Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
161/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkää viittikö kiusata ap:ta. Ei kaikki oo niin vimosen päälle supliikkimiehiä- ja naisia. Ap oli luvannut ottaa yhteyttä joulunpyhien jälkeen ja mies oli poistanut ap:n ilmeisesti jo joulun aikana. Sitten kun ap on ollut ottamassa yhteyttä, niin huomaakin tulleensa blokatuksi. Kyllä muakin mietityttäis. Melkonen hätähousu on se ukko mun mielestä on ollu. Olis kai tuo voinu poistaa ap:n vasta vuodenvaihteen jälkeenkin jos hän ei olisi siihen mennessä ottanut yhteyttä. 

Luuletko että ihmiset jotka deittailee, deittailee vain yhtä kerrallaan? Monella on monta rautaa tulessa samanaikaisesti, ja ehkä tämäkin mies etsi seuraa juuri joulupyhille ja uudeksi vuodeksi, ja todennäköisesti löysi jo jonkun joka osaa soitella puhelimella ja näyttää kiinnostuksensa.

Minulle on tässä vaiheessa ihan ok jos tämä mies tapailee vielä muitakin. Siksi en oikein tajuakaan, miksi se tapaamisen siirtyminen olisi ollut kovin iso loukkaus ja miksi heti pitäisi poistaa kavereista jos heti ei saada sovittua tapaamista.

Ja nyt mieheltä tuli hyvän uuden vuoden toivotus, mutta koska en tiedä mitä siihen pitäisi vastata ja täälläkin minut on nyt haukuttu pohjasakaksi, taidan antaa olla kun menee kuitenkin väärin ja pilaan vain miesparan elämän.

Tekisi vielä mieli tehdä jotain asian eteen, mutta en vain osaa.

ap

Huh miten marttyyrimäinen asenne. Sanon nyt suoraan; luulen että et ole valmis suhteeseen. Vaatii vähän enemmän itsetutkiskelua ja itsensä tuntemista sekä avointa asennetta. Toi asenne ei pitkälle kanna, tai sitten sulla on ihan oikeasti mt-ongelma ja kannattaisi ehkä mennä juttelemaan jonnekin, esim. pariterapeutille ja selvittää miksi olet noin lukossa. Niin makaa kuin petaa sanonta pitää paikkansa. Suhteista ei voi tulla mitään jos on kyvytön tekemään asioille mitään.

Vierailija
162/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Olen lukenut koko pitkän ketjun, mutta en löydä mitään viitettä siitä, että joku olisi haukkunut sinua "pohjasakaksi". Sinun käyttäytymistäsi on ihmetelty ja usea vastaaja on antanut vinkkejä siitä, miten kannattaisi tekstareissa/puheluissa edetä.

Positiivista on nyt se, että mies on toivottanut uutta vuotta. Otahan nyt se kalenterisi esiin, kaiva sieltä 3 seuraavaa mahdollista tapaamisaikaa ja soita miehelle ja ehdota tapaamista. Jos mikään kolmesta sinulle sopivasta ajasta ei sovi, niin sitten mies ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkää viittikö kiusata ap:ta. Ei kaikki oo niin vimosen päälle supliikkimiehiä- ja naisia. Ap oli luvannut ottaa yhteyttä joulunpyhien jälkeen ja mies oli poistanut ap:n ilmeisesti jo joulun aikana. Sitten kun ap on ollut ottamassa yhteyttä, niin huomaakin tulleensa blokatuksi. Kyllä muakin mietityttäis. Melkonen hätähousu on se ukko mun mielestä on ollu. Olis kai tuo voinu poistaa ap:n vasta vuodenvaihteen jälkeenkin jos hän ei olisi siihen mennessä ottanut yhteyttä. 

Luuletko että ihmiset jotka deittailee, deittailee vain yhtä kerrallaan? Monella on monta rautaa tulessa samanaikaisesti, ja ehkä tämäkin mies etsi seuraa juuri joulupyhille ja uudeksi vuodeksi, ja todennäköisesti löysi jo jonkun joka osaa soitella puhelimella ja näyttää kiinnostuksensa.

Minulle on tässä vaiheessa ihan ok jos tämä mies tapailee vielä muitakin. Siksi en oikein tajuakaan, miksi se tapaamisen siirtyminen olisi ollut kovin iso loukkaus ja miksi heti pitäisi poistaa kavereista jos heti ei saada sovittua tapaamista.

Ja nyt mieheltä tuli hyvän uuden vuoden toivotus, mutta koska en tiedä mitä siihen pitäisi vastata ja täälläkin minut on nyt haukuttu pohjasakaksi, taidan antaa olla kun menee kuitenkin väärin ja pilaan vain miesparan elämän.

Tekisi vielä mieli tehdä jotain asian eteen, mutta en vain osaa.

ap

Voi ap. Minä oon ainakin yrittänyt ymmärtää ja selvittää kanssasi tätä asiaa. Nuo hätähousut ja ilkeästi kommentoivat voit jättää omaan arvoonsa. Onhan siinä häviävän pieni mahdollisuus, että tämä mies on "syyllistynyt" draamailuun ja ollut vaikeasti tavoiteltava/varovainen jos hänellä on ollut joskus aiemmin huonoja kokemuksia. Yrittää niin ikään suojella itseään, ettei tule itse torjutuksi. Jos olisi silkka pelimies, tuskin olisi enää vastannut ollenkaan.

Vierailija
164/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän, että äskeinen viestini oli marttyyrimainen, mutta minua vain ottaa päähän kun täällä ei mitenkään ymmärretä, että joku on oikeasti tosi epävarma itsestään tällaisissa asioissa. Ihan kuin tekisin sen kiusallani ja tahallaan. Minä nyt vain pelkään epäonnistumista järjettömästi. En varmasti ole ensimmäinen ja ainoa ihminen, joka on surullinen saatuaan pakit. Ei kaikki tokene siitä pelkällä olankohautuksella.

ap

Vierailija
165/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin olet saanut pakit?

Mies on toivottanut Sinulle hyvää uutta vuotta = ollut yhteydessä Sinuun.

Hän on siellä toisessa päässä ihan yhtä epävarma kuin Sinä. Kerää nyt järkesi ja rohekutesi, ja soita hänelle.

Vierailija
166/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?

Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?

Kiinnostus lakkaa aika nopeasti jos toinen ei ole kiinnostunut sinusta ja käyttäytyy väliinpitämättömästi sinua kohtaan.

Itse ainakin poistan Tinderistä kaikki naiset, jotka eivät aktiivisesti vastaa viesteihini tai vaikuta kiinnostuneelta keskustelemaan kanssani. 

Pari viestiä tinderissä on mielestäni eri asia kuin kuukausien kirjoittelu ja muutama tapaamiskerta.

ap

Vierailija
167/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se, oletko FB-kaverina vai et. Jos sinulle on koitettu soittaa niin silloin yleensä soitetaan takaisin... kyllä hän sitten kertoo soittonsa syyn tai jättää vastaamatta ja jättää soittamatta takaisin jos ei kiinnosta.

Vierailija
168/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homma edennyt, ap?

Vierailija
169/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita viestiä miehelle, että olet pahoillasi kun joulun aika oli niin kiireistä. Kerro miehelle että pidät hänestä ja olisit valmis sopimaan tapaamisen. Kerro että olet ollutt epävarma koska huomasit että olet poistettu face-kavereista. Miksei voida olla avoimia ja kysyä suoraan; onko kiinnostusta vielä vai ei? Et häviä mitään kun laitat viestin. Ihan samalla tavalla kun laitoit tänne palstallekin.

Vierailija
170/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - joko olet soittanut??

Vierailija
171/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki odotetaan ap:n seuraavaa siirtoa!

Vierailija
172/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos on epävarma olo, mutta ei se tuolla loputtomalla vatuloinnilla parane.

Vierailija
173/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisille kommentoijille. Olen nyt ollut (ihan oikeasti) kiireinen lasten kanssa enkä ole tehnyt asian eteen mitään ja tällä hetkellä tuntuu että en mitään enää osaa tehdäkään. Olen pelkuri, tiedän, mutta nyt vain tuntuu paremmalta antaa olla ja jos miehestä vielä kuuluu jotain, yritän olla aktiivisempi ja tehdä kiinnostuksen selväksi. Tai sitten jos saan itseni tsempattua, niin voin itse vielä yrittää jotain.

