Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan koiria

VihaanKoiria
01.02.2017 |

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kommentit (710)

Vierailija
701/710 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koiraihmisillä myös enemmän down-lapsia? Tietääkö joku?[/quote]

En tiedä, mutta mun mielestä voisi pistää lihoiksi ja grilliin sekä rakit että downlapset. Ite oon onneksi kasvissyöjä. Ei laardia, ei raskasmetalleja.

Vierailija
702/710 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä totta!! Tunnen monia ihmisiä joilla koira, suurin osa heistä vihaa kissoja. Monelle heistä koira on kuin lapsi, joka pitää ottaa aina mukaan. Raivostuttavaa kun tulevat kylään ja ottavat haisevan rakkinsa mukaan kysymättä onko ok. Kapinen piski hyppää heti kättelyssä sohvalle tai sänkyyn, koska kotona saa olla niissä.. Ällöttävää... En vihaa koiria, mutta en myöskään pidä niistä, enkä haluaisi koiria kotiini! Tätä on monen tutun koiranomistajan vaikea ymmärtää/kunnioittaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/710 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hullun akan joka kutsuu poikansa koiraa lapsenlapsekseen...sama muija kerää koiria nurkkiinsa mutta liikuttaa niitä erittäin laiskasti eikä tarjoa niille mitään virikkeitä...

Vierailija
704/710 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis oli vastuuton, kun sinut teki🤭

Vierailija
705/710 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minä taas rrrrrrrrrakastan koiria.

Vierailija
706/710 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimpia tapauksia ovat ns. koirankouluttajat, jotka ovat vanhoilla päivillään ryhtyneet "asiantuntijoiksi".

Sitä mukaan kun koirien määrä on räjähtänyt, on myös koirankouluttajaksi itseään tituleeravien määrä

kasvanut.Yleensä ovat vanhempia naisia, jotka ovat käyneet viikon kirjekurssin. Tiedän yhden tällaisen

tapauksen, jonka omat koirat ovat surkeita tapauksia. Hirveään hintaan saat tältä muorilta asiantuntemusta...

Rauhallisen maineen omaava rotu on muuttunut hänen käsissään kiukkuiseksi ja räkyttäväksi sekopääksi.

Vierailija
707/710 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi namitus on kanssa mennyt älyttömäksi. Oma koirani liikkuu ja toimii ilman yhtään namupalaa.

Näin naisen, joka antoi minuutin välein koiralleen namun kävelylenkillä. Dogi toisin sanoen kerjäsi koko ajan.

En tajua. Koira pois heti!

Vierailija
708/710 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä vaikka koira ei ole koskaan hyökännyt kimppuuni

Vierailija
709/710 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON AIVAN TOTTA!!!!