Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltaiset sairaat yhteiskuntaan sopeutumattomat ihmiset eivät itse tajua olevansa sairaita.
... Ja taas sama juttu.. Kuultiin jo, keksi muuta.
Ps. Koirat on ällöjä.
Sinä olet ällö, samoin sukusi, toivottavasti olet tuhkamuna tai maho.
Koiran eliminointi säästää luontoa yhden ison katumaasturin verran!
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi. Minä inhoan kuolaavia ja huutavia ihmispentuja. Inhottaa käydä kaupoissa tai ravintoloissa kun näkee miten lapset tahmaisilla näpeillään ronklaavat kaikkea mihin vain ylettyvät.
Ei lapsiperheessä ole kaikki sänkyä myöten karvoissa ja kuolassa ja kakassa, kuten koiratalossa.
Söin kerran jotain koiraperheessä, siinä oli enemmän karvoja, kuin ruokaa.
Ja sit te meette kauppaan pideltyänne sitä koiraanne ja saastutatte joka paikan.
Hah hah.. Ei se siitä miksikään muutu. Meitä täällä riittää, jotka ei voi sietää koiria. Koiria ihan eläimenä, kaikkia koiria ja kaikkea koiriin liittyvää.
Kammottava elämäntapa, asua nyt sellaisen eläimen kanssa * puistatus*
Olet aloittaja todella yksinkertainen, kouluttautumaton, kaikinpuolin sivistymätön ja typerä näin rumasti ilmaistuna. Suosittelen perehtymään biologian alkeisiin. Kuulostat siltä, että saatat jopa tosissasi kuvitella koiran itse päättävän syntymästään ja olemastaolostaan ja oikein yrittävän kiusata juuri sinua. Miten eläin voi aiheuttaa sinussa noin suurta vihaa? Siinä vaiheessa kun non noin paljon patoutunutta vihaa viatonta eläintä vastaan, niin suosittelen todella hakemaan ammattiapua.
Kaivat esiin todisteita koiren aiheuttamista kuolemista. Tajuatko millaista lajia itse edustat? Et ilmeisesti ole tietoinen, että ihminen on mm. tuhonnut laajalti luonnon monimuotoisuutta (useita lajeja on kuollut sukupuuttoon ihmisen toiminnan takia - niin kasveja kuin eilöitä, elinalueita on kadonnut jne), aiheuttanut ja aiheuttaa ilmaston lämpenemistä (hiilidioksidi ja vesihöyry imee infrapunasäteilyä), otsonikerroksen tuhoutumista, vesistöjen katoamista ja pilaamista. Jatkuvasti on käynnissä sotia, viattomia eläimiä kidutetaan, uhrataan ja tapetaan hyvin epäeettisin keinoin mm. ihmisten naurettavien kulttuuristen uskomusten takia. Tajuatko vieläkään kuinka naurettavaa on argumentoida koirien iljettävyyttä koirien aiheuttamilla kuolemilla, ottaen huomioon oman lajisi teot? Edustat niin moraalitonta ja oksettavaa lajia koiriin nähden, että sietäisi mennä saman tien virittämään narunkoukku katosta roikkumaan.
Mitä koirien jätöksiin tulee, niin sinuna kohdistaisin vihasi "iljettävien koirien" sijaan laiskoihin ja välinpitämättömiin ulkoiluttajiin. Älykkyysosamääräsi huomioiden täytyy varmaan tässäkin kohtaa selventää, että koira ei luonnollisesti koe toimivansa väärin ulostaessaan. Mikäli olisit opiskellut edes biologian perusteita, ymmärrät että ulostaminen on täysin luonnollista ja normaalia. Kys. toimintaan suhtautuminen noin vastenmielisesti johtuu sinun typeryydestä ja tietämättömyydestäsi. Mitä bakteereihin tulee - tiesitkö, että sinussakin on bakteereita ja vieläpä hyödyllisiä sellaisia. Uskomatonta että aikuisen ihmisen tieto ja ajattelu voi olla tuolla tasolla. Mitä taas koirien käytökseen tulee, niin käytöshäiriöt eivät ole epätavallisia ottaen huomioon millaisten sankareiden käsissä osa koirista elää ja kasvaa. Olisit itse loistava esimerkki. Osalla koiria voi olla luonnevika ja eläin ei valitettavasti perimälleen mitään mahda. Sinun sen sijaan tulisi kehittyneempänä eliönä ymmärtää näitä asioita huomattavasti paremmin, jolloin suhtautumisesi olisi edes hieman kypsempi. Jos verrataan keskiverto koiran käytöstä hermoston monimutkaisuus huomioiden sinuun hermostosi huomioiden niin olet ilmiselvä häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, joko lopetettiin?
Ei sentään. Eijjeijjeijjei. Hyi. Eeeeeeeeeeeiuiiii, eeeeeeennnn loooooopeeetaaaaa iiiiikiiiinääää. Mieskään eikä kaverit eikä mummokaan eikä naapuri lopeta. Eijjeijjeijjei eeeeeeeeei lopeta. Yöks.
Ei nyt auta. Kun te sotkette niillä koirillanne joka paikan.
Ja koira on tyhmä ja ruma eläin joka haisee ja kuolaa.Sinä itse olet varmaan oman lajisi edustajaksi tyhmä ja ruma.
Ihan sama kuinka vihaat koiria, ne ei maailmasta lopu sinun takiasi.
Tuhlaat vain aikaasi katkeruuteen.
Myrkytät omaa mieltäsi.
Viha rumentaa.
Noku se eijjeijjeujjeijjeijjeijjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tyyyyyyyyyyuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkkkkkkäääääääääääää kun hyyyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja kaverit ja mies ja äiti ja isi ja muumut ja tädit ja ukki ja serkku eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tttttyyyyyyyyyuuyyyyyytyyyyyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkkkkkäääääääääääää ku yyyyyyyyyyyööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööök. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi. Minä inhoan kuolaavia ja huutavia ihmispentuja. Inhottaa käydä kaupoissa tai ravintoloissa kun näkee miten lapset tahmaisilla näpeillään ronklaavat kaikkea mihin vain ylettyvät.
Ei lapsiperheessä ole kaikki sänkyä myöten karvoissa ja kuolassa ja kakassa, kuten koiratalossa.
Söin kerran jotain koiraperheessä, siinä oli enemmän karvoja, kuin ruokaa.Ja sit te meette kauppaan pideltyänne sitä koiraanne ja saastutatte joka paikan.
Lapsperheissä sitä ulostetta ja kuolaa on joka paikassa, kaivavat persettään ja pyyhkivät kätensä sohvaan, hyi helvetti, samoin kaupassa sorkkivat joka paikan saastaisilla käsillään, että mä niin vihaan niitä.
... Teiniltä menee hermot..lällällälää!
Voi ei, miten joku nyt voi olla tykkäämättä koirista.. Helposti! Ne on ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Koiran eliminointi säästää luontoa yhden ison katumaasturin verran!
Sinun eliminointisi säästää monen katumaasturin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran jotain koiraperheessä, siinä oli enemmän karvoja, kuin ruokaa.Ja sit te meette kauppaan pideltyänne sitä koiraanne ja saastutatte joka paikan.
Lapsperheissä sitä ulostetta ja kuolaa on joka paikassa, kaivavat persettään ja pyyhkivät kätensä sohvaan, hyi helvetti, samoin kaupassa sorkkivat joka paikan saastaisilla käsillään, että mä niin vihaan niitä.
Sun koira syö kadulla kakat ja nuolee oksennukset ja sitten nuolee sun naaman. Sen turkki on ällöttävä rasvainen haiseva bakteerikasa.. Se tulee sinne keittiöön ja ravistaa kunnolla rapakeleillä, niin se sun ruoka on täynnä kuraa, karvoja ja kuolaa.. Ja sit sä syöt sitä!! Yäääh!!
Koiravero kuulostaa hyvältä ja asianmukaiselta ratkaisulta.Voi myös käyttää sanaa hupivero.Mielestäni 50€ on liian pieni ja omalta osaltaan koiria väheksyvä niiden arvoon nähden.Ehdottaisin 70€ kilo.Mitä enemmän siivottavaa sen isompi vero.Verohuojennuksia vois antaa esimerkiksi opaskoirille, pelastuskoirille sekä valvonta tehtävissä oleville koirille, kuitenkin sen mukaan kuinka paljon ovat töissä ja kuinka kauan hupikäytössä.Sit jos koira aiheuttaa paljon häiriötilanteita niin voitaisiin määrätä sopiva haittavero, esim jos räksyttää päivät häiriten naapureita.Voitaisiin palkata näillä verorahoilla virkamiehiä kuuntelemaan ja tarkkailemaan että ei esiinny pimeitä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun koira syö kadulla kakat ja nuolee oksennukset ja sitten nuolee sun naaman. Sen turkki on ällöttävä rasvainen haiseva bakteerikasa.. Se tulee sinne keittiöön ja ravistaa kunnolla rapakeleillä, niin se sun ruoka on täynnä kuraa, karvoja ja kuolaa.. Ja sit sä syöt sitä!! Yäääh!!
Sullapa on jännät fantasiat.
Kerro toki lisää jos se oloasi helpottaa.
Insuliini on vaarallista ihmiselle!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltaiset sairaat yhteiskuntaan sopeutumattomat ihmiset eivät itse tajua olevansa sairaita.
... Ja taas sama juttu.. Kuultiin jo, keksi muuta.
Ps. Koirat on ällöjä.Sinä olet ällö, samoin sukusi, toivottavasti olet tuhkamuna tai maho.
On se, onneksi tai ainakin sosiopaatti jonka kanssa kukaan ei suostu lisääntymään.
Täällähän ne kaikki avohoitopotilaat riehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun isi nuolee sun äitin pyypyytä ja sit se antaa pusuja sulle, yök! Ja sun kaverit kaivaa nenää ja pyllyä, lällällää mä näin! Ja veljes pierasi sun tyynyyn, se kerto mulle eilen. Ja ne kaverit niillä kakka ja räkäkäsillä koskettelee sun leegoja ja työntää niitä alusvaatteisiin, Liisa kerto mulle! Ja säkin kaivat pyypyytä unissas, mä näin ku olin teillä yökylässä. Ja nenää kaivat kanssa vaikka isi kieltää!
Hih hih hii.. Koirahullulla kilahti lopullisesti.
Harmi vaan, ettei kaikki voi sietää koiria.
Vierailija kirjoitti:
Sulla kilahti jo syntyessä, harmi vaan että olet vielä olemassa, kukaan ei voi sietää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Lälläslää, mun isi on paljon vahvempi kuin teidän isi! Sun isillä on ihan narukädet, mun iskä käy ainakin karatessa ja se hakkaa sun isin millon vaan! Ja meidän äitikin tekee parempaa ruokaa ku teijjän äiti. Ja mun sisko on aineskii neljä kertaa viissampi kun sun tyhmä pieruveli!
Sinä itse olet varmaan oman lajisi edustajaksi tyhmä ja ruma.
Ihan sama kuinka vihaat koiria, ne ei maailmasta lopu sinun takiasi.
Tuhlaat vain aikaasi katkeruuteen.
Myrkytät omaa mieltäsi.
Viha rumentaa.