ilmeisesti, itse taas olin tuossa vaiheessa hyvinkin kokeilunhaluinen. Naisella ei ole mitään tietoa, että mies on sarjapettäjä ja sen verran tiedän, että nainen on tullut petetyksi edellisessäkin suhteessa, kun mies kävi poikainreissuilla maksullisissa...
Olenko siis ilkeä, jos lähetän avovaimolle viestin vai onko se vain itsekästä toimintaa? Lopetin suhteen koska aloin katumaan tätä koko kuviota ja miehen jatkuva seuranhaku alkoi kuvottamaan. Mies oli pienikokoinen ja ilmeisesti traumoja vanhasta avioliitosta ja siksi varmaan sai niin valtavat kiksit SM seksistä ja siitä, että voi kontrolloida ja alistaa naista... Mutta tuhoanko tällä vain avovaimon elämän?
Kommentit (144)
Olin seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Kun hänen vaimonsa alkoi odottaa lasta, laitoin suhteen poikki. Edelleen tulee kaipaavia/kiimaisia viestejä tältä tuoreelta isältä. En aio kertoa tuolle naiselle, hän on varmaan onnellisempi kun ei tiedä.
Onhan sekin mahdollista, että suhteen vakavoitumisen myötä mies on lopettanut pettämisen. Ap ei ole mikään selvännäkijä, emmekä mekään.
Vierailija kirjoitti:
Olin seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Kun hänen vaimonsa alkoi odottaa lasta, laitoin suhteen poikki. Edelleen tulee kaipaavia/kiimaisia viestejä tältä tuoreelta isältä. En aio kertoa tuolle naiselle, hän on varmaan onnellisempi kun ei tiedä.
Niin, olen varma että nainen on onnellisempi kun ei tiedä. Siksi mietinkin, että tuhoanko vain hänen elämänsä tällä. Nainen on tosin rakentanut koko elämänsä ihan hirveälle valheelle. Miehellä on selkeästi jotain ongelmia kuitenkin ja on rakentanut tälle avovaimolle ihan järkyttävän valheellisen kuplan... itse en voisi kestää ajatustakaan, että eläisin tuollaisen piilonarsistin kanssa.
Ap
EHDOTTOMASTI tulee kertoa petetylle, että hänen ei tarvitse pitempään elää epäluotettavan petturin kanssa!!! Täällä ne, jotka tällaisiin pohdintoihin vastaavat, että älä vaan mene kertomaan, ovat useimmiten itse juuri tuollaisia puolisonsa pettäjiä tai pettäjäosapuolia, siksi heitä EI pidä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen varma että nainen on onnellisempi kun ei tiedä. Siksi mietinkin, että tuhoanko vain hänen elämänsä tällä. Nainen on tosin rakentanut koko elämänsä ihan hirveälle valheelle. Miehellä on selkeästi jotain ongelmia kuitenkin ja on rakentanut tälle avovaimolle ihan järkyttävän valheellisen kuplan... itse en voisi kestää ajatustakaan, että eläisin tuollaisen piilonarsistin kanssa.
Ap
Ihan oikeasti. Sinä tunnet miehen elämästä yhden palasen, mutta avovaimo tuntee hänet kokonaisuutena paremmin. Jos tuo on, mitä hän haluaa, jätä heidät rauhaan.
Tämäkin ketju osoittaa taas hyvin, kuinka törkeitä käärmeitä ämmät voi olla toisilleen.
Jos ap huolehtisit vain omista asioistasi tästä lähtien, niin voisit jopa itsekin tulla joskus onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Katsopa ap itseäsi peiliin ja mieti mitä sieltä näkyy.
Raskaana tai ei, jos minun mieheni pettäisi, niin minä kyllä haluaisin ihan kasvotusten kiittää sitä naista joka sen minulle kertoisi. Kerro sille naiselle,kukaan ei ansaitse sitä että pahimmillaan jopa elättää tuollaista petturia.
