Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Terkkuja yhdelle Sakulle. En tiedä missä päin maailmaa olet nykyisin?
Pakahdun näihin tunteisiin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy "epätasapainoisuuteen" selviäisi sullekin, jos näkisit mun tilanteen kokonaan. Kyllä mäkin silti sinuna pysyisin kaukana.
Mikä se on?
Jos pääsyy ole vielä selvinnyt, niin anna olla. Ja muita syitä en ala tässä todellakaan avaamaan.
Voisitko "masentunut" ( =vähälahjainen elinkelvoton vätyksetär ) pysyä itseaiheutettuine ongelminesi poissa tältä palstalta?
Tää oli kyllä mieheltä.
Miten epätasapainoisuutesi oireilee? Mikä siihen auttaa?
Sitä sun pitäis kysyä varmaankin häneltä, joka on tän valistuneen diagnoosinsa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy "epätasapainoisuuteen" selviäisi sullekin, jos näkisit mun tilanteen kokonaan. Kyllä mäkin silti sinuna pysyisin kaukana.
Mikä se on?
Jos pääsyy ole vielä selvinnyt, niin anna olla. Ja muita syitä en ala tässä todellakaan avaamaan.
Voisitko "masentunut" ( =vähälahjainen elinkelvoton vätyksetär ) pysyä itseaiheutettuine ongelminesi poissa tältä palstalta?
Tää oli kyllä mieheltä.
Sitä sun pitäis kysyä varmaankin häneltä, joka on tän valistuneen diagnoosinsa tehnyt.
Kuulehan vähälahjainen, epäkelpo, vätys (joksi itsesi tituleerasit) rauhoitu ja anna muiden ajatella mitä ajattelee. Tämä on kaipausketju..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Tää oli kyllä mieheltä.
Kuulehan vähälahjainen, epäkelpo, vätys (joksi itsesi tituleerasit) rauhoitu ja anna muiden ajatella mitä ajattelee. Tämä on kaipausketju..
Häh, minäkö? Eikö mua sais kiinnostaa, mitä mun kaipaama ihminen musta ajattelee?
Mulla on yks sellanen teksti, mitä luen tasaisin väliajoin uudelleen.
Sellanen ihan super joka toimii aina ja sen luettua tulee aina olo kuin ois ekstaasissa.
Menen lukemaan sen taas.
Hei Pertti, voisit vähän yrittää jos olet tositarkoituksella liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen ihan super joka toimii aina ja sen luettua tulee aina olo kuin ois ekstaasissa.Menen lukemaan sen taas.
Kerro meille muillekin, vai toimiiko se vain sulla?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen ihan super joka toimii aina ja sen luettua tulee aina olo kuin ois ekstaasissa.Menen lukemaan sen taas.
Kertoisitko, että mikä se teksti on? Mäkin haluaisin olla ekstaasissa!
Ai niin. Siltä varalta, että sattuisit miettimään, niin totean vielä ”ääneen” että tietenkään en enää höpise sulle näistä asioista. En missään tilanteessa enkä minkään kanavan kautta. Sellaista ei siis tarvitse pelätä. Muilta osin en ole mykkä :)
"Lähetä vittuiluterveisesi kaipaamallesi tai vähemmän kaipaamallesi henkilölle"
Itsekin voi yrittää, jos siltä tuntuu.
Mun ihana rakkaani ❤️ Kerro mitä olis tapahtunut, jos olisin vastannut silloin siihen sun öiseen videopuheluun..? 😬
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin tiennyt että säästät sen, niin olisin kirjoittanut sen paljon kauniimmin.
kyllä jatkoon ehdottomasti ; )
Olisi kiva jutella sähkärissä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Yks tyyppi oli just kaltaisesi idioottimainen vihjailija, ja naljailija. Jätinkin se pian, enkä ole katunut.