Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan koiria

VihaanKoiria
01.02.2017 |

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kommentit (710)

Vierailija
301/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tykkää koiraihmisistä. Ovat useimmiten pinnallisia, tuomitsevia, ilkeitä ja suunnilleen vihaavat muita eläimiä ja etenkin kissoja. Kissanomistajat on paljon sympaattisempia ihmisinä. Koiraihmiset on laumaeläimiä aivan kuin ne koiransakin.

Olen huomannut saman asian. Kissaihmiset  ovat yleensä sellaisia mukavia ja leppoisia, usein taiteellisia ihmisiä, koiran omistajat taas käskyttäjiä ja kovia tyyppeja. Todella selkeä ero ihmistyypeissä! Kissaihmiset myös jollain tavalla normaalijärkisempiä, eivätkä hössötä omista lemmikeistään koko ajan ja vuoraa työpöytää niiden kuvilla. Koiraihmisillä tuntuu tuo fanaattisuus olevan aika yleistä. Varsinkin hieman vanhemmat, sinkkunaiset.. apua! Välillä tuntuu, että se koira on miehen korvike kaikessa!

Vierailija
302/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.

Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.

Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.

Missä tavataan? Kannattaa varata teholta jo sänky valmiiksi miehellesi. 

Tavataan oulussa ja mieheni on taistelulajien harrastaja joten toivottavasti vakuutuksesi on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.

Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.

Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.

Tavataan oulussa ja mieheni on taistelulajien harrastaja joten toivottavasti vakuutuksesi on kunnossa.

Hih hih.. Onko sulla taostelukoirakin?

Sanottu ja nähty. Koiraihmiset ovat sekopäitä.

Vierailija
304/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysin luonnosta piittaamaton itserakas paskahousu hankkii koiran, siis täysin välinpitämätön!

Vierailija
305/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on tutkitusti älykkäämpiä kuin typerät rakit! Ja kissoissa on jotain hyvin naismaista ;)

Vierailija
306/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lakkaisit piileskelemästä miehesi selän takana ja taistelisit itse omat taistelusi?

- Tosinainen

Vierailija
307/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lassu tekemään läksys!

Vierailija
308/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa surullisesti kulminoituu ihmisten mielen sairaudet ja epätasapainot, paha olo. Pelottavaa, että osalla kirjoittajista oletettavasti on omia lapsia. Ja vielä pelottavampaa, että luultavasti kaikki ketjun kirjoittajat - ne jotka eivät ole trolleja - elävät täällä meidän keskuudessa. Joku voi olla jopa just minun tai sinun työkaveri tai naapuri.

Viha ei kaunista ketään, eikä sivistyssanoihin tai hyvään suomenkieleen puettuna se anna kirjoittajastaan yhtään sen fiksumpaa kuvaa kuin mikään muukaan kura, joka oksennetaan anonyymisti maailmalle.

Oikeasti, hankkikaa apua itsellenne - siis te, ketkä käytätte aikanne sen pohtimiseen, kuinka paljon vihaattekaan koiria.

En mä ymmärrä miten se on sulle noin kova paikka, ettei kaikki pidä koirista, jotkut jopa vihaa.

Jos joku tykkää niin tykkää, mut minusta ne on inhottavia ja en haluaisi nähdä niiden ulosteita tai muutakaan eritettä missään, en kuulla, en haistaa. Koira on vastenmielinen eläin.

Vierailija
309/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tästä aiemminkin mutta laitetaan vielä eli täälläpäin asui vielä vuosi sitten joku sairas ukko, joka oli silmitön koirienvihaaja ja yritti mm. potkia vastaa tu!evia koiria, kerran sitten kävelin koirani kanssa tien viertä ja tämä kaheli syöksyi talostaan huutaen ja mesoten ja jahtasi meitä jonkin matkaa, kerroin tästä miehelleni ja hän meni tämän lenkkireitin varrelle piiloon ja sieltähän se mielipuoli syöksyi lapio kädessään, tuli kohta yllätytetyksi miehen toimesta ja sai elämänsä kyytiä, turpaan tuli ja ukko näytti laskevan alleen, mies huusi tälle, että jos vielä kerran koiraa kiusaa niin tapahtuu vielä pahempaa, ei ole kiusannut ei ja mihin lienee koko sairas otuskin hävinnyt, talokin näyttää asumattomalta.

Vierailija
310/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lassu tekemään läksys!

Mene vellihousu lutkuttamaan peukaloasi!

Vierailija
311/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä aiemminkin mutta laitetaan vielä eli täälläpäin asui vielä vuosi sitten joku sairas ukko, joka oli silmitön koirienvihaaja ja yritti mm. potkia vastaa tu!evia koiria, kerran sitten kävelin koirani kanssa tien viertä ja tämä kaheli syöksyi talostaan huutaen ja mesoten ja jahtasi meitä jonkin matkaa, kerroin tästä miehelleni ja hän meni tämän lenkkireitin varrelle piiloon ja sieltähän se mielipuoli syöksyi lapio kädessään, tuli kohta yllätytetyksi miehen toimesta ja sai elämänsä kyytiä, turpaan tuli ja ukko näytti laskevan alleen, mies huusi tälle, että jos vielä kerran koiraa kiusaa niin tapahtuu vielä pahempaa, ei ole kiusannut ei ja mihin lienee koko sairas otuskin hävinnyt, talokin näyttää asumattomalta.

Kukahan tuossakin se sairas on?

Vierailija
312/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ollut mikään koirafani, mutta en ole vihannut niitä ja jotkut pienet koirat on söpöjä. Mutta tykkään kumminkin enemmän muista eläimistä, kuten kaneista, jyrsijöistä, kissoista, hevosista jne. 

Mutta kun koitin seurustella miehen kanssa jolla oli koira aloin ainakin hetkellisesti vihata koiria ja ymmärsin etten voisi ikinä elää sellaisen kanssa saman katon alla! Ellei se olisi pieni ja erittäin hyvin koulutettu.

Miehen koira oli aina sohvilla ja sängyillä kielloista huolimatta, kerjäsi kun ihmiset söi tai teki ruokaa, seurasi perskärpäsenä joka paikkaan ja piti semmosta hermoja riipivää maiskutusta paljon. Vaikee selittää mutta koko ajan kuulu "lop, lop, lop." Se rupee oikeesti ärsyttään kun sitä aikansa kuuntelee. Sitten jos se oli paikallaan jossain niin sillonkin se tuijotti 24/7. Se yrjösi joka viikko sisälle, RAAHASI PERS3TTÄÄN JATKUVASTI mattoja pitkin ja joskus näin kun sen perseestä jäi joku eritevanakin! Oikeesti mieltä ylentävää ku rakki vetää persreikäänsä koko ajan mattoja pitkin. Välillä sille sattu ripulionnettomuuksia ja sitä oli sit tyyliin seinilläki, ja jos se innostu liikaa niin se kusi allensa. Eteisen matto oli pesussa jokusen kerran. Ja sitten sitä karvaa oli ihan joka paikassa, joka toinen päivä olis pitäny imuroida. Sekin jäi tietty mulle, ja olis mun pitäny sitä lenkittääkkin kun miestä ei hirveesti kiinnostanu.

Valitsin koirattoman elämän ja en ikinä enää sekaantuisi koiralliseen mieheen. :D En edelleenkään vihaa koiria, vain niiden omistajia jotka ei kerää paskoja tai muuten antaa koirien louskuttaa jossain kerrostalo tai rivarikämpässä. Mut sehän ei oo niiden koirien vika. 

Vierailija
313/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa surullisesti kulminoituu ihmisten mielen sairaudet ja epätasapainot, paha olo. Pelottavaa, että osalla kirjoittajista oletettavasti on omia lapsia. Ja vielä pelottavampaa, että luultavasti kaikki ketjun kirjoittajat - ne jotka eivät ole trolleja - elävät täällä meidän keskuudessa. Joku voi olla jopa just minun tai sinun työkaveri tai naapuri.

Viha ei kaunista ketään, eikä sivistyssanoihin tai hyvään suomenkieleen puettuna se anna kirjoittajastaan yhtään sen fiksumpaa kuvaa kuin mikään muukaan kura, joka oksennetaan anonyymisti maailmalle.

Oikeasti, hankkikaa apua itsellenne - siis te, ketkä käytätte aikanne sen pohtimiseen, kuinka paljon vihaattekaan koiria.

En mä ymmärrä miten se on sulle noin kova paikka, ettei kaikki pidä koirista, jotkut jopa vihaa.

Jos joku tykkää niin tykkää, mut minusta ne on inhottavia ja en haluaisi nähdä niiden ulosteita tai muutakaan eritettä missään, en kuulla, en haistaa. Koira on vastenmielinen eläin.

Hyväksy myös se, että sinua vihataan, olet äärimmäisen vastenmielinen ihmissaasta.

Vierailija
314/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu... Oliko tämäkin se taistelumies... Ja taistelukoira?

Mut hyvä että ukkos puolusti koiraa, eikä sinua. Se varmasti myös tekee jotain muutakin mielummin koiran kanssa, köh köh, niiku lenkkeilee...

Vierailija
315/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä tämä ketju on? 

Aikuiset ihmiset uhoaa ketä lyö kenetkin teholle. :D

Nyt voi sitten taas jo palata tähän oikeaan elämään ja miettiä hieman mitä tänne kirjoittaa.

Jos kiukuttaa, niin kannattaa lähteä lenkille tai salille hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, tämä vihanpurkutapa ei todellakaan ole terve!

