Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas eilen sukulaisten luona: "Taitaa meidän Petristä tulla vanhapoika"

Vierailija
25.02.2017 |

Kävin ukin ja mummon luona eilen. Siinä kahvipöydässä sitten vaihdettiin kuulumisia ja juteltiin asioista. He sitten kyselivät joko minulla on tyttöystävä ja siihen vastasin, että ei ole eikä ole lähelläkään käydä niin. Sitten mummon vastaus oli "Taitaa meidän Petristä tulla vanhapoika". Tuo etunimi on muutettu. Ärsyttää muutenkin sukuloiminen välillä kun jatkuvasti kysellään samasta asiasta. 26v olen ja en ole ikinä seurustellut. Kerron heille, että en ole tarpeeksi hyvännäköinen tai tasokas, että naiset haluaisivat kanssani olla ja he ovat aina höpöhöpö, vaikka sisimmässään ovat jo vuosia tienneet mistä puhun. Ärsyttääkö teitä muita sinkkuja tuommoinen asioiden tivaaminen ja jatkuva kysely? m26

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman harmittaa tämä nykymeno ylipäätänsäkin. Olen itse perheellinen joten minua on 'lykästänyt'. Mutta nykyään on niin kovin tärkeää saada toteuttaa itseään ja tehdä kaikki itselleen täydelliset valinnat että tuntuu, ettei mikään enää kelpaa. En tarkoita että pitäisi kelpuuttaa joku haiseva vaimonhakkaajajuoppo mutta tuntuu että omassa tuttavapiirissä ainakin ollaan niin nirsoja ja etsitään niin sitä täydellistä paria, että koko elämä menee siinä sivussa ohi. Meillä on suvussa 12 kpl 25-40 vuotiaita opiskelleita ja töissä käyviä fiksuja ihmisiä, joilla on ihan Ok geenit (jollain on silmälasit ja jollain ehkä 10kg ylipainoa) ja näistä 12 kpleesta 1mies ja 2naista on pitkässä parisuhteessa, jossa on jo lapsiakin, 1nainen seurustelee niin vakavasti että mies on käynyt jo meilläkin kylässä 1mies on eronnut ja elää uutta nuoruuttansa ja muut 7 tuntuvat jäävän ikisinkuiksi koska koskaan ei mistään löydy 'riittävän hyvää' puoliskoa.

On ihmisillä tosi yksinäinen vanhuus tiedossa. .. :(

Heh. Kylläpä pisti silmään tällainen hölmö lause, sinänsä järkevässä kirjoituksessa:

"... joilla on ihan Ok geenit (jollain on silmälasit...)"

Suomalaisista yli 70%:lla on silmälasit, joten jos silmälasit olisivat jotenkin epämiellyttävä ulkonäköhaitta, niin suomalaiset olisivat jo aikapäiviä sitten kuolleet sukupuuttoon! ;)

Vierailija
82/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia tavoittelet? Taviksia vai niitä hottisbeibejä?

En enää edes katsele naisia sillä tavalla, koska koen, että minulta on nuo asiat jo vuosia sitten mennyt sivusuun. Lisäksi olen vuosia kuunnellut naisten itkua kun ulkonäössäni on asioita vialla ja niiden vikojen korjaaminen maksaisi ammattilaisilla monia tuhansia euroja. Itsetunto on näissä asioissa mennyt tosi heikoksi. Lähinnä hengailen kavereiden kanssa ja baareissa käyn, mutta varsinaista hakua ei ole enää päällä. -ap

Tuo saattaa olla hyväkin. Parhaiten olen itse saanut naisia välinpitämättömällä asenteella. Ei siis sellaisella, ettei välitä naisista, vaan sellaisella ettei ole niin väliksi saako seksiä vai ei.

No varmasti toimii. Kun normiasenne on katkera itku ja itsesääli, niin turtunut välinpitämättömyys on miljoona kertaa parempi siihen verrattuna. Sitten jos saisitte itsestänne niin paljon irti että olisitte MUKAVIA, niin voisitte yllättyä tuloksista.

Minä olen mukava ja yritän olla myönteinen vaikka paras päivä ei olisikaan. Olen saanut monesti kuulla, että olen liian kiltti, että ei ole särmää. En kuitenkaan ole mikään kynnysmatto vaan osaan pitää puoleni. Joskus tuntuu, että mikään ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä te "tasohöpisijät" istumaan vaikka päiväksi johonkin ostoskeskukseen, mielellään lauantaina kun on paljon perheitä liikkeellä niin voitte huomata muutaman asian. Eivät ne perheiden isät ole mitään adoniksia ja/tai rikkaita. Siellä on tavallisia insinöörejä, sähköasentajia, rakennusalalla olevia, opettajia, jne., on pitkää, pätkää, kaljuja, pitkähiuksisia, lyhythiuksisia, silmälasit päässä, aknearpia, ylipainoa, laihoja, huonosti pukeutuvia, mitä tahansa. Silti näillä kaikilla on se puoliso ja lapsia. 

Ei, se vaimokaan tuskin on mikään miss fitness jolla on isot t*ssit, täydellinen naama ja kikattelee kaikille näiden miesten jutuille. Ne naiset ovat ihan tavallisia naisia, sopivat puolisolleen hyvin, joka myös on ihan tavallinen mies.

Vierailija
84/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvien välinen kuilu. En pahastu niistä jutuista enkä oikeastaan kommetoi niihin kuin neutraalisti. Esim avoliitto on jotain ihan käsittämätöntä vanhemmille ihmisille. Mutta vanhoille jäärille on turha selitellä.

Vierailija
85/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman harmittaa tämä nykymeno ylipäätänsäkin. Olen itse perheellinen joten minua on 'lykästänyt'. Mutta nykyään on niin kovin tärkeää saada toteuttaa itseään ja tehdä kaikki itselleen täydelliset valinnat että tuntuu, ettei mikään enää kelpaa. En tarkoita että pitäisi kelpuuttaa joku haiseva vaimonhakkaajajuoppo mutta tuntuu että omassa tuttavapiirissä ainakin ollaan niin nirsoja ja etsitään niin sitä täydellistä paria, että koko elämä menee siinä sivussa ohi. Meillä on suvussa 12 kpl 25-40 vuotiaita opiskelleita ja töissä käyviä fiksuja ihmisiä, joilla on ihan Ok geenit (jollain on silmälasit ja jollain ehkä 10kg ylipainoa) ja näistä 12 kpleesta 1mies ja 2naista on pitkässä parisuhteessa, jossa on jo lapsiakin, 1nainen seurustelee niin vakavasti että mies on käynyt jo meilläkin kylässä 1mies on eronnut ja elää uutta nuoruuttansa ja muut 7 tuntuvat jäävän ikisinkuiksi koska koskaan ei mistään löydy 'riittävän hyvää' puoliskoa.

On ihmisillä tosi yksinäinen vanhuus tiedossa. .. :(

Heh. Kylläpä pisti silmään tällainen hölmö lause, sinänsä järkevässä kirjoituksessa:

"... joilla on ihan Ok geenit (jollain on silmälasit...)"

Suomalaisista yli 70%:lla on silmälasit, joten jos silmälasit olisivat jotenkin epämiellyttävä ulkonäköhaitta, niin suomalaiset olisivat jo aikapäiviä sitten kuolleet sukupuuttoon! ;)

Eipä niitä laseja silti baareissa juurikaan näy.

Vierailija
86/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ruma pitää olla, että vain sen takia jää yksin? En minäkään ole mikään kukkanen, mutta naimisissa kyllä. Omassa kaveripiirissä on pari miestä, jotka eivät ulkomuodolla hurmaa - minua! Jonkun muun ovat kyllä saaneet rinnalleen. :)

Asenne on kumminkin yleensä tärkeämpi kuin ulkonäkö. Niin se vain menee. Olisi liian raskasta alkaa rakentaa itseinhoa potevalle kumppanille itsetuntoa tomusta, tulee valittua joku muu tai oltua ilman.

Toinen ääripää on sitten "kaikille kivat" ja ihan hyvännäköisetkin miehet, jotka jäävät kaverimiehiksi. Veikkaan, ettei se kiinnostava nainen aina huomaa kiinnostuksen merkkejä, kun luulee miehen olevan hänelle mukava siinä kuin muillekin.

Vierailija
87/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä kokemus. Ehkä mummosi yritti vain saada utelijat hiljaiseksi. Tuohonhan se ei lopu. Kun saat kumppanin, alkaa se naimisiinmeno-hössötys, sitten lapsiutelut ja sitten seuraavan lapsen.... sellaista se vain vanhemmalla sukupolvella on. Ehkä tapakin, eikä mikään keskeinen asia heille ollenkaan. Utelin kohteista se on usein vaivaannuttavaa. Älä ota sitä vakavasti. Usein yksinäiset miehet yrittävät koko ajan vain todella hyvän näköisiä naisia. En tiedä, mistä se johtuu. Nuorena vakiintuneilla on useimmiten ihan tavallisen näköinen kumppani. Näillä, jotka hakkaavat päätä seinään, kiinnostus naiseen syttyy ilmeisesti vain voimakkaan seksuaalisen vedon kautta. Entä, jos lähestyisit joskus ihan tavallista naista mielessäsi vain ja ainostaan tutustuminen ihmiseen? Kokeileppa.

Vierailija
88/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää tuo sukulaisten utelu. Mutta näin yleisesti kyllä niitä naisia riittää ihan tavismiehellekin. Pitää vain katsoa myös niitä sivussa istuvia hiljaisia hissukoita eikä eikä aina yrittää sitä porukan säihkyvintä naista.

Ei se ihan näinkään mene, sillä naimaikäisiä miehiä on lähes kaikkialla Suomessa selkeästi naisia enemmän. Joku linkkasi toiseen keskusteluun mielenkiintoisen kirjoituksen aiheesta: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ .

Ihan ensiksi kannattaa lähteä kaupunkiin sieltä Rymättylöistä. Siellä on jo heti naisia. Jos ei kaupungistakaan naista löydy, niin sitten vetreä nuori mies lähtee ihan ulkomaille ja hakee sieltä mieleisensä naisen. Ulkomailta tässä muutkin joutuvat puolisonsa hakemaan.

Vierailija
89/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, silmälasipäiset miehet on mielestäni seksikkäitä. :) Mutta ulkoanäköä tärkeämpää on kuitenkin se, että mies on minusta ja jutuistani aidosti kiinnostunut.

N28

Vierailija
90/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat eivät tajua, että suomen nuorten sukupuolijakauma on täysin vääristynyt maahanmuuton (ja osin maastamuuton) takia. Joka toinen nuori mies jää vanhaksi pojaksi. Aika arvotonta nuoren miehen elämä nykyään.

Vierailija
91/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ukin ja mummon luona eilen. Siinä kahvipöydässä sitten vaihdettiin kuulumisia ja juteltiin asioista. He sitten kyselivät joko minulla on tyttöystävä ja siihen vastasin, että ei ole eikä ole lähelläkään käydä niin. Sitten mummon vastaus oli "Taitaa meidän Petristä tulla vanhapoika". Tuo etunimi on muutettu. Ärsyttää muutenkin sukuloiminen välillä kun jatkuvasti kysellään samasta asiasta. 26v olen ja en ole ikinä seurustellut. Kerron heille, että en ole tarpeeksi hyvännäköinen tai tasokas, että naiset haluaisivat kanssani olla ja he ovat aina höpöhöpö, vaikka sisimmässään ovat jo vuosia tienneet mistä puhun. Ärsyttääkö teitä muita sinkkuja tuommoinen asioiden tivaaminen ja jatkuva kysely? m26

Olen naimaton eikä minulta enää kysellä moisia (olen sinua vanhempi). Nuorempana kysyttiin sinkkuna ollessani, tosin minulla oli ollut poikaystävä, joten tilanteeni oli vähän erilainen. En minäkään tykännyt uteluista.

Noihin tasojuttuihin en usko. Se on vääristynyt tapa hahmottaa parisuhteiden muodostumista. Oikeasti parisuhteissa on ihan kaikenlaisia ihmisiä, kuten sinkuissakin.

Vierailija
92/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni aikansa kyseli meidän pojalta (nyt 25 v) tyttöystäväasioista joka kerta kun näkivät toisensa, ja muisti aina mainita alkaneensa seurustella äitini kanssa 17-vuotiaana. Sitten kerran hän rupesi itse ääneen pohdiskelemaan, että kai sitä siihen aikaan nuoret alkoivat niin varhain seurustelemaan, kun heillä ei ollut muutakaan tekemistä :D Tuon oivalluksen jälkeen ei ole enää niin kauheasti kysellyt.

Ihana :D Siinä leikkasi pojalla kyllä todella hyvin.

Vierailija
93/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v nainen ja olen ainakin omasta kaveripiiristäni huomannut, että ulkonäkö on se tärkein asia miehessä (samoin kuin erittäin iso + on se että miehellä on paljon rahaa.) Tiedän, että tämä kolahtaa monella ikäiselläni arkaan paikkaan ja ensimmäinen ajatus monella on "Ei tuo ole totta!!" mutta kyllä vaan on. Toki poikkeuksia on, mutta aloittaja sinunkin ikäiset naiset voivat olla siinä mielessä vielä aika pinnallisia.

Uskon tämän johtuvan nyt tästä vallitsevasta "luksususelämän" tavoittelukulttuurista jota kaikki Sofiat ja tusinakopiojennerit edustavat ja niin moni ihan tavis nainenkin on niiden seuraamisen pauloissa.

Olen myös sivusta seurannut monien sinkkukavereiden kohdalla tätä ja tuntuu ettei heille mikään kelpaa, vaan odotukset on jossain utopisen korkealla ja epärealistisia. Monella on myös liian suuret luulot itsestä, kun etsitään rikasta superkomistusta, joka mielellään olisi kopio Ruotsin Carl Philipistä, vaikka itsellä on ylipainoa ja harrastuksina lähinnä joku Temptation Islandin katselu. Eikä siinä ole mitään väärää, mutta ne superkomistukset harvemmin vilkaisevatkaan sellaisia naisia, vaan etsivät jotain muuta. Sen sijaan olen seurannut sivusta, miten kaverini antavat pakkeja ihan mukaville, komeille, tavallisille, joskaan ei Carl Philipin näköisille ja tuloisille miehille. Ja usein vielä niin, että mies on kyllä ollut kiinnostunut vakavammin, mutta nainen ei.

Vähän OT, mutta sitten vielä itketään kun yksi tuollainen mies löytääkin itselleen kivan tyttöystävän, eikä anna enää huomiota kuten ennen. :D

Ap, älä lannistu, on myös niitä ikäisiäsi naisia joille carlphilipmainen ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa mutta heitä on ehkä 2/100 naisessa.

Vierailija
94/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23v nainen ja olen ainakin omasta kaveripiiristäni huomannut, että ulkonäkö on se tärkein asia miehessä (samoin kuin erittäin iso + on se että miehellä on paljon rahaa.) Tiedän, että tämä kolahtaa monella ikäiselläni arkaan paikkaan ja ensimmäinen ajatus monella on "Ei tuo ole totta!!" mutta kyllä vaan on. Toki poikkeuksia on, mutta aloittaja sinunkin ikäiset naiset voivat olla siinä mielessä vielä aika pinnallisia.

Uskon tämän johtuvan nyt tästä vallitsevasta "luksususelämän" tavoittelukulttuurista jota kaikki Sofiat ja tusinakopiojennerit edustavat ja niin moni ihan tavis nainenkin on niiden seuraamisen pauloissa.

Olen myös sivusta seurannut monien sinkkukavereiden kohdalla tätä ja tuntuu ettei heille mikään kelpaa, vaan odotukset on jossain utopisen korkealla ja epärealistisia. Monella on myös liian suuret luulot itsestä, kun etsitään rikasta superkomistusta, joka mielellään olisi kopio Ruotsin Carl Philipistä, vaikka itsellä on ylipainoa ja harrastuksina lähinnä joku Temptation Islandin katselu. Eikä siinä ole mitään väärää, mutta ne superkomistukset harvemmin vilkaisevatkaan sellaisia naisia, vaan etsivät jotain muuta. Sen sijaan olen seurannut sivusta, miten kaverini antavat pakkeja ihan mukaville, komeille, tavallisille, joskaan ei Carl Philipin näköisille ja tuloisille miehille. Ja usein vielä niin, että mies on kyllä ollut kiinnostunut vakavammin, mutta nainen ei.

Vähän OT, mutta sitten vielä itketään kun yksi tuollainen mies löytääkin itselleen kivan tyttöystävän, eikä anna enää huomiota kuten ennen. :D

Ap, älä lannistu, on myös niitä ikäisiäsi naisia joille carlphilipmainen ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa mutta heitä on ehkä 2/100 naisessa.

Sinun otantasi nuorista naisista taitaa olla melko suppea.

Vierailija
95/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin riittää.

Vierailija
96/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni aikansa kyseli meidän pojalta (nyt 25 v) tyttöystäväasioista joka kerta kun näkivät toisensa, ja muisti aina mainita alkaneensa seurustella äitini kanssa 17-vuotiaana. Sitten kerran hän rupesi itse ääneen pohdiskelemaan, että kai sitä siihen aikaan nuoret alkoivat niin varhain seurustelemaan, kun heillä ei ollut muutakaan tekemistä :D Tuon oivalluksen jälkeen ei ole enää niin kauheasti kysellyt.

Ihana :D Siinä leikkasi pojalla kyllä todella hyvin.

?? Ei kun (iso)isällä leikkasi.

Vierailija
97/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin tyypillinen otanta palstatrollimiehelle, jonka ainoa kosketus parisuhteisiin on niistä käyty keskustelu ylilaudalla ;-)

Vierailija
98/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse 23v nainen? 

Olihan tuo vähän (tarkoituksella?) kärkkäästi kirjoitettu, mutta allekirjoitan itsekin. Ainakin täällä pk-seudulla minne itse muutin hiljattain todellakin allekirjoitan tuon sillä todella paljon tuollaisia tyttöjä/naisia tulee vastaan jatkuvasti. Tuntuu että ne "normaalit" ovat edes kaverimielessä poikkeus. Mutta ei meillä Itä-Suomen pikkukaupungissa, mistä itse olen kotoisin. ;) N24

eri

Vierailija
99/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä osittain totta, että jos nuorta miestä ei ole hyvällä ulkonäöllä siunattu, on seuran hakeminen hankalampaa. Jos miettii nuoria ihmisiä niin ulkonäköhän se on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteen kannalta. Kaikki ovat aloittaneet työelämän tai opiskelevat tuilla ja hyvin harva on millään muulla tavalla vielä menestynyt tai luonut uraa, niin mitä muita seikkoja parisuhdemarkkinoilla olisi kuin hyvä ulkonäkö. Kaikki ovat hyvin pitkälti samassa asemassa elämässä.

Etkö sä näe ihmisissä muuta kuin menestyksen/uran ja ulkonäön? Miten ois esim. luonne ja elämänarvot?

No mulla on luonne (arkuus miinusta) ja elämänarvot aidosti sellaiset joita naiset arvostaa, mutta en vain tunnu riittävän kellekään. Minun kohdallani ei ole kyse aina edes ulkonäön riittämättömyydestä, vaan olen saanut hävettävän usein kehuja siitä. Tyylitön ja muutenkin arkinen ja tavallinen olen kyllä, mutten pinnallista etsikään.

Ehkä näytän liikaa jännämieheltä ja pettyvät kun olenkin kilttimies, näin av-sanastoa käyttäen. Eli minusta kiinnostutaan eri syistä mistä tahtoisin.

Ja ei, en etsi kaunotarta, vaan olen antanut mahdollisuuden myös sellaisille jotka eivät ulkoisesti muille kelpaa, vaikka siitä ivaa saankin osakseni. Turhaa ollut tämäkin.

Joten osaa se olla hankalaa ulkoisesti normaaleillakin. Hirvittää ajatellakin mitä se on teillä joilla ei ole siedettävää ulkonäköä. Ei siinä varmaan luonne ja elämänarvotkaan auta.

Vierailija
100/123 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä te "tasohöpisijät" istumaan vaikka päiväksi johonkin ostoskeskukseen, mielellään lauantaina kun on paljon perheitä liikkeellä niin voitte huomata muutaman asian. Eivät ne perheiden isät ole mitään adoniksia ja/tai rikkaita. Siellä on tavallisia insinöörejä, sähköasentajia, rakennusalalla olevia, opettajia, jne., on pitkää, pätkää, kaljuja, pitkähiuksisia, lyhythiuksisia, silmälasit päässä, aknearpia, ylipainoa, laihoja, huonosti pukeutuvia, mitä tahansa. Silti näillä kaikilla on se puoliso ja lapsia. 

Ei, se vaimokaan tuskin on mikään miss fitness jolla on isot t*ssit, täydellinen naama ja kikattelee kaikille näiden miesten jutuille. Ne naiset ovat ihan tavallisia naisia, sopivat puolisolleen hyvin, joka myös on ihan tavallinen mies.

Mene sinä itse sinne ostariin katsleemaan kuinka monta rumaa ihmistä siellä kulkee puolison kanssa. No voin kertoa. Ei juuri ainoatakaan. Ikäryhmässä alle 30v vain komeimmat miehet pariutuvat koska naisen "on ok olla yksin jos ei saa sitä mitä haluaa!".  

Ketään ei kiinnosta jos siellä vetelee pertti 40v kaljamahoineen jonkun kulahtaneen naisen kanssa. Heidän aika on ollutta ja mennyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän