Enbuske: Vauva.fi on pahempi kuin mikään miesten sikailurinki
http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2017/05/05/vauva-fi-on-pahemp…
Pakko sanoa, että Touché. :D
Kommentit (335)
Mä koen, että Ylilauta on pahempi.
Enpuska täydensi tietämättömyytensä värikkäillä olettamuksilla ja liiotteluilla. Siis yritti olla vaan yksinkertaisesti hauska.
Kumma kun ei kirjoita mitään ylilaudasta. Touchee
ihan hyvä keskustelun avaus / provo enbuskelta. Naisten sikailurinkejä kyllä enemmän hyväksytään kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi välität muiden mielipiteitä meille. Eikö sulla oo omia?
Touchélla yritin viitata siihen, että varsin samaa mieltä.
Onhan tää Vauvan teksti monesti ihan luokatonta, juuri sillä tavalla kuin Enbuske kuvaa. Vaikka mitä molonmittausjuttujaha, panojen arvostelua ja miesten haukkumista täälläkin on. Ainoa ero että julkisesti ja anonyymisti.
Se että onko siinä mitään väärää, onkin toinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen, että Ylilauta on pahempi.
En nyt tiedä. Ylilaudalla ne ovat puhtaasti perseihmisiä, täällä tämä tekopyhyys ja ulkokultaisuus sitten taas on melkein käsinkosketeltavaa.
Enbuske on pahempi kuin Vauva.fi. Se oikeassaolemisen määrä valaisee kuin miljoona aurinkoa.
Taisi jengillä kalahtaa täällä aika kovaa :D
Kohta täälä vissiin päivystää pari mielipidepoliisia vahtimassa että mielipiteet on oikeita, eikä politiikkojemme mainetta tahrita vaikka joskus aihe olisikin totta. Kai niitä niistä viidestäkymmenestä näin pahalle palstalle joutaa jokunen kpl tienaamaan itselleen elantoaan sekä aiheuttamaan kulua sille momentille mistä kustannukset maksetaan.
Kirjoitteleekohan Enbuske palstalla?
Täällä keskustelevat sekä naiset että miehet, perheelliset ja lapsettomat. Mutta koska nimi on vauva.fi, vedetään aina sellaisia johtopäätöksiä, että siellä ne mammat haukkuu ja valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteleekohan Enbuske palstalla?
Juu, ninimerkillä Anaalihamsteri.
enbuske valitsi vauva.fi:n tähän juuri sen ns. kiltteyden takia, korostaakseen pointtiaan. Ja ylilauta on ilmiö jota monet ei edes tunne.
Mun mielestä tää av:lla anonyyminä meuhaaminen on paljon pahempi kuin suljettu fb ryhmä jonkun kaveriporukan kesken. Täällä välillä niin järkyttävää ja törkeää juttua.
Enbuske osaa kirjoittaa. Tämäkin oli hauska mutta sisälsi myös asiaa.
kuka on oikeasti hämmästynyt, että julkkismiehillä on oma salainen whatsup (tms) viestitysryhmä? Jossa voi laukoa ajatuksiaa tutussa ja turvallisessa seurassa... Kenellä meistä ei ole?! Se joka ei ole _koskaan_ laittanut arveluttavaa viestiä missään ryhmässä, ystävän kanssa tai anonyymisti keskustelupalstalla nostakoon ensimmäisenä tassunsa ylös. En minä ainakaan. Ainakin omaa ukkoa on tullut haukuttua joskus vuolaastikin. Ja aiemmin surkeaa panoa tuli arvosteltua sellaisilla sanan käänteillä, etten haluaisi että sitä viestiä koskaan julkaistaan missään....
Minusta täällä kyllä on yhtäpaljon miehiä kuin naisia.
Välillä iltaisin tuntuu, että enemmän on miehiä kuin naisia.
Jos E käy täällä itsekkin niin voiko ymmärtää, että täällä käy tirkistelemässä muutkin miehet?
Eli jos ei ole mitään luotettavaa keinoa päätellä palstan sukupuolijakaumaa niin miksi oi miksi jatkuvasti ja sitkeästi syyllistetään juuri mammoja?
Pienten vauvojen äitien kysymyksethän on harvinaisia täällä ja hukkuvat pian arvosteluun.
Olen jollakinlailla pitänyt E, n jutuista, varsinkin kun välillä osaa nauraa itselleenkin.
Nyt meni kuitenkin pieleen. Eihän av; lla edes ole aloitettu tuota virstittelytörky juttua Elastisesta sun muista. Itse pidän sitä ylilyöntinä ja keinona saada huomiota jollekkin?
Mutta jo ala- asteella opetetaan, että älä usko netissä kaikkea. Siis joku voi esiintyä naisena.
Av- palsta ei ole äitien palsta.
Vierailija kirjoitti:
Embuske on siis av-mamma :o
Viikon uutinen. :-)))))))))))
Laitetaanko onnittelukortti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touchélla yritin viitata siihen, että varsin samaa mieltä.
Onhan tää Vauvan teksti monesti ihan luokatonta, juuri sillä tavalla kuin Enbuske kuvaa. Vaikka mitä molonmittausjuttujaha, panojen arvostelua ja miesten haukkumista täälläkin on. Ainoa ero että julkisesti ja anonyymisti.
Se että onko siinä mitään väärää, onkin toinen kysymys.
Ja mä tarkoitin sitä mitä sanoin. Painaako jonkin "julkun" mielipide enemmän kuin tavallisen pulliaisen?
Toinen juttu onkin sitten se, että yritetäänkö taas halveerata naisia epäsuorasti. Pojathan on vaan poikia.