Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas eilen sukulaisten luona: "Taitaa meidän Petristä tulla vanhapoika"

Vierailija
25.02.2017 |

Kävin ukin ja mummon luona eilen. Siinä kahvipöydässä sitten vaihdettiin kuulumisia ja juteltiin asioista. He sitten kyselivät joko minulla on tyttöystävä ja siihen vastasin, että ei ole eikä ole lähelläkään käydä niin. Sitten mummon vastaus oli "Taitaa meidän Petristä tulla vanhapoika". Tuo etunimi on muutettu. Ärsyttää muutenkin sukuloiminen välillä kun jatkuvasti kysellään samasta asiasta. 26v olen ja en ole ikinä seurustellut. Kerron heille, että en ole tarpeeksi hyvännäköinen tai tasokas, että naiset haluaisivat kanssani olla ja he ovat aina höpöhöpö, vaikka sisimmässään ovat jo vuosia tienneet mistä puhun. Ärsyttääkö teitä muita sinkkuja tuommoinen asioiden tivaaminen ja jatkuva kysely? m26

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muut asiat, joissa sukupolvien välinen ero tulee ilmi. Esimerkiksi vanhat eivät tajua, että nykyään ei töitä miten tahansa saa.

Vierailija
2/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia tavoittelet? Taviksia vai niitä hottisbeibejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vissiin onnekas kun mun sukulaiset ei oo koskaan pahemmin harrastaneet tota seurustelusta utelua vaikka aloin seurustelemaan ekaa kertaa "vasta" 22-vuotiaana.

Vierailija
4/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman juu, kaverit kyselevät jatkuvaan, että eikö mulla todellakaan ole ketään ja miten se on mahdollista.

N27, ei koskaan seurustellut, kolmilla treffeillä käynyt

Vierailija
5/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, heidän nuoruudessaan lähes kaikki ovat olleet sinun ikäisenäsi naimisissa. Ymmärrän, että vanhan voi olla vaikeaa nähdä maailman muuttuvan, mutta eihän tuo kivaa ole.

Vierailija
6/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää edes katsele naisia sillä tavalla, koska koen, että minulta on nuo asiat jo vuosia sitten mennyt sivusuun. Lisäksi olen vuosia kuunnellut naisten itkua kun ulkonäössäni on asioita vialla ja niiden vikojen korjaaminen maksaisi ammattilaisilla monia tuhansia euroja. Itsetunto on näissä asioissa mennyt tosi heikoksi. Lähinnä hengailen kavereiden kanssa ja baareissa käyn, mutta varsinaista hakua ei ole enää päällä. -ap

Vierailija
7/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, ettet pidä itseäsi tarpeeksi hyvännäköisenä tai tasokkaana kertoo vain huonosta itsetunnosta. Ja huono itsetunto on se oikea syy, miksi sinulla ei ole tyttöystävää. Sinun pitää pystyä näkemään itsesi tavoittelemisen arvoisena saaliina. Jos et omasta mielestäsi ole mikään komistus eikä urakaan ole vielä puhjennut kukkaan (jos on koskaan puhjetakseen), niin mitä sitten? Ei parisuhteen saaminen tuollaisiin asioihin kaadu. Ne saattavat olla kivaa plussaa, mutta ei kukaan ryhdy seurustelemaan menestyvän ja komean meklarin kanssa, jos tyyppi ei muuten kiinnosta.

Sukulaiset tokenevat kyllä ajallaan. Ja se pariutuminen voi tapahtua myöhemminkin, jo siinä vaiheessa kun sukulaiset ovat lakanneet kysymästä. Seuraavalla kerralla sanot heille, ettet vain ole kohdannut oikeanlaista naista. Älä turhaan vähättele itseäsi sukulaisille, kyllähän he sinut tuntevat ja varmasti pitävät sinua hyvänä aviomieskandidaattina, eiväthän he muuten kyselisi, vaan sanoisivat että voi voi kun olet reppana, et sinä koskaan tule naista saamaan. Selvästi he ovat sitä mieltä, että sinussa on ainesta. Nyt sinunkin täytyy alkaa uskoa siihen!

Vierailija
8/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tuo tasoläppä on vaan sellaista kieli poskessa netissä kirjoiteltavaa katkerointia. Ainakin itse teen sitä niin. Ei tulisi mieleenkään puhua aiheesta oikeassa elämässä, paitsi sellaisille, joiden tiedän myös olevan vihkiytyneitä tähän alakulttuuriin.

Vierailija
9/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää edes katsele naisia sillä tavalla, koska koen, että minulta on nuo asiat jo vuosia sitten mennyt sivusuun. Lisäksi olen vuosia kuunnellut naisten itkua kun ulkonäössäni on asioita vialla ja niiden vikojen korjaaminen maksaisi ammattilaisilla monia tuhansia euroja. Itsetunto on näissä asioissa mennyt tosi heikoksi. Lähinnä hengailen kavereiden kanssa ja baareissa käyn, mutta varsinaista hakua ei ole enää päällä. -ap

Tuo saattaa olla hyväkin. Parhaiten olen itse saanut naisia välinpitämättömällä asenteella. Ei siis sellaisella, ettei välitä naisista, vaan sellaisella ettei ole niin väliksi saako seksiä vai ei.

Vierailija
10/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Ennen etenkin isäni siinä 16-20 vuotiaana pommitti minua ikisinkkuudestani aika paljon. Mikäli suku on minulle ilmaissut tyttöystävän saamattomuudestani halventavasti olen vastannut että en voi sille mitään että antamanne geenit eivät mene valitettavasti kaupaksi. Suosittelen teidänkin,toimii kyllä. Sitten kun suku/vanhemmat ovat huomanneet että se on minulle herkkä asia että en kelpaa naisille, he onneksi ymmärtävät sen ja eivät enää kysy asiasta.

Vierailija
11/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttu tunne. Se, että ei vaan ole tarpeeksi riittävä tarkoittaa todella sitä, että ei ole tarpeeksi riittävä. Ihminen ei omille geeneilleen mahda mitään ja sille, että juuri minä olin se nopein siittiö.

Vierailija
12/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kysyi viimeksi tekstailenko jonkun miehen kanssa.

En ole koskaan seurustellut. Eikä hyvältä näytä vieläkään.

N32

Vierailija
13/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti kysyi viimeksi tekstailenko jonkun miehen kanssa.

En ole koskaan seurustellut. Eikä hyvältä näytä vieläkään.

N32

Sanoitko äitillesi, että Lol, ei kukaan enää tekstaile. Nykyään käytetään WhatsApp :D -ap

Vierailija
14/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tuo tasoläppä on vaan sellaista kieli poskessa netissä kirjoiteltavaa katkerointia. Ainakin itse teen sitä niin. Ei tulisi mieleenkään puhua aiheesta oikeassa elämässä, paitsi sellaisille, joiden tiedän myös olevan vihkiytyneitä tähän alakulttuuriin.

Tuo tasoläppä on ihan junttia, mutta se on todellista oikeassakin elämässä. Oiskelen amk:ssa naisvaltaisella hoitoalalla ja kuuntelen naisten juttuja päivittäin miehistä. Se on välillä ihan hirveää. m22

Vierailija
15/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuat kai, ettei kukaan oikeasti puhu netin ulkopuolella noista tasojutuista?! LOL :-DD

Vierailija
16/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös isovanhemmiltani asiasta kuullut. Jatkuvaa nillitystä siitä kun hän oli jo 22 vuotiaana kahden pojan äiti. Different times, different people.

Vierailija
17/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta tuollainen kyseleminen ja varsinkin vanhapojittelu. Ei pidä hyväksyä tuollaista kohtelua edes mummolta, vaan täytyy pitää puolensa.

Vierailija
18/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois yks tavis sinkku 24-vuotias nainen. :)

Vierailija
19/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä osittain totta, että jos nuorta miestä ei ole hyvällä ulkonäöllä siunattu, on seuran hakeminen hankalampaa. Jos miettii nuoria ihmisiä niin ulkonäköhän se on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteen kannalta. Kaikki ovat aloittaneet työelämän tai opiskelevat tuilla ja hyvin harva on millään muulla tavalla vielä menestynyt tai luonut uraa, niin mitä muita seikkoja parisuhdemarkkinoilla olisi kuin hyvä ulkonäkö. Kaikki ovat hyvin pitkälti samassa asemassa elämässä.

Vierailija
20/123 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naisten kommentit "et voi pariutua kun sinulla on huono itsetunto, opettele rakastamaan itseäsi jne" on mielestäni huvittavia. Mikähän se syy sille huonolle itsetunnolle on? Omalla kohdalla ainakin arvostelu, pakit ja jopa ivallinen pilkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan