Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Kommentit (253)
Luulen, että tässä on käynyt näin. Mies poisti ap:n facebookista turhauduttuaan odottelemiseen. Soitti kohteliaana miehenä vielä perään kertoakseen, miksi on tehnyt näin, mutta ap ei vastannut. Sitten kun ap:lta on tullut imbesilli "mitä kuuluu" viesti, mies on huokaissut syvään ja ajatellut, että parempi vain kun ei sano enää mitään.
Eihän me tarkkoja taustoja voida täällä tietää. Mutta itse veikkaisin, että varsinkin jos mies on lapseton, niin ne sinun lapset on ollut hänelle se kynnyskysymys. Itsekin äitipuolena olen joutunut näitä asioita kovasti puntaroimaan, että kannattaako lähteä suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsi. Kaikista siihen ei ole. Ja hyvä jos mies on tiedostanut sen jo tässä vaiheessa eikä vasta sitten kun suhde on edennyt. Kannattaa jatkossa tutustua miehiin, jolla on ennestään lapsia niin ymmärtävät heidän tuomansa "rajoitteet" elämään eli että ei pääse milloin vain ja minne vain.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tässä on käynyt näin. Mies poisti ap:n facebookista turhauduttuaan odottelemiseen. Soitti kohteliaana miehenä vielä perään kertoakseen, miksi on tehnyt näin, mutta ap ei vastannut. Sitten kun ap:lta on tullut imbesilli "mitä kuuluu" viesti, mies on huokaissut syvään ja ajatellut, että parempi vain kun ei sano enää mitään.
Ihan oikeasti? Et voi olla tosissasi. Minä olen siirtänyt tapaamista joulun yli, lähettänyt joulun ja uudenvuoden toivotukset ja jättänyt vastaamatta puhelimeen kerran. Mies on poistanut minut fb:sta eikä nyt vastaa viestiin. Ja minun syyni on nyt, kun juttu kosahti?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Et voi olla tosissasi. Minä olen siirtänyt tapaamista joulun yli, lähettänyt joulun ja uudenvuoden toivotukset ja jättänyt vastaamatta puhelimeen kerran. Mies on poistanut minut fb:sta eikä nyt vastaa viestiin. Ja minun syyni on nyt, kun juttu kosahti?
ap
Kyllä. Oliko niiden toivotusten yhteydessä mitään viittausta siihen, että haluat nähdä pian?
Vierailija kirjoitti:
Eihän me tarkkoja taustoja voida täällä tietää. Mutta itse veikkaisin, että varsinkin jos mies on lapseton, niin ne sinun lapset on ollut hänelle se kynnyskysymys. Itsekin äitipuolena olen joutunut näitä asioita kovasti puntaroimaan, että kannattaako lähteä suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsi. Kaikista siihen ei ole. Ja hyvä jos mies on tiedostanut sen jo tässä vaiheessa eikä vasta sitten kun suhde on edennyt. Kannattaa jatkossa tutustua miehiin, jolla on ennestään lapsia niin ymmärtävät heidän tuomansa "rajoitteet" elämään eli että ei pääse milloin vain ja minne vain.
Niin, en minä niitä syitä tässä haluakaan pohtia. Minä kyllä osaan ne syyt arvata itsekin. Suututtaa nyt vain vähän kun minua pidetään ihan idioottina vaikka olin näköjään sittenkin oikeassa tuon fb-poiston merkityksestä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä. Oliko niiden toivotusten yhteydessä mitään viittausta siihen, että haluat nähdä pian?
Miksi olisi pitänyt olla? En todellakaan halua sanoa että haluan nähdä pian, kun olen siinä käsityksessä että minut on torjuttu. Jos sinä blokkaat jonkun fb:saa koska et halua tavata, etkö pidä tätä ihmistä vähän yksinkertaisena, jos hän siitä huolimatta ehdottaa tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Naisissa on ärsyttävintä tuo helvetinmoinen analysointi ja piilomerkitysten keksiminen. Lopeta se!!!!!!!
Otat yhteyttä kuten olet luvannut ja katsot mitä vastaa. Unohda kaveripoistot ja puhelut joita ei ole puhuttu, ne voivat olla vahinkoja tai tarkoituksellisia, mutta mitän et voi niistä päätellä.
Ai minä olen se piilomerkitysten keksijä, vaikka minulle täällä kovaan ääneen huudetaan, että olen tapaamista lykkäämällä ilmaissut ihan selvästi etten ole kiinnostunut?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?
Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?
Mies on varattu ja tyttöystävä veti herneen nenään uudesta fb kaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?
Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?
Mies on varattu ja tyttöystävä veti herneen nenään uudesta fb kaverista.
Tämä asia on jo täällä käsitelty. Fb-kaveruus ei ole kovin uusi juttu ja minua ei ole kyllä piiloteltu aiemmilla tapaamisillakaan millään tavalla. Ja olisi aika omituista että tämä mies kutsui minut uudelleen kotiinsa käymään.
Fb kavereista ei voi poistaa vahingossa. Eikä kukaan kiinnostunut mies sieltä poista. Sen sijaan kosketusnäyttöpuhelimella voi vahingossakin hipaista väärästä kohtaa ja puhelu lähtee menemään. Vaikka puhelun katkaiseekin samantien, niin se näkyy ap:lla vastaamattomana puheluna jos se vaan ehtii hälyyttää. Eikä siinä tarvi olla kännissä, että niin voi käydä. Lyhyesti ja ytimekkäästi vastaan alkuperäiseen kysymykseen: miehen kiinnostus lopahti. Syitä tähän en lähde enää sen tarkemmin analysoimaan kun ap ei sitä näkynyt kaipaavan. Joskus nämä voi olla vain huonoa tuuriakin, mutta varsinkin jos näin tapahtuu usein, niin ap:lla on kyllä itsetutkiskelun paikka.
Mä en tajua miksei ap soita miehelle ja PUHU!!! Vaikka tulisikin turpiin, miksei voi aikuismaisesti ja fiksusti soittaa ja sanoa, että " minulla jäi vaivaamaan , niin haluan kerralla saada selvyyden asiasta. Eli että olenko loukannut käytökselläni jotenkin, minulla oli oikeasti todella kiire joulun aikaan ja lasten takia ei tapaamiset onnistu ex tempore vaan tällaiset täytyy suunnitella. Olit yrittänyt soitella mutta en ehtinyt vastaamaan. Huomasin etten ole enää kaveri-listoillasi. Oletko sitä mieltä että et halua jatkaa enää, sellainen tunne minulla tuli ja siksi epäröin soittaa takaisin. Itse pidän sinusta todella ja haluaisin tavata vielä." Näin. Ap:n viestit todella kömpelöitä. Ei vastaa puhelimeen, ja oliko niin että vasta monien päivien päästä vasta laitat viestiä, "mitä kuuluu? "??
Vierailija kirjoitti:
Nyt soitat sille miehelle ja ehdotat tapaamista pahoitellen, kun kiireitä kesti näin pitkään. Et puhu puolikasta sanaa fb-kaveruuden poistosta. Ryhdy käyttäytymään tervepäisen ihmisen lailla.
Äläkä unohda mainita, että kirjoitit Vauva-palstalla miehen käyttäytyvän oudosti!
Kuinka kauan jaksat jankata tästä? Mies todennäköisesti löysi jo seuraa uudeksi vuodeksi, eikä ole kiinnostunut JOS EI KERRAN VASTAA VIESTEIHISI ja poisti sinut fb:stä. Olit liian hidas reagoimaan hänen viesteihinsä ja ehdotuksiin tavata. YMMÄRRÄTKÖ? LIIAN HIDAS. Pitääkö vääntää rautalangasta että ymmärrät. Yritä nyt oppia näistä virheistäsi (=hitaus, tunteettomuus viesteissäsi, välinpitämättömyys ja sen kuvan antaminen että et ole kiinnostunut jne). ja tsemppiä seuraaviin yrityksiin. Olet saanut tässä ketjussa vinkkejä siihen mitä itse teet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Äläkää viittikö kiusata ap:ta. Ei kaikki oo niin vimosen päälle supliikkimiehiä- ja naisia. Ap oli luvannut ottaa yhteyttä joulunpyhien jälkeen ja mies oli poistanut ap:n ilmeisesti jo joulun aikana. Sitten kun ap on ollut ottamassa yhteyttä, niin huomaakin tulleensa blokatuksi. Kyllä muakin mietityttäis. Melkonen hätähousu on se ukko mun mielestä on ollu. Olis kai tuo voinu poistaa ap:n vasta vuodenvaihteen jälkeenkin jos hän ei olisi siihen mennessä ottanut yhteyttä.
Luuletko että ihmiset jotka deittailee, deittailee vain yhtä kerrallaan? Monella on monta rautaa tulessa samanaikaisesti, ja ehkä tämäkin mies etsi seuraa juuri joulupyhille ja uudeksi vuodeksi, ja todennäköisesti löysi jo jonkun joka osaa soitella puhelimella ja näyttää kiinnostuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Ai ketä kiinnostaa? No minua!! Ja tuossahan juuri kysyin, että pitääkö minun ottaa yhteyttä, kun en haluaisi ahdistaa toista.
ap
Ahdistaa toista?
Sinähän se vastaiset, että nähdään, JOS löydetään aikaa ja joulunaika on kiireistä. Osoitat aikamoista ei-kiinnostusta- .. ja voihan se toinenkin olla hämillään.
Uskalla olla utelias ja ota selvää. Eikös tuo ole ihan kiva juttu? Ehdota sinä jotain tai ota edes yhteyttä. Älä vain odota. Sinun elämäsi. Hyvää tutaa vuotta.
Et mene rikki, vaikka kokeilet.
Vierailija kirjoitti:
Mies ihan ymmärrettävästi tulkitsi käytöksestäsi, ettet ole kiinnostunut.
.
Ollut haku päällä äijällä ja löytänyt uuden.
Miksi muuten facebook-kaveruus pitäisi niin nopeasti poistaa. Tai sittä äijä on muuten vaan hermoheikko hätähousu, jonka piti päästä pätemään ystäväpoiston kanssa kun ei tahtoaan saanut läpi.
Eli kostoksi poisti ja ajatteli että huolestut asiasta.
Jätä se sika.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläkää viittikö kiusata ap:ta. Ei kaikki oo niin vimosen päälle supliikkimiehiä- ja naisia. Ap oli luvannut ottaa yhteyttä joulunpyhien jälkeen ja mies oli poistanut ap:n ilmeisesti jo joulun aikana. Sitten kun ap on ollut ottamassa yhteyttä, niin huomaakin tulleensa blokatuksi. Kyllä muakin mietityttäis. Melkonen hätähousu on se ukko mun mielestä on ollu. Olis kai tuo voinu poistaa ap:n vasta vuodenvaihteen jälkeenkin jos hän ei olisi siihen mennessä ottanut yhteyttä.
Luuletko että ihmiset jotka deittailee, deittailee vain yhtä kerrallaan? Monella on monta rautaa tulessa samanaikaisesti, ja ehkä tämäkin mies etsi seuraa juuri joulupyhille ja uudeksi vuodeksi, ja todennäköisesti löysi jo jonkun joka osaa soitella puhelimella ja näyttää kiinnostuksensa.
Kyllä minä sen tiedän. Nykyinen mies oli pitkään sinkkuna ennen kuin minut tapasi ja olemme nyt seitsemättä vuotta yhdessä, niin enköhän minä jotain oikein jo siinä deittailuvaiheessa tehnyt. Meilläkin oli pitkä välimatka, kuten ap:n tapauksessa ja juttelimme aluksi fb:n välityksellä. Jos mies olisi poistanut minut kontakteistaan, olisin yksioikoisesti tulkinnut tilanteen niin, että miestä ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tässä vaiheessa ihan ok jos tämä mies tapailee vielä muitakin. Siksi en oikein tajuakaan, miksi se tapaamisen siirtyminen olisi ollut kovin iso loukkaus ja miksi heti pitäisi poistaa kavereista jos heti ei saada sovittua tapaamista.
Ja nyt mieheltä tuli hyvän uuden vuoden toivotus, mutta koska en tiedä mitä siihen pitäisi vastata ja täälläkin minut on nyt haukuttu pohjasakaksi, taidan antaa olla kun menee kuitenkin väärin ja pilaan vain miesparan elämän.
Tekisi vielä mieli tehdä jotain asian eteen, mutta en vain osaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus lakkaa aika nopeasti jos toinen ei ole kiinnostunut sinusta ja käyttäytyy väliinpitämättömästi sinua kohtaan.
Itse ainakin poistan Tinderistä kaikki naiset, jotka eivät aktiivisesti vastaa viesteihini tai vaikuta kiinnostuneelta keskustelemaan kanssani.
Ei ole.
ap