Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Pirjo - olet mulle edelleen rakas ihminen!
T:M
Mies 1
Olet se, joka rakasti ja kunnioitti minua aidosti. Se, johon edelleen voin luottaa, vaikka erosimme. Se jolle soitan, jos tulee hätä. Toivon sinulle koko sydämestäni kaikkea hyvää. Toivon, että löydät vierellesi naisen, jota rakastat ja jonka kanssa saat kauan haaveilemasi perheen. Kiitos yhteisistä vuosista ja siitä, että et koskaan pettänyt minua etkä jättänyt pulaan. Sinun ansiostasi tiedän, mitä rakkaus on.
Mies 2
Kiitos, että olit vierelläni vaikeina hetkinä. Olen pahoillani siitä, että et kokenut kuitenkaan voivasi olla minulle rehellinen. Pelasit kaksilla korteilla ja luulit sen onnistuvan olemalla epämääräinen ja häilyvä, vuoroin kylmä ja vuoroin kuuma. Se vahingoitti minua, kun käytöksesi ja toimintasi olivat ristiriidassa, ja syytin epävarmuuden tunteistani aluksi itseäni. Autoit minua selviytymään ja rakensit välillemme siltaa, mutta horjuville perustuksille. Olisin nyt valmis olemaan sinun ystäväsi. Pääsin sinusta yli, lopullisesti. Siksikö et ole enää soitellut minulle?
Mies 3
Kiitos, että halusit minua niin ehdoitta ja näytit sen niin avoimesti. Olen pahoillani että en halunnut kanssasi enempää. Se oli minulle selvää alusta asti, eikä tilanne muuttunut ajankaan kanssa. Mutta nautin yhdessäolosta silti, ja seksistä erityisesti, ehkä enemmän kuin kenenkään kanssa aiemmin. Olin aidosti surullinen kun juttumme loppui. Olisin halunnut levätä sylissäsi paljon kauemmin. Oli kuitenkin varmasti parasta lähteä eri teille. En halunnut sinun joutuvan samanlaiseen koukkuun, johon itse jouduin edellisen miehen kanssa. Toivon sinun löytäneen naisen, jonka kanssa tulet onnelliseksi.
Mies 4
Kerroit minulle asioita, jotka jo tiesin, mutta sanasi koskettivat minua eri tavoin kuin muiden ihmisten sanat. Et ole maailman komeimpia miehiä, mutta polveni pettivät kun tulit lähelle. Neljä tuntia yhdessä sai minut toivomaan, että meistä voisi tulla jotain vaikka asumme niin kaukana toisistamme, että menee useita kuukausia ennen seuraavaa tapaamista. Mietin, olenko hullu säästäessäni itseäni sinulle, kuten pyysit. Jokin saa minut kuitenkin pysymään suunnitelmassa ja odottamaan tyynesti, että tapaamme taas. En oikein tiedä, mitä se jokin on. Et ole minulle ideaali kumppani paperilla. Toivon, että osoittaudut kaiken todennäköisyyden vastaisesti näin typerän luottamuksen arvoiseksi.
(jatkuu)
Mies 5
Kunpa voisin rakastaa sinua kuten sinä kerrot rakastavasi minua! Ethän edes tunne minua vielä. Tunteesi ovat käsittämättömän vahvoja ja vyöryvät kaiken aiemmin kokemani ylitse, mutta en voi vastata niihin, enkä uskoa että ne kohdistuvat minuun todellisena henkilönä. Olet värikkäällä mielikuvituksellasi rakentanut haavekuvan, rakastat sitä kuvaa, ja syystä tai toisesta näet minut tuon kuvan henkilöitymänä. Tulen vieraaksesi tapahtumaasi, koska tahdon olla ystäväsi. Toivon, että voit kunnioittaa sitä, mitä lupasit minulle: että olet iloinen kohtaamisestamme, vaikka siitä ei tulisikaan rakkaussuhdetta.
Mies 6
Jos tapaan sinut, kestätkö sen että näytän tunteeni avoimesti? Meillä on ollut paljon analyyttisia keskusteluja, joista olen nauttinut, mutta osaatko kohdata tunteellisen puoleni? Osaammeko nauraa yhdessä? Tukeutua toisiimme?
Mies 7
Jos tapaan sinut uudelleen, kuunteletko minua? Oletko kiinnostunut minusta henkilönä, vai ainoastaan kehona ja älyllisenä sparrauspartnerina? Oletko mennyt itsesi etsimisessä toiseen äärilaitaan sen jälkeen, kun tajusit olevasi liian tunteeton? Onko sinulla todellisuudessa vieläkään aitoja tunteita; kompensoitko niiden puutetta korostamalla primitiivisyyttä ja impulsiivisuutta? Osaisinko minä näyttää sinulle, mitä tunteet ovat? Osaisitko sinä ottaa minut vastaan? En saanut kiinnostuksestasi käsitystä tai otetta kun olimme yhdessä, enkä kai omastanikaan. Muistan, että nauroin enemmän kuin kenenkään toisen kanssa. Muistan, että vaikutuin sinusta monella tavalla. Tunnen, että tarinamme ei ole vielä lopussa, vaikka en tiedäkään mihin se johtaa, enkä sitäkään milloin olisin valmis tapaamaan sinut uudelleen.
Mies 8
Oletko minulle liian kaukana tutusta? Ihailen sinua ja toimintaasi, mutta en tiedä miten osallistua siihen. Arvelen olevani liian strukturoitu sinulle, ja että sinä olet ehkä liian höttöinen minulle. Et ole pitänyt siitä, että en vastaa viesteihisi välittömästi ja selkeästi osoita kiinnostustani aktiivisesti. Onko sinulle ongelma, että nainen ei jo ennen ensimmäistä tapaamista palvo maata jalkojesi alla?
Mies 9
Jos tapaan sinut, ja olen väsynyt, ymmärrätkö minua? Etsinkö sinusta isän korviketta, joka tulisi ja veisi turvaan? Antaisinko koskaan sinun olla heikko? Pitäisinkö sinusta jos olisit? Perustuuko viehätyksesi vain siihen, että olet vanhempi ja menestynyt? Voiko siltä pohjalta rakentaa toimivaa suhdetta?
Mies 10
Osoitatko minulle, mitä ihmettä oikein olen etsimässä? Minkälainen mahdat olla? Milloin tapaan sinut? Oletko joku edellisistä, ja minä en vain ymmärrä sitä vielä?
Nyt voisi olla paikallaan lakata hetkeksi miettimästä niitä numeroituja miehiä ja alkaa tutustumaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi olla paikallaan lakata hetkeksi miettimästä niitä numeroituja miehiä ja alkaa tutustumaan itseensä.
Kieltämättä aika monta numeroitua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetutkiskeluahan nuo esitetyt kysymykset ovat.
Joo ei helvethi, mä en niiin rupee ikinä mihinkään rakkaussuhteeseen kenenkään kanssa.
Voin niin kuvitella, että olisin joku "nainen numero 17" ja itse pitäisin miestä ainutlaatuisena enkä olisi todnäk ihastunut taaskaan vuosiin kehenkään.:D
Tää ketju (ts. ne aiemmat) on saanut mut tajuamaan, etten tosiaan käsitä rakkautta ja koe asioita sillä tavalla, kuin valtaosa kanssaihmisistä.
Ja se taas tarkoittaa käytännössä sitä, ettei minun kannata tähdätä mihinkään romanttiseen kumppanuuteen, koska satuttaisin siinä vain itseni.
Nykyisin sarjamonogamismi on normi ja jengillä miehet ja naiset nro xxxx, mikä on mun silmiin t o d e l l a ällöttävää ja heikkoa.
Samaan aikaan ne ihmiset haluaa omistaa kulloisenkin puolisonsa sukupuolielimet ja kokevat oikeudekseen arvostella ääneen seksuaalisuuden vapaan toteutuksen eri muotoja kuvitellen, että ovat jotenkin parempia kun ovat "sentään ollut parisuhteessa jokaisen kanssa enkä oo ikinä pettäny!" (pettäminenkin käsitetään vain fyysiseksi ja on suunnilleen pahinta, mitä nykyihmisen elämässä voi tapahtua).
Mä taas haluaisin hypoteettisen kumppanin olevan sellainen, ettei ole mua ennen sitoutunut kehenkään (no, joku teiniaikainen tyttis ihan sama, mut aikuisiällä) ja seksisuhteille se ja sama, ihan sama onko neitsyt vai pannut vaikka tuhansia naisia - ei väliä.
Eikä niin väliä jos joskus panee jotain nobodya kun on sitoutunut muhun, mutta joku tunteista lurittelu (ilman mitään fyysistäkin) sinne tänne hyi saatana ajatuskin on SUPER loukkaava.
Eli joo, forever alone. Ellen sitten hae idästä jotain vähän nuorempaa neitsytpoikaa niinku kaveri teki.:D
Tosin Suomessakin on hyviä, mutta ei niihin kyllä sitotua uskalla kun elävät niin kummallisessa kulttuurissa ja mitään perhearvoja esim. ei käytännössä ole.
Katsoisit peiliin. Asiat alkaisivat ehkä ratketa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisit peiliin. Asiat alkaisivat ehkä ratketa.
En juuri muuta tässä ole tehnytkään kuin peiliin tuijotellut.
Haluaisin ajelulle trabantillasi <3
Enkä saa tehtyjä tekemättömäksi, joten ei auta kuin leuka rinnassa eteenpäin mennä
Vierailija kirjoitti:
Mies 5
Kunpa voisin rakastaa sinua kuten sinä kerrot rakastavasi minua! Ethän edes tunne minua vielä. Tunteesi ovat käsittämättömän vahvoja ja vyöryvät kaiken aiemmin kokemani ylitse, mutta en voi vastata niihin, enkä uskoa että ne kohdistuvat minuun todellisena henkilönä. Olet värikkäällä mielikuvituksellasi rakentanut haavekuvan, rakastat sitä kuvaa, ja syystä tai toisesta näet minut tuon kuvan henkilöitymänä. Tulen vieraaksesi tapahtumaasi, koska tahdon olla ystäväsi. Toivon, että voit kunnioittaa sitä, mitä lupasit minulle: että olet iloinen kohtaamisestamme, vaikka siitä ei tulisikaan rakkaussuhdetta.
Mies 6
Jos tapaan sinut, kestätkö sen että näytän tunteeni avoimesti? Meillä on ollut paljon analyyttisia keskusteluja, joista olen nauttinut, mutta osaatko kohdata tunteellisen puoleni? Osaammeko nauraa yhdessä? Tukeutua toisiimme?
Mies 7
Jos tapaan sinut uudelleen, kuunteletko minua? Oletko kiinnostunut minusta henkilönä, vai ainoastaan kehona ja älyllisenä sparrauspartnerina? Oletko mennyt itsesi etsimisessä toiseen äärilaitaan sen jälkeen, kun tajusit olevasi liian tunteeton? Onko sinulla todellisuudessa vieläkään aitoja tunteita; kompensoitko niiden puutetta korostamalla primitiivisyyttä ja impulsiivisuutta? Osaisinko minä näyttää sinulle, mitä tunteet ovat? Osaisitko sinä ottaa minut vastaan? En saanut kiinnostuksestasi käsitystä tai otetta kun olimme yhdessä, enkä kai omastanikaan. Muistan, että nauroin enemmän kuin kenenkään toisen kanssa. Muistan, että vaikutuin sinusta monella tavalla. Tunnen, että tarinamme ei ole vielä lopussa, vaikka en tiedäkään mihin se johtaa, enkä sitäkään milloin olisin valmis tapaamaan sinut uudelleen.
Mies 8
Oletko minulle liian kaukana tutusta? Ihailen sinua ja toimintaasi, mutta en tiedä miten osallistua siihen. Arvelen olevani liian strukturoitu sinulle, ja että sinä olet ehkä liian höttöinen minulle. Et ole pitänyt siitä, että en vastaa viesteihisi välittömästi ja selkeästi osoita kiinnostustani aktiivisesti. Onko sinulle ongelma, että nainen ei jo ennen ensimmäistä tapaamista palvo maata jalkojesi alla?
Mies 9
Jos tapaan sinut, ja olen väsynyt, ymmärrätkö minua? Etsinkö sinusta isän korviketta, joka tulisi ja veisi turvaan? Antaisinko koskaan sinun olla heikko? Pitäisinkö sinusta jos olisit? Perustuuko viehätyksesi vain siihen, että olet vanhempi ja menestynyt? Voiko siltä pohjalta rakentaa toimivaa suhdetta?
Mies 10
Osoitatko minulle, mitä ihmettä oikein olen etsimässä? Minkälainen mahdat olla? Milloin tapaan sinut? Oletko joku edellisistä, ja minä en vain ymmärrä sitä vielä?
Miksi jätit minut laskuistasi???
Sitä vaan, että oisin oikeesti halunnu sut:(
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu miten rumalta näytit tänään. Naiselle.
Tiedän. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olet niin ilkeä?
En oikein tiedä, kai koska pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu miten rumalta näytit tänään. Naiselle.
Kasva aikuiseksi.
J:lle
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.