Olin toinen nainen - kerronko tästä raskaana olevalle puolisolle?
Olin Seksisuhteessa miehen kanssa, joka asuu avoliitossa naisen kanssa. Näin juuri instagramista, että nainen on siis raskaana ja jäämässä juuri äitiyslomalle - en ajatellut, että suhde on kovin vakava, sillä mies kutsui minua heidän kotiinsa käymään, kun nainen oli työmatkoilla muualla Suomessa. Olemme siis harrastaneet seksiä heidän sängylläänkin.
Tiedän kyllä, etten ole tässä toiminut mitenkään moraalisesti. Mies halusi SM henkistä seksiä, jota oma avovaimo ei sellaisesta pitänyt. On melko estoinen tapaus ilmeisesti, itse taas olin tuossa vaiheessa hyvinkin kokeilunhaluinen. Naisella ei ole mitään tietoa, että mies on sarjapettäjä ja sen verran tiedän, että nainen on tullut petetyksi edellisessäkin suhteessa, kun mies kävi poikainreissuilla maksullisissa...
Olenko siis ilkeä, jos lähetän avovaimolle viestin vai onko se vain itsekästä toimintaa? Lopetin suhteen koska aloin katumaan tätä koko kuviota ja miehen jatkuva seuranhaku alkoi kuvottamaan. Mies oli pienikokoinen ja ilmeisesti traumoja vanhasta avioliitosta ja siksi varmaan sai niin valtavat kiksit SM seksistä ja siitä, että voi kontrolloida ja alistaa naista... Mutta tuhoanko tällä vain avovaimon elämän?
Kommentit (144)
Mitä saat itse jos kerrot? Hyvän mielen?
Olen varma, ettei nainen mitään epäile - edes silloin kun mies on tullut muka "jatkoilta" vasta aamulla kotiin. En tiedä uskoisiko puoliso edes tätä juttua...
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, ettei nainen mitään epäile - edes silloin kun mies on tullut muka "jatkoilta" vasta aamulla kotiin. En tiedä uskoisiko puoliso edes tätä juttua...
AP
No sille et taas voi mitään.
Ole vain läpeesi tyytyväinen ja unohda koko juttu.
Älä kerro mitään. Unohda koko juttu.
Keromisesta ei ole mitään iloa kenellekään, sen sijaan suurtakin surua voi olla monelle.
Ei kannata sekaantua toisten asioihin, vaan keskittyä omiinsa. Olet päässyt tyypistä eroon, joten sinun osuutesi oli siinä.
Se kertomisen hetki olisi ollut silloin, kun suhde oli päällä. Se tieto, että heille on lapsi tulossa, ei tee kertomisesta mitenkään ajankohtaisempaa, päinvastoin.
niin mietinkin, että onkohan se kertominen vain jotain omaa sairasta "nautintoani"... vai haluaisitteko itse tietää tuossa tilanteessa?
AP
Harvoin nää pettäjät osaa lopettaa kun on makuun päässyt eli hyvin todennäköisesti jatkaa touhujaan (jonkun muun kuin sinun kans) ja ennemmin tai myöhemmin jää kiinni.Ihan ilman sinun apuja.
Minusta taas tuollainen mulkkuäijä tulisi käräyttää. Luultavasti avovaimo saa kuitenkin tietää totuuden jossain vaiheessa ja saa sydänsuruja. Olisi sille miehellekin aivan oikein, että joutuu maksamaan omasta kusipäisyydestään.
Luulenpa aloittajan trollaavan, mutta sanottakoon silti että tuollaisessa tilanteessa ei pidä kertoa.
Sä olit halpa huvi. Älä kerro. Mee lintsille saamaan hetken huvia itekin. Tai vierasta miestä.
Itse haluaisin tietää.
Olen myös raskaana ja jos olisi minun mies niin todellakin haluaisin tietää.
Meillä ei ole seksiä ollut koko raskausaikana ja olen siitä niin katkera että jos vaan kiinni jäisi niin saisin hyvän syyn jättää.
Tuskin kuitenkaan tämä on minun mieheni koska kuviani ei pitäisi olla instassa enkä ole ikinä pois kotoa. Ja harvemmin kyllä mieskään.
Mutta kerro. Jään odottamaan jos puhelin piippaisikin 😉
No siinä vaiheessa tosiaan kannattaa kertoa kun vaimo on raskaana. Paras hetki ehdottomasti on se kun toinen on herkillä ja vahinko mahdollisimman suuri. Ihana suunitelma ;)
Kerro hänelle. Mies jää kuitenkin kiinni ennemmin tai myöhemmin. Parempi nyt, kun esimerkiksi sillon kun lapsi olisi jo elänyt kahden vanhemman kanssa samaan aikaan. Se millainen lopputulos on, jää avovaimon asiaksi. Kamalaa nöyryyttämistä myös avovaimolle jos alkaa olla tilanne et muille selviää ajan myötä että mies pettää, mutta nainen ei tiedä mitään. Ehdotan kertomista.
Ap, mieti, miksi haluat kertoa ja juuri nyt. Et suinkaan ole kateellinen sille vaimolle? Vai miksi juuri nyt ajattelit pommin tipauttaa, kun nainen on raskaana?
Jätä se heidän keskeisekseen asiaksi. Ehkä mies on kertonutkin, vaikka todennäköisesti ei ole. Mutta joka tapauksessa petturin tie on lyhyt, kyllä se jossakin vaiheessa vaimolle selviää, ja toivon mukaan niin, ettei siinä ole joku vosu tarkkailemassa vahingoniloisena vierestä...
Kunhan otat opiksesi, etkä jatkossa ryhdy varattuihin miehiin. Ei se, että on valmis mihin tahansa seksiin saadakseen miestä ole mikään ANSIO, tiedätkös!
Vierailija kirjoitti:
Harvoin nää pettäjät osaa lopettaa kun on makuun päässyt eli hyvin todennäköisesti jatkaa touhujaan (jonkun muun kuin sinun kans) ja ennemmin tai myöhemmin jää kiinni.Ihan ilman sinun apuja.
En usko, että mies jää kiinni. On erittäin fiksu, käyttää vain sellaisia viestintäpalveluita puhelimella, joista ei jää jälkeä jne. On erittäin varovainen eikä koe pienintäkään omantunnontuskaa, joten miehen käytöskin on varmasti normaalia.
Harva pettäjä jää kiinni kuitenkaan.
Ap
No ensin otat siihen mieheen yhteyttä ja uhkailet kertomisella. Parempi jos kertoisi ihan itse, mutta ei ne tuollaiset kerro.
Minä haluaisin tietää että voisin heittää mokoman petturinroikaleen pihalle.
Ei kun toki kerrot jos kerran tiedät asiasta.