Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Tässä virtuaalihalaus sinulle 😘
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tuntuipa hyvälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tuntuipa hyvälle <3
Ole hyvä. <3
Mä haluaisin tänäänkin sun kainaloon. Sana vain ja tuun.
Ihmiset jotka omalla toiminnallaan ajavat toisen entistä ahdistavampaan tilaan ovat julmia.
He eivät tahdo sinun parastasi vaan haluavat tehdä sinut entistä onnettomammaksi.
Älä ole avoin, älä ole viimeisen päälle ihminen, sillä silloin sinut revitään kappaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin maailman onnellisin, jos saisin sulta vielä edes yhden tunnisteellisen viestin. Kun mihinkään muuhun ei ole mahdollisuutta.
Ai kun ajattelit niin kovaa, että kuulin sen vaikka et sanonut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin maailman onnellisin, jos saisin sulta vielä edes yhden tunnisteellisen viestin. Kun mihinkään muuhun ei ole mahdollisuutta.
Ystävyys on aina mahdollista, mutta sinä et vain halua.
Ai miten niin en halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun ajattelit niin kovaa, että kuulin sen vaikka et sanonut mitään?
Kyllä mä aika paljon ihan sanoinkin.
Elina.... mä tuun hulluksi ikävästä.
Jos mä oon joskus ahdistanut sinua niin haluaisin sinun tietävän, etten ole koskaan suunnitellut esim. syöväni sinua elävältä, varaillut kirkkoja tai sovitellut sulle paikkaa perheen ruokapöydän ääreltä.
Mulle ihastus on ensisijaisesti ja lähinnä seksuaalista himoa ja halua hengailla/keskustella, mutta ymmärrän jos minusta saa väärän kuvan ja näyttäydyn lähinnä ahdistavana roikkujana.
Tietysti on myös mahdollisuus, että olen yksinkertaisesti ällö, mutta on olemassa myös ilmiö "mies on kuullut naisten suunnittelevan lapsesta saakka elämänsä kohokohtaa eli prinsessahäitä ja etsivän vain sopivaa uhria täyttämään suunnitelmansa" ja sitten mies tosiaan kuvittelee JOKAISEN naisen olevan juuri sellainen ja uskoo jokaisen häneen ihastuneen naisen hinkuvan kanssaan johonkin sitoumusten ahdistavaan satamaan jossa miesparka EI SAA HENKEÄ.
Ja tämän kaiken mies voi jo nähdä silmissään, jos nainen erehtyy laittamaan esim. oma-aloitteisesti viestiä ja kysymään, voidaanko vielä nähdä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin en halua?
Et halunnut edes viestitellä mun kans oikeassa elämässä. Yritin luoda meidän välille keskusteluyhteyden tai viestittely-yhteyden, mutta ilmaisit ettet sitä halua.
J-miehelle. Saanko soittaa sulle sitten kun eroni on selvä ja virallinen?
Onkohan muuten mitkään muut samanlaisia ahdistumisen maailmanmestareita kuin suomalaiset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin en halua?
Et halunnut edes viestitellä mun kans oikeassa elämässä. Yritin luoda meidän välille keskusteluyhteyden tai viestittely-yhteyden, mutta ilmaisit ettet sitä halua.
Koska ja miten ilmaisin?
Vierailija kirjoitti:
J-miehelle. Saanko soittaa sulle sitten kun eroni on selvä ja virallinen?
Jani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin en halua?
Koska ja miten ilmaisin?
Taisi olla jotenkin erikoista.
Niin on rakkauskin mahdollista. .