Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
Koira on nyt vain muotia. Ajan myötä tämäkin höpsötys laantuu, ja koiria ottavat vain ne, jotka oikeasti niitä tarvitsevat metsästyskoiriksi tai muuhun vastaavaan tarkoitukseen.
Kyllä se on, että tämäkin vaihe ihmiskunnan historiassa piti elää, että jokaisella kynnelle kykenevällä ja joillain niilläkin, jotka eivät kykene, on koira jotka räksytytetään betoniviidakossa ja paskatutetaan virkistysalueille, vaikka koiralla itsellään ei varsinaisesti ole mitään mielekästä tekemistä eikä elämän tarkoitusta.
Jonain päivänä tämä helvetti on ohi.
Itse vihaan sitä kun kylässä koirat hyppivät syliin ja koittavat nuolla. Usein vielä paskaa takamuksessa ja pissaa mahanalusessa. Ennen kaikkea vihaan sitä jos koittavat nuolla taaperoni naamaa. Poikakin alkaa hätistelemään koiraa pois silloin. Tosin silloin nappaan lapsen heti syliin ja komennan koiran pois lapseni luota, vaikka se ei oma koirani olekkaan.
Olipa tylsä kirjoitus.
Jotain filosofisempaa tästä aiheesta odotin, koska läheisriippuvuus kyllä oli oikeansuuntaista. Kuitenkin lähdettiin tällaisiin hajuasioihin ja disinformaatioon bakteereista.
Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä tämä helvetti on ohi.
Toivon todellakin näin.
Ihmettelen monien koiraihmisten asennetta. Kerran tuli vastaan erittäin tyly mielipide. Aiheena oli koirien tuominen kauppaan, että mitäs kun kaupoissa käy myös ihmisiä jotka todella pelkäävät koiria. No, heidän täytyy kuulema vain päästä sellaisesta naurettavasta pelosta yli, koska koirien nyt vaan on pakko päästä kauppaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä kirjoitus.
Jotain filosofisempaa tästä aiheesta odotin, koska läheisriippuvuus kyllä oli oikeansuuntaista. Kuitenkin lähdettiin tällaisiin hajuasioihin ja disinformaatioon bakteereista.
Disinformaatioon bakteereista? Etkö usko tieteeseen? Jauheliha eivät oikeasti kuolaa nektaria ja kakkaa meripihkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä kirjoitus.
Disinformaatioon bakteereista? Etkö usko tieteeseen? Jauheliha eivät oikeasti kuolaa nektaria ja kakkaa meripihkaa.
Jauheliha eli hauvelit. Freudilainen lipsahdus autocorrectilta.
Tässä ihana video kaikille koirahulluille.
01:00
02:03
02:20
Tulkaa porukalla alapeukuttamaan ja huutamaan kuorossa, että "se on vaan luonnollista!!". :)
Sama, ja jokaisella pitää olla louskuleuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä kirjoitus.
Tiede kertoo, että koiraperheet ovat terveempiä. Muun muassa allergioita on vähemmän. Kausaalisuhdetta sinänsä tiede ei kerro. Ottavatko geeneiltään paremmat koiria vai tuottaako koira terveyttä.
Koira tuo bakteereita kotiin, se on selvä. Mutta ilmeisesti se on ihmiselle hyväksi.
Jaa. Ap on tainnut kohdata niitä kouluttamattomia koiria. Ei minun koirat hypi vieraita vasten, eivät häslää ja riehu, eivät sotke ja räksytä turhia. Eivät kyllä myöskään haise yhtään millekään. Voin myös pitää koiria aitaamattomalla alueella, eivät lähde minnekään, vaikka näkisivät toisia koiria jossain.
Ei kannata yleistää. Tykätähän ei tartte, mutta typerää tuollainen yleistäminen että kaikki koirat ovat samanlaisia ja että kaikki koiranomistajat ovat samanlaisia tyhmiä ja idiootteja.
En minäkään pidä esim. juurikaan kissoista, en kuitenkaan automaattisesti inhoa kaikkia kissoja ja ajattele että kaikki on jotain kauheita raapijoita ja purjoita, vaikka minua on moni kissa raapinut ja purrut.
Arvostan koiria enemmän kuin koiravihaaja ihmisiä.
Minä vihaan kaikkia katkeria kusipäitä jotka jaksavat jauhaa koiranpaskasta vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen monien koiraihmisten asennetta. Kerran tuli vastaan erittäin tyly mielipide. Aiheena oli koirien tuominen kauppaan, että mitäs kun kaupoissa käy myös ihmisiä jotka todella pelkäävät koiria. No, heidän täytyy kuulema vain päästä sellaisesta naurettavasta pelosta yli, koska koirien nyt vaan on pakko päästä kauppaan mukaan.
Voihan sitä pelätä vaikka miehiä. Ei kai maailma voi pyöriä ihmisten irrationaalisten pelkojen mukaan. Miehet tappavat ja pahoinpitelevät populaatioon suhteutettuna huomattavasti enemmän kuin koirat. Koiria on nykyään liki miljoona yksilöä Suomessa.
Mun mielestä lapset tai jopa liikaa hajuvettä suihkuttaneet haisee pahemmalta kuin oma koira. Lasten mölinä ja käytös ärsyttää monesti paljon enemmän.
Sä voit katkerana ootella tätä koirankieltolakia tapahtuvaksi. Ei tuu ihan heti tapahtuun.:)
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä kirjoitus.
Hah. Eikö niistä hajuasioista saisi sitten mielestäsi puhua avoimesti? Väitätkö, ettei ole totta? Ja mitä "disinformaatioon" tulee, lakkaa itse levittämästä sitä ja tarkista vaikka seuraavat kuvat. Varoitus, ei herkkänahkaisille!
http://www.curbsideclippers.com/2015/11/01/seriousness-of-dog-bites/
http://s3.amazonaws.com/dogsfre/dog-attack-injury-pictures.html
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/owner-devil-dog-who-tore-5892494
http://www.npmj.org/articles/2015/22/4/images/NigerPostgradMedJ_2015_22…
Koirat tekevät myös paljon pahempaa jälkeä ja TAPPAVAT. On ihmisiä, joilta on jouduttu TULEHDUKSEN vuoksi amputoimaan raajoja koiranpureman jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihana video kaikille koirahulluille.
01:00
02:03
02:20
Tulkaa porukalla alapeukuttamaan ja huutamaan kuorossa, että "se on vaan luonnollista!!". :)
Hyi vittu😂siinä on emolla hommaa nuolla kaikkien paskat
Koiran hankkijat voi olla läheisriippuvaisia mutta koiravihaajilla sitä yleensä vasta tuppaakin ongelmia olemaan.
Olen samaa mieltä. Mutta koiriakin enemmän inhoan koiranomistajia. Jännä, nuorena itsekin tykkäsin koirista mutta tämä älytön hype koirien ympärillä ja niiden paapominen ja ylistäminen joksikin jumalaiseksi olennoksi, ärsyttää. Jos on uutinen että koira tapettu niin hirveä haloo somessa ja joka paikassa. Kun ihmisiä kuolee niin yleensä ollaan että nääh, eiköhän tuo ansainnut sen. Ja muutenkin. Miksi nykyään koirat ylipäätään ovat niin sallittuja joka paikassa, kahviloissakin ja muualla mutta sitten kovat keskustelut siitä kuinka kiltitkin lapset pitäisi pitää kotona.