Rumatkin miehet koetaan viehättäväksi, jos jutut ovat hyviä – naisilla tilanne on monimutkaisempi, selvisi viehätysvoimatutkimuksessa
JOS mies ei ole kovin komea, hän voi korvata puutteen olemalla nokkelaälyinen. Nainen sen sijaan ei välttämättä hyödy nokkeluudestaan. Se voi jopa vähentää hänen viehätysvoimaansa.
Epäreiluilta kuulostavat löydökset ovat peräisin tuoreesta tutkimuksesta, jossa selvitettiin fyysisen viehätysvoiman ja luovuuden välisiä yhteyksiä.
KOKEISSA esitettiin molempaa sukupuolta edustaville arvioitsijoille kuvia hyvännäköisistä ja ei niin hyvännäköisistä miehistä ja naisista. Kuvien ohessa oli tulkintoja taideteoksesta – René MagrittenRakatavaiset -maalauksesta – tai auton renkaan käyttötarkoituksista. Jotkin tulkinnoista olivat nokkelampia tai luovempia kuin toiset.
Nokkeluudella oli selvä vaikutus siihen, miten viehättävänä arvioitsijat pitivät kuvan henkilöä.
Mies hyötyi kaikissa tapauksissa oivaltavista jutuistaan, oli hän hyvännäköinen tai ei. Ulkonäöltään vaatimaton mies sai luovalla taiteen tulkinnalla jopa yhtä hyvät viehätyspisteet kuin komea mutta kuivahko kaveri.
NAISTEN OSALTA TUTKIMUSTULOKSET EIVÄT OLLEET YHTÄ SELVIÄ, MUTTA TILANNE EI VAIKUTA TASAVEROISELTA.Tutkimuksessa tehdystä kolmesta kokeesta naisella vaikutti olevan huonommat mahdollisuudet korvata ulkoisen viehätyksen puutteita oivaltavalla älyllä.
Naisten viehätysvoima riippui lähinnä tämän ulkonäöstä, eikä nokkeluus tehnyt kaunista naista yhtään vetävämmäksi. Jos taas nainen ei ollut ulkoisesti viehättävä, nokkeluus jopa vähensi hänen viehätysvoimaansa.
Tutkimuksen tehnyt Abertayn yliopiston psykologian tutkija Christopher Watkins arvioi, että epäviehättäviä naisia jollain tavalla rangaistaan nokkeluudestaan.
Samanlaisia huomiota ovat muutkin tutkijat tehneet, muistuttaa The Atlantic -lehti. Vaikka miehet kertovat pitävänsä itseään älykkäämmistä naisista, todellisuudessa nämä viehättävät vähemmän. Naisen huumorintajunkin on todettu laskevan hänen vetävyyttään.
UUDEN tutkimuksen yksi koe antaa kuitenkin toivoa tasa-arvoisesta maailmasta. Siinä luova äly lisäsi niin miesten kuin naistenkin vetovoimaa, vaikka ulkonäössä ei olisi ollut kehumista.
Tutkimuksen julkaisi Royal Society Open Science.
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Eli feministinen propaganda yrittää saada yhä enemmän ruman miehen henkilökohtaiseksi syyksi sen että ei kelpaa- et kelpaa rumana siltikään mutta sinun tulee olla myös muuten viallinen miksi et kelpaa vain koska meidän mukaamme naiset eivät ole pinnallisia toisin kun te miehet.
Ei, vaan tulkitset taas ihmisvihamielisistä arvoistasi käsin, naisvihamielisistä asenteistasi käsin, omaa marttyyrinasemaasi korostaen.
Keskustelu ja tutkimustulos esittävät, että on yksilön omaa saamattomuutta jäädä märehtimään suohon, "minua ei kukaan huoli", sillä asialle voi tehdä paljon. Märehtimen ja muiden syyksi laittamien ei auta: se itse asiassa tuotta syvemmin sitä, että se vastakkainen sukupuoli ei kiinnostu. Tästä märehtimisestä kyllä syyllistetään ihan tasan ko. henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska feministien tekemät miehet on pahoja, naiset hyviä ja enkeleitä tutkimukset on todella uskottavia. Naiset katsoo myös miehen ulkonäköä, myös naiselle se on yhtä tärkeää. Mene jumalauta tinderiin tai mihin hyvänsä deittipalveluun jos olet mies, tule senjälkeen sanomaan kuinka ei pinnallisia naiset ovat, sama juttu mene baariin.
