Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varallisuuden piilotteleminen suhteen alussa, mitä mieltä?

Vierailija
20.12.2016 |

Mitä mieltä AV-raati on siitä, että mies ei paljasta varallisuuttaan naiselle suhteen alkuvaiheilla, esimerkiksi parin ensimmäisen kuukauden aikana.
Laskisitko tämän naisena valehtelemiseksi ja kehittäisit siitä suuren ongelman kun totuus paljastuu, vai ymmärtäisitkö miksi mies teki näin ja hyväksyisit asian?

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos varallisuus on huomattavasti keskivertoihmisen varallisuutta suurempi ja "elämäntaso" myös korkeampi, mutta treffaillessa ei näitä asioita tuo esille vaan tietoisesti ei tuo tätä esille.

Esimerkkinä:

Miehen asunnosta, autoista yms. tulisi samantien selville että omaisuutta on enemmän kun normaalisti. Seurustelun alkuvaiheilla kuitenkin ainoa asunto minkä nainen näkee olisi vaatimaton varta vasten vuokrattu kaupunkikoti ja autona toimisi joku huomiota herättämätön arjenharmaa kulkupeli.

AP

Tuo nyt olisi outoa. Jos sitten jostain kuulisin, että miehellä on omakotitalo muualla, niin tietenkin ajattelisin, että siellä asuu miehen vaimo ja lapset.

Miksi pitää hankkia kallis auto, jolla ei voi ajaa? Toisekseen se, että joku ajaa kalliilla autolla kertoo vain siitä, että tyyppi pitää kalliista autoista olipa varaa eli ei. Eikä se kallis asuntokaan tarkoita, etteikö ulosottomies kolkutteli ovella. Ei sillä rahalla tarvitse pröystäillä.

Nimenomaan. Itse pidän luotaantyöntävänä jos mies pröystäilee rahoillaan. Tulee sellainen olo, että luuleeko tuo voivansa ostaa minut. Toisaalta jos äijä pitää jotain harhautuskämppää ja ajelee halvalla autolla, jolla ei normaalisti ajele, niin kyllä sen aistii että kaikki ei ole kunnossa. Tulee sellainen epärehellinen viba, mikä myös on totaalinen turn off. Ja sitten jos paljastuu että onkin talo jossain, niin automaattisesti tulee mieleen että siellä on myös vaimo ja lapset.

Ap:n esittämä ongelma on mielestäni aika teoreettinen. Jos rahaa on paljon (siis todella paljon, purjeveneitä, merenrantakiinteistöjä, Helsingin keskusta-asuntoja jne.), niin yleensä ne seurapiiritkin on vähän toisenlaiset kuin missä tavalliset tallaajat pyörii. Tällaisissa piireissä ne varallisuudet varmasti tiedetään ja mahdollisilla seurustelukumppaneilla itselläänkin on samanlaiset taustat. Miksi joku rikas etsisi kumppania ei-rikkaiden parista? Ehkä sen vuoksi, että haluaa suhteeseen alisteisen aseman naiselleen. Ei tule paljon muuta mieleen. Siksikin tuollainen äärimmäisyyteen menevä "huiputus" (toinen asunto uusia seurustelukumppaneita varten :DD) saisi kyllä meikäläisen juoksemaan karkuun ja lujaa. Eri asia on, jos on oikeastikin vaatimaton ihminen ja sen vuoksi elää vaatimattomasti ja asuu halvemmassa kämpässä mihin oikeasti olisi varaa. Mutta tuollainen esittäminen olisi kyllä hyvin outoa.   

Vierailija
62/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisena miehen varallisuus on tärkeää.

Olen itse ahkera, opiskellut ja kunnianhimoinen. Olen myös järkevä rahankäyttäjä. Haluan samanlaisen miehen, jotta meillä on samanlainen tausta, arvot ja elämäntavat.

En halua köyhempää, en itse jaksa enää ostaa kirppareilta ja asua vuokralla.

En halua rikkaampaa, en osaisi elää sillä lailla, minulla ei olisi siihen varaa, ja haluan olla suhteessa tasa-arvoinen.

Siksi siis haluan tietää varallisuuden tason aika lailla heti, että voin arvioida, olemmeko yhteensopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos varallisuus on huomattavasti keskivertoihmisen varallisuutta suurempi ja "elämäntaso" myös korkeampi, mutta treffaillessa ei näitä asioita tuo esille vaan tietoisesti ei tuo tätä esille.

Esimerkkinä:

Miehen asunnosta, autoista yms. tulisi samantien selville että omaisuutta on enemmän kun normaalisti. Seurustelun alkuvaiheilla kuitenkin ainoa asunto minkä nainen näkee olisi vaatimaton varta vasten vuokrattu kaupunkikoti ja autona toimisi joku huomiota herättämätön arjenharmaa kulkupeli.

AP

No just, ei kukaan noin typerästi kikkaile. Asuin omistamassani merenranta-asunnossa, sanoin että asun vuokralla. Oman kalliin autoni sanoin olevan työsuhdeauto. Kyllä ne asiat sitten myöhemmin tuli julki, mutta mitä sitä suotta toitottamaan. Ja olen nainen.

Tuo nyt on niin tyhmää, auton omistaja selviää tekstiviestillä, asunnonkin melko helposti.

Itsellä kokemusta tästä aiheesta joka suuntaan. Olen perheestä, jolla ainaisia rahavaikeuksia ja aina riideltiin rahasta.

Ex mieheni kuvitteli, että kaikki naiset olivat hänen rahojensa perässä. Huolimatta siitä, ettei koskaan tarjonnut minulle edes illallista. Joskus maksoi osan minun osuudestani. Täysin omat tilit jne. Silti koki että varastin hänen rahojaan. Hänen vuositulonsa n. 50.000 € eli ei kummoiset edes. Mitään rahoja, joita olisi voinut edes varastaa, ei käytännössä ollut. Vinkki: idiootin kanssa ei jaksa olla edes maksusta.

Olen tapaillut myös hieman varakkaampaa miestä aikoinaan. Hän puhui avoimesti osakesäästöjensä tuotoista kehuvaan sävyyn. Tittelistä päättelin, että on muutenkin hyvätuloinen, hänellä oli myös patentteja. Hän kuitenkin suhtautui aina koulutukseeni todella kehuvasti (2 ylempää korkeakoulututkintoa) enkä joutunut tuntemaan oloani kiusaantuneeksi. Ex miehelläni oli tuttuja, joiden ainoat puheen aikeet olivat uudet kellot, kalliit matkat ja ravintolat. Näitä kokemuksia minulla ei juuri ole.

Kkokisin melkoisena kusetuksena että syötäisiin alkuun Amarillossa minkä jälkeen selviäisi että miehen varat ihan muulla tasolla ja tottunut Kämpin gurmeeruokiin. Epäilen myös että moni varakas on erittäin kitsas ja ahne (omat kokemukset), joten suhtautuisin aika epäillen kovin varakkaaseen mieheen. Tietysti luonne ratkaisee. Ulosotossa olevan kanssa en alkaisi suhteeseen. Sellaisesta taustasta olen päässyt irti enkä halua koskaan palata. Ja lopulta, en kyllä tiedä kehtaisinko viedä kaksiooni miestä joka tienaa älyttömän hyvin. Stereotyyppistä tapausta en, mutta moni varakas on tarkka pukeutumisesta ym joten putoan niistä gameista pois jo alkuunsa. Valeasunto kyllä minusta olisi valehtelua ellei sitten sanoisi että se on kaupunkiasunto. Valeasunto antaisi myös kuvan pihistä luonteesta, joka pelkää kaikkien olevan rahojensa perässä. Todennäköisesti pyrkisi hyötymään kumppaninsa vähistä rahoista viimeistä senttiä myöten.

Auton rekkarilla ei saa tietoja, jos auton omistajalla on tietojenluovutyskielto.

Vierailija
64/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Itse pidän luotaantyöntävänä jos mies pröystäilee rahoillaan. Tulee sellainen olo, että luuleeko tuo voivansa ostaa minut. Toisaalta jos äijä pitää jotain harhautuskämppää ja ajelee halvalla autolla, jolla ei normaalisti ajele, niin kyllä sen aistii että kaikki ei ole kunnossa. Tulee sellainen epärehellinen viba, mikä myös on totaalinen turn off. Ja sitten jos paljastuu että onkin talo jossain, niin automaattisesti tulee mieleen että siellä on myös vaimo ja lapset.

Ap:n esittämä ongelma on mielestäni aika teoreettinen. Jos rahaa on paljon (siis todella paljon, purjeveneitä, merenrantakiinteistöjä, Helsingin keskusta-asuntoja jne.), niin yleensä ne seurapiiritkin on vähän toisenlaiset kuin missä tavalliset tallaajat pyörii. Tällaisissa piireissä ne varallisuudet varmasti tiedetään ja mahdollisilla seurustelukumppaneilla itselläänkin on samanlaiset taustat. Miksi joku rikas etsisi kumppania ei-rikkaiden parista? Ehkä sen vuoksi, että haluaa suhteeseen alisteisen aseman naiselleen. Ei tule paljon muuta mieleen. Siksikin tuollainen äärimmäisyyteen menevä "huiputus" (toinen asunto uusia seurustelukumppaneita varten :DD) saisi kyllä meikäläisen juoksemaan karkuun ja lujaa. Eri asia on, jos on oikeastikin vaatimaton ihminen ja sen vuoksi elää vaatimattomasti ja asuu halvemmassa kämpässä mihin oikeasti olisi varaa. Mutta tuollainen esittäminen olisi kyllä hyvin outoa.   

Se että omistaa hienoja autoja tai hienon asunnon keskeltä metsää ei tarkoita automaattisesti sitä että pröystäilee rahoilla, ne voi olla ostettuna ihan omaksikin iloksi. Hienon auton tai autoja voi omistaa omaksi iloksi ilman että sillä on tarkoitus esittäytyä, jokainen ihminen joka on vähänkään kiinnostunut autoista ymmärtää tämän. Keskellä metsää olevan kalliin talon omistaminen ei myöskään ole automaattisesit pröystäilyä, kun sitä ei näe muut kuin sinne kutsutut ihmiset. 

Rikkaalla ihmisellä voi myös olla se arjenharmaa "halpa" auto juurikin näitä tilanteita varten jossa ihmisten mielikuvat pröystäilystä ei ole toivottavaa, esimerkiksi työasioiden hoitamisessa.

Lisäksi on myös hieman ahdasmielistä ajatella että todella varakkaat ihmiset seurustelisivat vain omien piiriensä sisällä. Eikä se että se seurustelukumppani on näiden piirien ulkopuolelta tarkoita automaattisesti sitä että nainen on automaattisesti jossain alistetussa asemassa. Ihmeellinen ajattelumaailma sinulla.

AP

Vierailija
65/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä olisi tämän kuvitellun rikkaan miehen motiivi esittää pikkuasunto ainoana kämppänään ja muutenkin esiintyä köyhänä? Miksi hän tekisi niin?

Helpottamaan selvittämään onko seurustelukumppani kiinnostunut ko. rikkaasta miehestä vai hänen omaisuudestaan?

AP

Haluat että nainen rakastaisi sinua valehtelijana ja omaisuuttaan piilottelevana miehenä mieluummin kuin rikkaana??

Voi olla vaikea löytää kumppania joka haluaa että puoliso valehtelee tai tahallaan peittelee asioita.

Vierailija
66/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Ymmärrän, että varakas mies tai nainen ei halua onnenonkijoita. Suomessa kuitenkin pieni- tai keskituloinen (sekä ansiotulot että pääomatulot) miljoonakämpässä asuva on joko perinyt varallisuutensa (sukunimestä voi usein päätellä jo jotain) tai voittanut lotossa. Varakasta  puolisoa etsivät osaavat tarkistaa verotiedot ja tehdä päätelmänsä niistä. Vuokrattu poikamiesmurju jossain lähiössä olisi tällaisille naisille jo muutenkin turn off eivätkä todennäköisesti viitsisi nähdä vaivaa verotietojenkaan tarkistamiseen. Eli siinä mielessä aloittajan ajatus varmasti toimii varakasta puolisoa etsiviin. 

Toinen näkökulma onkin, että jos on kuvitellut miehen olevan samassa sosioekonomisessa asemassa kuin nainen itsekin on tai että miehen elämäntavat ja elintaso on samalla tasolla, niin onhan tuossa tapailussa mennyt kuukausia hukkaan, kun todellisuus onkin toinen. Vähän sama kuin ei mainitsisi sanaakaan niistä kolmesta lapsesta, joita miehellä on edellisten vaimojensa kanssa, vaan antaisi ymmärtää olevansa lapseton. Vaikka ei olisikaan suoranaisesti valehdellut, niin on kuitenkin esittänyt olevansa jotain muuta kuin on. 

En silti näe tuossa suoranaista ongelmaa, jos miehen ei ole enää tarkoituskaan palata "ökyelämäänsä". Jos mies on valmis hylkämään sen elämän ja elämään tätä naisen tavattuaan esittämäänsä elämää, niin minusta asia on ihan ok. 

Vierailija
67/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinun kannattaisi nyt hetken miettiä, millaista ihmistä haet?

Jos haluat että hän ei tarvitse rahojasi, etsi joku vauraalla taustalla. Ei pitäisi olla ongelma, jos sitten et ole nousukas etkä tunne sellaisia. Siinä tapauksessa etsi joku jolla on samanlainen tausta ja sosiaalinen kehys ja yhteiskuntaluokka kuin sinulla. Pikkukaupunkilaisen on hyvä ottaa toinen pikkukaupunkilainen, työläistaustaisen kouluttautuneen toinen työläistaustainen kouluttautunut. Vaikka toisen koulutus tuottaisikin pienemmän palkan.

Jos hänen ei tarvitse olla yhtä varakas kuin sinä, niin olet valmis käyttämään enemmän rahaa teidän yhteiseen elämään kuin hän.

Esimerkiksi nettideitissä voitte käydä läpi taustaa paljon ennen kuin olette nähneet toisen kodin tai auton. Sen sijaan käytöstavat ja persoona tulee heti esiin kun viet hänet eka treffeillä kahville ja toisilla syömään. Ole kuitenkin oma itsesi. Jos olet antelias ja haluat pitää kumppanista huolta, niin voit avata ovia, auttaa takkia, ja tarjota leivokset. Kyllä nainen jo siitä lukee, millaisen miehen kanssa on tekemisissä. Jos et tunne oloasi kotoisaksi kalliin naiaen kanssa, meitä tavallisia mukavia on vaikka kuinka paljon

Vierailija
68/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

AP

No just, ei kukaan noin typerästi kikkaile. Asuin omistamassani merenranta-asunnossa, sanoin että asun vuokralla. Oman kalliin autoni sanoin olevan työsuhdeauto. Kyllä ne asiat sitten myöhemmin tuli julki, mutta mitä sitä suotta toitottamaan. Ja olen nainen.

Tuo nyt on niin tyhmää, auton omistaja selviää tekstiviestillä, asunnonkin melko helposti.

Itsellä kokemusta tästä aiheesta joka suuntaan. Olen perheestä, jolla ainaisia rahavaikeuksia ja aina riideltiin rahasta.

Ex mieheni kuvitteli, että kaikki naiset olivat hänen rahojensa perässä. Huolimatta siitä, ettei koskaan tarjonnut minulle edes illallista. Joskus maksoi osan minun osuudestani. Täysin omat tilit jne. Silti koki että varastin hänen rahojaan. Hänen vuositulonsa n. 50.000 € eli ei kummoiset edes. Mitään rahoja, joita olisi voinut edes varastaa, ei käytännössä ollut. Vinkki: idiootin kanssa ei jaksa olla edes maksusta.

Olen tapaillut myös hieman varakkaampaa miestä aikoinaan. Hän puhui avoimesti osakesäästöjensä tuotoista kehuvaan sävyyn. Tittelistä päättelin, että on muutenkin hyvätuloinen, hänellä oli myös patentteja. Hän kuitenkin suhtautui aina koulutukseeni todella kehuvasti (2 ylempää korkeakoulututkintoa) enkä joutunut tuntemaan oloani kiusaantuneeksi. Ex miehelläni oli tuttuja, joiden ainoat puheen aikeet olivat uudet kellot, kalliit matkat ja ravintolat. Näitä kokemuksia minulla ei juuri ole.

Kkokisin melkoisena kusetuksena että syötäisiin alkuun Amarillossa minkä jälkeen selviäisi että miehen varat ihan muulla tasolla ja tottunut Kämpin gurmeeruokiin. Epäilen myös että moni varakas on erittäin kitsas ja ahne (omat kokemukset), joten suhtautuisin aika epäillen kovin varakkaaseen mieheen. Tietysti luonne ratkaisee. Ulosotossa olevan kanssa en alkaisi suhteeseen. Sellaisesta taustasta olen päässyt irti enkä halua koskaan palata. Ja lopulta, en kyllä tiedä kehtaisinko viedä kaksiooni miestä joka tienaa älyttömän hyvin. Stereotyyppistä tapausta en, mutta moni varakas on tarkka pukeutumisesta ym joten putoan niistä gameista pois jo alkuunsa. Valeasunto kyllä minusta olisi valehtelua ellei sitten sanoisi että se on kaupunkiasunto. Valeasunto antaisi myös kuvan pihistä luonteesta, joka pelkää kaikkien olevan rahojensa perässä. Todennäköisesti pyrkisi hyötymään kumppaninsa vähistä rahoista viimeistä senttiä myöten.

Auton rekkarilla ei saa tietoja, jos auton omistajalla on tietojenluovutyskielto.

Tietojenluovutuskielto estää vain kotiosoitteen jakamisen. Sen sijaan auton omistussuhde (kenen nimissä; onko omistaja rahoitusyhtiö vai sama kuin käyttäjä) ja tekniset tiedot (joiden perusteella voit päätellä ajoneuvon arvon) ovat saatavissa.

Vierailija
69/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän kumppani on vain varallisuuden perässä sitä enemmän hän sietää paskamaista käytöstä ja esim. valehtelua. Paskamaisesti käyttäytyessäsi menetät kuitenkin ne kumppanit joille eniten merkitsee se mitä sinä itse olet.

Vierailija
70/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että hän ei tarvitse rahojasi, etsi joku vauraalla taustalla. Ei pitäisi olla ongelma, jos sitten et ole nousukas etkä tunne sellaisia. Siinä tapauksessa etsi joku jolla on samanlainen tausta ja sosiaalinen kehys ja yhteiskuntaluokka kuin sinulla. Pikkukaupunkilaisen on hyvä ottaa toinen pikkukaupunkilainen, työläistaustaisen kouluttautuneen toinen työläistaustainen kouluttautunut. Vaikka toisen koulutus tuottaisikin pienemmän palkan.

Jos hänen ei tarvitse olla yhtä varakas kuin sinä, niin olet valmis käyttämään enemmän rahaa teidän yhteiseen elämään kuin hän.

Esimerkiksi nettideitissä voitte käydä läpi taustaa paljon ennen kuin olette nähneet toisen kodin tai auton. Sen sijaan käytöstavat ja persoona tulee heti esiin kun viet hänet eka treffeillä kahville ja toisilla syömään. Ole kuitenkin oma itsesi. Jos olet antelias ja haluat pitää kumppanista huolta, niin voit avata ovia, auttaa takkia, ja tarjota leivokset. Kyllä nainen jo siitä lukee, millaisen miehen kanssa on tekemisissä. Jos et tunne oloasi kotoisaksi kalliin naiaen kanssa, meitä tavallisia mukavia on vaikka kuinka paljon

Olen siinä mielessä moderni tasa-arvon kannattaja että nainen kykenee avaamaan ovensa ja maksamaan leivoksensa itse. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että saman katon alla asuessa kaikki laitetaan puoliksi vaan tuloero otetaan huomioon. Esimerkiksi yhteiselle käyttötilille laitetaan suhteessa tulojen mukaan rahaa.

AP

Vierailija
71/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

AP

Omistajan ja haltijan saa aina, ainoastaan osoitetiedot kuuluvat tietojenluovutuskiellon piiriin.

Vierailija
72/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka normaalia käytöstä naisilta on se, että selvittää sen uuden seurustelukumppanin 15 000€ arvoisen Skodan omistajatiedot?

AP

Vierailija
73/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä moderni tasa-arvon kannattaja että nainen kykenee avaamaan ovensa ja maksamaan leivoksensa itse. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että saman katon alla asuessa kaikki laitetaan puoliksi vaan tuloero otetaan huomioon. Esimerkiksi yhteiselle käyttötilille laitetaan suhteessa tulojen mukaan rahaa.

AP

Tuossa vaan on sellainen ongelma, että nainen ei välttämätta halua sellaista ylellistä elämää kuin mitä sinä haluat elää. Hän ei halua laittaa 80% tuloistaan yhteiselle käyttötilille kustantamaan hänen mielestään turhan överiä  elämäntapaa, vaikka sinä laittaisit myös 80% omista tuloistasi ts kumpikin laittaisi tuloihinsa suhteutettuna yhtä paljon. 

Vierailija
74/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen enemmän kiinnostunut siitä, millainen mies itse on. Jos hänellä on iso volvo eikä urheiluautoa, ajattelen että hänellä on varaa kalliiseen autoon, mutta ei tarvetta tuoda sitä esille. Sen sijaan jos hän on sijoittanut valtavan summan epäkäytännölliseen autoon ja esittelee sitä ylpeänä ja ajaa ylinopeutta välittämättä turvallisuudestani, ei kiitos.

Jos hänellä on hyvin hoidettu kauniisti sisustettu talo, kirjahylly ja harkittua taidetta, ajattelen että varat ja sivistystaso kohtaavat. Jos taas asunnossa tärkeintä on peili katossa, saunaosasto ja baari, jälleen ei kiitos.

Vierailija
75/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaan on sellainen ongelma, että nainen ei välttämätta halua sellaista ylellistä elämää kuin mitä sinä haluat elää. Hän ei halua laittaa 80% tuloistaan yhteiselle käyttötilille kustantamaan hänen mielestään turhan överiä  elämäntapaa, vaikka sinä laittaisit myös 80% omista tuloistasi ts kumpikin laittaisi tuloihinsa suhteutettuna yhtä paljon. 

Tai sitten nainen laittaa vaikka 20% tuloistaan sinne tilille, pointtina ei nyt ole se että nainen joutuu elämään yli varojensa, summa sovitaan tietenkin taloudellisen tilanteen mukaan.

AP

Vierailija
76/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen varakkuus ei näy päällepäin. Usein ne merenrantahuvilat on lainarahalla ostettu.

Todella varakas henkilö haluaa viimeiseen asti salata taloudellisen tilanteensa (vähän niin kuin todella köyhäkin) ja mieluummin esittää köyhää avuntarvitsijaa, kuin tarjoaa kenellekään mitään. Suvusta löytyy näitä esimerkkejä tarpeeksi..

Vierailija
77/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuo tieto riittäisikin jo minulle. Jos toivot esim. laitettavan ruokaan, sisustukseen ym. suuria summia niin minulla loppuisi varat kesken vaikka ne jaettaisiin tulojen suhteessa, koska omat tuloni ovat rajalliset. Jos et ole valmis tarjoamaan, unohda köyhät ja keskituloiset. Tämän tosin jo arvasin. aloituksestasi. Jos itse tienaisin 500.000, mies 50.000, en kehtaisi pyytää rahaa esim. asumisesta.

Vierailija
78/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei jatkoon. Olen se aikaisempi vastaaja, joka halusi olla suhteessa tasa-arvoinen. Haluan kuitenkin myös miehen, jolla on käytöstavat, kohteliaisuutta, kunnioitusta naisia kohtaan, ja joka vaalii ja hellii minua. Minulla oli yhdet treffit joilla sain odottaa herraa ja maksaa itse kahvini. Se jäi niihin kahveihin. Suhde ei koskaan mene ihan tasan, molempien pitää haluta tehdä toisen eteen vähän ylimääräistä, ja joskus saa itse vähän ylimääräistä huolenpitoa.

Vierailija
79/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

AP

No, kun asia paljastuisi niin pitäisin vähän outona ja miettisin onko miehellä jotain tunne-elämän ongelmia. Mutta jos hän vaikuttaisi kaikissa muissa asioissa nornaalilta ja tasapainoiselta niin antaisin asian olla.

Vierailija
80/176 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka normaalia käytöstä naisilta on se, että selvittää sen uuden seurustelukumppanin 15 000€ arvoisen Skodan omistajatiedot?

AP

Pidän sitä melko normaalina että ne omistaja tiedot ennen pitkää selviää. Sitähän kukaan ei luultavasti saa selville onko auto kenen rahoilla ostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi