Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy "epätasapainoisuuteen" selviäisi sullekin, jos näkisit mun tilanteen kokonaan. Kyllä mäkin silti sinuna pysyisin kaukana.
Mikä se on?
Jos pääsyy ole vielä selvinnyt, niin anna olla. Ja muita syitä en ala tässä todellakaan avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Syy "epätasapainoisuuteen" selviäisi sullekin, jos näkisit mun tilanteen kokonaan. Kyllä mäkin silti sinuna pysyisin kaukana.
Kenelle tämä on tarkoitettu?
Minä rakastan vihreäsilmäistä miestä myös <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko J-mies ikinä itsesi yksinäiseksi?
En. Pikemminkin pääni / sydämeni pakahtuu kauniiden ihmisten keskellä, nautin joka hetkestä ja kärvistelen koska en voi tehdä mitään kuitenkaan. Mutta ei se mitään haittaa, ehkä. Ellei tunteeni ala harhailla liikaa.
Häkkilintu?
Minä rakastan miestä jonka silmät on turkoosit kuin Välimeri <3
Kiitos Nainen ♥️♥️😘😘
Hyvää yötä teille toivottaa,
Vihreäsilmäinen mies.
👀👁️💚
te kaikki hylkäsitte porukasta ja nyt olen katkera... en voi sille mitään, en haluaisi olla katkera, yritän työstää sitä ja mennä eteenpäin. en vaan pysty, tuntuu niin selkäänpuukotetulta.. luotin teihin. olin teidän luottamuksen arvoinen, en koskaan kertonut niitä juttuja eteenpäin.
en väitä ettei minussa olisi vikaa, vaan olen surullinen ettette halua edes selvittää mitään, hylkäsitte vaan. Pyytäisin omia virheitäni anteeksi jos joku kertoisi mitä minä tein väärin.
Nyt on vain ikuinen kysymysmerkki. Vaivaako se koko lopun ikää? Millä osaisin mennä eteenpäin?
Tämä on jotenkin kohtalonomaista tämä koko tapahtumaketju. En olisi uskonut että enää koskaan tulen tuntemaan näin ketään kohtaan. Olen siitä iloinen, mutta myös vähän pettynyt. harmillisesti olet kielletty rakkaus..
Magee uusi kuva sinulla. 😊 Joo, just sulla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-miehelle. Saanko soittaa sulle sitten kun eroni on selvä ja virallinen?
Jani?
Älä pelkää, ei ollut sulle. Oikeastaan koko kysymys oli retorinen. Oikea J-mies odottaa kyllä kapula kädessä yhteydenottoani.
Vaikutat tosi mukavalta tyypiltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä on tarkoitettu?
Hänelle, jonka korvis oli hukassa.
Oliko se nyt mun "vuoro"? Musta jotenkin tuntui, Jn, että sä et olis halunnut edes sitä ekaa viestii?
"Musta taivas"
Vierailija kirjoitti:
Niitä viestejä kannattaa irl laittaa ihmisille, siten ne asiat etenee. Jos ootte jo laittaneet ja saaneet iloisia vastauksia, laittakaa toistekin. :) Jos koskaan toiselta ei kuulu viesteilyn aloituksia lukuisista omista viesteilyistä huolimatta niin voinee varovaisesti päätellä ettei toista aivan yhtä paljoa kiinnosta. Mutta sittenhän voi pyytää vaikka kahville tai jonnekin niin sekin asia oikeastaan selviää.
Ei toisesta kiinnostunut ihminen kyllä jätä viestiin vastaamatta, tilaisuutta käyttämättä. Joku ujo voi jättää aloitteen tekemättä tietysti.
Itsekin tässä odottelen viestiä yhdeltä mieheltä jonka kanssa aiemmin pari viestiä vaihdoin. Saas nähdä jäikö tämä ainoaksi viestittelyksi. Tykkäisin kyllä jos hänkin laittaisi viestiä. :) Mukavaa syssyä vaan!
Samaa mieltä! Ajattelen sinua eikä viestintä jää tähän jos sinä olet hän,joksi sinua luulen.
Postimies Pate, laita pieni viesti. Toivoo Muru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Jos pääsyy ole vielä selvinnyt, niin anna olla. Ja muita syitä en ala tässä todellakaan avaamaan.
Voisitko "masentunut" ( =vähälahjainen elinkelvoton vätyksetär ) pysyä itseaiheutettuine ongelminesi poissa tältä palstalta?
😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä viestejä kannattaa irl laittaa ihmisille, siten ne asiat etenee. Jos ootte jo laittaneet ja saaneet iloisia vastauksia, laittakaa toistekin. :) Jos koskaan toiselta ei kuulu viesteilyn aloituksia lukuisista omista viesteilyistä huolimatta niin voinee varovaisesti päätellä ettei toista aivan yhtä paljoa kiinnosta. Mutta sittenhän voi pyytää vaikka kahville tai jonnekin niin sekin asia oikeastaan selviää.
Ei toisesta kiinnostunut ihminen kyllä jätä viestiin vastaamatta, tilaisuutta käyttämättä. Joku ujo voi jättää aloitteen tekemättä tietysti.
Itsekin tässä odottelen viestiä yhdeltä mieheltä jonka kanssa aiemmin pari viestiä vaihdoin. Saas nähdä jäikö tämä ainoaksi viestittelyksi. Tykkäisin kyllä jos hänkin laittaisi viestiä. :) Mukavaa syssyä vaan!
Samaa mieltä! Ajattelen sinua eikä viestintä jää tähän jos sinä olet hän,joksi sinua luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Voisitko "masentunut" ( =vähälahjainen elinkelvoton vätyksetär ) pysyä itseaiheutettuine ongelminesi poissa tältä palstalta?
Tää oli kyllä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta raksulle <3
Huomenta poksulle <3
Mut tekisi niin onnelliseksi ihan vaan -moi, miten menee. En tarvitse haleja välttämättä. Ei minun tarvitse syliin tulla istumaan. Moikka. Se riittää.