Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mäkättää kokoajan kaljan juomisestani

Vierailija
04.06.2017 |

Käymme molemmat töissä ja työpäivän jälkeen tykkään rentoutuakseni juoda pari kaljaa, mutta miehelleni se ei muka passaa ja mäkättää siitä jatkuvasti, kun taas muka "lipittelen sitä ölviä". En juo lastemme nähden, vaan menen esim. tekemään puutarhatöitä tai sitten illalla lasten jo mentyä nukkumaan. Ja en siis juo päihtyäkseni tai krapulaan asti, vaan ihan vaan pari ja aamulla aina töihin. En ymmärrä miksi tämä haittaa miestäni?

Kommentit (299)

Vierailija
281/299 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap, tuliko siitä juoppo?

Ei minusta mitään juoppoa ole tullut, perheen kanssa ollaan mökillä nyt kesälomaa vietetty. Nyt kun on päivät vapaata ollut niin olen ehkä pari tölkkiä enemmän juonut, eli noin neljä tölkkiä/päivä, mutta siis koko päivän aikana. Ja olen myös liikkunut paljon pihamaalla. Kunhan työt taas alkaa niin vähennän taas siihen pari tölkkiä illalla -tahtiin. Rentouttavaa kesää vaan kaikille.

-ap

Aika selkeä alkoholismi. Pakko juoda koko ajan vähän, että kykenee toimimaan normaalisti. Parin päivän juomattomuus aiheuttaa heti hermostumista ja paniikin, jonka seurauksena pitää vetää kännit. Suurin osa alkoholisteistahan on juuri ap:n kaltaisia töissä käyviä ns. järkeviä ihmisiä, jotka eivät vain selviä arjesta enää ilman alkoholia.

Vierailija
282/299 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis pärjäsi ihan hyvin kaksi päivää ilman olutta, mitä nyt toisen päivän iltana piti juosta kauppaan hakemaan olutta ja maanantaina vetää pikku kännit. Hänelle "sopii" parhaiten olla pikku pöhnässä, mutta riippuvuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä kun selvisi ilman olutta peräti 2 päivää!

Alkoholisti mikä alkoholisti. Normaalia tuo ei ole nähnyt edes telkkarissa.

Kuinkahan kauan mies kestää ennen kuin pakkaa lapset ja häipyy? Siitä se alamäki sitten kiihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/299 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään annokseni ovat kasvaneet viinipullolliseen illassa. Mies ei enää mäkätä, lähti.

Vierailija
284/299 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hitto, minuakin ärsyttää naiskaverini kaljan ja viinin lipittely, kun sitä pitää joka viikko päästä kittaamaan. En voi ymmärtää ihmisiä jotka "rentoutuu" tai sitten jos on ollut vaikeaa tai muuten ottaa joku aivoon niin pitää saada alkoholia. Eivätkö muka muuten osaa asioita käsitellä.

Vierailija
285/299 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko tänään ottanut paljon?

Vierailija
286/299 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
287/299 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. 

Vierailija
288/299 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä tässä vaiheessa kun on kyse pienkoneesta.

Vierailija
289/299 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon mutta vain pari. Ei ongelmaa.

-Ap

Jos kaljaa on juotava päivittäin niin riippuvuus siihen ainakin on syntynyt. Tosin pari kaljaa päivässä ei aiheuta kellekään mitään fyysisiä oireita vaikka kuinka joku "asiantuntija" väittäisi muuta. Riippuvuus on kuitenkin jo kova. Siinäkin pitää huomioida se, että normaalisti ihminen ei jää koukkuun alkoholiin, vaan alkoholia sisältävän juoman makuun ja/tai alkoholijuoman tuomaan mukavaan nousuhumalan tunteeseen.

Sama on esimerkiksi kannabiksen kohdalla - jos sitä on poltettava päivittäin niin riippuvuus on silloin vahva. Tuskin kuitenkaan kukaan jää koukkuun sen hajuun tai makuun (ne ovat hirveitä), mutta pössyttelyn tuoma olotila on ainakin se mihin koukkuun jäädään. Sitä en tiedä miten fyysisesti koukuttava aine kannabis on. Monet huumeet tuntuvat aiheuttavan pahoja vieroitusoireita jo yhden käyttökerran jälkeen, joten en ihmettele yhtään vaikka kannabiskin aiheuttaisi fyysisen riippuvuuden henkisen lisäksi.

Vierailija
290/299 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon joka päivä kymmenen kaljaa. Oon tehny niin jo kolkyt vuotta.

Vierailija
291/299 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen elämäntarina naisen näkökulmasta.

Vierailija
292/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies pelkää että kohta pari ei enää riitä. Käytätkö aina kohtuudella vai lisääntyykö juominen esim lomalla? Pystyisitkö olemaan ilman noita paria kaljaa?

En pysty. Mutta juon kerralla vain kaksi kaksitoista kaksi kaksitoista kaksi kaksitoista.

Vierailija
293/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon mutta vain pari. Ei ongelmaa.

-Ap

Jos kaljaa on juotava päivittäin niin riippuvuus siihen ainakin on syntynyt. Tosin pari kaljaa päivässä ei aiheuta kellekään mitään fyysisiä oireita vaikka kuinka joku "asiantuntija" väittäisi muuta. Riippuvuus on kuitenkin jo kova. Siinäkin pitää huomioida se, että normaalisti ihminen ei jää koukkuun alkoholiin, vaan alkoholia sisältävän juoman makuun ja/tai alkoholijuoman tuomaan mukavaan nousuhumalan tunteeseen.

Sama on esimerkiksi kannabiksen kohdalla - jos sitä on poltettava päivittäin niin riippuvuus on silloin vahva. Tuskin kuitenkaan kukaan jää koukkuun sen hajuun tai makuun (ne ovat hirveitä), mutta pössyttelyn tuoma olotila on ainakin se mihin koukkuun jäädään. Sitä en tiedä miten fyysisesti koukuttava aine kannabis on. Monet huumeet tuntuvat aiheuttavan pahoja vieroitusoireita jo yhden käyttökerran jälkee

En yksinkertaisesti pysty olemaan juomatta yhtään päivää. Vähintään muutama lasillinen tulee juotua vettä.

Vierailija
294/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon joka päivä kymmenen kaljaa. Oon tehny niin jo kolkyt vuotta.

Oletko elossa?

Vierailija
295/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
296/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kaljoissaan, ei pysty vastaamaan.

Vierailija
297/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hAISTA VISVAISESI, paskiainen!

Vierailija
298/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu saapui paikalle öhisemään.

Vierailija
299/299 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex jäkätti kans. Hänen mielestään jos alkoholista joutuu maksamaan niin on alkoholisti. No helppo herran sanoa kun niiden firmassa oli vähintään yhdet ilmaisenviinanbileet kerran kuussa, joskus enemmänkin. Kotiapalatessa oli aina reilusti juomaa mukana. Mun työpaikalla maksettiin kerran vuodessa kolme kaljaa. Ja ny mä olen sitte alkoholisti kun joskus ostan ihan omalla rahalla juotavaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi