Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan tapaillut ystävääni? Hän kaipaa kovasti soittoasi, ei halua vaikuttaa tunkeilevalta ja siksi ei itse soita. Soita sille niin ei tartte tänään kuunnella sitä epämiehekästä vinkunaa.
Käske hänen pyytää minua uudelleen kaveriksi fb:ssa, niin homma ratkeaa. :D
ap
Kyllä se oot nyt sä kellä on pallo.
Minäkään en tunne tuota fb.tä (taitaa olla minun onneni), mutta jossakin aiemmin sanottiin, että fb voi vahingossakin poistaa kavereita. Entä jos on niin, ettei miesraasu edes tied poistaneensa ap:ta ja tuskailee nyt vain mikä on kun nainen on luvannut soittaa joulun jälkeen ja kun ei nainen soita, niin soittaa itse - eikä nainen vastaa?!
Itselläni on vieläpä sellainen tapa, että jos näen jonkun tutun soittaneen - enkä ole päässyt vastaamaan - niin soitan hänlle takaisin heti, kun sopiva hetki....ikinä en ole joutunut harmittelemaan, mitä asiaa olisi ollut ja soittiko tosissaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?
Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?
häntä harnitti kun ajatteli että vedätit
Kolme tuntia ja vartti tätä on nyt vatvottu. Eikä valmista tule. Olen sitä mieltä, että kuka tahansa mies tarvitsee paremman naisen kuin tämä vässykkä-ap on. Hänen kanssaan elämä/arki tulisi olemaan yhtä vatulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 jatkaa. Siis, jos miestä ei kiinnosta niin se poistaa fb:stä eikä ota sen jälkeen yhteyttä, that´s it. Jos miehellä on vähänkään kiinnostusta ja on epävarma tilanteesta, niin mies kysyy suoraan, että mikä on homman nimi eikä pelkän oletuksen perusteella ala poisteleen ketään kavereistaan. Miehet ei draamaile fb:n tai muunkaan kanssa samalla tavalla niin kuin me akat. Eli toinen nainen/vaimo täytyy olla se syy.
Iso osa miehistä draamailee enemmän kuin naiset. Meinaatko, että se mies on nyt jouluna mennyt naimisiin ja perustanut parisuhteen ja otti sen uuden kumppanin facebook kaveriksi sen jälkeen kun oli poistanut Ap:n? Tässä teoriassa ei ole mitään järkeä :D
En tiiä, kuinka erilaisissa piireissä liikut, muttei ainakaan kukaan minun tuntemista miehistä. Puhumattakaan tuo oma. Ei, vaan miehellä on mahdollisesti ollut nainen jo vuosia ja nyt etsii jännitystä elämään ap:sta. On varmaan selittänyt vaimolleen ap olevan esim. jostain harrastukseen liittyvästä fb -ryhmästä. Mutta sitten ap:n vaimo on alkanutkin epäluuloiseksi ja mies on paniikissa poistanut ap:n. Tai parhaassa tapauksessa vaimo on itse vaatinut ap:n poistamista ja mies on tehnyt työtä käskettyä.
Ja tämä juuri kiinni jäänyt mies on sitten eilen soittanut minulle. Minkähän takia? Voitko tämän vielä selittää, niin en enää ihmettele? Tämähän se suurin mysteeri minullekin oli.ap
Eihän se mies olekaan jäänyt välttämässä mistään kiinni. VIELÄ. Mutta poisti sinut, ettei myöskään tule jäämään. Yritti soittaa siksi, että on jollakin tavalla kiinnostunut ja/tai haluaa tavata.
Ai? Jännä logiikka. Eli poisti minut fb-kavereistaan, koska ei halua jäädä kiinni, mutta sen sijaan kutsuu toistuvasti luokseen, koska siitähän ei voi jäädä kiinni?ap
Ei kai se mahdollinen tyttöystävä tai vaimo kuitenkaan ihan 24/7 ole miehessä kiinni? JOS miehellä sellainen on, niin ei se kai mies uuno ole, että soittelee/viestittelee sinulle hänen aikana?
En minä soittamisesta puhunutkaan, vaan hänen luokseen menemisestä. Miksi ihmeessä hän poistaisi minut kavereistaan kiinni jäämisen pelossa, mutta 1) itse alun perin pyysi minua kaverikseen ja on tykkäillyt kuvistani ja julkaisuistani 2) pyytää minua kotiinsa, jossa hänen naapurinsa ja ystävänsäkin ovat minut ihan avoimesti nähneet?
Joo, hyviä pointteja. Toivottavasti olet oikeassa. Kuten aiemmin sanoin, en ole minään faktoja ole esittänyt vaan spekuloinut kun sitä kysyit, että miksi mies poisti sinut fb:stä. Kysyin siitä mieheltänikin mielipidettä ja se toinen nainen oli hänen näkemyksensä. Mutta kun aiemmin sanoit, niin onhan mies saattanut kännissä puolivahingossa sinut poistaa. Toivottavasti tapaus selviää.
Laitoin viestin. En uskalla soittaa. Juu, olen luuseri. Ei ole vielä tullut vastausta.
ap
Toivottavasti viestissäsi luki muutakin kuin "Hyvää Uutta Vuotta"
Vierailija kirjoitti:
No siinä luki ihan vain "moi, mitä kuuluu" ja hyvät uudet vuodet. Älkää nyt vain sanoko, että se ei riitä. Helvetti, en minä osaa tätä.
ap
"Olit soitellut eilen, mutten päässyt vastaamaan, sori. Tavattaisiinko ensi lauantaina - jos sulle ei käy, niin ehdota joku muu aika. Oikein hyvää Uutta vuotta sulle, olen muuten tässä illan yksin eli jos on aikaa soitella niin olisi kiva jutella, Ap."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä luki ihan vain "moi, mitä kuuluu" ja hyvät uudet vuodet. Älkää nyt vain sanoko, että se ei riitä. Helvetti, en minä osaa tätä.
ap
Kyllä mun mielestä pitäis alkuun riittää. Turhaan enempäänsä jaarittelee jos vastausta ei tulekaan. Mutta toivottavasti saat mieltäsi ilahduttavan vastauksen.
Minulle on nyt pari kertaa käynyt niin, että olen ihan reippaasti ottanut itse mieheen yhteyttä ja suoraan ehdottanut tapaamista ja saanut vain hiljaisuutta vastaukseksi. Ei vain enää luonto anna periksi heti ensimmäisessä viestissä ehdottaa tapaamista, kun en tiedä, mikä tämä tilanne on. Ja nyt en edes uskalla avata whatsappia, kun pelkään, että hän on blokannut minut sieltäkin.
ap
Olit jo kertaalleen luvannut tapaamisen, mutta aina MIEHEN kysyessä asiaa vedonnut kiireeseen.
Olet LUVANNUT kiireiden helpottavan joulun jälkeen =nyt olisi siis aika tavata. Jos muut miehet ovat torjuneet Sinut, niin se ei todellakaan merkitse sitä, että tämä mies torjuisi. Kaivat nyt vain itsellesi hiton syvää kuoppaa kun koko ajan leikit vaikeasti tavoiteltavaa ja olet viesteissäsi tosi epämääräinen. Minä lähetin tuollaisia UV-viestejä pikkuserkuille, en mahdolliselle Elämäni Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.
Mielestäni olen tässä jo pariinkin otteeseen sanonut, että lupasin palata asiaan joulun jälkeen. Eli olen kyllä koko ajan ollut aikeissa tavata.
Sulla on lapset olleet isällään eilisestä, mutta sulla ei ole aikaa tälle miehelle? Et järin kiinnostuneelta vaikuta edelleenkään. Ihastuneena pyrkii antamaan itsestään hyvän kuvan.
Huh, aikoinaan minä maksoin itseni kipeäksi, että pääsin edes leffaan ihastukseni kanssa. Sisko osasi pyytää kovaa palkkaa kun tiesi hänen olevan ainoa mahdollisuuteni ja ihastuneena sitä oli valmis vähän enemmänkin maksamaan.. kannatti, sillä nykyään olemme naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olit jo kertaalleen luvannut tapaamisen, mutta aina MIEHEN kysyessä asiaa vedonnut kiireeseen.
Olet LUVANNUT kiireiden helpottavan joulun jälkeen =nyt olisi siis aika tavata. Jos muut miehet ovat torjuneet Sinut, niin se ei todellakaan merkitse sitä, että tämä mies torjuisi. Kaivat nyt vain itsellesi hiton syvää kuoppaa kun koko ajan leikit vaikeasti tavoiteltavaa ja olet viesteissäsi tosi epämääräinen. Minä lähetin tuollaisia UV-viestejä pikkuserkuille, en mahdolliselle Elämäni Miehelle.
Kun ei tässä olisi mitään ongelmaa, jos en olisi hämmentynyt siitä fb-poistosta. Se tuli minulle niin puun takaa. Petyin kovasti, suutuin ja olin surullinen ja yritin jo unohtaa koko jutun. Miten vaikeaa tämä nyt on ymmärtää? Eikö teille merkitsisi yhtään mitään, jos mahdollinen Elämän Mies noin vain poistaa kaverilistalta? Varsinkin, kun aiemmat pakit ovat olleet juuri tällaisia sanattomia pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.
Mielestäni olen tässä jo pariinkin otteeseen sanonut, että lupasin palata asiaan joulun jälkeen. Eli olen kyllä koko ajan ollut aikeissa tavata.
Sulla on lapset olleet isällään eilisestä, mutta sulla ei ole aikaa tälle miehelle? Et järin kiinnostuneelta vaikuta edelleenkään. Ihastuneena pyrkii antamaan itsestään hyvän kuvan.
Huh, aikoinaan minä maksoin itseni kipeäksi, että pääsin edes leffaan ihastukseni kanssa. Sisko osasi pyytää kovaa palkkaa kun tiesi hänen olevan ainoa mahdollisuuteni ja ihastuneena sitä oli valmis vähän enemmänkin maksamaan.. kannatti, sillä nykyään olemme naimisissa.
Eilen olin iltavuorossa. Lapset ovat tulossa ihan pian isänsä luota (oletin heidän kyllä tulevan jo aiemmin, oli puhetta klo 18). Että yhtäkkiä olisin tässä päiväseltään lähtenyt käymään yli 400 kilometrin päässä, vai?
ap
Tunti on kulunut viestistäsi, joten kyllä tämä taisi olla tässä.
Kohti uusia seikkailuja - ja ota tästä episodista nyt jotakin opiksesi. Jos oikeasti haluat tavata ihmistä, niin raivaa kalenteriisi siihen tilaa. Jos syyttelet "kiireitä", niin ihminen ei merkitse sinulle tarpeeksi.
Parempaa uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
****Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa.****
*****oten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. ******
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa?
Ilmoitit juuri kohteliaasti että et ole kiinnostunut. Jos olisit kiinnostunut niin olisit pommittanut tekstareilla(5-10 tekstaria per päivä on miehelle vielä ok). Lähetitkö edes opmaperäistä Joulukorttia meiliin? Ei kiinnostunut nainen noin käyttäydy.
Voi tsiisus miten vaikeaa voi ihmisellä olla... Onko sinulle ap kaikki asiat noin pirun vaikeita? Miten ihmeessä olet pärjännyt näin pitkään elämässäsi vai onko sinulla joku henkilökohtainen avustaja neuvomassa joka ikistä siirtoasi? Jos sinulla kestää monta tuntia yhden onnettoman viestin laittamisessa, niin olet todellakin sellainen nyhverö, että yksikään mies ei sinua ristikseen halua. Tai jos haluaa, niin hänen pitää olla todellisessa puutteessa.
Niin ja kuinka paljon hyvää Facebook onkaan tuonut elämäänne?
Facebook määrittelee kuka on kaverisi, kuka hyväksyy sinut, kuka sinut on hyljännyt, paljonko ahdistusta pitäisi tuntea.
Rukoilkaa Facebookin puolesta.