Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä aiemminkin mutta laitetaan vielä eli täälläpäin asui vielä vuosi sitten joku sairas ukko, joka oli silmitön koirienvihaaja ja yritti mm. potkia vastaa tu!evia koiria, kerran sitten kävelin koirani kanssa tien viertä ja tämä kaheli syöksyi talostaan huutaen ja mesoten ja jahtasi meitä jonkin matkaa, kerroin tästä miehelleni ja hän meni tämän lenkkireitin varrelle piiloon ja sieltähän se mielipuoli syöksyi lapio kädessään, tuli kohta yllätytetyksi miehen toimesta ja sai elämänsä kyytiä, turpaan tuli ja ukko näytti laskevan alleen, mies huusi tälle, että jos vielä kerran koiraa kiusaa niin tapahtuu vielä pahempaa, ei ole kiusannut ei ja mihin lienee koko sairas otuskin hävinnyt, talokin näyttää asumattomalta.
Juu juu... Oliko tämäkin se taistelumies... Ja taistelukoira?
Mut hyvä että ukkos puolusti koiraa, eikä sinua. Se varmasti myös tekee jotain muutakin mielummin koiran kanssa, köh köh, niiku lenkkeilee...
Etkö muuta keksinyt, pervokin vielä sosiopaattisen luonteen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mitä järkeä on jankata jollain tavalla vajaan, ala-asteelaisen tasolla jääneen ressukan kanssa? Kun "keskustelu" on tuota luokkaa, että hyi en tykkää, en vaan tykkää, vihaan, yhty, kaikki vihaa, on vaan haittaa, hyi, sotkee, kakat, kuola, inhaa, envaantykkää, enenenenenenenen tykkää eieieieieiei...
Eikö tämmöiset tyypit kannata suosiolla jättää hiekkalaatikolle lapioimaan hiekkaa kaverin kenkään ja rikkomaan toisen hiekkakakkuja? Ei nuista muihin ole, kuten huomaatte. Räkä poskella itkevät, kun joku koskee lapioon, mutta kyllähän huutoa maailmaan mahtuu, eikö?
Itse sinä jankkaat.
Minä sanoin, etten pidä koirista, enkä niiden aiheuttamista haitoista. Sinä et pidä sitten minusta ( anonyymista henkilöstä) vaan hullun raivolla täällä jankkaat, että minun pitää muuttaa lappiin..
Et kuka täällä on lapsellinen.Sä saat varmaan sykärin ja joudut ottaan tuplalääkkeet, mut minä en tykkää, mun mies ei tykkää, meillä on sukulaisia jotka ei tykkää.
Ja se on koirien kokonaisvaltainen luontaantyöntävyys joka inhon aiheuttaa.Sama lapsellinen raivoaminen jatkuu. Eiku sinäpäs olet lapsellinen, eiku sinäsinäsinä! Sinä sanoit ensin, se joka sanoo eka on ite! Sinä olet lapsellinen ja piste ja lukko, lukko kiinni ja avain kaivoon! Kaikki avainet kaivoon! Kaikki äärettömät avaimet kaivoon! Kerron äitille, jos ei tykkää niin ei oo pakko. Kun en tykkää, eijjeijjeijjeijjei.
Voidaan me tälläkin tasolla jatkaa, taitaa olla sinulle hieman helpompilukuista?
Kun ei niin ei. :D
Hevonen, ihana. Kissa, ihana. Linnut, ihania..
Koira... Yök! Tunnen hajun nenässäni miettiessäni sellaista ällöä paskaa syövää likaista kuolaavaa tyhmän näköistä elukkaa. Muistan aina koiria lämmöllä, kun katselen niitä läjiä ja keltaisia penkkoja..Mikään eläin ei aiheuta niin paljon pahaa.
Ja toisekseen en pidä koirista, en mitenkään päin. Sori vaan.
En niin en, hyi yök, ei ei ei, en tykkää, hyi, eijeijeijeijei, en tykkää. Eeeeeeeen tyyyyyykkkääääää. Hyi.
Kun ei niin ei. Koirat on ällöttäviä. Tiesitkö, että ne syö ihan mitä vain, ja tulee nuoleen sun naamaa? Yäh.
Mites nuo kissat sitten? Mieti kuinka ihania ne on. Käyvät vessassa ja sieltä tullessaan hyppäävät suoraan ruokapöydälle tassut ihan kissanhiekassa. Tai tulevat hiekkaisine tassuineen vessasta tyynylle nukkumaan. Aiaiai. Sitten ne käyvät metsästämässä pari myyräkuumetta kantavaa myyrää, läpsivät niitä tassuillaan ja kantavat suussaan sisälle, ja tulevat taas sinne ruokapöydälle tai tyynylle. Tuttu oli löytänyt kuolleen hiiren sängystään. Kyllä kissat vaan on niin ihanan hygieenisiä..
Käykö naapuruston kissat sinun pöydillä ja tyynyllä nukkumassa?!
Tuosta kissojen siisteydestä olen kyllä kahdenkymmenen vuoden kokemuksella eri mieltä, kyllä se paska haisee kissakodissa, ei siitä pääse mihinkään, tortun haju laatikosta leviää kyllä ympäriinsä ja kissat hyppivät pöytätasoille ja on kiva kun on ensin käyty laatikolla ja sitten on pissaa ja paskaa pöydillä ja välillä sängyssä eli kyllä ne sotkevat ja haisevat.
Vierailija kirjoitti:
Koirahullu yritti ensin lapsia, sitten kissoja.. Ei, ei mikään ikävä kyllä ole yhtä ällöttävä kuin koira.
Tiedän lapsien ja kissojen olevan suloisia, koirat taas ällöttävine tapoineen, rasvaisine turkkeineen, kuolalla ja hajulla marinoituna... Noh, niissä ei ole mitään miellyttävää.
Saa pitää kuka haluaa, mutta ei ikinä muut jää paitsi näistä lieveilmiöistä, hajusta, kurasta, äänistä..
Hyi, yök, hyyyyiiiii! Yök, yöks, eijjeijjeijjeeiiiiii, en tykkääää. Ennennnennen!!
Lällällällällieruu, sultapa pääsii pieruu. Ei leiki sun kaa ennää kukkaan, pieruukakkaa pukkaa! Hyi yöks!
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä aiemminkin mutta laitetaan vielä eli täälläpäin asui vielä vuosi sitten joku sairas ukko, joka oli silmitön koirienvihaaja ja yritti mm. potkia vastaa tu!evia koiria, kerran sitten kävelin koirani kanssa tien viertä ja tämä kaheli syöksyi talostaan huutaen ja mesoten ja jahtasi meitä jonkin matkaa, kerroin tästä miehelleni ja hän meni tämän lenkkireitin varrelle piiloon ja sieltähän se mielipuoli syöksyi lapio kädessään, tuli kohta yllätytetyksi miehen toimesta ja sai elämänsä kyytiä, turpaan tuli ja ukko näytti laskevan alleen, mies huusi tälle, että jos vielä kerran koiraa kiusaa niin tapahtuu vielä pahempaa, ei ole kiusannut ei ja mihin lienee koko sairas otuskin hävinnyt, talokin näyttää asumattomalta.
Jos tämä on totta, olette todellista ihmissaastaa. Sanot itsekin, että kyseessä on sairas ihminen, usutat ukkosi pahoinpitelemään hänet ja ukko vielä tottelee. Tuollaisesta ilmoitetaan viranomaisille, vai hyväksyykö oman käden oikeuden käytön omalle kohdallesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hyvä että ukkos puolusti koiraa, eikä sinua. Se varmasti myös tekee jotain muutakin mielummin koiran kanssa, köh köh, niiku lenkkeilee...Etkö muuta keksinyt, pervokin vielä sosiopaattisen luonteen lisäksi.
No mut pääasia jos sä tykkäät. Mites se koira jos miehesi on sosiopaatti pervo? Mut sopii hyvin teidän tyyliin koira, vahvistaa käsitystäni teistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kissojen siisteydestä olen kyllä kahdenkymmenen vuoden kokemuksella eri mieltä, kyllä se paska haisee kissakodissa, ei siitä pääse mihinkään, tortun haju laatikosta leviää kyllä ympäriinsä ja kissat hyppivät pöytätasoille ja on kiva kun on ensin käyty laatikolla ja sitten on pissaa ja paskaa pöydillä ja välillä sängyssä eli kyllä ne sotkevat ja haisevat.
Kissanlaatikko on melko helppo siivota päivittäin, sen kanssa pystyy normaali ihminen, kuten minä itse elämään. Kissa tuoksuu hyvälle ja on siisti eläin. Koiraa en ikinä pystyisi asuntooni ottamaan hajun ja sotkun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hyvä että ukkos puolusti koiraa, eikä sinua. Se varmasti myös tekee jotain muutakin mielummin koiran kanssa, köh köh, niiku lenkkeilee...Etkö muuta keksinyt, pervokin vielä sosiopaattisen luonteen lisäksi.
No mut pääasia jos sä tykkäät. Mites se koira jos miehesi on sosiopaatti pervo? Mut sopii hyvin teidän tyyliin koira, vahvistaa käsitystäni teistä.
Et taaskaan keksinyt muuta kuin kääntää viestini kohteet toisinpäin, minkäs teet pervon ja sosiopaatin luonteen lisäksi olet vielä armottoman tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani on allerginen koirille ja vuosien myötä koiraihmiset on kyllä todella osoittaneet välinpitämättömyytensä tästäkin asiasta. Heillä on mielestään oikeus henkilön puolesta ikään kuin lääkärin ominaisuudessa päättää, että siedätys on vain hyväksi ja se aloitetaan nyt (tungetaan kylään koiran kanssa ja aiheutetaan niin paha allerginen reaktio, että seuraavana päivänä on oltava pois koulusta).
Tämä on yksi syy, miksi suhtaudun varauksellisesti koiraihmisiin ja koiriin.
Tämä on erittäin tärkeä näkökulma asiassa! Itse olen koira-allergikko ja on todella kurjaa, miten välinpitämättömästi koiranomistajat asiaan suhtautuvat. Loukkaantuvat, jos pyydän ystävällisesti siirtämään koiraansa hieman kauemmaksi minusta, esim. hississä. Ja, sitten alkaa valistusosio siitä, kuinka juuri sen rotuinen koira ei aiheuta allergiaa. Villakoirien omistajilla erityisesti on joku tällainen kuvitelma. Anopiltani, jolla on aina ollut joku koira, olen saanut kuulla tuosta siedätyksestä useinkin. No, viimeisin kerta, kun hänen luonaan kävin, oli sellainen, että tunnin oleskelun jälkeen ei meinannut henki kulkea lääkkeistä huolimatta ja vielä seuraavana päivänä nenästäni vuoti verta ja olin todella kipeä. Anopin kommentit olivat vaan, että höpö höpö, siedätystä vaan enemmän. Enpä ole sen jälkeen anoppilassa piipahtanut. Tuo koiraihmisten itsekkyys on jotain todella kamalaa.
Hetkonen...sinä tunget itsesi siis anoppisi kotiin ja anopillasi on koira,joten pidät häntä itsekkäänä, kun hän ei pidä koiraansa erossa sinusta, omassa kodissaan joka on myös anoppisi koiran koti? Kumpikohan se tässä on se äärimmäisen itsekäs henkilö?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.
Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.
Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.
Missä tavataan? Kannattaa varata teholta jo sänky valmiiksi miehellesi.
Tavataan oulussa ja mieheni on taistelulajien harrastaja joten toivottavasti vakuutuksesi on kunnossa.
Tavataan mieluummin Helsingissä. Harrastaja on aina harrastaja
t.ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taaskaan keksinyt muuta kuin kääntää viestini kohteet toisinpäin, minkäs teet pervon ja sosiopaatin luonteen lisäksi olet vielä armottoman tyhmä.
" vähä mun miäs hakkas sen äijän. Vitsi vähäx oon kova, potki seinää täysii, Rane on kingi"
Häpee ny ittees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanlaatikko on melko helppo siivota päivittäin, sen kanssa pystyy normaali ihminen, kuten minä itse elämään. Kissa tuoksuu hyvälle ja on siisti eläin. Koiraa en ikinä pystyisi asuntooni ottamaan hajun ja sotkun takia.
En ole tavannut vielä yhtäkään hyvälle tuoksuvaa kissakotia. Kissat eivät haise, mutta kyllä se paska ja kusi niissä kämpissä haisee. Moni kissan omistaja väittää, että ei se haise, mutta vieraat haistavat. Ei vain kehdata väittää vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koirat eivät haise niin yhtään millekään (aluskarvattomat), esim. whippetit ja tämän olen herkkänenäisenä ei koiraihmisenä todennut, parilla ystävällä niitä on ja kummallakin kaksi kappaletta.
Kyllä koiran omistajat ovat jotenkin vinksahtaneita. Ainakin hirvittävän agressiivisia ja hyökkääviä. Pelottavaa että tuollaisilla on koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" vähä mun miäs hakkas sen äijän. Vitsi vähäx oon kova, potki seinää täysii, Rane on kingi"
Häpee ny ittees.
Oot sää kova..reppana 😂
Onko ihmiset liikaa vaadittu, että opetatte ne koiranne käyttäytymään siten, että ne eivät häiritse tai uhkaa kanssaihmisiä? Eivät murise, hyökkää tai edes tule tunkemaan kuonoaan vastaantulevien provosoimattomien ihmisten kohdalla? Ette tuki koko jalkakäytävää koirienne kanssa vaan otatte huomioon senkin, että joku voi haluta juosta ohi ilman, että eläimenne siitä vauhkoontuu?
Ette ota ihmisten ilmoille arvaamatonta tai nauroottista koiraa, ettekä naapurin harmiksi päivät ja yöt metelöiviä eläimiä?
Ei voi mitenkään olla liikaa vaaditu, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koirat eivät haise niin yhtään millekään (aluskarvattomat), esim. whippetit ja tämän olen herkkänenäisenä ei koiraihmisenä todennut, parilla ystävällä niitä on ja kummallakin kaksi kappaletta.
Joo, saattaa olla. Ällöttäviä onkin noi suuret, likaiset koirat ahtaissa asunnoissa. Se haju on oikeasti aivan hirveä. Joku pieni whippetti tai terrieri olisi varmasti oikein mukava kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.
Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.
Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.
Missä tavataan? Kannattaa varata teholta jo sänky valmiiksi miehellesi.
Tavataan oulussa ja mieheni on taistelulajien harrastaja joten toivottavasti vakuutuksesi on kunnossa.
Tavataan mieluummin Helsingissä. Harrastaja on aina harrastaja
t.ammattilainen
Eli sulla tuli jo löysät housuun, ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpee ny ittees.
Oot sää kova..reppana 😂
Onneksi sinulla on koirasi ja miehesi.. Jos joku on wt, niin sinä.
Minäkään en kauheasti välitä koirista. En inhoa tai vihaa mutta varsinkin isoja haukkuvia koiria pelkään ja välttelen ( ja sitten pelkään että ne haistavat pelon ja hyökkäävät ) Koiria ei saa kuitenkaan arvostella, kissoja saa haukkua julkisesti ja kertoa että ei tykkää kissoista. Mutta auta armias jos sanot negatiivista koirista! Kyllä katsotaan kieroon ja pidetään outona ihmisenä.