Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti sinkut -onko muita?

Vierailija
17.12.2024 |

Onko täällä muita täysin vapaaehtoisesti ja omasta valinnastaan olevia sinkkuja? Kannattaako näin ikisinkkuna enää edes kokeilla miltä parisuhteilu tuntuisi? N32

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan osaa suhteilla. Lieneekö vapaaehtoista vai pakkoa. 16v olen ollut yksin ja käynyt vain töissä. M39

Vierailija
2/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla. Mies väistää luodin kun et lähesty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan tänään kello 19.00 keltaisessa ruusussa cruising osastolla.

Vierailija
4/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys; haluavatko kaikki kunnolliset miehet parisuhteen? Saako kunnollista miestä mistään esim fwb:ksi?

-ap

Vierailija
5/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläkin nyt viimeistään lopahti ne haaveilut, kun viimein neljän kympin päällä pääsi oikeasti kokeilemaan millaista se voisi olla. En tiedä osuiko sitten paskalla tuurilla vain jotain sekopäitä kohdalle, kuten kaverini sanoi, mutta ei oikein huvita enää edes yrittää hakea mitään selväpäisempiäkään.

Vierailija
6/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavataan tänään kello 19.00 keltaisessa ruusussa cruising osastolla.

En edes tiedä mikä toi on, heh. Ja luultavasti onneksi.

-ap

Vierailija
7/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan nuori vasta ja puhuu ikisinkkuilusta, vaikka on hädin tuskin aikuisenakaan ollut vielä kovin kauan. 😂 

Itse olen yli 10 vuotta ollut sinkku vapaaehtoisesti. Tosin kahden pitkän suhteen jälkeen ja ikä on nyt jo liki 60-v. Täysmahdottomana en silti pidä suhdetta, mutta aika epätodennäköisenä, että jakaisin uutta suhdetta. Sinkkuuteen tottuu. MItä vanhempi on, sitä enempi siihen tottuu ja tykästyy, että saa määrätä elämästään. Pitää olla hyvin hieno ja hyvä mies, jotta kiinnostuisin vielä jostakusta.

Ap on vielä niin nuori, että puheet ikisinkkuna elämisestä vain naurattavat.

8/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa minua voi vapaaehtoiseksi kutsua, kun en itse tee koskaan aloitteita tai yritä leikilläkään naisiin tutustumista. En tiedä, ei se vaan ole oikein koskaan kiinnostanut minua aidosti, lähinnä vaan ajatuksissa.

Vierailija
9/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret täällä luulee, että jaksavat sinkkuna hautaan asti. 😂

Vierailija
10/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuus kertoo kyvyttömyydestä sietää toisen ihmisen haluja ja huonoa kompromissi älykkyyttä. Seksittömyys varmasti painaa aika montaa ikisinkku miestä näinä päivinä. Heh heh

Vierailija
11/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa sun varmaan kokeilla, sen verran useasti olen sulta näitä tämän tyyppisiä aloituksia täällä nähnyt. Selvästi sulla vähän asia vaivaa?

t: ikätoveri joka ei ole myöskään seurustellut, mutta asia ei vaivaa enkä tee siitä aloituksia palstalle 

Vierailija
12/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi kovin vapaaehtoiselta vaikuta...

Vierailija
13/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vieraalta ajatukselta tuntuu, että tähän ketään toista enää tulisi. Itsekseen on niin leppoisaa ja helppoa.

Vierailija
14/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkuus kertoo kyvyttömyydestä sietää toisen ihmisen haluja ja huonoa kompromissi älykkyyttä. Seksittömyys varmasti painaa aika montaa ikisinkku miestä näinä päivinä. Heh heh

Pitänee osittain paikkansa, se tuntuu itsestä kyllä vähän rasittavalta että pitäisi joustaa ja luopua omista jutuista miellyttääkseen toista.

Vierailija
15/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa sun varmaan kokeilla, sen verran useasti olen sulta näitä tämän tyyppisiä aloituksia täällä nähnyt. Selvästi sulla vähän asia vaivaa?

t: ikätoveri joka ei ole myöskään seurustellut, mutta asia ei vaivaa enkä tee siitä aloituksia palstalle 

Mistä tiedät että kyseessä on sama henkilö?

Vierailija
16/16 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä olen. Olen halunnut parisuhteen vain exäni kanssa ja olen edelleen rakastunut häneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi