Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan koiria

VihaanKoiria
01.02.2017 |

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kommentit (710)

Vierailija
281/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirahullu yritti ensin lapsia, sitten kissoja.. Ei, ei mikään ikävä kyllä ole yhtä ällöttävä kuin koira.

Tiedän lapsien ja kissojen olevan suloisia, koirat taas ällöttävine tapoineen, rasvaisine turkkeineen, kuolalla ja hajulla marinoituna... Noh, niissä ei ole mitään miellyttävää.

Saa pitää kuka haluaa, mutta ei ikinä muut jää paitsi näistä lieveilmiöistä, hajusta, kurasta, äänistä..

Voi kyynel.

Sinulla mahtaa olla rankkaa kun mieleen tulee koko ajan varsin inhottavia mielikuvia koirista.

Ehkäpä otat rauhassa ne lääkkeet niin ei ahdista niin paljoa?

Ei ole, luojan kiitos ei tarvi olla niiden kanssa enää missään tekemisissä.

Jännä juttu muuten, se koiran rasva ja talma ja haju ei lähde käsistä edes saippualla.. Hyi hemmetti..jaks.

Siis hyyyh yäkhhhh!

Alat jo kuulostaa hassulta! Miten jaksatkin fantasioida noin tarkkaan koiran likaisuudesta?

Vierailija
282/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jaksaa trollailla ja lällätellä täällä oikein viimeisen päälle :P

Mutta eipä sekään ole ok, että noita agressiivisia huonosti koulutettuja elukoita saa varoa siellä missä elää ja kulkee.

Joo varoa itse elukkaa, sen tuotosta ja naapurit usein kärsii...

Mut joo ei, ihan kiva eläin olla noin niiku joka kämpässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirahullu yritti ensin lapsia, sitten kissoja.. Ei, ei mikään ikävä kyllä ole yhtä ällöttävä kuin koira.

Tiedän lapsien ja kissojen olevan suloisia, koirat taas ällöttävine tapoineen, rasvaisine turkkeineen, kuolalla ja hajulla marinoituna... Noh, niissä ei ole mitään miellyttävää.

Saa pitää kuka haluaa, mutta ei ikinä muut jää paitsi näistä lieveilmiöistä, hajusta, kurasta, äänistä..

Voi kyynel.

Sinulla mahtaa olla rankkaa kun mieleen tulee koko ajan varsin inhottavia mielikuvia koirista.

Jännä juttu muuten, se koiran rasva ja talma ja haju ei lähde käsistä edes saippualla.. Hyi hemmetti..jaks.

Joko sait vai vieläkö jatketaan?

Vierailija
284/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel.

Siis hyyyh yäkhhhh!

Alat jo kuulostaa hassulta! Miten jaksatkin fantasioida noin tarkkaan koiran likaisuudesta?

.. Ja sitten jos eksyy kylään johkin koirapaikkaan, niin ne raahaa niitä ällöttäviä kuolaisia lelujaan heitettäväksi. Hyi.

Kaupanpäälle omistaja vielä kertoo koiran mielellään nylkyttävän juuri sitä lelua, tietysti ylpeyttä äänessään..huuh...

Vierailija
285/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koiraeukot on niin mehuissaan noista rakeistaam, etteivät tajua kaikkea kaaosta ja törkyä, minkä tuottavat.

Koira on kuin uskonto, se on niin kammottava elukka, että pitää olla tyystin kajahtanut, ettei sen ällöttävyyttä huomaa..

Vierailija
286/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te eläinten vihaajat vihaisitte raiskaajia, pedofiilejä ja muita rikollisia samalla intensiteetillä, kuin nyt täällä louskutatte vigaanne koiria kohtaan, niin maailma voisi olla parempi paikka.

Mutta ei. Onhan se naapurin Rekku pahempi kuin lasten hyväksikäyttäjät, hyi olkoon.

Useammin sitä vain saa kadulla kävellessä varoa agressiivisia, huonosti koulutettuja koiria kuin vaarallisia ihmisiä.

Vierailija
287/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku sanoo suoraan, kiitos! Itse en vihaa koiria, mutta puhuit asiaa.

Vierailija
288/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.

Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.

Vierailija
289/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei pidä kukaan palstan koiravihaaja, ihmiset ovat yleensä sen verran sivistyneitä etteivät sitä suoraan näytä mutta näin se on, sinua vihataan, on aina vihattu, sinua ei hyväksytä mihinkään porukkaan koska aiheutat ihmisille kylmiä väreitä ja inhontunnetta, sinusta vain huokuu viha, kauna, katkeruus ja pahuus ja tulet jatkuvasti torjutuksi mikä vain lisää raivoasi, jo äitisi aikoinaan tiesi että sinussa on jotain pahasti vialla ja olisi mielellään hukuttanut sinut ammeeseen, harmi kun ei tehnyt sitä päätöstä, onneksi sinä et tule kisääntymään ja osa maailman pahuutga kuolee mukanasi, toivottavasti se tapahtuu pian, minä ja todella moni muu toivoo sitä samaa.

Vierailija
290/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.

Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.

Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.

Vierailija
291/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai... Koirahullu kerää taas kierroksia.

Haisetko sinä muuten koiratalmalle? Nukkuuko ne otukset sun sängyssä?

Vierailija
292/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaanKoiria kirjoitti:

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.

http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.

Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kiitos, niin minäkin kaltaisiasi ihmisiä.

Moni ihminen haisee paljon pahemmalta kuin koirat. Tiesitkö, että ihmisen suussa on myös enemmän bakteereita? Ei sillä, minä en halua koirien nuolevan naamaani (tai muiden ihmisten nuolettavan naamaansa minun koirillani - yäk!) vaikka koiria rakastankin.

Koira on kesytetty 10 000 - 40 000 vuotta sitten, joten se soveltuu elämään ihmisasumuksessa aivan yhtä hyvin/huonosti kuin ihminenkin, onhan se niissä yhtä pitkään elänyt.

Sinun kannattaa myös koulutusasioista päivittää tietosi. Nuo johtajuusteoriat on osoitettu tieteellisesti vääriksi ja nykyään kaikki koirankoulutuksen tieteeseen nojaavat asiantuntijat suosivat positiivisia koulutusmetodeita.

Mitä tulee noihin puremisiin niin monet niistä vältettäisiin, jos myös sinun kaltaisesi koiria vihaavat pässinpäät vaivautuisivat ottamaan selvää siitä, miten koiran lähettyvillä ja koiran kanssa toimitaan. Ja ihmiset ja autot vahingoittavat ja tappavat ihmisiä huomattavasti useammin kuin koirat.

Huomionkerjääminen on yksilökohtaista. Osa roduista ja yksilöistä on hyvin itsenäisiä ja omissa oloissaan viihtyviä, osa seurallisempia.

Ja se paska kuule maantuu. Toisin kuin ne kaikki lasinsirut, muoviroskat, sun muu shaiba, mitä IHMISET sinne heittävät.

Kaltaisesi koiria vihaavat sairaalloisen ylisiistit tunnevammaiset ihmiset ovat pahinta saastaa, mitä tiedän ja teidät, jos ketkä, joutaisi hävittää maapallolta. Oletko tullut koskaan ajatelleeksi, että ihmisen menestys evoluutiossa lienee osaltaan seurausta siitä, että saimme laumaamme nelijalkaisen liittolaisen korvaamaan puutteelliset aistimme, hitautemme ja voimattomuutemme?

Vierailija
293/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaanKoiria kirjoitti:

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. -- En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä

Minä en ikinä pystyisi asumaan tuollaisen siisteysnarisijan kanssa, se narina ja nalkutus jokaisesta turhasta pikku epäsiisteydestä on jotin niin rasittavaa. En tajua, miten kukaan voi rakastaa tuollaista tunnevammaista paskaa, kaltaisesi ihmiset ovat pääsääntöisesti rumiakin.

Vierailija
294/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälä pälä pälä pälä... Ei tarvi olla rakkia joka yksiössä haisemassa ja sotkemassa.

Kulkaa koiran omistajat, te jotka asutte kerrostalossa..

Ottakaapa luuttu ja menkää siivoamaan se hissi tai rapun seinät siitä koiranne kohdalta.

Puhutaan sit lisää.

Vierailija
295/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittaja on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläin, joka on enemmän tai vähemmän seurankipeä ja läheisriippuvainen, sekä lisäksi sotkee, nalkuttaa ja haisee. Aloittaja haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Aloittaja on petoeläin, joita ei ole tehty oleilemaan missään julkisissa paikoissa. Aloittaja ei kunnioita muita, vaan haluaa itse määrätä kaikkea ja leikkiä lauman johtajaa, ei sellaisen kanssa pitäisi joutua taistelemaan.

Keskustelun aloittaja on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska se syö ja nuolee mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden PASKAA. Sitten se haluaa nuolla kaikkien naamoja missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja hinkuu muiden sänkyihin nukkumaan, yöks. Aloittaja räksyttää ja nalkuttaa ja kerjää lakkaamatta huomiota, tunkee joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eikä tottele (lähes) koskaan. Aloittaja haluaa purra muita ihmisiä, aiheuttaen hengenvaaraa.

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa aloittaja on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse aloittajan hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Syynä on aloittajan luonnehäiriö. Ensimmäisellä kerralla se kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, toisella kerralla ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 

Ja EI, en pelkää tai ole mikään rasisti, inhoan vain aloittajaa!

En ikinä pystyisi asumaan keskustelun aloittajan kanssa tai sen naapurissa, se haukkuminen ja nalkuttaminen on vaan jotain niin rasittavaa. Aloittaja on myös ruma, joskus näyttää ihan siedettävältä. Yli-innokas läähättäjä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää miten joku voisi rakastaa aloittajaa, se pitäisi hävittää maan päältä.

Aloittajaa harmittaa, kun koirien paskat kerätään pois ja hän ei pääse niitä nuolemaan. Minnekkään ei voi mennä, kun herkkupalat on kerätty pois. Miten aikuset ihmiset ei voi ajatella hänen himojaan, vaan ovat vastuullsia ja piittaavat enemmän yleisistä tiloista kuin hänen herkuistaan. Aloittajan ei ehkä veroja maksaisi, mutta mielelään kustantaisi jos joku hänelle koiran paskaa toisi.

Vierailija
296/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on nykyään liikaa. Kriittinen piste on ylitetty, joten ei ihme että moni alkaa saada tarpeekseen. Minusta ei ole tervettä, että vähän joka kodissa on koira. Koiralle pitäisi olla tietyt edellytykset, riittävästi seuraa ja aktiviteetteja, omaa tilaa (piha, maatila tai metsää) ja seuraa toisesta koirasta. En ymmärrä sitä, että kahden työssäkäyvän perheeseen kerrostaloon kaupungissa otetaan koira. Vaikka kuinka lenkitettäisiin ja pidettäisiin perheenjäsenenä, asutaan kuitenkin kaupungissa kerrostalossa ja aiheutetaan harmia muille ihmisille sillä koiralla. Ja kaiken huipuksi pyydetään jotain koiratonta koiranhoitajaksi, kun halutaan ulkomaanmatkalle, mutta tämä yksi "perheenjäsen" jätetään pois matkasta.

Pyydän: Älkää vainotko ja kiusatko koirallanne koirattomia ihmisiä, jotka ovat valinneet elää ilman koiraa. Minä ainakin ilmoitan erikseen, jos haluan kotiini koiran kyläilemään tai haluan hoitaa koiraa, tai haluan että tuntematon koira puskee kuonollaan haaroväliäni kadulla.

Vierailija
297/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat olleet ihmisen elinkumppaneita jo 10 000 vuoden ajan ja varmaan ovat vielä seuraavat vuosituhannet, jos maapallo on olemassa. Kaikkien ei tarvitse olla eläinrakkaita, mutta tuollainen viha osoittaa, että olet jollain tavalla häiriintynyt henkilö.

Vierailija
298/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa surullisesti kulminoituu ihmisten mielen sairaudet ja epätasapainot, paha olo. Pelottavaa, että osalla kirjoittajista oletettavasti on omia lapsia. Ja vielä pelottavampaa, että luultavasti kaikki ketjun kirjoittajat - ne jotka eivät ole trolleja - elävät täällä meidän keskuudessa. Joku voi olla jopa just minun tai sinun työkaveri tai naapuri.

Viha ei kaunista ketään, eikä sivistyssanoihin tai hyvään suomenkieleen puettuna se anna kirjoittajastaan yhtään sen fiksumpaa kuvaa kuin mikään muukaan kura, joka oksennetaan anonyymisti maailmalle.

Oikeasti, hankkikaa apua itsellenne - siis te, ketkä käytätte aikanne sen pohtimiseen, kuinka paljon vihaattekaan koiria.

Vierailija
299/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.

Missä tavataan? Kannattaa varata teholta jo sänky valmiiksi miehellesi. 

Vierailija
300/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on allerginen koirille ja vuosien myötä koiraihmiset on kyllä todella osoittaneet välinpitämättömyytensä tästäkin asiasta. Heillä on mielestään oikeus henkilön puolesta ikään kuin lääkärin ominaisuudessa päättää, että siedätys on vain hyväksi ja se aloitetaan nyt (tungetaan kylään koiran kanssa ja aiheutetaan niin paha allerginen reaktio, että seuraavana päivänä on oltava pois koulusta).

Tämä on yksi syy, miksi suhtaudun varauksellisesti koiraihmisiin ja koiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän