Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6601/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihana rakkaani ❤️ Kerro mitä olis tapahtunut, jos olisin vastannut silloin siihen sun öiseen videopuheluun..? 😬

Voi apua, enhän mä oo tollasta vahingossa? Voitko laittaa tuon rakkaasi sukupuolen ja nimikirjaimet, niin että voin huokaista helpotuksesta?

Vierailija
6602/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut tekisi niin onnelliseksi ihan vaan -moi, miten menee. En tarvitse haleja välttämättä. Ei minun tarvitse syliin tulla istumaan. Moikka. Se riittää.

Varmaan onnistuukin, jos vähän vinkkaat, kenen pitäisi moikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6603/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko PP kiltti mies? 

Vierailija
6604/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😉 

Vierailija
6605/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Siltä varalta, että sattuisit miettimään, niin totean vielä ”ääneen” että tietenkään en enää höpise sulle näistä asioista. En missään tilanteessa enkä minkään kanavan kautta. Sellaista ei siis tarvitse pelätä. Muilta osin en ole mykkä :)

Saat sä höpistä. Mulle saat höpistä ihan mitä vain minkä tahansa kanavan kautta. Toivon vain ettet muille niistä höpise.

Vierailija
6606/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihana rakkaani ❤️ Kerro mitä olis tapahtunut, jos olisin vastannut silloin siihen sun öiseen videopuheluun..? 😬

Voi apua, enhän mä oo tollasta vahingossa? Voitko laittaa tuon rakkaasi sukupuolen ja nimikirjaimet, niin että voin huokaista helpotuksesta?

Nainen on 🍾 Älä vaan sano että oli vahinko! 😱

Vierailija
6607/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla jännänainen? 😮

Vierailija
6608/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ehkä sinut tänään eräällä sillalla, mutta en ole ihan varma olitko se sinä. Näytit jotenkin lyhyemmältä, mutta toisaalta olit sen verran kauempana että se johtui ehkä siitä. Sulla oli vaaleammat hiukset kuin ennen. Näytit vähän kapealta ja väsyneeltä. Toivottavasti voit silti hyvin ja sulle kuuluu hyvää.

Vierailija
6609/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla jännänainen? 😮

Ehdottomasti on jännä, ja siinä leikissä jää tämmönen vauvapalstan runopoika kevyesti kakkoseks. Tai siis jäi.

Vierailija
6610/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No apua, milloin se oli? Mikä etunimen alkukirjain?

Vierailija
6611/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiireinen työpäivä tänään. Silti en osaa edes sanoa, kuinka monta kertaa tulit mieleeni. Oliko hetkeä, jolloin et ollut? Ne ovat ne silmäsi ja hymysi, jotka muistan. Olet kuin mielentilani. Sinua en pääse pakoon, koska olet sydämessäni. Kauniita unia Sinulle.

Mies V.

Vierailija
6612/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Siltä varalta, että sattuisit miettimään, niin totean vielä ”ääneen” että tietenkään en enää höpise sulle näistä asioista. En missään tilanteessa enkä minkään kanavan kautta. Sellaista ei siis tarvitse pelätä. Muilta osin en ole mykkä :)

Saat sä höpistä. Mulle saat höpistä ihan mitä vain minkä tahansa kanavan kautta. Toivon vain ettet muille niistä höpise.

Niin. En tiedä kuka sä olet, mutta hän vaikuttaa juuri sellaiselta ihmiseltä, jolle kaikki vaan kaataa, ja hän kuuntelee. Eli voisi vastata juuri noin: höpise vaan. Tarkoitin siis, että lupaan olla jatkossa täysin asialinjalla (niistäkin voi "höpistä") enkä enää lepertele.

Yhden kerran heti alkuun tunnustin työkaverille tunteeni kun hän näki naamasta, että jotain oli tapahtunut. Mutta hän on vuosien varrella osoittautunut luotettavimmaksi tuntemakseni ihmiseksi. Sanaakaan en ole mistään sen yhden kerran jälkeen sanonut, tietenkään. Eli no worries.

Vierailija
6613/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisitkohan kaunis mun kuiskauksen. Kertoisin kuinka sua kaipaan ja ikävöin. Voisin myös paljastaa sulle mitä tunnen sydämessäin, kun sua ajattelen. Muistathan että pidän sut aina täällä mun vieressäin.

Vierailija
6614/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sanoista. 💞

Vierailija
6615/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään haluaisin muistuttaa sinua siitä tosiasiasta, että koskaan en ole kohdannut ketään kuka kuka on koskettanut minua niin syvältä sielusta kuin sinä nainen.

Milloin olet nähnyt kaipaamaasi ihmistä viimeksi? Mistä aiheesta puhuitte silloin? Miksi kosketti? Alkoi vaan kiinnostamaan.

Vierailija
6616/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No apua, milloin se oli? Mikä etunimen alkukirjain?

Viime talvena tais olla. Et ole sinä.

Vierailija
6617/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, olen niin väsynyt. Olen vuosia ja vuosia odottanut sinun muuttuvan. En jaksa enää odottaa. Mutta en jaksa poiskaan lähteä.

Vierailija
6618/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oot 😘

Vierailija kirjoitti:

Kuulisitkohan kaunis mun kuiskauksen. Kertoisin kuinka sua kaipaan ja ikävöin. Voisin myös paljastaa sulle mitä tunnen sydämessäin, kun sua ajattelen. Muistathan että pidän sut aina täällä mun vieressäin.

Vierailija
6619/8206 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko PP kiltti mies? 

On erittäin.

Vierailija
6620/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna naidaan eikä narrata 😘