Mies mäkättää kokoajan kaljan juomisestani
Käymme molemmat töissä ja työpäivän jälkeen tykkään rentoutuakseni juoda pari kaljaa, mutta miehelleni se ei muka passaa ja mäkättää siitä jatkuvasti, kun taas muka "lipittelen sitä ölviä". En juo lastemme nähden, vaan menen esim. tekemään puutarhatöitä tai sitten illalla lasten jo mentyä nukkumaan. Ja en siis juo päihtyäkseni tai krapulaan asti, vaan ihan vaan pari ja aamulla aina töihin. En ymmärrä miksi tämä haittaa miestäni?
Kommentit (299)
Meilä ei mäkätä vaikka itse ei ota mitään.
Juon mutta vain pari. Ei ongelmaa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Noin minäkin sanoin ennen kuin siitä tuli ongelma. t. nykyinen absolutisti
Kuinka iso on kaljamahasi jo nykyään?
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Minusta se on ongelma jos joka päivä pitää saada kaljaa.
Ehkä mies pelkää että kohta pari ei enää riitä. Käytätkö aina kohtuudella vai lisääntyykö juominen esim lomalla? Pystyisitkö olemaan ilman noita paria kaljaa?
Silloin on ongelma kun puolisoa haittaa toisen juominen.
Tiesitkö että parikin kaljaa haittaa sun yöunia?
Seuraan läheltä tuollaista äitiä. Vuosien myötä niistä parista on tullut 8. Välillä äiti on kännissä kuin käki klo 19 illalla. Aamulla töihin. Mihinkään ei voi lähteä autolla, kun ei ole ajokuntoinen. Juo naapurille käydessä jne. Käskee lapsia pois tieltä et saa juoda. UnohTelee kevätjuhlat jne. Viina vie...
Ihan selkeä alkoholi ongelma! Mikset voisi juoda vaikka limsaa ?
Vierailija kirjoitti:
Silloin on ongelma kun puolisoa haittaa toisen juominen.
Tiesitkö että parikin kaljaa haittaa sun yöunia?
Niin, ongelma on siinä puolisossa, joka on mustasulkkainen jostakin bissestä. Ongelma on siinä että toinen ei kelpaa omana itsenään toiselle. SE ON SE ONGELMA!
Olet vähän kuin mun eksä. Sanotko vielä, että voisit hyvin halutessasi olla ilmankin. No problem.
Teillä on ongelma, kun kutsut tuota mäkättämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Olet alkoholisti, sulla on ongelma kun et voi olla juomatta.
Miettikääs nyt. Kuka mies nyt löysässä kunnossa olevaa, pöhöttynyttä naista haluaa??!!
Mua ei haittaa jos toinen ottaa. Vasta naisella oli viikon loma niin hain sille kaljaa ettei hänen tarvinut meikata ja pukeutua. Ilman ripsaria ei vie edes roskia niin piti vähän passata. Mäkättää tuo silti joskus vaikka olen passannut sen ihan pilalle. Aika koomista vaikka palstan juttujen mukaan olen lähinnä sellainen jännämies.
Miettikääs nyt. Kuka mies nyt löysässä kunnossa olevaa, pöhöttynyttä naista haluaa??!!
Luulisin, että ennemminkin mäkättäisi se kokoaja, jonka kaljan juot.