Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin toinen nainen - kerronko tästä raskaana olevalle puolisolle?

Vierailija
21.06.2017 |

Olin Seksisuhteessa miehen kanssa, joka asuu avoliitossa naisen kanssa. Näin juuri instagramista, että nainen on siis raskaana ja jäämässä juuri äitiyslomalle - en ajatellut, että suhde on kovin vakava, sillä mies kutsui minua heidän kotiinsa käymään, kun nainen oli työmatkoilla muualla Suomessa. Olemme siis harrastaneet seksiä heidän sängylläänkin.

Tiedän kyllä, etten ole tässä toiminut mitenkään moraalisesti. Mies halusi SM henkistä seksiä, jota oma avovaimo ei sellaisesta pitänyt. On melko estoinen tapaus ilmeisesti, itse taas olin tuossa vaiheessa hyvinkin kokeilunhaluinen. Naisella ei ole mitään tietoa, että mies on sarjapettäjä ja sen verran tiedän, että nainen on tullut petetyksi edellisessäkin suhteessa, kun mies kävi poikainreissuilla maksullisissa...

Olenko siis ilkeä, jos lähetän avovaimolle viestin vai onko se vain itsekästä toimintaa? Lopetin suhteen koska aloin katumaan tätä koko kuviota ja miehen jatkuva seuranhaku alkoi kuvottamaan. Mies oli pienikokoinen ja ilmeisesti traumoja vanhasta avioliitosta ja siksi varmaan sai niin valtavat kiksit SM seksistä ja siitä, että voi kontrolloida ja alistaa naista... Mutta tuhoanko tällä vain avovaimon elämän?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tullut todella paljon hyviä pointteja ilmi, mutta en vieläkään tiedä mikä on oikein. 

En tiedä, olenko vain ilkeä ämmä, joka tuhoaa toiselta elämän juuri, kun hän odottaa vielä vauvaakin. 

Vai teenkö oikein, kun paljastaisin sen valheen, jossa hän elää?

Ap

Mitä jos vaan siirtyisit juhannuksen viettoon ja aloittaisit tämän saman provon joskus lomien jälkeen uudestaan.

Vierailija
142/144 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertomisen hetki olisi ollut silloin, kun suhde oli päällä. Se tieto, että heille on lapsi tulossa, ei tee kertomisesta mitenkään ajankohtaisempaa, päinvastoin.

Pettäminen on kuitenkin tapahtunut, eihän se sitä poista. Mitäs sitten, jos nainen saa viiden vuoden päästä tietää asiasta. Tuskin on kovin iloinen, että elänyt niin pitkään pettäjän kanssa. Mun mielipide on siis että KERRO!

Vierailija
144/144 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin niin että ottaisin yhteyttä tuohon mieheen ja juttelisin kivasti ja kiltisti että miten hän asian kokee. Jos hän olisi aivan hilpeänä tyyliin "minäpä nusaisen ketä tykkään", niin siinä vaiheessa alkaisin oikeasti miettiä, että voisin kertoa vaimolle miehensä todellisesta minästä. Toki se yhteydenotto alkaisi polttaa ukon persettä, mutta so what.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi