Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyisi tällä palstalla, mitä tarkoittaa kun mies on poistanut fb:sta ja kannattaako tähän ottaa yhteyttä, eikö kukaan oikeasti sanoisi kysyjälle, että älä nyt ihmeessä enää ota yhteyttä, sehän on selkeä viesti, ettei miestä kiinnosta, äläkä nyt ainakaan enää hänelle kaveripyyntöä lähetä. Olen ihan oikeasti ihmeissäni näistä teidän kommenteistanne.

ap

Vierailija
182/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Ap kiusaa meitä! Ensin 12 sivua jahkaamista onko mies kiinnostunut vai ei kun poisti Facebookista. Ja oliko soitto todellinen vai vahinko, blaah blaah blaah, että onko se mies nyt edelleen kiinnostunut ja mitä pitäisi tehdä. Ja sitten kun raukka mies laittaa vielä uuden vuoden toivotukset, niin ap piruilee täällä meille, että ei nyt enää osaa tehdä asialle mitään, ja ehkä aktivoituu jos miehestä vielä kuuluu jotain. Saiko täällä kiroilla? Jos ei, niin kysyn vaan että MITÄ.....................? !

En minä piruile tai kiusaa tahallani. Ja kiroile toki ihan vapaasti. :) En nyt vain jotenkin pysty suhtautumaan tuohon fb-poistoon yhtä huolettomasti, kuin suuri osa kommentoijista. Haluaisin todella tietää, millaisilla perusteilla te poistelette fb-kavereita. Ihan vain silloin tällöin huvikseen poistelette ihmisiä, joiden kanssa kuitenkin haluaisitte vielä tulenpalavasti olla tekemisissä? Minä en ole poistanut kuin yhden ainoan ihmisen ja sekin tasan sen takia, kun hänen käytöksensä ja viestinsä olivat pelottavia ja todellakin halusin, ettei hän enää koskaan ota yhteyttä. Jos tätä poistoa ei olisi tapahtunut, olisin jo ihan varmasti sopinut tapaamisesta.

En ole kyllä koskaan ennen tällä palstalla törmännyt tällaiseen, että henkilöä pidetään idioottina, kun ei ota yhteyttä näin selkeän torjunnan jälkeen. Pikemminkin täällä yritetään estää epätoivoiset ja nolot yhteydenotot ja nauretaan niille, jotka eivät tajua jättää ihastustaan blokkaamisen jälkeen rauhaan. Nyt kaikki on yhtäkkiä ihan päälaellaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Ap kiusaa meitä! Ensin 12 sivua jahkaamista onko mies kiinnostunut vai ei kun poisti Facebookista. Ja oliko soitto todellinen vai vahinko, blaah blaah blaah, että onko se mies nyt edelleen kiinnostunut ja mitä pitäisi tehdä. Ja sitten kun raukka mies laittaa vielä uuden vuoden toivotukset, niin ap piruilee täällä meille, että ei nyt enää osaa tehdä asialle mitään, ja ehkä aktivoituu jos miehestä vielä kuuluu jotain. Saiko täällä kiroilla? Jos ei, niin kysyn vaan että MITÄ.....................? !

En minä piruile tai kiusaa tahallani. Ja kiroile toki ihan vapaasti. :) En nyt vain jotenkin pysty suhtautumaan tuohon fb-poistoon yhtä huolettomasti, kuin suuri osa kommentoijista. Haluaisin todella tietää, millaisilla perusteilla te poistelette fb-kavereita. Ihan vain silloin tällöin huvikseen poistelette ihmisiä, joiden kanssa kuitenkin haluaisitte vielä tulenpalavasti olla tekemisissä? Minä en ole poistanut kuin yhden ainoan ihmisen ja sekin tasan sen takia, kun hänen käytöksensä ja viestinsä olivat pelottavia ja todellakin halusin, ettei hän enää koskaan ota yhteyttä. Jos tätä poistoa ei olisi tapahtunut, olisin jo ihan varmasti sopinut tapaamisesta.

