Kissa tykkää kylmästä hernekeitosta. Mulla tippu hernekeittopurkista pieni nokare lattialle, niin kissa söi saman tien.
Kommentit (16)
Oisko sillä kiljuva nälkä? Söisi mitä tahansa.
Meidän edesmennyt kissa tykkäsi herne-maissi-paprikasta (paitsi paprikat jätti syömättä). Kissathan tarvitsevat pienen määrän kasviperäistä ainesta ruokavalioonsa. Luonnossa ne syövät heinää, mutta jos eivät pääse ulos, saattavat napostella vaikka viherkasveja - tai herneitä.
Meidän edesmennyt kissavanhus tykkäsi sinihomejuustosta ja espressokuppiin jääneestä cremasta.
Meidän koira myös tykkäsi, annettiin pari kolme ruokalusikallista kuppiin, aina meni viimeistä tippaa myöten.
Mun kissa tykkäsi purkkiherkkusienistä. Aina kun avasin purkin, niin hän ryntäsi monen huoneen perältä kun kuuli sen äänen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän edesmennyt kissa tykkäsi herne-maissi-paprikasta (paitsi paprikat jätti syömättä). Kissathan tarvitsevat pienen määrän kasviperäistä ainesta ruokavalioonsa. Luonnossa ne syövät heinää, mutta jos eivät pääse ulos, saattavat napostella vaikka viherkasveja - tai herneitä.
Annan kissoilleni säännöllisesti vehnänoraita, ohra ja kaura käy myös hyvin, mutta kaupassa on vehnänoraita. Mutta EI RAIRUOHOA pidä antaa
Kissat yleensä syö melkein kaikkea mitä omistajalta tippuu. Enrmmänkin se liittyy varmaan siihen, että kissa pitää sua emonaan ja jos syöt jotain niin se tippuva kelpaa hänellekin. Meillä kissa rakasti kahviporoja. Jos tippui lattialle niin alkoi kiehnätä niissä ja yritti nuolla niitä lattialta.
liikaa suolaa? munuaiset piippaa, jos liikaa syö
Ja tämä oli sitten niin mykistävä uutinen, että se piti ketoa meillekin.
Siinä on senveran lihanhajua että syö. Kissa ei hyödy oikeastaan tuosta herneproteiinista
Vierailija kirjoitti:
liikaa suolaa? munuaiset piippaa, jos liikaa syö
No ei se satunnainen hernekeiton suola huoleta, mutta muuten ei ole kissanruokaa, koska kissa ei hyödy kasviproteiinista kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Olipa uutinen?
Sano vielä kolmannen kerran
Niin meidänki! En laita kuppiin, annan pienen lusikallisen silloin kun itse syön.