Vierailija kirjoitti:
EHDOTTOMASTI tulee kertoa petetylle, että hänen ei tarvitse pitempään elää epäluotettavan petturin kanssa!!! Täällä ne, jotka tällaisiin pohdintoihin vastaavat, että älä vaan mene kertomaan, ovat useimmiten itse juuri tuollaisia puolisonsa pettäjiä tai pettäjäosapuolia, siksi heitä EI pidä kuunnella.
Totesin jo aiemmin, että se kertomisen hetki olisi ollut silloin, kun suhde oli ajankohtainen. Se, ettei ap kertonut silloin, asettaa hänen motiivinsa aika epäilyttävään valoon.
Mies on voinut parantaa tapansa, tai ehkä heillä on avoin suhde. Joka tapauksessa he ovat halunneet perustaa perheen yhdessä.
OT, mutta se, että ei pidä S/M-seksistä ei tarkoita, että olisi estoinen. Ne ovat eri asioita.
En haluaisi tietää raskaanaollessa. Järkyttäisin niin paljon että pelkäisin järkyttyneellä olollani aiheuttavani keskenmenon. En tiedä onko se mahdollista, mutta pelkkä pelko siitä olisi todella kamala kestää.
Minä kerroin joskus kauan sitten, mies todennäköisesti esitti hyvin katuvaa ja he ovat edelleenkin yhdessä, ja mies on sen jälkeenkin pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin mahdollista, että suhteen vakavoitumisen myötä mies on lopettanut pettämisen. Ap ei ole mikään selvännäkijä, emmekä mekään.
Ihan samat seuranhakuilmoitukset on netissä edelleen ja mies olisi myös kanssani valmis harrastamaan seksiä. Eli ei kyllä ole lopettanut.
Ap
Entä jos se vaimokin on pettänyt ja aattelepa ap (ihan ite) jos se vauva ei ookkaan sille miehelle? Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin jo aiemmin, että se kertomisen hetki olisi ollut silloin, kun suhde oli ajankohtainen. Se, ettei ap kertonut silloin, asettaa hänen motiivinsa aika epäilyttävään valoon.
Mies on voinut parantaa tapansa, tai ehkä heillä on avoin suhde. Joka tapauksessa he ovat halunneet perustaa perheen yhdessä.
Mies kyllä pettää edelleen ja on aktiivinen palvelussa, jossa tapasimme (ei Tinder). Heillä ei todellakaan ole avointa suhdetta sillä mies halusi hyvin tarkkaan peittää jälkensä ja antoi ymmärtää, että kostaa jos jää kiinni...
Ap
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tietää raskaanaollessa. Järkyttäisin niin paljon että pelkäisin järkyttyneellä olollani aiheuttavani keskenmenon. En tiedä onko se mahdollista, mutta pelkkä pelko siitä olisi todella kamala kestää.
Jotkut ovat kestäneet puolisoiden tai toisten läheisten kuolemia raskaana ollessaan... Etköhän selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä pettää edelleen ja on aktiivinen palvelussa, jossa tapasimme (ei Tinder). Heillä ei todellakaan ole avointa suhdetta sillä mies halusi hyvin tarkkaan peittää jälkensä ja antoi ymmärtää, että kostaa jos jää kiinni...
Ap
Kovastipa miehen elämä sua vieläkin kiinnostaa. Säälittävää. Antaisit jo olla, molempien.
Kerro sille vaimolle!! Hän ansaitsee parempaa kuin tuollaisen miehen. Sinä ap valitsit olla toinen nainen, miehen puoliso taas ei ole valinnut olla noin likaisessa kuviossa mukana eikä sitä ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa aloittajan trollaavan, mutta sanottakoon silti että tuollaisessa tilanteessa ei pidä kertoa.
Enpä usko että on, itse olen ihan samanlaisessa kuviossa ollut se toinen nainen.
Pidin suhdetta kevyenä, en todellakaan ajatellut, että ovat lapsentekoaikeissa - etenkin kun miehellä on jo lapsia edellisestä liitosta. Ja kerran noin vakavissaan ollaan niin mielestäni naisen tulisi tietää eikä joutua elämään valheessa ja perustamaan perhettäkin pelkkään valheeseen.
AP