En ole kyllä koskaan ennen tällä palstalla törmännyt tällaiseen, että henkilöä pidetään idioottina, kun ei ota yhteyttä näin selkeän torjunnan jälkeen. Pikemminkin täällä yritetään estää epätoivoiset ja nolot yhteydenotot ja nauretaan niille, jotka eivät tajua jättää ihastustaan blokkaamisen jälkeen rauhaan. Nyt kaikki on yhtäkkiä ihan päälaellaan.

ap

No kuten sanoin aiemminkin, kyllä muakin ihmetyttäisi. Ja olisi ihmetyttänyt jos nykyinen mieheni olisi sieltä minut aikanaan deittailuvaiheessa blokannut. Kun kysyin mieheltä samaa, niin kyllä hänkin olisi tosi pöyristynyt ollut, jos minä olisin sieltä hänet yhtäkkiä poistanut. Mieheni olisi kuitenkin, toisin kuin sinä, kysynyt heti suoraan, että miksi. Mutta tämä palsta on niin epälooginen, ikinä ei voi tietää, mistä päin tuulee. Ja tekipä niin tai näin, niin se on suurimman osan mielestä aina väärinpäin. 

Vierailija
184/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No kuten sanoin aiemminkin, kyllä muakin ihmetyttäisi. Ja olisi ihmetyttänyt jos nykyinen mieheni olisi sieltä minut aikanaan deittailuvaiheessa blokannut. Kun kysyin mieheltä samaa, niin kyllä hänkin olisi tosi pöyristynyt ollut, jos minä olisin sieltä hänet yhtäkkiä poistanut. Mieheni olisi kuitenkin, toisin kuin sinä, kysynyt heti suoraan, että miksi. Mutta tämä palsta on niin epälooginen, ikinä ei voi tietää, mistä päin tuulee. Ja tekipä niin tai näin, niin se on suurimman osan mielestä aina väärinpäin. 

Kiitos tästä viestistä. :) ihmettelen myös tässä ketjussa, että jokaisessa minun kirjoittamassani kommentissa on järjetön määrä alapeukkuja, ihan sama mitä kirjoitan. Olen monesti jo myöntänyt olevani hankala, epävarma jne, mutta senkin sanomisesta tulee vain alapeukkuja.

ap

Vierailija
185/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä piruile tai kiusaa tahallani. Ja kiroile toki ihan vapaasti. :) En nyt vain jotenkin pysty suhtautumaan tuohon fb-poistoon yhtä huolettomasti, kuin suuri osa kommentoijista. Haluaisin todella tietää, millaisilla perusteilla te poistelette fb-kavereita. Ihan vain silloin tällöin huvikseen poistelette ihmisiä, joiden kanssa kuitenkin haluaisitte vielä tulenpalavasti olla tekemisissä? Minä en ole poistanut kuin yhden ainoan ihmisen ja sekin tasan sen takia, kun hänen käytöksensä ja viestinsä olivat pelottavia ja todellakin halusin, ettei hän enää koskaan ota yhteyttä. Jos tätä poistoa ei olisi tapahtunut, olisin jo ihan varmasti sopinut tapaamisesta.En ole kyllä koskaan ennen tällä palstalla törmännyt tällaiseen, että henkilöä pidetään idioottina, kun ei ota yhteyttä näin selkeän torjunnan jälkeen. Pikemminkin täällä yritetään estää epätoivoiset ja nolot yhteydenotot ja nauretaan niille, jotka eivät tajua jättää ihastustaan blokkaamisen jälkeen rauhaan. Nyt kaikki on yhtäkkiä ihan päälaellaan.ap

Kiitos tästä viestistä. :) ihmettelen myös tässä ketjussa, että jokaisessa minun kirjoittamassani kommentissa on järjetön määrä alapeukkuja, ihan sama mitä kirjoitan. Olen monesti jo myöntänyt olevani hankala, epävarma jne, mutta senkin sanomisesta tulee vain alapeukkuja.
ap

Ja näköjään tähänkin viestiin tuli alapeukku :D

ap

Vierailija
186/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluatko saada yläpeukkuja? Soita miehelle ja ehdota tapaamista! Tai laita viesti, jossa kerrot avoimesti tuntemuksistasi ja kysyt häneltä suoraan, mitä hän meinaa. Sillä tavalla saat yläpeukkuja!

Vierailija
187/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluatko saada yläpeukkuja? Soita miehelle ja ehdota tapaamista! Tai laita viesti, jossa kerrot avoimesti tuntemuksistasi ja kysyt häneltä suoraan, mitä hän meinaa. Sillä tavalla saat yläpeukkuja!

En minä niitä yläpeukkuja tarvitse. Kunhan ihmettelen, miksi esimerkiksi sellaista viestiä, jossa ainoastaan kerron, missä yhteydessä huomasin fb-poiston (en mitään muuta), pitää alapeukuttaa.

Ja kuten näissä viimeisissä viesteissä olen sanonutkin, haluaisin todella tietää, eikö tosiaan fb-poisto kenenkään muun mielestä ole torjumisen merkki? No, pari vastaajaa on tästä näköjään ollut samaa mieltä, mutta muut pitävät minua ihan hulluna, kun tuota edes mietin. Vaikka miten paljon peukuttelette, tämä ei vain mene minun ymmärrykseeni, ennen kuin joku sen minulle selittää.

ap

Vierailija
188/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä piruile tai kiusaa tahallani. Ja kiroile toki ihan vapaasti. :) En nyt vain jotenkin pysty suhtautumaan tuohon fb-poistoon yhtä huolettomasti, kuin suuri osa kommentoijista. Haluaisin todella tietää, millaisilla perusteilla te poistelette fb-kavereita. Ihan vain silloin tällöin huvikseen poistelette ihmisiä, joiden kanssa kuitenkin haluaisitte vielä tulenpalavasti olla tekemisissä? Minä en ole poistanut kuin yhden ainoan ihmisen ja sekin tasan sen takia, kun hänen käytöksensä ja viestinsä olivat pelottavia ja todellakin halusin, ettei hän enää koskaan ota yhteyttä. Jos tätä poistoa ei olisi tapahtunut, olisin jo ihan varmasti sopinut tapaamisesta.En ole kyllä koskaan ennen tällä palstalla törmännyt tällaiseen, että henkilöä pidetään idioottina, kun ei ota yhteyttä näin selkeän torjunnan jälkeen. Pikemminkin täällä yritetään estää epätoivoiset ja nolot yhteydenotot ja nauretaan niille, jotka eivät tajua jättää ihastustaan blokkaamisen jälkeen rauhaan. Nyt kaikki on yhtäkkiä ihan päälaellaan.ap

ap

Täällä on joku/jotku, jotka ärsyttää tahallaan, yritä olla provosoitumatta. Jos ei niin suoraviivaiseen toimintaan rohkene, että suoraan kysyy, että mitä hele***,  niin voi kirjottaa tyyliin: "Olin hämmentynyt siitä kun huomasin, että olit poistanut minut fb:sta. Olen kiinnostunut edelleen tapaamaan" ja sitten ehdotat jotain tapaamisaikaa. Mun mielestä osoittaa selkeästi, että olet kiinnostunut, muttei kuitenkaan anna tyrkkyä ja epätoivoista vaikutelmaa. Ei siitäkään huolimatta, että ottaa puheeksi tuon fb:n. Kyllä se saa ihmetyttää.

Vierailija
189/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ihmetyttäisi fb:n kaverilistoilta poistaminen.. Ja itse taas olen niin suorasukainen että kysyisin asiasta. En osaa peitellä,jos jokin vaivAa. Selvitä asia ap ja sano että ihmettelit tätä fb-juttua. Ja että toivoisit ymmärrystä sille että olet todella ollut kiireinen. Ja ettäymmärrät kyllä, jos mies ei haluakaan tapailla naista jolla on lapsia jotka ovat elämässä se ykkönen ja joiden ehdoilla on elettävä. Saisit selvyyden , ap. Jos miehellä on munaa sanoa.

Vierailija
190/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aiemmin kysyit, että millä perusteella poistaa fb:stä kavereita. Niin ite olen poistanut yhden entisen työkaverin sillä perusteella kun hän on niin äärimmäisen itsekeskeinen ja itsekäs ihminen. Puhuu aina vaan itsestään ja pojastaan eikä ole kiinnostunut muiden kuulumisista. Jos jollakin on ongelma, hän vähättelee sitä ja pistää aina "paremmaksi". Pari muuta olen poistanut ihan sillä perusteella kun olen huomannut, että on mennyt tyyliin pari vuotta kun ei olla oltu edes sen fb:n välityksellä missään tekemisissä.

Vierailija
191/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 188 ja 189 viesteistänne. :) Silloin kun huomasin, että minut oli poistettu olin jo aikeissa kysyä asiasta, mutta tuolloin ajattelin, että on noloa kysyä, miksi näin on tapahtunut, kun kai tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että se tarkoittaa välien katkaisua ja ettei enää kiinnosta. Ja kun on todellakin mahdollista, että se puhelu on ollut vahinko, niin ei se nyt ole kovin helppoa nytkään sitä kysyä. Se, että toinen vastaa kohteliaasti uuden vuoden toivotukseen, ei vielä mielestäni tarkoita sitä, että miestä kiinnostaisi edelleen tavata, vaikka täällä nyt näin väitetään.

ap

Vierailija
192/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun aiemmin kysyit, että millä perusteella poistaa fb:stä kavereita. Niin ite olen poistanut yhden entisen työkaverin sillä perusteella kun hän on niin äärimmäisen itsekeskeinen ja itsekäs ihminen. Puhuu aina vaan itsestään ja pojastaan eikä ole kiinnostunut muiden kuulumisista. Jos jollakin on ongelma, hän vähättelee sitä ja pistää aina "paremmaksi". Pari muuta olen poistanut ihan sillä perusteella kun olen huomannut, että on mennyt tyyliin pari vuotta kun ei olla oltu edes sen fb:n välityksellä missään tekemisissä.

Niinpä. Eli olet poistanut ainoastaan tyyppejä, joita et välittäisi enää koskaan tavata. Haluaisin kuulla myös kommentteja näiltä, jotka ovat sitä mieltä, että minä olen ihan typerä kun mietin tätä poistamista ja pitäisi elää niin kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan.

ap

Vierailija
193/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 188 ja 189 viesteistänne. :) Silloin kun huomasin, että minut oli poistettu olin jo aikeissa kysyä asiasta, mutta tuolloin ajattelin, että on noloa kysyä, miksi näin on tapahtunut, kun kai tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että se tarkoittaa välien katkaisua ja ettei enää kiinnosta. Ja kun on todellakin mahdollista, että se puhelu on ollut vahinko, niin ei se nyt ole kovin helppoa nytkään sitä kysyä. Se, että toinen vastaa kohteliaasti uuden vuoden toivotukseen, ei vielä mielestäni tarkoita sitä, että miestä kiinnostaisi edelleen tavata, vaikka täällä nyt näin väitetään.

ap

:) Ei ole kokovarma juttu, mutta kyllä se aika todennäköistä on. Siis, että mies on edelleen kiinnostunut. Sillä jos mies on täysin välinpitämätön, ei se jaksa tai viiti vaivautua vastaamaan ollenkaan. Varsinkaan pitemmällä viiveellä. Ehkä mies on itsekin hämmentynyt ja miettiinyt pitkään, mitä vastata. Oliko viestissä muuta kuin uv:n toivotus?

Vierailija
194/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eli olet poistanut ainoastaan tyyppejä, joita et välittäisi enää koskaan tavata. Haluaisin kuulla myös kommentteja näiltä, jotka ovat sitä mieltä, että minä olen ihan typerä kun mietin tätä poistamista ja pitäisi elää niin kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan.

ap

Niinpä. En poista sellaisia ihmisiä, joista olen tavalla tai toisella kiinnostunut. Tosin minun kaverilista ei olekaan kokoelma kaikista, joille olen joskus päivää sanonut. Muutakin yhdistävää pitää olla. Itselle se edustaa enemmän "oikeaa" elämää, mitä monelle muulle. Joillekin some on selvästi oma maailmansa. Minuakin kiinnostaa heidän kommenttinsa.

Vierailija
195/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten näissä viimeisissä viesteissä olen sanonutkin, haluaisin todella tietää, eikö tosiaan fb-poisto kenenkään muun mielestä ole torjumisen merkki? No, pari vastaajaa on tästä näköjään ollut samaa mieltä, mutta muut pitävät minua ihan hulluna, kun tuota edes mietin. Vaikka miten paljon peukuttelette, tämä ei vain mene minun ymmärrykseeni, ennen kuin joku sen minulle selittää.

ap

Saahan se ihmetyttää, mutta ymmärräthän ettei kukaan täällä voi tietää miksi mies teki niin? Syitä voi olla monia ja miestä ja tilannetta tuntematta täällä ei voida asiaa sulle kertoa. Parisuhteessa jos lähtee arvelemaan toisen ajatuksia, niin äkkiä mennään metsään. Mitä en itse voi ymmärtää, on se, että jos asia sua oikeasti vaivaa noin paljon, mikset kysy siltä ainoalta joka asiaan osaa vastata? Kumpi on parempi, jäädä jossittelemaan asiaa vai ottaa siitä selvää, oli vastaus sitten mikä tahansa?

Vierailija
196/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

:) Ei ole kokovarma juttu, mutta kyllä se aika todennäköistä on. Siis, että mies on edelleen kiinnostunut. Sillä jos mies on täysin välinpitämätön, ei se jaksa tai viiti vaivautua vastaamaan ollenkaan. Varsinkaan pitemmällä viiveellä. Ehkä mies on itsekin hämmentynyt ja miettiinyt pitkään, mitä vastata. Oliko viestissä muuta kuin uv:n toivotus?

Okei. No täytyy vain todeta, että minä näen tämä eri tavalla. Minulle on esimerkiksi tullut aiemmin tapailemiltani tyypeiltä joulun ja uuden vuoden toivotuksia ja olen heille vastannut, vaikka minulla ei ole aikomustakaan heitä enää tavata, koska se on minusta kohteliasta. Mutta jos oikeasti sinä ajattelet näin, niin toki minun pitää tuotakin vaihtoehtoa miettiä. Aika kapeasti ajattelen näitä asioita, myönnän. Juuri tätä varten on kiva päästä tänne purkamaan ja pohtimaan, vaikka joidenkin mielestä tämä on tyhmää jahkailua.

ap

Vierailija
197/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saahan se ihmetyttää, mutta ymmärräthän ettei kukaan täällä voi tietää miksi mies teki niin? Syitä voi olla monia ja miestä ja tilannetta tuntematta täällä ei voida asiaa sulle kertoa. Parisuhteessa jos lähtee arvelemaan toisen ajatuksia, niin äkkiä mennään metsään. Mitä en itse voi ymmärtää, on se, että jos asia sua oikeasti vaivaa noin paljon, mikset kysy siltä ainoalta joka asiaan osaa vastata? Kumpi on parempi, jäädä jossittelemaan asiaa vai ottaa siitä selvää, oli vastaus sitten mikä tahansa?

En minä kysykään täällä, miksi juuri tämä mies teki niin, vaan miksi täällä joidenkin mielestä mies teki niin, vaikkei kiinnostakaan. Siis kun täällä ollaan niin varmoja, että mies on vielä kiinnostunut, niin kai näillä ihmisillä pitäisi olla jokin teoria myös siitä poiston syystä, ennen kuin lähtee varmuudella pitämään miestä kiinnostuneena. Haluaisin siis perusteluja näille esitetyille mielipiteille, enkä lopullista totuutta tähän tarinaan.

ap

Vierailija
198/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi aloitus: Listsa syitä poistaa fb-kavereista. Jännä ettet halua tietää oman tarinasi loppua. :D Mieluummin vänkäät tästä. ;)

Vierailija
199/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö kenties täällä seuraavaan asiaan "kovaa apua". Etkö todella osaa esim. Tarttua luuriin yms.? Jo tuon kyselyn perusteella skippaisin jo.

Stadin keskustassa ja somessa pyörii taukkeja jotka jotka yrittävät perässä seurailemalla ja huutamalla jättää miestä joka heidän häiriintynyttä seuraa halua. Kuten taka-aasialainen liian tyhmä ja vanha naikkonen joka kuluttaa edelleen aikaansa itsensä itketyttämiseen. Playbackkejä riittää tämän häiriköinnistä pitkäänkin oikeussessioon. Mutta se on eri tarina.

Revi siitä.

Vierailija
200/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee uusi aloitus: Listsa syitä poistaa fb-kavereista. Jännä ettet halua tietää oman tarinasi loppua. :D Mieluummin vänkäät tästä. ;)

Niin no kai se jonkun mielestä on omituista, kun haluaa vältellä niitä ikäviä uutisia viimeiseen asti. Mielestäni olen moneen kertaan sanonut, että pakit pelottavat ihan hirveästi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan