Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Kommentit (253)
:)
Niin tai se kyllästyi sun vitkutteluun. Niin tai näin, varmasti sun on parempi ilman sitä miestä.
Itselläni oli vähän samankaltainen tilanne päällä. Ärsyttää, kun mies ensin antaa ymmärtää, että meillä olisi ollut jotain isompaakin menossa, mutta kun ehdotin tapaamisia, tuli aina esteitä. Pari kertaa tarjosin vaikka mitä mahdollisia tapaamisaikoja. Sen jälkeen päätin, että pallo on nyt hänellä. Eipä ole kuulunut mitään. Annan olla. Hylkääminen/jättäminen sattuu. Mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa.
Vierailija kirjoitti:
:)
Niin tai se kyllästyi sun vitkutteluun. Niin tai näin, varmasti sun on parempi ilman sitä miestä.
Itselläni oli vähän samankaltainen tilanne päällä. Ärsyttää, kun mies ensin antaa ymmärtää, että meillä olisi ollut jotain isompaakin menossa, mutta kun ehdotin tapaamisia, tuli aina esteitä. Pari kertaa tarjosin vaikka mitä mahdollisia tapaamisaikoja. Sen jälkeen päätin, että pallo on nyt hänellä. Eipä ole kuulunut mitään. Annan olla. Hylkääminen/jättäminen sattuu. Mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa.
Tuota juuri en ymmärrä, että ihan selkeästi sanotaan, että halutaan tavata, mutta silti ei ole mitään aikomusta tavata. Ymmärrän, ettei ole helppoa sanoa, jos ei halua tavata, mutta siinä tapauksessa voi sitten minusta mieluummin sanoa "en tiedä" kuin "kyllä".
Tässä minun tapauksessa kyllä ihmettelen sitä, että mies ihan itse kysyi tapaamista ja sitten yhtäkkiä mieli muuttuukin täysin. Voiko joku olla noin tuuliviiri vai miksi ylipäätään ehdotti tapaamista, jos kiinnostus oli niin pientä, että se parissa päivässä lopahtaa?
ap
Ei kun ÄÄK, nyt se mies vastasi!! Voi p*rse! Joo, tulin ensin tänne raportoimaan. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ÄÄK, nyt se mies vastasi!! Voi p*rse! Joo, tulin ensin tänne raportoimaan. :D
ap
Oikeasti? Ja mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ai ketä kiinnostaa? No minua!! Ja tuossahan juuri kysyin, että pitääkö minun ottaa yhteyttä, kun en haluaisi ahdistaa toista.
ap
Miksi ajattelet että yhteydenottosi lähtökohtaisesti ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ketä kiinnostaa? No minua!! Ja tuossahan juuri kysyin, että pitääkö minun ottaa yhteyttä, kun en haluaisi ahdistaa toista.
apMiksi ajattelet että yhteydenottosi lähtökohtaisesti ahdistaa?
Koska ap:lla vaikuttaa olevan erittäin huono itsetunto. "Nämä" ihmiset luulee ja kuvittelee toisen puolesta kaikkea kummaa ja kehittelee päässään mitä ihmeellisimpiä parisuhderiittejä, vaikka soitto toiselle olisi helppoa.
Vastaa tai älä vastaa, mutta jätä ne ihmeelliset player fantasiat pois treffailuista.
Illalla huomaat olevasi sohvalla yksin katsomassa netflixistä greyn anatomiaa omat mies fantasiat päissäsi.
Jahas täällä onkin tullut viime käyntini jälkeen pari kommenttia. Joo, pitäkää vain provona, kun en ymmärrä, miksi kukaan poistaisi fb:stä ihmisen, jonka kanssa haluaa olla oikeasti tekemisissä.
Mutta nyt on sitten tapaaminen sovittu! Laitoin lauantaina viestin, johon mies vastasi eilen aamupäivällä. Jänistin sitten kuitenkin vielä, enkä kysynyt mitään tapaamisesta. Tänään mies sitten kysyi, haluanko tavata ja sittenkin vielä epäröin, mutta sanoin kuitenkin haluavani tavata.
En kuitenkaan vieläkään tiedä, miten ottaisin puheeksi tuon fb-asian, kun se minua todellakin vaivaa. Joo, pitäkää vain hulluna, mutta kukaan ei ole vielä tässä ketjussa pystynyt selittämään, mikä tuon poiston motiivi voi olla. Eikö kukaan muka ihmettelisi jos esimerkiksi avomies yhtäkkiä poistaisi kaverilistalta? Mutta tämä asia pitää nyt vain jotenkin niellä, vaikka se tekeekin minusta entistä epävarmemman.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMiksi ajattelet että yhteydenottosi lähtökohtaisesti ahdistaa?
Koska koen fb-poiston torjunnaksi ja voisi kuvitella, että jos tyyppi, jonka olet jo kerran torjunut, lähestyy uudelleen, se on ahdistavaa. Ainakin itseäni se ahdistaisi/ ärsyttäisi, jos toinen torjunnasta huolimatta vielä häiriköi.
Ajattelin vielä tulla kertomaan tapauksestani. Pakko saada sydäntä purettua. Nyt on sitten tapaaminen ohi ja ihan niin kuin vaistoni sanoi, turpiin tuli ja pahasti. Melkein koko tapaamisen ajan mies teki kyllä kaikin tavoin selväksi ettei voisi vähempää kiinnostaa.
ap
Mitä sovitte jatkosta??
Mitä mies sanoi, kun erositte??
Vierailija kirjoitti:
Mitä sovitte jatkosta??
Mitä mies sanoi, kun erositte??
Saman kuin aina ennenkin, eli nähdään taas. Aiemmilla kerroilla olen aina ajatellut että seuraavaa kertaa ei tule, mutta aina se on ollut mies, joka on ensin ottanut yhteyttä ja ehdottanut uutta tapaamista.
ap
Ei ole vieläkään tullut vastausta. Taisi olla tämä nyt sitten tässä. En nyt kyllä enää jaksa uskoa, että tämä mies olisi ollut edes kiinnostunut, vaikka olisin heti ketjun aloitettuani soittanut, vaan kyllä se hänen soittonsa taisi olla pelkkä vahinko.
ap