ap

Vierailija
174/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ystävällisille kommentoijille. Olen nyt ollut (ihan oikeasti) kiireinen lasten kanssa enkä ole tehnyt asian eteen mitään ja tällä hetkellä tuntuu että en mitään enää osaa tehdäkään. Olen pelkuri, tiedän, mutta nyt vain tuntuu paremmalta antaa olla ja jos miehestä vielä kuuluu jotain, yritän olla aktiivisempi ja tehdä kiinnostuksen selväksi. Tai sitten jos saan itseni tsempattua, niin voin itse vielä yrittää jotain.

ap

Eih! Kun mieshän nimenomaan jo nyt luulee ettet ole tarpeeksi kiinnostunut. Miksi hän uhraisi aikaansa ja utelisi uusia tapaamisia, kun aiemminkaan ei onnistunut. Sitäpaitsi sinä lupasit tavata hänet joulun jälkeen, pallo on sinulla. Et kyllä oikeasti vaikuta viestiesi perusteella kovin kiinnostuneelta miehestä.

Vierailija
175/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itse mieheltä koska tapaatte! Et voi kokoajan odottaa miehen tekevän kaikkea ja olevan ikuisuuksiin asti valmis tapaamaan sinua. Kivoja naisia löytyy varmasti lähempääkin. Vähän oma-aloitteellisuutta kehiin!

Vierailija
176/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo. Ap kiusaa meitä! Ensin 12 sivua jahkaamista onko mies kiinnostunut vai ei kun poisti Facebookista. Ja oliko soitto todellinen vai vahinko, blaah blaah blaah, että onko se mies nyt edelleen kiinnostunut ja mitä pitäisi tehdä. Ja sitten kun raukka mies laittaa vielä uuden vuoden toivotukset, niin ap piruilee täällä meille, että ei nyt enää osaa tehdä asialle mitään, ja ehkä aktivoituu jos miehestä vielä kuuluu jotain. Saiko täällä kiroilla? Jos ei, niin kysyn vaan että MITÄ.....................? !

Vierailija
177/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi sinulle ap!!! Pallo on sinulla. Ei miehetkaan halua olla yli-innokkaita ja tyrkyttaa itseaan!!! samalla tavalla ajattelee , niinkuin sinakin ettei halua ahdistella. kyll sinun taytyy kertoa etta haluat edelleen tapailla.

Vierailija
178/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka rakastui minuun ihan hulluna. En luvannut mitään, sanoin et otetaan rauhas jne. Mies viestitti usein, Mulla oli kiire, sanoin et venaa nyt vähän, Mul on työmatka jne edessä, ja jos koodaat kokoajan, mä ahdistun.

Mies loukkaantui niin et poisti mut fb kavereista, ilmeisesti siks että oli tosi rakastunut ja loukkaantui kun en lähtenyt suinpäin heti mukaan. Ei halunnut odottaa että kiireeni helpottaa tms. Kaikki piti saada heti. Jätkä lähes 45v ja käytös tollasta. En reagoinut esim siihen et lopetti mu. Seuraamisen Instassa vaan ihan vittuillakseni jatkoin miehen seuraamista, kunnes mies ESTI mut :D ja kaikki Tämä siks Ku äijän ylpeys sai kolauksen kun en Ollu valmis saman tien vakavaan suhteeseen. Miehet osaa olla todella lapsellisia ja impulsiivisia.

Vierailija
179/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eih! Kun mieshän nimenomaan jo nyt luulee ettet ole tarpeeksi kiinnostunut. Miksi hän uhraisi aikaansa ja utelisi uusia tapaamisia, kun aiemminkaan ei onnistunut. Sitäpaitsi sinä lupasit tavata hänet joulun jälkeen, pallo on sinulla. Et kyllä oikeasti vaikuta viestiesi perusteella kovin kiinnostuneelta miehestä.

Minä olen ottanut fb-poiston jälkeen kaksi kertaa mieheen yhteyttä ja viimeisimpään hän vastasi lyhyesti 16 tunnin viiveellä vaikka luki viestin melko pian sen saatuaan. Näinkö toimii kiinnostunut mies?

ap

Vierailija
180/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä olen ottanut fb-poiston jälkeen kaksi kertaa mieheen yhteyttä ja viimeisimpään hän vastasi lyhyesti 16 tunnin viiveellä vaikka luki viestin melko pian sen saatuaan. Näinkö toimii kiinnostunut mies?

ap

Jos hänkin on ujo? Odottaa, milloin ehdotat suoraan sitä tapaamisajankohtaa, minkä lupasit hänelle joulun jälkeen. Ei enää kehtaa kysellä. Pyydä uudestaan fb-kaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän