Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 5-6 viestiä oli varmasti sulta, koska niissä oli tunnisteet. Sitten oli 15-25 viestiä, jotka saattoi olla sulta mutta en ole ihan varma. Tosi pitkään säkin jaksoit pyöriä täällä ja hauskaa oli! Aiotkohan vielä joskus kysyä multa jotain tästä vai leikitäänkö ettei koskaan täällä oltukaan? 😜
Mikä on sun tunniste? Alkaa vähän kuumottaa...
Hopeinen kuu luo merelle siltaa...
Tätä joskus sulle lauloin ja kerroin miten hieno on kuun silta järven yllä elokuussa.
Mä oon aina ollut niin romantikko. Kuuta kanssasi katsoa tahtoisin, käsi kädessä.
Huomenna on taas täysikuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin maailman onnellisin, jos saisin sulta vielä edes yhden tunnisteellisen viestin. Kun mihinkään muuhun ei ole mahdollisuutta.
Ystävyys on aina mahdollista, mutta sinä et vain halua.
Ai miten niin en halua?
Et halunnut edes viestitellä mun kans oikeassa elämässä. Yritin luoda meidän välille keskusteluyhteyden tai viestittely-yhteyden, mutta ilmaisit ettet sitä halua.
Koska ja miten ilmaisin?
Viime vuonna mailissa.
Tulkitseeko jotkut miehet esim. kysymyksen "Haluaisitko nähdä" omassa päässään jotenkin "Haluaisin tehdä sinusta keittoa ja teljetä loppuelämäksesi tyrmään"?
Kannattaa siskot hyvät napottaa niin passiivisena kuin ikinä vaan suinkaan kykenee, mitä miehiin tulee.
Sitten jos karttaa länsimaalaisia ja suosii esim. latinoita tai venäläisiä, niin ei tarvitse koskaan edes miettiä laittaisiko miehelle viestiä, kun asiat ei kerkeä ikinä väljähtää siihen pisteeseen.:D
Eikä ahdistuksesta tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin maailman onnellisin, jos saisin sulta vielä edes yhden tunnisteellisen viestin. Kun mihinkään muuhun ei ole mahdollisuutta.
Ai miten niin en halua?
Et halunnut edes viestitellä mun kans oikeassa elämässä. Yritin luoda meidän välille keskusteluyhteyden tai viestittely-yhteyden, mutta ilmaisit ettet sitä halua.
Koska ja miten ilmaisin?
Viime vuonna mailissa.
Ei osunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin en halua?
Koska ja miten ilmaisin?
Viime vuonna mailissa.
Sivusta (eli en ollut tuo toinen noissa aiemmissa viesteissä): mulle ihastukseni lähetti mailia alkuvuodesta. Oli kovin virallinen. Ja mä en silloin pystynyt hoitamaan yhtä juttua mitä pyysi, ei liittynyt häneen mitenkään tuon asian hoitamatta jättäminen. Oon pahoillani että en vastannut silloin. Elämässä oli liikaa silloin, en voinut sukeltaa tunnemaailmaan. Pahoittelen. Etenkin sitä että jotain oli vaikka koskaan ei ollut. Enkä käy täällä enää aktiivisesti enkä edes siellä missä joskus nähtiin ja tää jää aina olee rakkaus joka ei koskaan tapahtunut. Halauksia. Morjestan jos joskus nähdään aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-miehelle. Saanko soittaa sulle sitten kun eroni on selvä ja virallinen?
Jani?
Älä pelkää, ei ollut sulle. Oikeastaan koko kysymys oli retorinen. Oikea J-mies odottaa kyllä kapula kädessä yhteydenottoani.
Töissä on kivaa, kun sinä olet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota suhdetta liian vakavasti.En ole vain yhden naisen mies,sen tulet huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota suhdetta liian vakavasti.En ole vain yhden naisen mies,sen tulet huomaamaan.
Pyh. J-mies hallitsee äidinkielen ja kielioppisäännöt täysin joten et ole hän.
Mä tunnen suurta vetoa suhun mies. Meillä on vaan niin erilaiset elämäntilanteet ja asumme niin kaukana toisistamme. Jos olisin sinkku niin tarttuisin tilaisuuteen. Näen sinua silloin tällöin ja joka kerta katseesi kertoo, että sinäkin tahtoisit jotain muuta kuin pelkän työkaverisuhteen. En ennen ajatellut sinusta niin. Mutta yksi viikonloppu seurassasi muutti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat! Täytyy varmaan kertoa se sulle myös kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Tai haluta.
Mä ainakin olen mielummin yksin kuin jonkun pieksämäkeläisen, sivistymättömän Karjala-lippis-odin soturin tai kymmenen vuotta vanhemman läskin kanssa.
Kiitos päivän nauruista! Mutta tuo on kyllä niin totta! :D
Mä oon niin pettyny suhun vaikka tiesin suurinpiirtein kaiken mutta silti... kohta kuukauden itkenyt melkein joka ilta kun sut "näen". Ja kuitenkin haluan katsoa sun kasvoja, ikäväkin on kova. 😯 ja kyllä, miehelle menee tämä.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat sinullekin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko J-mies ikinä itsesi yksinäiseksi?
En. Pikemminkin pääni / sydämeni pakahtuu kauniiden ihmisten keskellä, nautin joka hetkestä ja kärvistelen koska en voi tehdä mitään kuitenkaan. Mutta ei se mitään haittaa, ehkä. Ellei tunteeni ala harhailla liikaa.
Syy "epätasapainoisuuteen" selviäisi sullekin, jos näkisit mun tilanteen kokonaan. Kyllä mäkin silti sinuna pysyisin kaukana.
Rakastan vihreäsilmäistä miestä
Vierailija kirjoitti:
Syy "epätasapainoisuuteen" selviäisi sullekin, jos näkisit mun tilanteen kokonaan. Kyllä mäkin silti sinuna pysyisin kaukana.
Mikä se on?
Tänään olisi ollut tilaisuus sanoa jotain, mutta ei. Kumpikin on mieluummin hiljaa ja tilanne alkaa saada koomisia piirteitä. Ei niitä tilaisuuksia ihan loputtomasti tule tässä elämässä. Terkkuja tyypille.