Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Kommentit (253)
Päivitys, ap!
Joko olet kurkannut WA-ryhmän??
Äläkää viittikö kiusata ap:ta. Ei kaikki oo niin vimosen päälle supliikkimiehiä- ja naisia. Ap oli luvannut ottaa yhteyttä joulunpyhien jälkeen ja mies oli poistanut ap:n ilmeisesti jo joulun aikana. Sitten kun ap on ollut ottamassa yhteyttä, niin huomaakin tulleensa blokatuksi. Kyllä muakin mietityttäis. Melkonen hätähousu on se ukko mun mielestä on ollu. Olis kai tuo voinu poistaa ap:n vasta vuodenvaihteen jälkeenkin jos hän ei olisi siihen mennessä ottanut yhteyttä.
Nyt ärsyttää kun ei tiedä vastaako se ukko ja mitä vastaa. Veikkaan kyllä ettei hänestä enää kuulu mitään.
Kyllä minunkin veikkaus kallistuu siihen suuntaan, että mies oli saanut tarpeekseen ap:n "kiireistä" ja veti omat johtopäätöksensä. Vastaamaton puhelu oli näppäilyvirhe, kun poisti ap:n numeroa luuristaan.
No miksi miehestä kuuluisi? Ap on tehnyt selväksi ettei ole kiinnostunut venyttämällä tapaamisen ehdottamista. "Joulun jälkeen" on vähän turhan hatara heitto.
Ja kyllä minä varmaan olisin ajanut 400km päähän viemään vaikka hyvän oluen ja sanonut että terve. Tai minimissään soittanut. Ap ei ole tehnyt mitään ja se siitä. Uutta narua koukkuun ja parempaa käytöstä seuraavalla kerralla.
Anteeksi nyt, mutta en tajua teidän logiikkaanne. Minä sanoin, että palataan asiaan joulun jälkeen ja tämä on ihan selkeä torjunta mutta minä en saa kokea tulleeni torjutuksi kun minut poistettiin fb:sta?
Mies on näköjään lukenut viestin, mutta ei ole vastannut. Ei ole kyllä whatsappissa vielä estänyt.
ap
Vielä muutama minuutti ap:lla aikaa tulla kirjautumattomana päivittämään kuulumiset.
Ei ole miehestä kuulunut vieläkään mitään. Eli kyllä kai tästä voi päätellä että se eilinen puhelu on ollut vain vahinko ja intuitioni siitä, että fb-poisto kertoo vain halusta katkaista välit, oli totta. Vai vieläkö joku palstalainen ihan tosissaan väittää että tämä mies olisi kiinnostunut?
ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta en tajua teidän logiikkaanne. Minä sanoin, että palataan asiaan joulun jälkeen ja tämä on ihan selkeä torjunta mutta minä en saa kokea tulleeni torjutuksi kun minut poistettiin fb:sta?
Mies on näköjään lukenut viestin, mutta ei ole vastannut. Ei ole kyllä whatsappissa vielä estänyt.
ap
Sinä torjuit hänet. Hän poisti sinut facesta. Sinä olet loukkaantunut?
Vinkkinä, jos torjut muita niin älä ihmettele jos he eivät kanssasi halua olla. Onko sulla asperger vai ootko muuten vaan näin onneton sosiaalisissa suhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Naisissa on ärsyttävintä tuo helvetinmoinen analysointi ja piilomerkitysten keksiminen. Lopeta se!!!!!!!
Otat yhteyttä kuten olet luvannut ja katsot mitä vastaa. Unohda kaveripoistot ja puhelut joita ei ole puhuttu, ne voivat olla vahinkoja tai tarkoituksellisia, mutta mitän et voi niistä päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ketä kiinnostaa? No minua!! Ja tuossahan juuri kysyin, että pitääkö minun ottaa yhteyttä, kun en haluaisi ahdistaa toista.
apSiis mies on kaks kertaa ottanut yhteyttä ja kysellyt tapaamista. Lisäksi soittanut sulle kerran, etkä vastannut. Nyt sä mietit, ettet halua AHDISTAA toista?? Siihen kavereista poistamiseen voi olla monta syytä. Se voi olla vahinko, tai mies saattaa olla jossain vaiheessa ärsyyntynyt sun vetkuttelustas ja ajatellut, ettei tästä mitään tuu. Tullut kuitenkin katumapäälle ja koitti soittaa sulle. Kaikki on mahdollista, se selviää kun otat mieheen yhteyttä.
Vetkuttelusta? 😂 Niin, kellään ei koskaan tosiaan ole oikeasti sellaista hetkeä elämässään, että on vain yksinkertaisesti niin kiire, ettei aikatauluihin saa mahtumaan mitään ylimääräistä. Esim. Juuri joulun aika on monelle aika kiireistä, pitää valmistella joulua, ostaa lahjoja, käydä kuitenkin vielä töissä ja sen lisäksi vielä hoitaa kotihommat ja mahdolliset lapset ja vielä nukkuakin. Itselläni oli syksyllä sellainen aika, jolloin minuakin olisi voinut syyttää vetkuttelusta, jos olisin jotain miestä tapaillut, koska siihen ei yksinkertaisesti ollut yhtään aikaa. Ei tosin ollut kuin yksi velvollisuus hoidettavana, eli työt - mutta jos tein viikolla yli 60 tuntia, niin eipä se jättänyt aikaa millekään ylimääräiselle. Ei edes viikonloppuisin, koska ei silloin enää jaksanut tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No miksi miehestä kuuluisi? Ap on tehnyt selväksi ettei ole kiinnostunut venyttämällä tapaamisen ehdottamista. "Joulun jälkeen" on vähän turhan hatara heitto.
Ja kyllä minä varmaan olisin ajanut 400km päähän viemään vaikka hyvän oluen ja sanonut että terve. Tai minimissään soittanut. Ap ei ole tehnyt mitään ja se siitä. Uutta narua koukkuun ja parempaa käytöstä seuraavalla kerralla.
No ei tod. ole. Kyllähän nyt täyspäinen ja aidosti kiinnostunut mies ymmärtäisi joulukiireet eikä niiden perusteella tekisi johtopäätöksiä suuntaan eikä toiseen. Eikä se ollut edes odottanut sinne "joulun jälkeen" vaan blokannut ap:n fb:stä jo pyhien aikana.
Toisekseen, jos on vasta tapailuvaiheessa, fiksut ihmiset ei vedä lapsia heti näihin kuvioihin mukaan vaan kattoo ensin, että mitä jutusta tulee. Johonkin 400km päähän ajaminen ja sitä ennen lapsille hoitajan hankkiminen näin joulunpyhien alla ei monellekaan ole mikään läpihuutojuttu. Ja vaikka olisikin, niin tottakai jokainen kunnon äiti (kuten ap) haluaa olla jouluna ennemmin lastensa kanssa, mitä jonkun ukon, jonka kans yhteinen tulevaisuus on noin hataralla pohjalla valmiiksi. Jos mies ei semmosta tajua, niin ei ole kovin kypsä käytökseltään. Eli aattelisin, ettei mies ole nuiden lasten suhteen ihan sinut. Poistanut fb:stä yksinkertaisesti siitä syystä, että kiinnostus lopahti ja soitto on ollut vahinko. Viimeistään siitä voi näin päätellä jos ap ei saa viimeisimpään viestiinsä vastausta. Mikä tilanne, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehestä kuulunut vieläkään mitään. Eli kyllä kai tästä voi päätellä että se eilinen puhelu on ollut vain vahinko ja intuitioni siitä, että fb-poisto kertoo vain halusta katkaista välit, oli totta. Vai vieläkö joku palstalainen ihan tosissaan väittää että tämä mies olisi kiinnostunut?
ap
Kuule. Mä annan sulle kullanarvoisen vinkin. Kun tapailet jatkossa miehiä, ÄLÄ ota niitä facebook-kavereiksi tai messengeriin, whatsuppiin jne, vaan annat yksinkertaisesti vanhanaikaisesti oman puhelinnumerosi ja sitten soitatte ja tekstailette, KUNNES tunnet miehen vähän paremmin. Siinä ei sitten tule epäselvyyksiä, että miksi toinen on poistanut sut jostain vtun Facebookista tai whatsapista. ETHÄN VOI TIETÄÄ KUN ET TUNNE TÄTÄ HENKILÖÄ. Kuka järkevä ihminen tuhlaa oman uudenvuoden aattonsa miettimällä miksi sut on poistettu fbstä ja miksi joku puolituntematon mies on soittanut sulle KERRAN (todennäköisesti vahingossa, kännissä). Ja kaikkein tärkein: Vahvista itsetuntoasi hyvä nainen! Sä olet aivan liian epävarma, epävarmuus ei vedä ketään puoleensa vaan päinvastoin ihmiset juoksee sua karkuun, koska susta ei saa mitään selkoa. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinä torjuit hänet. Hän poisti sinut facesta. Sinä olet loukkaantunut?
Vinkkinä, jos torjut muita niin älä ihmettele jos he eivät kanssasi halua olla. Onko sulla asperger vai ootko muuten vaan näin onneton sosiaalisissa suhteissa?
En torjunut. On tosiaan ilmeisesti joku asperger, kun minusta "palataan joulun jälkeen" tarkoittaa että palataan joulun jälkeen eikä "ole hyvä ja poista minut fb:sta". Ja fb:sta poistaminen tarkoittaa sitä että en halua olla yhteydessä eikä sitä että "voisitko jo soittaa, minä täällä odotan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuule. Mä annan sulle kullanarvoisen vinkin. Kun tapailet jatkossa miehiä, ÄLÄ ota niitä facebook-kavereiksi tai messengeriin, whatsuppiin jne, vaan annat yksinkertaisesti vanhanaikaisesti oman puhelinnumerosi ja sitten soitatte ja tekstailette, KUNNES tunnet miehen vähän paremmin. Siinä ei sitten tule epäselvyyksiä, että miksi toinen on poistanut sut jostain vtun Facebookista tai whatsapista. ETHÄN VOI TIETÄÄ KUN ET TUNNE TÄTÄ HENKILÖÄ. Kuka järkevä ihminen tuhlaa oman uudenvuoden aattonsa miettimällä miksi sut on poistettu fbstä ja miksi joku puolituntematon mies on soittanut sulle KERRAN (todennäköisesti vahingossa, kännissä). Ja kaikkein tärkein: Vahvista itsetuntoasi hyvä nainen! Sä olet aivan liian epävarma, epävarmuus ei vedä ketään puoleensa vaan päinvastoin ihmiset juoksee sua karkuun, koska susta ei saa mitään selkoa. Tsemppiä.
En nyt oikein tiedä, miten tuo sinun neuvosi olisi tässä tilanteessa auttanut. Näköjään se fb:sta poisto ilmaisi tasan sen, mitä arvelinkin ja jos sitä ei olisi tapahtunut, ihmettelisin tällä hetkellä ihan samalla tavalla, miksi miehen kiinnostus lopahti. Vaikka käytettäisiin kirjekyyhkyjä tämä asia ottaa päähän ja ihmetyttää.
ap
Kertokaas nyt vielä minulle kun en tajua, onko nyt tosiaan niin että tämä mies voi olla kuitenkin kiinnostunut vaikka ei vastaakaan? Eilen saamieni kommenttien perusteella asia korjaantuisi kun vain lähettäisin viestin (mieshän on ilmiselvästi kiinnostunut ja raukka odottaa yhteydenottoani). Kertokaa nyt vielä miksi tämä minun yhteydenottoani epätoivoisesti odottanut tyyppi ei nyt sitten vastaakaan, vaikka minun pelolleni vastaamattomuudesta täällä eilen naurettiin.
ap
Eli mies ei ole vieläkään vastannut?
Luulempa, että mies ei itse ollut tarpeeksi kiinnostunut. Ja tuollainen välimatkakin.. hän on deittaillut muitakin ja karsi ap:n pois kuvilist8a.
Ollaan aika ihmeellisessä tilanteessa, kun naisten pitäisi olla sosiaalisesti älykäämpiä ja sitten ei kuitenkaan osata viestittää että on kiinnostunut.
Kiinnostunut nainen tulee agressiivisesti läpi kivimuurinkin vaikka fyysinen tapaaminen olisi estynyt syystä tai toisesta. Tekstari vaikka iltayöstä lämmittää kummasti miestä.
Onko teistä kukaan puhunut 5 tuntia yhtämittaa ennen tapaamista puhelimessa? Täh???