Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbuske: Vauva.fi on pahempi kuin mikään miesten sikailurinki

Kommentit (335)

Vierailija
101/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä naisten palsta on. Naiset sietää kaksoisstandardeja ja sensuuria, miehet ei.

Vierailija
102/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomashan on av:n oma kilttimies. Inisee, ruikuttaa ja valittaa ihan samalla tavalla.

Silti onhan tuossa pointtinsa. Etenkin kun lukee juurikin niitä ketjuja, joissa ruodittiin kys uutista.

Enbuskesta yleensä pidän, mutta tuo kirjoitus lähinnä ärsytti. Lähinnä se oletus, että täällä olisi vain naisia vertailemassa miesten kikkeleitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomaksella taitaa olla todella pieni penis...

Sinusta taas on mahdotonta sanoa edes sukupuoltasi...

Olen gay-mies....

Vierailija
104/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbusken ja poikien pitää saada olla epäkorrekti, naisten ei.

Jaa, nyt palsta on sitten taas naisten palsta. Minulle on kuitenkin kerrottu, että esim. kaikkiin nuoriin naisiin kohdistuva vihan on Ylilaudan jonnejen aloituksia. Ei mammojen.

Siis Tuomas Enbuske arvosteli naisten epäkorrektiutta, vaikka itse omassa toiminnassaan peräänkuuluttaa epäkorrektiutta. Kommentoimassasi viestissä varmaan viitattiin tähän seikkaan.

Vierailija
105/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vain sellainen olo, että tuo kohu on joku mainoskikka. Saadaan Audi miehet tykkäämään näistä muusikoista. Liian naisellinen yleisö, tarvitaan törkyä jotta saadaan äijiä myös ostamaan musiikkia?

Mutta oliko tässä oikeasti jitain todisteita jostakin.

Axl juttu oli kyllä aito, mutta tämä kyllä haiskahtaa tehdyltä kohulta.

Vierailija
106/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vahvistaa?

Vierailija
107/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli vain sellainen olo, että tuo kohu on joku mainoskikka. Saadaan Audi miehet tykkäämään näistä muusikoista. Liian naisellinen yleisö, tarvitaan törkyä jotta saadaan äijiä myös ostamaan musiikkia?

Mutta oliko tässä oikeasti jitain todisteita jostakin.

Axl juttu oli kyllä aito, mutta tämä kyllä haiskahtaa tehdyltä kohulta.

Näin mä tekisin, jos olisin herrojen saappaissa. Yrittäisin muuttaa vähän käyttäjäkuntaa. Mut toisaalta ne on lanttinsa ansainnut ..

Sinkkumies

Vierailija
108/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea Embuskea, mutta koska vertaa miesten sikailurinkiin, niin olettaa kai, että vauvapalstan keskustelu olisi naisten keskustelua? Tämähän on täysin unisex. Embuskella on lisäksi ilmeisesti biologia hukassa: vauvoihi tarvitaan sekä mies että nainen.

Vähintään puolet porukasta täällä on miehiä.

Mitä ihmettä? Kahdella naisellani on ollut vauvalehti luettavana, itselläni ei koskaan. Miten selität tämän?

Sinkkumies

Ja sinä olet lukenut niitä, kun tiedät!!!!!

Olet lisäksi täällä (et siinä paperilehdessä joka on kierrätyksessä) kommentoimassa nytkin.

Osaan lukea otsikon. Jos siinä lukisi suuret ja voimakkaimmat koneet, niin olisin avannut etusivunkin.

Sinkkumies

Silti olet täälä vauva-palstalla? Miten sen lukutaidon laita nyt sitten onkaan? 

Tässä keskustelet vauva-asioista vauvapalstalla. :-))))

Tulin tänne googlen kautta ja aihe oli aihe vapaa. En olisi muuten ollut täällä sekunttiakaan. Ja etsin muuten hyvää rasvaa erääseen laitteeseen ja sen kokoamiseen ja päädyin tänne.

Sinkkumies

Näin tapahtui pari vuotta sitten ja sille tielle jäit? ;) Av- mammaksi siis.

Näin tapahtui, en kiellä. Mutta palstan kaltainen perseennuolija ja yleisten mielipiteiden peukuttaja en ole. Siksi moni minusta ärsyyntyykin, koska minulla on omat vahvat mielipiteet.

Sinkkumies

:D :D Vahvat on, asiaa ei.

Vierailija
109/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittu vauva.fi, kun nimenomaan tarkoitetaan Aihe Vapaata.

Olen ylpeä palstastani, faktat kuntoon.

Vierailija
110/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - niin totta. Viisitoista vuotta sitten oli vähän rauhallisempaa, mutta pikaisen parin päivän visiitin tuloksena voi vain todeta, että Enbuske on aivan oikeassa!

Vierailija
111/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nyt palsta on sitten taas naisten palsta. Minulle on kuitenkin kerrottu, että esim. kaikkiin nuoriin naisiin kohdistuva vihan on Ylilaudan jonnejen aloituksia. Ei mammojen.

Siis Tuomas Enbuske arvosteli naisten epäkorrektiutta, vaikka itse omassa toiminnassaan peräänkuuluttaa epäkorrektiutta. Kommentoimassasi viestissä varmaan viitattiin tähän seikkaan.

Tässä on täydellisen ymmärtämättömyyden ainekset koossa.

Sinkkumies

Vierailija
112/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä naisten palsta on. Naiset sietää kaksoisstandardeja ja sensuuria, miehet ei.

Naiset eivät kestä totuuksia, tarkoitit?

Vierailija
113/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku sanoo niin kuin asiat oikeasti tällä palstalla on, eikä mammat sitä viestiä voi poistattaa.

Vierailija
114/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on täydellisen ymmärtämättömyyden ainekset koossa.

Sinkkumies

Sinkkumies taas 100% väärässä.

Vierailija
115/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä siis ihmisten, olivat nyt miehiä tai naisia, haukkumisesta, arvostelusta ja solvaamisesta jonkun kaffepulla-nimimerkin takaa ei synny ongelmaa, kunhan ei kohdista sitä yksilöidysti kehenkään?

Ei ihme että tässä valtiossa ihmisillä on koko ajan niin paha olo.

Vierailija
116/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku sanoo niin kuin asiat oikeasti tällä palstalla on, eikä mammat sitä viestiä voi poistattaa.

Hellanlettas. :)

Vierailija
117/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas taisi olla oikeassa. Täällähän jo käydään keskustelua onko Tuomaksella pieni penis

Epäkorrektin aineksen pitää päästä ulos, niinhän Enbuske sanoi.

Vierailija
118/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta taas on mahdotonta sanoa edes sukupuoltasi...

Olen gay-mies....

No ok. mutta kommenttisi oli silti yhtä asiaton. Olisit sanonut jotain asiallista  hänen kirjoituksestaan,tai vaikka haukkunut hänen mielipiteitään ja kirjoitustyyliään tai vaikka kirjallista tai suullista  ulosantiaan ja ilmaisuaan, mutta tuo meni nyt kyllä ihan kokonaan alta riman, tuo sinun typerä kommenttisi.

Vierailija
119/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellanlettas. :)

Hellanlettas vaan mammoille , jotka eivät kykene muuhun kuin "ilmoita asiattomaksi"-napin painamiseen.

Vierailija
120/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske osaa kirjoittaa. Tämäkin oli hauska mutta sisälsi myös asiaa.

kuka on oikeasti hämmästynyt, että julkkismiehillä on oma salainen whatsup (tms) viestitysryhmä? Jossa voi laukoa ajatuksiaa tutussa ja turvallisessa seurassa... Kenellä meistä ei ole?! Se joka ei ole _koskaan_ laittanut arveluttavaa viestiä missään ryhmässä, ystävän kanssa tai anonyymisti keskustelupalstalla nostakoon ensimmäisenä tassunsa ylös. En minä ainakaan. Ainakin omaa ukkoa on tullut haukuttua joskus vuolaastikin. Ja aiemmin surkeaa panoa tuli arvosteltua sellaisilla sanan käänteillä, etten haluaisi että sitä viestiä koskaan julkaistaan missään....

Antaisi ennemminkin rakentavaa palautetta ihan kasvotusten ko könsikkäälle. Se vaatii jo pokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän