Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
201/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olin 23-vuotiaana sopinut treffit Suomi24-treffipalstan kautta pari vuotta minua vanhemman miehen kanssa. Mies oli kuvissa oikein suloinen ja komea. Tapasimme ravintolassa, mies oli kyllä samannäköinen kuin kuvissa, mutta vaikutti koko ajan todella hermostuneelta eikä puhunut paljon mitään. Raasua taisi vaan jännittää kovasti. Noh, ravintolasta poistuttuamme mies ilmoitti, että hänen vanhempansa istuivat koko reissun ajan parin pöydän päässä seuraamassa treffejämme! Kysyin, onko hän tosissaan. Kyllä oli. Mies sanoi, että voisi vaikka heti käydä hakemassa vanhempansa sisältä (olivat ilmeisesti vielä ravintolassa) jotta voisimme tutustua. Totesin, että ei tarvitse ja jatkoin matkaa yksin, tämä oli viimeinen niitti sille illalle. Eipä haittaa, ei meillä muutenkaan tuntunut synkkaavan.

- Treffit 20-vuotiaana samaisen treffipalstan kautta, mies oli ikäiseni. Komea, ystävällinen, ei samanlainen herra tuppisuu kuten edellisessä stoorissani. Olimme treffeillä kahvilassa, kaikki sujui loistavasti ja mietin, että tästähän voisi tullakin jotain. Kuitenkin nämä kuvitelmat romahtivat, kun mies treffien lopussa ilmaisi kiertelemättä, että rintani ovat liian pienet ja että hän voisi ilomielin kustantaa minulle silikonit, ei olisi rahallisesti ongelma. Minulla oli profiilissani kokovartalokuva, josta sokeakin näkee että olen pienirintainen. Jos pienet rinnat ovat ongelma, niin olisi voinut jättää treffit kokonaan väliin (mies itse otti minuun yhteyttä ja halusi tutustua). Emme tavanneet enää.

Häh, jos sulle tarjottiin ilmaiset silikonit niin mikset ottanut? Miehenhän olisi voinut dumpata heti leikkauksen jälkeisenä päivänä.

Siis mitä? :D Pitäis ottaa silarit ihan sen takia kun ilmaseks saisi. En ole tuo kirjoittaja mutta mullakin on pienet tissit enkä lähtis niitä korjailemaan jonkun idiootin takia.

No eiköhän lyhytkasvuiset tai pienipippeliset miehet ottaisi ihan mielellään lisäsenttejä leikkauspöydältä, jos joku muu maksaisi viulut (ja jos pituutta vois ylipäätään saada lisää yhtä helpolla leikkauksella kuin isommat rinnat). Mun näkövinkkelistä pienet tissit on ihan samanlainen handicap deittailussa kuin miehen pituus. Tai pippelin pituus.

Vierailija
202/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat mennä itseensä. Järestään lihavia tai lihavampia kuin antavat ymmärtää... 

Herkut pois ja lenkille, laiskurit!

Vai niin. Mä vaan mässään mut ei se näy missään. 166 cm /51 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmä osoitti itään ja toinen länteen. Hyvin oli onnistuttu valitsemaan kuvakulma vähän "sumuiseen" valokuvaan.

Vierailija
204/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olin 23-vuotiaana sopinut treffit Suomi24-treffipalstan kautta pari vuotta minua vanhemman miehen kanssa. Mies oli kuvissa oikein suloinen ja komea. Tapasimme ravintolassa, mies oli kyllä samannäköinen kuin kuvissa, mutta vaikutti koko ajan todella hermostuneelta eikä puhunut paljon mitään. Raasua taisi vaan jännittää kovasti. Noh, ravintolasta poistuttuamme mies ilmoitti, että hänen vanhempansa istuivat koko reissun ajan parin pöydän päässä seuraamassa treffejämme! Kysyin, onko hän tosissaan. Kyllä oli. Mies sanoi, että voisi vaikka heti käydä hakemassa vanhempansa sisältä (olivat ilmeisesti vielä ravintolassa) jotta voisimme tutustua. Totesin, että ei tarvitse ja jatkoin matkaa yksin, tämä oli viimeinen niitti sille illalle. Eipä haittaa, ei meillä muutenkaan tuntunut synkkaavan.

- Treffit 20-vuotiaana samaisen treffipalstan kautta, mies oli ikäiseni. Komea, ystävällinen, ei samanlainen herra tuppisuu kuten edellisessä stoorissani. Olimme treffeillä kahvilassa, kaikki sujui loistavasti ja mietin, että tästähän voisi tullakin jotain. Kuitenkin nämä kuvitelmat romahtivat, kun mies treffien lopussa ilmaisi kiertelemättä, että rintani ovat liian pienet ja että hän voisi ilomielin kustantaa minulle silikonit, ei olisi rahallisesti ongelma. Minulla oli profiilissani kokovartalokuva, josta sokeakin näkee että olen pienirintainen. Jos pienet rinnat ovat ongelma, niin olisi voinut jättää treffit kokonaan väliin (mies itse otti minuun yhteyttä ja halusi tutustua). Emme tavanneet enää.

Häh, jos sulle tarjottiin ilmaiset silikonit niin mikset ottanut? Miehenhän olisi voinut dumpata heti leikkauksen jälkeisenä päivänä.

Siis mitä? :D Pitäis ottaa silarit ihan sen takia kun ilmaseks saisi. En ole tuo kirjoittaja mutta mullakin on pienet tissit enkä lähtis niitä korjailemaan jonkun idiootin takia.

No eiköhän lyhytkasvuiset tai pienipippeliset miehet ottaisi ihan mielellään lisäsenttejä leikkauspöydältä, jos joku muu maksaisi viulut (ja jos pituutta vois ylipäätään saada lisää yhtä helpolla leikkauksella kuin isommat rinnat). Mun näkövinkkelistä pienet tissit on ihan samanlainen handicap deittailussa kuin miehen pituus. Tai pippelin pituus.

Ai helpolla? Ei silarien laittaminen ole mikään pikkujuttu vaan nukutuksessa tehtävä leikkaus, eikä sellainen ole ikinä riskitöntä hommaa. Sä olet varmaan joku 12v. jonne kun et tuon vertaa tajua. Ja vaikka jotkut miehet tykkäis silareista niin joillekin ne olis ihan hirveä turn-off, mielummin ottavat naisen jolla on luonnolliset rinnat, olkoonkin pienet.

Vierailija
205/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni oli: j-malaut, miten pitkä mies!

Ei sitten nähnyt tarpeelliseksi mainostaa, että on 195. Enkä minä kysynyt.

Hyvin nousen varpailleni pussaamaan jo näin puolen vuoden kuluttua.

Vierailija
206/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonien kanssa ei voida rintojakaan kuvata eli rintasyöpäriskikin on suurempi. En kyllä itse haluaisi silikonia rintoihin, kun voi yksinkertaisesti vaihtaa fiksumpaan mieheen.

Vierailija
207/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi uskoa, että kukaan dumppaa ketään kuulolaitteen vuoksi! Mitä ihmettä nyt oikeasti! Itse olen äänen ammattilainen, nimittäin muusikko ja kuulo on minun tärkein työväline. Silti voisin tapailla vaikka puolikuuroa miestä. Täyskuurosta en tiedä, kun en osaa esimerkiksi viittomakieltä lainkaan, mutta tuskinpa sekään olisi ongelma jos tyyppi oikein kolahtaa.

Ja tuo silikonijuttu on toinen ihmetyksenaihe tässä ketjussa. Itse olen välttänyt tissikeisarit sillä että minulla on kokovartalokuva tinderissä josta käy hyvin selväksi että olen hoikka ja pienirintainen. Tämä fakta tulee monelle varmasti suurena yllätyksenä mutta kerron sen tässä kuitenkin: varsin monet miehet pitävät pienistä rinnoista. Ja kyllä niitä minun pieniä rintojani on kehuttu, hellitty, suukoteltu, hyväilty.

Vierailija
208/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama jäänyt mieleen..

- Mies 5-10 cm profiilissa mainittua pituutta lyhyempi

- Eräs treffikumppani vaikutti viestien perusteella lupsakalle tapaukselle, todellisuudessa habitus "sheldonmainen" :D 

Vierailija
209/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonien kanssa ei voida rintojakaan kuvata eli rintasyöpäriskikin on suurempi. En kyllä itse haluaisi silikonia rintoihin, kun voi yksinkertaisesti vaihtaa fiksumpaan mieheen.

Joo, mutta miehethän ei tällaisia asioita tajua. Luulevat, että jokainen nainen haluaa mohdollisimman isot rinnat.

Vierailija
210/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nykyisen miesystäväni ensimmäistä kertaa kadulla ja pienen rupattelun jälkeen vaihdoimme numeroita. Sovimme sitten treffit ja yllätyin jostain syystä todella paljon siitä, että mies olikin piponsa alla kalju. Kyseessä ei siis ollut negatiivinen yllättyminen eikä mies valehdellut tukkansa tilasta, en vain osannut odottaa kaljua hänen tyyliseltään ihmiseltä. 

Vierailija
211/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep, olen 175 cm pitkä nainen, ja todellakin on pakko aina ilmoittaa oma pituutensa ja se, että mieluummin mies saisi olla edes yhtä pitkä. Toisaalta pitkät miehet ovat kyllä enemmän omaan makuuni, joten eipä pätkien mielipiteet kauheasti edes kiinnosta. Pääasia, että pitemmille kelpaa.

Nykyinen mieheni on ehkä 5-10cm itseäni pitempi ja sanoo, että tuntee aina ylpeyttä kun on kanssani jossain julkisella paikalla. Kai tällaisen mallinmittaisen naisen "kesyttäminen" tuntuu jotenkin isommalta saavutukselta.

En ole tällaisia ihmisiä koskaan oikein tajunnut. Ovat jotenkin ulkokultaisia ja pinnallisia. Pitää olla parempi kuin naapurilla. Tässä tapauksessa pidempi. Itselleni riittää jos itse tykkään enkä pidä naisia varsinaisesti näyttelyesineinä. No en tiedä, ehkä se pitäisi itse kokea eli on vähän tapauskohtainen juttu.  En vaan oikein itse tykkää pitkistä naisista muutenkaan joten ehkä se johtuu siitä.

Siinä Veitolan yökyläjutussa jossa oli Renny Harlinilla joskus jäi mieleen kun Harlin sanoi, että nuorena haluaa naisen josta kaveri on kateellinen ja vanhempana sellaisen josta itse tykkää. Ei ihan sanasta sanaan noin kai ollut mutta kuitenkin. Se vaan jäi mieleen kun en sitä silloinkaan oikein tajunnut.

MInä taas en ole ymmärtänyt miksi jonkun on niin vaikea käsittää, että hyvännäköinenkin nainen voi olla myös hyvää seuraa ja älykäs. Jos se on vielä omaa silmää miellyttävä, eikö sitä saisi naiselle sanoa? Minusta ainakin tuntuisi kivalta jos mies sanoisi, että tuntee minusta ylpeyttä.

Ei ollut hyvästä seurasta tai älystä kysymys vaan mallimitoista ja siitä johtuvasta ylpeydestä.

Vierailija
212/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mua lyhyempi, eli alle 180cm.

Kannattaa varmaan mainita oma pituus jos on miehen kokoinen nainen. 

Miehen kokoinen nainen? Missäköhän menee raja naisten ja miesten pituuksien välillä?

T. ylpeästi jokaisen senttinsä kantava 183 cm nainen

Yli 175cm pitkät naiset ovat jo ainakin miehen pituisia. Yli 180cm pitkiä naisia taitaa olla jo alle prosentti kaikista naisista. 

Eli sinun logiikallasi alle 175cm pitkät miehet ovat naisen pituisia. Selvisipä tämäkin asia.

Vierailija
213/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Keskustelu sujui viestitellessä ja puhelimessa ihan hyvin, mutta kun tavattiin mies olikin sitten ihan uskomattoman ujo. Hädin tuskin sai sanaa suustaan... Paha turn off, juttu päättyi ensitreffien jälkeen.

-Toinen mies taas netissä vaikutti vähän hulivilijätkältä, joka ei tiennyt mistään mitään. Treffeillä hän olikin sitten tosi siistinä ja osoitti olevansa oikeasti tosi älykäs. Harmi vain ettei hänellä ollut enää kiinnostusta jatkaa kanssani muutaman tapaamisen jälkeen :(

-Ja sitten on myös ollut miehiä, joista olen saanut kuvan, että olisivat kokeneita ja hyviä sängyssä, mutta tositoimien tullen heillä onkin ollut tosi pieni tai sitten he ovat paljastuneet täysin kokemattomiksi, joille olisin ollut heidän ensimmäinen seksikumppaninsa ikinä. Sellaiset tapaukset olen itse lempannut, sillä en näin lähes kolmikymppisenä tahdo ruveta säätämään ujojen/kokemattomien/neitsyiden tms. kanssa. En jaksaisi sitä räpellystä ja säätöä, kun mies hädin tuskin tietää klitoriksen sijaintia.

Vierailija
214/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kaksi lasta. Toinen vasta 2 kk ikäinen..

Vierailija
215/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu!

Kiitos!

Vierailija
216/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ja sitten on myös ollut miehiä, joista olen saanut kuvan, että olisivat kokeneita ja hyviä sängyssä, mutta tositoimien tullen heillä onkin ollut tosi pieni tai sitten he ovat paljastuneet täysin kokemattomiksi, joille olisin ollut heidän ensimmäinen seksikumppaninsa ikinä. Sellaiset tapaukset olen itse lempannut, sillä en näin lähes kolmikymppisenä tahdo ruveta säätämään ujojen/kokemattomien/neitsyiden tms. kanssa. En jaksaisi sitä räpellystä ja säätöä, kun mies hädin tuskin tietää klitoriksen sijaintia.

Oletko sanonut stop näille tositoimille kesken toimen, kun on pienuus tai kokemattomuus paljastunut sinulle?

Vierailija
217/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en voi uskoa, että kukaan dumppaa ketään kuulolaitteen vuoksi! Mitä ihmettä nyt oikeasti! Itse olen äänen ammattilainen, nimittäin muusikko ja kuulo on minun tärkein työväline. Silti voisin tapailla vaikka puolikuuroa miestä. Täyskuurosta en tiedä, kun en osaa esimerkiksi viittomakieltä lainkaan, mutta tuskinpa sekään olisi ongelma jos tyyppi oikein kolahtaa.

Ja tuo silikonijuttu on toinen ihmetyksenaihe tässä ketjussa. Itse olen välttänyt tissikeisarit sillä että minulla on kokovartalokuva tinderissä josta käy hyvin selväksi että olen hoikka ja pienirintainen. Tämä fakta tulee monelle varmasti suurena yllätyksenä mutta kerron sen tässä kuitenkin: varsin monet miehet pitävät pienistä rinnoista. Ja kyllä niitä minun pieniä rintojani on kehuttu, hellitty, suukoteltu, hyväilty.

Jep kumpaankin. Olen seurustellut puolikuuron miehen kanssa ja asia oli aivan yhdentekevä, piti vain miettiä miten juttelee, eli niin että hänen kuuleva korvansa oli minuun päin. 

Olen bi ja olen tykännyt naisystävieni tisseistä koosta riippumatta. Aivan käsittämätönsä vikinää tuo että pitäisi olla muka isot tissit.

Vierailija
218/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli lyhyt. Kertoi etukäteen olevansa 165cm. Hädin ja tuskin oli 160cm.

No eikös se ollut mukava yllätys?:)

Miten voisi olla? 165cm nainen on jo liian lyhyt.

Vierailija
219/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää tuo että jollain 25-vuotiaalla on vanhemmat kyyläämässä treffien onnistumista. What? Eikö kukaan kolmesta tajua että jotain on pielessä vai miten tuo on mahdollista?

Vierailija
220/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mimmin joka oli minua useamman sentin pitempi. Hämmästyin, sillä minä olin antanut sentin tarkkuudella oikean pituuden, ja neiti ei.  Lyhyyteni (170cm) ei kerta kaikkiaan tuntunut kiinnostavan tyttöä ja tapailtiin muutamankin kerran. MInä olin suorastaan vähän pollea kun ulkoilutin itseäni selvästi pitempää ja kivan näköistä tyttöä. Erilaiset mielenkiinnon kohteet (hänen tapauksessaan vähän suppeat, tosi TV ja jenkkileffat) oli ehkä isoin erottava tekijä. Ei oikein keksitty juteltavaa pitemmän päälle.