Ei me miehet oikeasti niin tyhmiä olla, että aivan kaikki paskapuheet menee läpi.
Mene nettipalveluun jonka ydinajatus on arvioida toisia ulkonäön perusteella ja pöyristy siitä kuinka ihmiset arvioivat toisiaan ulkonäönperusteella. Sinähän nero olet.
Homma toimii myös tosielämässä ja baareissa, yllärri pylläri komeat miehet panee kauniita naisia joka viikko kun taas muut ovat pelkkää ilmaa. Joten toki meidän pitää jotain tutkimuksia uskoa vaikka joka ainut mies voi todeta sen naisten pinnallisuuden ihan konkreettisesti. Toki ulkonäön lisäksi, status, asema ja rahat on kivaa plussaa, naiset nyt vaan on moninverroin miehiä pinnallisempia, piste.
Sinä siis luulet että kaikki ne miehet ja naiset ihastuvat toisiinsa? Kyse on ihan vain seksistä ja hyödystä mitä kumpikin saa. Ei liity tähän koska irtosuhteissa ei ole kyse viehättävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeasti homma menee näin, nainen valitsee kahden mallin väliltä sen jonka jutut on parempia. Ne muut miehet voi olla jutuiltaan vaikka stand up koomikoita, älyltään neroja mutta heidät on jo hylätty alussa huonon ulkonäön takia ja jäljellä on pelkästään komeita miehiä joista valitaan.
Mä luulen että sä yliarvioit oman älykkyytesi ja koomikon kykysi. Ei mulla ainakaan rumana pätkänä ole ikinä ollut vaikeuksia seuraa löytää, vaikka toki varmasti 190cm miesmallina olisi voinut olla helpompaa.
Ehkä olet vain pätkä mutta et silti ruma ? Nimittäin jos olisit molempia kuten minä niin et saisi yhtään naista. Pelkkää Lyhyyttä voi kuitenkin kompensoida vaikka se vaatiikin ihan helvetisti eri resulssien lisäämistä
Minulla on rumuudestani suht objektiivinen mielipide, koska ulkonäköni arvioitiin lukemattomien ihmisten toimesta nettipalvelussa keskiarvoltaan alle 2/10. Onko sinulla?
Juu on koska kaljuunnun, olen lyhyt ja selkaiset kasvot mitkä sisältävät objektiivisesti naisten rumana pitäviä piirteitä. Naisia ei ikinä ole ollut ja naiset ovat ihan päin naamaa sanoneet rumaksi ja ikinä en ole kehujakaan mistään ulkonäkööni liittyvästä saanut. Näitä vikoja tuskin pelastaisi mitkään "hyvät jutut".
Sinulle on turha vastata mitään, koska valitset märehtimisen itsesäälissäsi, etkä suostu kuulemaan mitään poikkeavaa.
Jep: kukaan kalju mies ei ole ikimaailmassa saanut ainuttakaan naista.
Kukaan lyhyt mies ei ole ikimaailmassa saanut ainuttakaan naista.
Kukaan ruma mies ei ole ikimaailmassakaan saanut ainuttakaan naista.
Toivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli feministinen propaganda yrittää saada yhä enemmän ruman miehen henkilökohtaiseksi syyksi sen että ei kelpaa- et kelpaa rumana siltikään mutta sinun tulee olla myös muuten viallinen miksi et kelpaa vain koska meidän mukaamme naiset eivät ole pinnallisia toisin kun te miehet.
Ei, vaan tulkitset taas ihmisvihamielisistä arvoistasi käsin, naisvihamielisistä asenteistasi käsin, omaa marttyyrinasemaasi korostaen.
Keskustelu ja tutkimustulos esittävät, että on yksilön omaa saamattomuutta jäädä märehtimään suohon, "minua ei kukaan huoli", sillä asialle voi tehdä paljon. Märehtimen ja muiden syyksi laittamien ei auta: se itse asiassa tuotta syvemmin sitä, että se vastakkainen sukupuoli ei kiinnostu. Tästä märehtimisestä kyllä syyllistetään ihan tasan ko. henkilöä.
Älykkyys ja luovuuskin on perittyä. Voi siis toimia jollekkin tavallisen ulkonäön omaavalle miehelle onnena onnettomuudessa. Asenteeseen tuossa tutkimuksessa ei mitenkään viitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska feministien tekemät miehet on pahoja, naiset hyviä ja enkeleitä tutkimukset on todella uskottavia. Naiset katsoo myös miehen ulkonäköä, myös naiselle se on yhtä tärkeää. Mene jumalauta tinderiin tai mihin hyvänsä deittipalveluun jos olet mies, tule senjälkeen sanomaan kuinka ei pinnallisia naiset ovat, sama juttu mene baariin.
Ei me miehet oikeasti niin tyhmiä olla, että aivan kaikki paskapuheet menee läpi.
Mene nettipalveluun jonka ydinajatus on arvioida toisia ulkonäön perusteella ja pöyristy siitä kuinka ihmiset arvioivat toisiaan ulkonäönperusteella. Sinähän nero olet.
Homma toimii myös tosielämässä ja baareissa, yllärri pylläri komeat miehet panee kauniita naisia joka viikko kun taas muut ovat pelkkää ilmaa. Joten toki meidän pitää jotain tutkimuksia uskoa vaikka joka ainut mies voi todeta sen naisten pinnallisuuden ihan konkreettisesti. Toki ulkonäön lisäksi, status, asema ja rahat on kivaa plussaa, naiset nyt vaan on moninverroin miehiä pinnallisempia, piste.
Oikeastaan jos ajatellaan yleistyvästi että miehille riittää pelkästään naisen ulkonäkö niin naiset ovat vielä pinnallisempia juuri siksi että ulkonäön lisäksi vaikuttaa myös muut pinnalliset ominaisuudet miehessä kuten rikkaudet, autot, vaatteet ja menestys. Pinnallisuus on siis vielä laajempi kirjo naisilla
Voi kullannuppu, kuinka monta naista tunnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeasti homma menee näin, nainen valitsee kahden mallin väliltä sen jonka jutut on parempia. Ne muut miehet voi olla jutuiltaan vaikka stand up koomikoita, älyltään neroja mutta heidät on jo hylätty alussa huonon ulkonäön takia ja jäljellä on pelkästään komeita miehiä joista valitaan.
Mä luulen että sä yliarvioit oman älykkyytesi ja koomikon kykysi. Ei mulla ainakaan rumana pätkänä ole ikinä ollut vaikeuksia seuraa löytää, vaikka toki varmasti 190cm miesmallina olisi voinut olla helpompaa.
Ehkä olet vain pätkä mutta et silti ruma ? Nimittäin jos olisit molempia kuten minä niin et saisi yhtään naista. Pelkkää Lyhyyttä voi kuitenkin kompensoida vaikka se vaatiikin ihan helvetisti eri resulssien lisäämistä
Minulla on rumuudestani suht objektiivinen mielipide, koska ulkonäköni arvioitiin lukemattomien ihmisten toimesta nettipalvelussa keskiarvoltaan alle 2/10. Onko sinulla?
Juu on koska kaljuunnun, olen lyhyt ja selkaiset kasvot mitkä sisältävät objektiivisesti naisten rumana pitäviä piirteitä. Naisia ei ikinä ole ollut ja naiset ovat ihan päin naamaa sanoneet rumaksi ja ikinä en ole kehujakaan mistään ulkonäkööni liittyvästä saanut. Näitä vikoja tuskin pelastaisi mitkään "hyvät jutut".
Sinulle on turha vastata mitään, koska valitset märehtimisen itsesäälissäsi, etkä suostu kuulemaan mitään poikkeavaa.
Toivotonta.
Kerropa minulle esimerkki kuka lyhyt, kalju sekä ruma (eli nuo kaikki omaava) mies olisi naisen saanut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä toinen kuitenkin rumuudestaan, lyhyydestään ja kaljuudestaan (jep, aloin kaljuuntumaan päälaelta jo 17-vuotiaana) pärjää naisten kanssa ja toinen ei. Selvästikään siis kyse ei voi olla pelkästään rumuudesta, lyhyydestä ja kaljuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Homma muuttuu kun kysytään miehiltä ja naisilta kuka ja ketä on viehättävä. Miehille kelpaa melkein kaikki ja melkein kaikissa nähdään jotain hyvää ja voisi harkita ehkä suhdetta. Entäs naiset, melkein kaikki miehet on rumia ja melkein jokaisesta löytyy jotain vikaa.
Joten voitte höpistä mitä huvittaa, naiset ne vasta pinnallisia nirppanokkia ovat.
Miehille kelpaa tosiaan melkein kaikki, mutta ei parisuhteeseen vaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se oikeasti menee. Ei ruma mies saa naisen himoja heräämään, vaikka olisi miten hauskat ja älykkäät jutut
Ei näin VAAN ruma nainen ei saa miehessä haluja heräämään millään mutta ruma mies voi saada naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut yllättävä lopputulos. Perusjamppa haluaa naisen koristeeksi ja pitämään kodin kunnossa ja ruuan hellalla. Naisia kiinnostaa luonne enemmän. Jos mies on hauskaa seuraa ja herrasmies, ulkonäkö ei ole niin tärkeää.
Joo niin varmaan. Unohdette vain sen että siihen ensi kiinnostumiseen miehestä tarvitaan jotain pinnallista kuten erityisesti ulkonäköä tai hyvä asema. Sitten muka yleistetään miehet vain pinnallisiksi ja itse kiistetään oma.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Esim sellainen työkaveri joka ei ulkoisesti herätä pienintäkään kiinnostusta voi muuttua kiinnostavaksi/viehättäväksi luonteensa ja hyvien juttujensa ansiosta.
Ehkä kiinnostavaksi mutta ei seksuaalisesti. Sitä kumminkin tarvitaan seurustelun aloittamiseen ? Muutenhan hetero nainen voisi seurustella toisen naisen kanssa jos seksuaalisuudella ei uskota olevan vaikutusta.
Tietenkin kiinnostava/viehättävä mies kiinnostaa myös seksuaalisesti. Sehän se on koko jutun idea.
Ei pidä paikkaansa sillä hyvällä luonteella ei ole mitään yhteyttä seksuaalisuuden kanssa minkä idea on lisääntyä. Pituus, ulkonäkö ja älykkyys ovat siksi juuri tärkeämpiä että ne peritään. Kiltti luonnekkin saatetaan periä mutta koska juuri siksi että se haittaisi jälkeläisten (miehillä) lisääntymistä sitä alitajuisesti nainen välttää miehiä valitessaan
Käväisepä Prismassa tai vaikka vapputorilla vilkaisemassa minkälaisia ulkonäkögeenejä naiset on lapsilleen valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli miehet haluaa parisuhteeseen nokkelan naisen kanssa tai edes perusälykkään. Mutta missä vaiheessa se äly alkaa merkitä? Tutkimus kuitenkin sanoo että nokkeluudesta voi olla naiselle haittaa.
Varmaan sitten, kun nainen on älykkäämpi kuin mies.
Olisko täällä yhtään miestä joka arvioi puolison älykkäämmäksi kuin itse? Miten se on vaikuttanut suhteeseen tai naisen viehättävyyteen?
Tapailin lyhyen aikaa muestä, jolla oli kestovalitus, että olen älykkäämpi kuin hän. Ei tullut mitään. Moni yhtä älykäs kuin minä -mies on tykännyt minusta, vaikka suhdetta ei ole tullut muista syistä/minusta johtuen.
Nykyinen aviomieheni on yhtä älykäs kuin minä, vaikka välillä valittaa minun olevan älykkäämpi. Hän pitää plussana sitä, että olen älykkäämpi kuin kaikki hänen exänsä yhteensä, koska se helpottaa suhdetta ja jää typerät kiukuttelut yms pois ja ongelmat puhutaan läpi aikuismaisesti. Mutta hän on silti valinnut kaikki kumppaninsa pelkän ulkonäön peeusteella, joka on hänelle hyvin tärkeää. Ja aina, jos minussa paljastuu joku puutteellisuus - esim huono tasapainoaisti ja herkkä oksetusreaktio tms ihan mikä tahansa heikkous, mitä hänellä ei ole, niin mies nauraa tyytyväisenä kokiessaan ylemmyyttä. Ja on luoteeltaan todella kontrolloiva ja määräilevä. Kestää sen, että luon uraa ja on ajoittaisia isoja projekteja kodin ulkopuolella, kunhan niiden jälkeen taas keskityn häneen ja 'alistun', pidän hänen valitsemiaan vaatteita ja hän määrää seksissä jne. Eli sitä älykkyyttä ja menestystä pitää käytännössä kompensoida ulkonäöllä ja alistumismeiningillä, jotta mies tuntisi itsensä mieheksi. Pakkohan se ei ole, mutta haluan itsevarman ja määrätietoisen seksuaalisesti dominoivan miehen kuten moni vahva nainen, joten en itsekään halua jyrätä häntä kotona, joten tuo on eräänlainen roolileikki minulle.Kun aloin tapailla miestäni olin yh ja näin oppinut tulemaan toimeen yksin. Mies kerran kysyi tarvitsenko häntä. Vastasin rehellisesti en. Mies oli lievästi loukkaantunut. Kai se kumpuaa jostain olettamuksesta että tarpeeseen perustuva suhde olisi vankka vaikka totuus on se että me kumpikin olemme löytäneet sellaisen jonka kanssa haluamme olla ja siksi suhde on vakaa ja tasapuolinen.
Tällä hetkellä meillä on "perinteinen" asetelma jossa mies tuo leivän pöytään ja minä hoidan lapset ja kodin. Mies on välillä stressaantunut koska yrittäjän tulot eivät ole vakaat. Tiedän että jos häneltä loppuu työt pystyn minä elättämään perheen. Mies ei tätä ota kuunnellakseen.
Ehkä joillain miehillä on todella alitajuntainen tarve olla se joka huolehtii koko perheestä.Ihan samoja kokemuksia, kuin kummassakin kahdessa kommentissa yllä.
Harva mies kykenee kohtaamaan samanarvoisen saati sitten ns. älykkäämmän, parempipalkkaisen (kovempi asema töissä) jne. naisen. Kukaan ei jaksa päivittäistä kettuilua asiasta - oman olemisen jatkuvaa kyseenalaistamista ja oikeuttamisen perustelemista toiselta. Puhumattakaan, että olisi niin, että mies tukee tai edistää vaimonsa uraa.
HUOMAA taas että vauvafoorumilaiset naiset ei tiedä tosi elämästä mitään.
Olen mies 35 vuotta ja 15 vuotta työelämässä on opettanut sen että miehet kadehtii nöitä miehiä joilla on vaimo rikkaampi.
Meilläkin 15 hengen mies asentajista ainoadtaan kahdella on vaimo joka on menestyvämpi ja rikkaampi.
Monesti todetaaan vaan että "olet valinnut vaimon hyvin".
Tiedän ainostaan yhden tapauksen jossa miehellä tulee itsetunto ongelmia naisen menestyksen takia ja tämä henkilö itse tienaa sen 6000e kuukaudessa ja on todella mulkku. Hänen vaimonsa tienaa vieläkin enemmän.
Hienosti haukkuen yleistät. Samoin voi minä sanoa että sinä et tiedä mistään mitään kun sinäkin perustat väittämäsi omiin kokemuksiin kuten yllä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan jos ajatellaan yleistyvästi että miehille riittää pelkästään naisen ulkonäkö niin naiset ovat vielä pinnallisempia juuri siksi että ulkonäön lisäksi vaikuttaa myös muut pinnalliset ominaisuudet miehessä kuten rikkaudet, autot, vaatteet ja menestys. Pinnallisuus on siis vielä laajempi kirjo naisilla
Jos sulle riittääkin naisessa pelkkä ulkonäkö niin älä yleistä sitä meihin kaikkii muihin miehiin, kiitos.
Sanoinkin että jos ajatellaan yleistävästi. Suurimmalle osalle miehistä kauneus kuitenkin riittänee ja on kiistatta tärkein ominaisuus
Oksettava ajattelu tapa. Älä vieläkään yleistä muihin miehiin.
Joo, joo en oikein tajua mitä tuolla valehtelulla yritetään saavuttaa. Ruman miehen on todella vaikea saada seksiä tai päästä suhteisiin oli luonne mikä tahansa. Kun taas ruman naisen on helppo saada seksiä olipa luonne mikä tahansa.
Todellisuus on tuo, mutta haluatte uskotella ja kusettaa miehille muuta. Miksi, tuleeko siitä itselle parempi mieli kun valehtelette vai haluatteko meille miehille paremman mielen valehtelulla? Vai vastaatteko noin koska ajattelette sen olevan sosiaalisesti hyväksytympää ja noin pitää vastata vai kaikki nuo edellä mainitut syyt.
Joka ainut mies tietää kuinka pinnallisia naiset ovat, on söpöä kuitenkin esittää jotain muuta ja olla parempia kuin todellisuudessa ollaan. En vain tajua kenelle te luulette, että valheet menee läpi vai valehteletteko te itsellenne, tulee parempi mieli kun ei myönnä olevansa niin pinnallinen kun oikeasti on.
Haha, niin totta :D Itse olin vuosikausia sinkkuna ja sanoin aina kavereilleni että en saa miestä koska olen älykäs ja itsevarma, toisin sanoen nokkela, vaikka hyvän ulkonäön omaankin. Nykyinen mieheni ihastui mun ulkonäköön ensisijaisesti. Oli siis valmis antamaan anteeksi mun luonteen tavallaan. Nyt kylläkin väittää että arvostaa mun sisäisiä piirteitä enemmän, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotonta.
Kerropa minulle esimerkki kuka lyhyt, kalju sekä ruma (eli nuo kaikki omaava) mies olisi naisen saanut ?
Minä.
Ei kukaan mies usko tuollaisiin tutkimuksiin, koska todellisuus ei tue tuollaista. Naiset on ihan yhtä pinnallisia kuin miehetkin mitä tulee ulkonäköön ja väitän että ovat miehiä jopa huomattavasti pinnallisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä toinen kuitenkin rumuudestaan, lyhyydestään ja kaljuudestaan (jep, aloin kaljuuntumaan päälaelta jo 17-vuotiaana) pärjää naisten kanssa ja toinen ei. Selvästikään siis kyse ei voi olla pelkästään rumuudesta, lyhyydestä ja kaljuudesta.
Kuinka lyhyt olet? Tulot ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut yllättävä lopputulos. Perusjamppa haluaa naisen koristeeksi ja pitämään kodin kunnossa ja ruuan hellalla. Naisia kiinnostaa luonne enemmän. Jos mies on hauskaa seuraa ja herrasmies, ulkonäkö ei ole niin tärkeää.
Joo niin varmaan. Unohdette vain sen että siihen ensi kiinnostumiseen miehestä tarvitaan jotain pinnallista kuten erityisesti ulkonäköä tai hyvä asema. Sitten muka yleistetään miehet vain pinnallisiksi ja itse kiistetään oma.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Esim sellainen työkaveri joka ei ulkoisesti herätä pienintäkään kiinnostusta voi muuttua kiinnostavaksi/viehättäväksi luonteensa ja hyvien juttujensa ansiosta.
Ehkä kiinnostavaksi mutta ei seksuaalisesti. Sitä kumminkin tarvitaan seurustelun aloittamiseen ? Muutenhan hetero nainen voisi seurustella toisen naisen kanssa jos seksuaalisuudella ei uskota olevan vaikutusta.
Kyllä voi muuttua seksuaalisesti kiinnostavaksi. Omakohtaista kokemusta on. En olisi ikinä kiinnittänyt huomiota kyseiseen mieheen. Ja olinkin nähnyt hänet lähes päivittäin vuoden ennen kuin jostain syystä aloimme juttelemaan törmätessämme. Ja viikossa olin myyty. Ja kuumana häneen.
Ja ei ole mikään adonis. Rehellisesti sanottuna lyhyt ja keskivartalo lihava. Mutta kun katson häntä, en ajattele niin. Vaan ajattelen että onpa hyvä mies, paras kaikista. Se on se kemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyt olet? Tulot ?
169cm. Tulot ja varallisuushan ei tähän liity, kun kerran oli kyse siitä, että ruma, lyhyt ja kalju ei voi naista saada, eikö niin?