Vierailija
316/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta sanon vaan että koirat on minusta aivan ihania. Joo, osa koirista haisee, kuolaa ja tekee kaikkea ällöttävää ... tai oikeastaan ne kaikki kyllä ekevät kaikenlaista ällöttävää, villakoirat ja muut turkkirodut haisee tosi vähän jos pestään usein, esim. bichon friseltä ei juurikaan lähde karvaa ja se koiran haju on oikeasti vaan pesuvälistä kiinni :D

Mut kyllä on luonnosta vieraannuttu jos sellainen tekee NIIN pahaa, että sen takia VIHAA koiria. En sano etteikö paskojen korjaaminen ym. olisi kaupungissa todellakin suotavaa, mutta totean vaan että kaduilla on paljon pahempaakin paskaa kuin koirankakka, uskokaa tai älkää. Itse mielummin astun koiranpaskaan kuin juopon oksennukseen, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Ja siis EN sano että paskat pitäisi jättää korjaamatta, sanon vaan että en ymmärrä miksi se herättää hirveää raivoa. Vähän sama kuin jos nakkikiskalla saa turpaan etuilusta - onhan se vittumaisesti tehty että etuilee, mutta en tajua silti järjetöntä raivoa asiasta.

Oma koirani jäi kotipaikkakunnalle kun muutin kotoa, eli en tällä hetkellä ole koiranomistaja varsinaisesti. Kaipaan sitä palleroa joka päivä (on elossa onneksi, menen aina kotiin yhtä paljon koiran takia kuin muuta perhettä katsomaan!). Kyllä ne minusta vaan antaa enemmän kuin ottaa.

Vierailija
317/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy myös se, että sinua vihataan, olet äärimmäisen vastenmielinen ihmissaasta.

Eih, aina tuo sama juttu.

Minusta ei näy mitään päälle päin, sinä taas haiset ja kuljet paskattamassa sen koirasi puiston polulle.

Sinusta tietää mitä porukkaa olet, ihan ulkoisen habituksen, hajun kuin seurankin perusteella, kiusaat ehkä naapureitasi koirallasi..

Minä taas, noh, en ainakaan ole ällö koiran omistaja..

Vierailija
318/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani on allerginen koirille ja vuosien myötä koiraihmiset on kyllä todella osoittaneet välinpitämättömyytensä tästäkin asiasta. Heillä on mielestään oikeus henkilön puolesta ikään kuin lääkärin ominaisuudessa päättää, että siedätys on vain hyväksi ja se aloitetaan nyt (tungetaan kylään koiran kanssa ja aiheutetaan niin paha allerginen reaktio, että seuraavana päivänä on oltava pois koulusta).

Tämä on yksi syy, miksi suhtaudun varauksellisesti koiraihmisiin ja koiriin.

Tämä on erittäin tärkeä näkökulma asiassa! Itse olen koira-allergikko ja on todella kurjaa, miten välinpitämättömästi koiranomistajat asiaan suhtautuvat. Loukkaantuvat, jos pyydän ystävällisesti siirtämään koiraansa hieman kauemmaksi minusta, esim. hississä. Ja, sitten alkaa valistusosio siitä, kuinka juuri sen rotuinen koira ei aiheuta allergiaa. Villakoirien omistajilla erityisesti on joku tällainen kuvitelma. Anopiltani, jolla on aina ollut joku koira, olen saanut kuulla tuosta siedätyksestä useinkin. No, viimeisin kerta, kun hänen luonaan kävin, oli sellainen, että tunnin oleskelun jälkeen ei meinannut henki kulkea lääkkeistä huolimatta ja vielä seuraavana päivänä nenästäni vuoti verta ja olin todella kipeä. Anopin kommentit olivat vaan, että höpö höpö, siedätystä vaan enemmän. Enpä ole sen jälkeen anoppilassa piipahtanut. Tuo koiraihmisten itsekkyys on jotain todella kamalaa. 

Vierailija
319/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se sairaalassa entinen työkaverini koirienvihaaja riutuu levinneen syöpänsä kourissa, pitääpä käydä visiiti!lä vielä kun siinä henki pihisee, vien tuliaisiksi koirankarvoja, näytän sille koiravideoita kännykästä ja työnnän koirankuvia sen naamalle, kjäh kjäh :D ja toivotan hyvää matkaa helvettiin :D

Vierailija
320/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eih, aina tuo sama juttu.

Minusta ei näy mitään päälle päin, sinä taas haiset ja kuljet paskattamassa sen koirasi puiston polulle.

Sinusta tietää mitä porukkaa olet, ihan ulkoisen habituksen, hajun kuin seurankin perusteella, kiusaat ehkä naapureitasi koirallasi..

Minä taas, noh, en ainakaan ole ällö koiran omistaja..

Usko pois kyllä se näkyy, sinun ilmeesi on katkera ja silmäsi tyhjät kuin psykopaatilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi